Het exacte aantal is niet bekend. Maar er zit er dus een op bimeiden, dat paard uit de eerste post, bij fok-zoeken vond ik er ook nog een (iemand die zich op msn Laurabeest noemde, en dat ben ik niet).quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoeveel Laurabeesten lopen er rond dan?
Post eens een foto van jezelf.quote:
quote:
Nou zeg, misschien kan ze wel heel goed pijpen is ze wel heel erg lief.quote:
Heb je niks beters te doen, kutje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:00 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kon het echt niet laten om haar ff te soepen........![]()
-edit-
-edit-quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:21 schreef -beyond- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En jah ik vind meiden leuk!!
En nee ik ben geen hoer of geen sletje!! Ik ben gewoon braaf aan het studeren!
En jah ik heb ook een vriend, ik geniet gewoon van het leven!!
*kuch*sletquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:21 schreef -beyond- het volgende:
En nee ik ben geen hoer of geen sletje!
met de rug naar de fotoquote:
Maar ook de lelijkste flatquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:37 schreef Roellio het volgende:
Ze woont iig in de tofste studentenflat van A'dam!![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar ook de lelijkste tofste flat .
En waar haal jij die wijsheid vandaan?? Hoe weet jij dat die meiden bi zijn? Bekende van je mss?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef Detroit het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat die bi-meiden progressief proportioneel vaak als een sloerie gekleed gaan tijdens het stappen.
Wat overigens best lekker is..
Ik snap dat jij het zelf als classy wil zien.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:14 schreef -beyond- het volgende:
[..]
En waar haal jij die wijsheid vandaan?? Hoe weet jij dat die meiden bi zijn? Bekende van je mss?
Ik ga trouwens tijdens het stappen ook graag sexy gekleed, maar wel sexy classy hoor! Niet als een sloerie.
Nou ik heb een hekel aan sletjes look..........behalve in mijn bedje natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het zelf als classy wil zien..
beest!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Laurabeest het volgende:
Wat een pracht-topic
Overigens ben ik wel de enige echte Laurabeest natuurlijk.
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:21 schreef -beyond- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En jah ik vind meiden leuk!!
En nee ik ben geen hoer of geen sletje!! Ik ben gewoon braaf aan het studeren!
En jah ik heb ook een vriend, ik geniet gewoon van het leven!!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen, kutje?
quote:
Zit ze op de Erasmus Universiteit in Rotterdam? Is dat Sylvia uit Breda?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
![]()
![]()
criminologie...ken jij Sylvia?
Kijk eens aan, dan behoor jij niet tot dat progressief proportionele deel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:25 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Nou ik heb een hekel aan sletjes look..........behalve in mijn bedje natuurlijk!![]()
Maar voor de rest uhhhh mag het wel een mysterie zijn. Er is niets sexy aan jezelf meteen bloot geven.![]()
Gatver, zit jij op de EUR?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:31 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Zit ze op de Erasmus Universiteit in Rotterdam? Is dat Sylvia uit Breda?
Ach laurabeest......het is een onzin topic dat over jou gaat....waarom gaat het dan ineens over mij?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Laurabeest het volgende:
Ook op de universiteit zitten blijkbaar mensen die zo onzeker over zichzelf zijn dat ze zich er goed bij voelen andere mensen af te zeiken. Tenminste, ik maak uit de edits op dat er geen complimenten aan mij stonden anders hadden ze wel kunnen blijven staan he
edit: met jouw uiterlijk zou je het trouwens niet nodig hebben...... je ziet er goed uit hoor!
Hoezo?? Hoe schat je me in dan? En waarop dan??quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gatver, zit jij op de EUR?.
Zo hoog had ik je niet ingeschat...
Nee hoor...ik zie het niet negatief hoor...ik kan er wel om lachen...zie ik mezelf in een keer terug op het forum. Alleen als ze mij belachelijk maken dan kan ik het niet laten iets terug te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef Detroit het volgende:
Ach, ik denk dat een groot deel van de mannelijke kijkers hier de foto's van jou en jouw biseksuele vriendinnen wel als masturbatie-waardig zal zien. Het is niet allemaal negatief..
Ik volg het niet meer. Jij was dus de Laurabeest op die foto van die bimeiden, of een van de anderen op die foto???quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ach laurabeest......het is een onzin topic dat over jou gaat....waarom gaat het dan ineens over mij?
En nee ik ben niet onzeker dat ik andere mensen moet afzeiken hoor...maar ik kon het niet laten om je te soepen........ (en het was echt niet errug hoor...gewoon amerikaans hoedje op en een jointje in je mond)
Maar what ever........no hard feelings.....
(en ik had gevraagd de foto's te editten, want het paardje naast me wilt niet op internet staan)
Oh men, noem jij die gestapelde containers een flat ook nogquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:37 schreef Roellio het volgende:
Ze woont iig in de tofste studentenflat van A'dam!![]()
![]()
Ik wilde het woord "appartementen" niet in de mond nemen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:59 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Oh men, noem jij die gestapelde containers een flat ook nog
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:42 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb eigelijk best zin in neuken!!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Laurabeest het volgende:
Ook op de universiteit zitten blijkbaar mensen die zo onzeker over zichzelf zijn dat ze zich er goed bij voelen andere mensen af te zeiken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:49 schreef Laurabeest het volgende:
Willie
Wel weerhoud ik mij van het posten van échte foto's om te ontkrachten dat ik dat lelijke wijf ben.
Maar bij deze kun je ook op mijn fotoboek icoontje klikken
Je spreekt jezelf tegen meis!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Daar stond dus kennelijk een niet zo vriendelijke opmerking over mijn. Als je wel onzeker bent, ga dan vooral je gang, ik word er gelukkig niet zoveel slechter van en als jij je daar goed bij voelt, prima hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |