Waarom werd je er als HGM uitgetiefd, eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Correctie, ik was MOD, werd HGM (voorloper van de FA), werd er uit getiefd, werd weer MOD en nu zelf gestopt.
Okay, begrijp ik, maar wat is er mis met de gastslotjes?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
NJ heeft ook een privé leven, Pool is op vakantie, Muus heeft internet problemen in 2005.
Ah, ik weet dus alleen het laatste stukje nog...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Correctie, ik was MOD, werd HGM (voorloper van de FA), werd er uit getiefd, werd weer MOD en nu zelf gestopt.
Goed, nu nog stoppen met ademen en ik ben ook weer tevredenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
En ik een verzoek.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ik een verzoek.
Het is wel spannend overigensBeetje net zoals die show waarbij mensen zolang mogelijk wakker moesten blijven, maar dan nu met niet ademhalen zegmaar..
Echt spannend dus.
Of niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ik een verzoek.
Het is wel spannend overigensBeetje net zoals die show waarbij mensen zolang mogelijk wakker moesten blijven, maar dan nu met niet ademhalen zegmaar..
Echt spannend dus.
Iets met Danny en "naaistreek" ofzo!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom werd je er als HGM uitgetiefd, eigenlijk?
Thanx, en nu ook goed genummerd inderdaad...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:48 schreef NJ het volgende:
[BeF] #152 Het dertigste Lustrum. Feest!
Deze is het.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Thanx, en nu ook goed genummerd inderdaad...
oe, wordt ik blauw.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef NJ het volgende:
Ik zeg niets natuurlijk, maar wacht nog even met het updaten van de OP.
Je was mijn eerste voorkeur, maar nu...quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef NJ het volgende:
Ik zeg niets natuurlijk, maar wacht nog even met het updaten van de OP.
die andere avater maakt je niet gelijk minder blaag...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:19 schreef Koenz0r het volgende:
Rate that Fjortizz
Rate that Fjortizz Deel 2
Kei tof dat hij niet gesloten word[14.gif]
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
die andere avater maakt je niet gelijk minder blaag...
Je doet ook werkelijk alles voor een unban van je originele account of niet? Maar die bifi is inmiddels de deur uit?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:51 schreef zalmsalade het volgende:
Hierbij soliciteer ik naar de functie van (f)A.
m'n originele unban had allang unband kunnen zijn als ik gewild had. Maar ik zei laat maar. Met als gevolg dat ik "legaal" onder deze mag posten.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je doet ook werkelijk alles voor een unban van je originele account of niet? Maar die bifi is inmiddels de deur uit?
Ga er anders serieus op inquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:26 schreef zalmsalade het volgende:
m'n originele unban had allang unband kunnen zijn als ik gewild had. Maar ik zei laat maar. Met als gevolg dat ik "legaal" onder deze mag posten.
Crackslet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
Godver er tyfde zo een Slarioux mijn JA MIJN topic dicht!!!
Hoe gaat het ermee?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hey, MV. Malle knaap.
Was dat een open sollicitatie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:04 schreef Koenz0r het volgende:
Kanker man, moderatie tekort ofzo?
dat denk ik welquote:
van mij part welquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Mr-Z het volgende:
Kan hier gesolliciteerd worden?
Reageer in zijn fotoboek, stuur een mail, slinger je tam-tam aan, verzend rooksignalen, bel Spoorloos, post een brief, stuur een fax, bel zijn moeder of heb gewoon pech.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef zalmsalade het volgende:
zeg pool ik heb z'n msn adres niet.
Wat nu?
*knijp me, please*quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef Pool het volgende:
Nee, hier kan feedback gegeven worden.
En hoi trouwens.![]()
Ik bel spoorloos evenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Reageer in zijn fotoboek, stuur een mail, slinger je tam-tam aan, verzend rooksignalen, bel Spoorloos, post een brief, stuur een fax, bel zijn moeder of heb gewoon pech.
goeie sluitpostquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Dos37 het volgende:
N___________
dicht graag.
wat een foutje
Op zoek naar jezelf nuquote:
Wacht.............. ja kan niet reagerenquote:
Misschien gfree wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Skaai het volgende:
Ja ik ga niet weer dat plaatje aanpassen hoor!
Bupatih.
Om nou een heel topic te openen over een zin in een spelletje.......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef freiss het volgende:
Ik wilde even melden en vragen.
In het topic haha ging het mij niet om het spel zelf enz. Maar over de zin "Red de Duitsers, .... en win je fiets terug." Moet hij, omdat het toch een spel is, in het de grappige spellen topic enz.?
Oké. Opgelost, toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
Ik vroeg ook niet of hij weer open gingMensen erop wijzen? nee, kutspel
![]()
Gezien de verwarring die in MED gecreeërd wordt met betrekking tot het niet noemen van de naam van MUUS in de TT, lijkt het me verstandiger dat je dat misschien nog even af wacht alvorens wéér een nieuwe te moeten makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:50 schreef gfree het volgende:
[..]
Isse goed. morgen ofzo.
Succes op ONZ
Zo, van dat geouwehoer met die namen ben ik af...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gezien de verwarring die in MED gecreeërd wordt met betrekking tot het niet noemen van de naam van MUUS in de TT, lijkt het me verstandiger dat je dat misschien nog even af wacht alvorens wéér een nieuwe te moeten maken.
Als ik je een pakje scheermesjes kado doe, los jij dan het probleem dat je voor de maatschappij bent, zelf op?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:00 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer stopt muus?
Je moet wel een heel gelukig leven hebben als je iets simpels als overbeharing als zo'n wereldprobleem ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:02 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als ik je een pakje scheermesjes kado doe, los jij dan het probleem dat je voor de maatschappij bent, zelf op?
Niks sorry, ik vind het zo goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef gfree het volgende:
[..]
Zo, van dat geouwehoer met die namen ben ik af...
sorry bupa.
[afbeelding]
Die correlatie is er al sinds RealKnuckles zich registreerde.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wanneer komt de sticky over de aankomende correlatie tussen spelling en bans?
Als het aan mij ligt heel snel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wanneer komt de sticky over de aankomende correlatie tussen spelling en bans?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:12 schreef Eightball het volgende:
Zeg Bupah, voormalig koning der baggeraars
Een link geeft een hogere entertainmentwaardequote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:24 schreef Eightball het volgende:
Plaats ik een mooi en gevoelig liedje van Marvin Gaye (God hebbe zijn ziel) gooit die lul het gewoon dicht.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:12 schreef Eightball het volgende:
Zeg Bupa, voormalig koning der baggeraars, wat ben jij opeens strak in de leer.
Dat dus.quote:
Wat heb je eraan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:24 schreef Eightball het volgende:
Plaats ik een mooi en gevoelig liedje van Marvin Gaye (God hebbe zijn ziel) gooit die lul het gewoon dicht.![]()
![]()
![]()
Owjah.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Een link geeft een hogere entertainmentwaarde
Tsja, we hadden hem misschien een paar keer 'belachelijk' kunnen maken, omdat we bij god niet weten wie of wat het is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef Snakey het volgende:
Deze Kennen jullie mij nog? had nou niet direct dicht gehoeven hoor Bupdinges.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |