oe, wordt ik blauw.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef NJ het volgende:
Ik zeg niets natuurlijk, maar wacht nog even met het updaten van de OP.
Je was mijn eerste voorkeur, maar nu...quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef NJ het volgende:
Ik zeg niets natuurlijk, maar wacht nog even met het updaten van de OP.
die andere avater maakt je niet gelijk minder blaag...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:19 schreef Koenz0r het volgende:
Rate that Fjortizz
Rate that Fjortizz Deel 2
Kei tof dat hij niet gesloten word[14.gif]
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
die andere avater maakt je niet gelijk minder blaag...
Je doet ook werkelijk alles voor een unban van je originele account of niet? Maar die bifi is inmiddels de deur uit?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:51 schreef zalmsalade het volgende:
Hierbij soliciteer ik naar de functie van (f)A.
m'n originele unban had allang unband kunnen zijn als ik gewild had. Maar ik zei laat maar. Met als gevolg dat ik "legaal" onder deze mag posten.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je doet ook werkelijk alles voor een unban van je originele account of niet? Maar die bifi is inmiddels de deur uit?
Ga er anders serieus op inquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:26 schreef zalmsalade het volgende:
m'n originele unban had allang unband kunnen zijn als ik gewild had. Maar ik zei laat maar. Met als gevolg dat ik "legaal" onder deze mag posten.
Crackslet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
Godver er tyfde zo een Slarioux mijn JA MIJN topic dicht!!!
Hoe gaat het ermee?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hey, MV. Malle knaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |