Dat betwijfel ik ten zeerste. Maar als je 'm opnieuw opent met een leuke post naar voorbeeld van die van Havoc heb je een ontzettend leuk topic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Die waren er wel gekomen hoor![]()
Beetje flauwe topic-sluiting. Maar goed... Ik ga er maar niet tegen in, anders krijg ik nog een ban![]()
Welnee, zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Die waren er wel gekomen hoor![]()
Beetje flauwe topic-sluiting. Maar goed... Ik ga er maar niet tegen in, anders krijg ik nog een ban![]()
Hmmm. Zeg je nu dat jij of ik de clown is?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Havoc het volgende:
Een mod is niet geinig en zelden een clown. Een user daarintegen vaak weer wel.
Als je hem open had laten staan, had havoc zijn mooie bijdrage kunnen leveren en had er niet opnieuw een topic aangemaakt hoeven te worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Maar als je 'm opnieuw opent met een leuke post naar voorbeeld van die van Havoc heb je een ontzettend leuk topic..
Good work!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Havoc, dank je voor de inspiratie
Post hier een plaatje van iemand met een wapen en een grap..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben echter altijd grappig een clown
Als het niet in het FB-topic had gestaan, had Havoc nooit met dat plaatje gekomen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:03 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Als je hem open had laten staan, had havoc zijn mooie bijdrage kunnen leveren en had er niet opnieuw een topic aangemaakt hoeven te worden.
Voor het geval je het nog niet gelezen hebt: de FAQ. Hierin staat dat overbodig postgedrag niet mag. En nu ga je me vertellen dat ik opnieuw een topic moet openen![]()
Slotje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:14 schreef SlimShady het volgende:
saai, kut, opsomtopic: Masturbatieteller
Laat die nou net gisteren gestopt zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:08 schreef Wiebelkont het volgende:
Hey! Is Croupouque geen mod meer?
Ik moest even heel hard lachen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:08 schreef Wiebelkont het volgende:
Hey! Is Croupouque geen mod meer?
Soms valt er wel wat te lachen. En voor die gevallen zouden we eigenlijk een soort "Verbond Van Onzinusers" (V.V.O.) op moeten richten, om de rechten van alle users alhier te beschermen en dit soort situaties te voorkomen:quote:
Je "te laat zijn siert je wel "quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
God wat een trieste vertoning van Bendeleider.
Nee, BeF was niet bedoeld zoals jij het nu gebruikt. Dus nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
Kan een modje het nummer van dit topic [BeF] #150 Het dertigste Lustrum. Feest! ff veranderen in 151?
Thanks alvast
Laat maar, het is al een zooitjequote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
Kan een modje het nummer van dit topic [BeF] #150 Het dertigste Lustrum. Feest! ff veranderen in 151?
Thanks alvast
Je mist het modden he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, BeF was niet bedoeld zoals jij het nu gebruikt. Dus nee.
No shit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat maar, het is al een zooitje
En nu ben je er terwijl je er niets meer aan kan doenquote:
MPS syndroom dusquote:
Ik hoef er niets meer aan te doenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu ben je er terwijl je er niets meer aan kan doen
Dus je kan het nog wel?quote:
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijnquote:
Nee ik kan het niet meer, bewuste keuze, dus ik hoef niet meerquote:
Wellus, anders zou je niet tegen mij zeikenquote:
De idioot die [BeF] verzonnen heeft moeten ze opknopen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn
BeF loopt in het 100 en wij kijken toe
Eigenlijk ben je MOD geworden, heb je BeF gestart en ben je weer MOD-af...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee ik kan het niet meer, bewuste keuze, dus ik hoef niet meer.
Oh wacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef Havoc het volgende:
[..]
De idioot die [BeF] verzonnen heeft moeten ze opknopen!
Je bent echt zo dom als dat je je voordoet he?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn
BeF loopt in het 100 en wij kijken toe
Correctie, ik was MOD, werd HGM (voorloper van de FA), werd er uit getiefd, werd weer MOD en nu zelf gestopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je MOD geworden, heb je BeF gestart en ben je weer MOD-af...
Uhuhquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent echt zo dom als dat je je voordoet he?
NJ heeft ook een privé leven, Pool is op vakantie, Muus heeft internet problemen in 2005quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
Maar goed, is er geen modje meer online die 2 van de 3 ff op slot kan gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |