Er zijn zat wel mensen die al vaker deze prachtige strip hebben aangepast, en dit vast nu wéér willen doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef -Dominator- het volgende:
Havoc staat er nog bij...
jij maakt je ook niet echt populair hier volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:05 schreef zalmsalade het volgende:
Wat een kuttopic pak je de slechtste eruit!
Krijg herpes!!
wie dit ook deed
laat dat ook niet mijn bedoeling zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
jij maakt je ook niet echt populair hier volgens mij![]()
Ik nog nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:45 schreef livEliveD het volgende:
Zijn de nieuwe mods al blauw?
Misschien iets met de zware jongens tink en havoc die voor de zoveelste keer weer eens falen om de geldkluis van oom dagobert te kraken?quote:
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien iets met de zware jongens tink en havoc die voor de zoveelste keer weer eens falen om de geldkluis van oom dagobert te kraken?
Ha, wat dacht je dan dat ze kwamen doen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?
Eerder fok in het algemeen.. en danny's hond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze Danny probeerde te beroven ofzo?
quote:Er is momenteel best veel bagger open. Jammer dat er geen mods aanwezig zijn om dit te verhelpen.
Vertel.quote:
Waar schat?quote:
Met welke reden gooide jij in hemelsnaam NJ!! hierkomme dicht?quote:
Adoreer hier Super Jeffrey baggerquote:
Ah, dank je. Die kan, en is ook dicht. Ook bagger.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met welke reden gooide jij in hemelsnaam NJ!! hierkomme dicht?
Als je het bagger vindt, dan had je het niet moeten openen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, dank je. Die kan, en is ook dicht. Ook bagger.
Nonsens, het was gewoon nachtbagger wat al veel te lang open was.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Kul.
Ookal was het bagger, dan had ze het niet moeten openen. Er ff een slotje opgooien om te voorkomen dat het eventueel gaat lopen is bullshit.
Guttegut hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met welke reden gooide jij in hemelsnaam NJ!! hierkomme dicht?
Als je het bagger vindt, dan had je het niet moeten openen.
Op zich vallen die topic reuze mee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Adoreer hier Super Jeffrey bagger
Wat te doen als je je collega ervan verdenkt... afzeiktopic
Post hier je geflopte topics! noem hier je bagger op...
[centraal] Welke Fok!ers hebben een kutleven ? Selang, do I need to say more schop van R&P, zou niet moeten, open maar een nieuwe hier. Die dichtgegooid kan worden
Om maar ergens te beginnen.![]()
*zoekt*quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dag Nikky. Ik merk dat er enig oponthoud is betreffende mijn modschap, dit snap ik natuurlijk wel (vakantietijd enzo) maar enige haast is op z'n plaats dunkt me.
Uw vrind,
VAC.
*eens*quote:
De persoon in kwestie is er nog niet dus een afzeiktopic is er zeker niet. En er kunnen nog leuke ideeën in.quote:http://forum.fok.nl/topic/732926 afzeiktopic
*ook eensch*quote:http://forum.fok.nl/topic/732855 noem hier je bagger op...
Er moeten in ONZ een hoop users zonder leven rondlopen.quote:http://forum.fok.nl/topic/732930 Selang, do I need to say more schop van R&P, zou niet moeten, open maar een nieuwe hier. Die dichtgegooid kan worden
Ja, nachtbagger. Je hebt gelijk. Morgen worden topics die om 19.00 uur geopend zijn gesloten, met als reden: Nachtbagger.quote:
Zie je nu waar ik mee moet leven, VAC?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm, uhm, het is in behandeling hoor..
Duidelijk dat er frisse dictoriale winden door Ovjl moeten waaien. Onder mijn begaafde en inspirerende leiding natuurlijk.quote:
Wees lekker haatdragend joh. Krijg je vast een plezant leven van.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En daarbij ook nog eens een slechte FA.
Haatdragend? Waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Wees lekker haatdragend joh. Krijg je vast een plezant leven van..
Ik heb nog wel wat logs waarbij je het tegendeel bewijst dat ik een slechte FA zou zijn. So puhlease zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Haatdragend? Waarom?
Een simpele observatie is voldoende. Daar komt geen haat aan te pas.
Joh, bewaar ze maar goed, wie weet kan je ze wel eens gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat logs waarbij je het tegendeel bewijst dat ik een slechte FA zou zijn. So puhlease zeg..
Het bewind in ONZ is geen probleem, maar de bureacratie achter de schermen loopt echt de spuigaten uit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Duidelijk dat er frisse dictoriale winden door Ovjl moeten waaien. Onder mijn begaafde en inspirerende leiding natuurlijk.
Uw toekomstig collega,
VAC.
En dat is dus de hoogste prioriteit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mijn aanvraag krijgt toch wel de hoogste prioriteit nu, he? Arme NJ is de wanhoop en de burn-out nabij.
Alles staat of valt bij al dan niet slikken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:22 schreef Mr-Z het volgende:
En hoe kan een FA z'n werk goed of slecht uitvoeren? Een FA die baggert toch alleen maar wat rond op het forum en is vaak het middelpunt van rellen? Of zie ik dat verkeerd?![]()
Show us...quote:
Kom maar opquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat logs waarbij je het tegendeel bewijst dat ik een slechte FA zou zijn. So puhlease zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |