Nice work Sherlockquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:27 schreef LostFormat het volgende:
Laura's profiel gevonden: http://www.bimeiden.net/u/12894
Ik kijk net ook eens in JOUW fotoboekquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef GekkeMat het volgende:
hmmm ik wilde nog zeggen Neukuh? na je foto's in het gastenboek maar toen zag ik die ene met die bril ...
![]()
neem lenzen meiske staat je veel beter ..
Disclaimer: Niet al te serieus bedoeld en bekijk het positief .. ik zou niet met je neuken
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kijk net ook eens in JOUW fotoboek
quote:Hobbies/interesses: WoW, vrouwen, uitgaan, pc's
je moet blij zijn dat je erin staat mutsquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kijk net ook eens in JOUW fotoboek
beter leren lezen knakker ...quote:
dat is mooi want ik neuk niet met jan en allemanquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:59 schreef teknomist het volgende:
Ik zou ook niet met je neuken hoor, GekkeMat.
Ben ik ook, het was een blije verrassingquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat je erin staat muts![]()
nee ok dat het ff duidelijk is natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik ook, het was een blije verrassing
Je komt toch niet uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:21 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
nee ok dat het ff duidelijk is natuurlijk![]()
Ik begrijp het niet. Typ je in dialect ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef GekkeMat het volgende:
tuurlijk welen ja ik zoek atm niet op mijn leestekens ed te lette...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Typ je in dialect ofzo?![]()
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Laurabeest het volgende:
Wat een pracht-topic
Overigens ben ik wel de enige echte Laurabeest natuurlijk.
Gekquote:
Hoeveel Laurabeesten lopen er rond dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Laurabeest het volgende:
Wat een pracht-topic
Overigens ben ik wel de enige echte Laurabeest natuurlijk.
Dat is ook nog maar de vraag, hier lopen er wel meer van rondquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Gek
In jouw geval zou ik namelijk zeggen dat ik de enige echte scarefreak was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |