Hier moet ik je gedeeltelijk gelijk geven Jeffrey zelf is niet helemaal hetero, maar SuperJeffrey is echt de beste dat moet je toegevenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:45 schreef Brainvoyager het volgende:
SJ is een infantiele nicht...
Hij is schattig hequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan SJ.
Effe dimme hequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan SJ.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Effe dimme he![]()
SJ pakt wel terroristen en wildplassers aan dus no offence hij is cool!!![]()
Zo is het maar!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Effe dimme he![]()
SJ pakt wel terroristen en wildplassers aan dus no offence hij is cool!!![]()
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zo is het maar!
Heb ik al verteld dat hij bij de scouting zit, en dat hij oude vrouwtjes de A2 helpt oversteken?
op een kameel !!!!!!11quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken.
Ik vind het prachtig, zaker als Super Jeffrey er niet bij is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken.
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken op een kameel.quote:
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we dan maar een nieuw topic openen hoe SJ ouwe vrouwtjes tegenhoud die de A2 over willen steken
Hoe komen we de middag doorquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we dan maar een nieuw topic openen hoe SJ ouwe vrouwtjes tegenhoud die de A2 over willen steken
1.50m hoog? hoog?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:55 schreef VaderJacob het volgende:
man hijs 16 jaar 1.50 hoog en ze vriendin is een achterlijke gothic, egt super isie ook niet als je tegen em aanblaast valt ie om.
He dribbel zet eens een foto van haar online![]()
He zo praat je niet tegen Super Jeffrey!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:55 schreef VaderJacob het volgende:
man hijs 16 jaar 1.50 hoog en ze vriendin is een achterlijke gothic, egt super isie ook niet als je tegen em aanblaast valt ie om.
He dribbel zet eens een foto van haar online![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |