Hier moet ik je gedeeltelijk gelijk geven Jeffrey zelf is niet helemaal hetero, maar SuperJeffrey is echt de beste dat moet je toegevenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:45 schreef Brainvoyager het volgende:
SJ is een infantiele nicht...
Hij is schattig hequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan SJ.
Effe dimme hequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan SJ.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Effe dimme he![]()
SJ pakt wel terroristen en wildplassers aan dus no offence hij is cool!!![]()
Zo is het maar!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Effe dimme he![]()
SJ pakt wel terroristen en wildplassers aan dus no offence hij is cool!!![]()
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zo is het maar!
Heb ik al verteld dat hij bij de scouting zit, en dat hij oude vrouwtjes de A2 helpt oversteken?
op een kameel !!!!!!11quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken.
Ik vind het prachtig, zaker als Super Jeffrey er niet bij is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken.
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken op een kameel.quote:
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we dan maar een nieuw topic openen hoe SJ ouwe vrouwtjes tegenhoud die de A2 over willen steken
Hoe komen we de middag doorquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we dan maar een nieuw topic openen hoe SJ ouwe vrouwtjes tegenhoud die de A2 over willen steken
1.50m hoog? hoog?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:55 schreef VaderJacob het volgende:
man hijs 16 jaar 1.50 hoog en ze vriendin is een achterlijke gothic, egt super isie ook niet als je tegen em aanblaast valt ie om.
He dribbel zet eens een foto van haar online![]()
He zo praat je niet tegen Super Jeffrey!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:55 schreef VaderJacob het volgende:
man hijs 16 jaar 1.50 hoog en ze vriendin is een achterlijke gothic, egt super isie ook niet als je tegen em aanblaast valt ie om.
He dribbel zet eens een foto van haar online![]()
Ik zou het een eer vinden om met super jeffrey te hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Inderdaad dat neem je terug, en een foto van zijn vriendin online zetten is zoooo laag, dat kind schaamt zich waarschijnlijk al kapot dat ze met hem gaat.
Hij komt ook wel eens in sauna's ja...quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
Wellicht ten overvloede: hij is homo.
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:54 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt zo de grafkankertyfusteringhekel aan oude vrouwtjes die de A2 willen oversteken op een kameel.
Ziet er strak uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:09 schreef scarefreak het volgende:
Een van z'n nieuwe pakjes!
Mooi hoor!quote:
Welke dronken ambtenaar heeft die lijnen gedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor![]()
[afbeelding]:D:D
quote:
Gaat het nu nog steeds over die nicht?
stiekem is iedereen nogsteeds een kloon van mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:14 schreef djenneke het volgende:
je bent toch geen amd kloon he?
Waarschijnlijk dezelfde dronken ambtenaar die de verkeerde kleur gras aan de rechterkant heeft neergelegdquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Welke dronken ambtenaar heeft die lijnen gedaan?
Hij is geen homo, hij is gewoon super!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hijs gewoon homo, hij heeft een vriendin als dekmantel enzo
Testgras voor de arenaquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde dronken ambtenaar die de verkeerde kleur gras aan de rechterkant heeft neergelegd![]()
Owja en als het dan compleet vertrapt is en ondergescheten door die kameel dan wordt het naar de ArenA gebrachtquote:
quote:Hij is geen homo, hij is gewoon super!
ik was er al bang voor... amd rot eens op!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
stiekem is iedereen nogsteeds een kloon van mij.
dus in zekere zin: ja.
pff ja, de jeugd van tegenwoordig...quote:
wie is amd btwquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik was er al bang voor... amd rot eens op!![]()
Spanje, het superhelden land bij uitstek, kijk maar naar de wegwijspiet!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat wil je weten, dat hij bijvoorbeeld nu op vakantie is in Spanje maar dat hij ruzie heeft gekregen met zijn moeder en dat hij weggelopen is en niemand geen flauw idee heeft waar die nu uithangt.
Hij is zijn eigen The Trip aan het maken denk ik, en om geld te verdienen helpt hij oude vrouwtjes de A2 oversteken *op een kameel![]()
Ik vond het nog te oppervlakkigquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Of was deze informatie iets te persoonlijk![]()
![]()
![]()
cultuur topics!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou ja dat doet er eigenlijk niet toe iedereen moet alles over SJ weten,
tevens wil ik dat deze topic, boeven vangen, en [paint] help jeffrey de terrorist tegen te houden
de TTT moeten worden![]()
Daar komt z'n drang vandaan om mensen te helpen, geheel te verklaren.quote:
Misschien zit hij wel in een internetcafe!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:58 schreef VaderJacob het volgende:
![]()
Niet aanbidden scarefreak tis een imitator de egte superjeffrey zit in spanje
quote:Dude in Spanje hebben ze ook Fok!, Fok! heerscht over de wereld
Heel goed!quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
das waar mijn excuus superjeffrey
quote:Heel goed!
niet fucken met SJ!
Ja t zijn de kleine dingen hequote:SJ is een echte HELD toen ik naar de kroeg moest was hij zo vriendelijk mijn hond uit te laten
Ik denk dat je daarvoor een speciaal topic moet openenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef SuperJeffrey het volgende:
EY niet fucken he! of ik maak jullie af...
wie maakt er een coole SJ avater voor mij?
quote:EY niet fucken he! of ik maak jullie af...
wie maakt er een coole SJ avater voor mij?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:14 schreef VaderJacob het volgende:
Superjeffrey is egt cool![]()
Mijn excuus voor eerder gewchreven commentaar![]()
quote:Ik vind heldenverering in zijn algemeenheid zum kotzen. Vooral als het om nichten gaat...
idd maargoed superjeffrey waakt over de werled dus dat komt goedquote:Tja lastig. Maar goed, jij slaapt nog...
Ja maar hij slaapt nohogggggg. Jezus zeg....quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:45 schreef SuperJeffrey het volgende:
Hallo jij vindt is met DT
groetjes
SuperJeffrey
wereld. Geen dank...quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
idd maargoed superjeffrey waakt over de werled dus dat komt goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |