Ik weet ook niet wat ik er mee moet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:42 schreef teknomist het volgende:
Schop ONZ.
Die rechtse heeft echt een paardenbek!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
welke van de 2 paarden?
Laurabeestquote:
Ik zou voor de linkse gaan!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die rechtse heeft echt een paardenbek!
Zou jij in zo'n geval een gegeven paard in de bek kijken?
Dacht je datquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Croupouque het volgende:
Wehehe, ik dacht heel even dat het de echte was. Maar de echte is mooier.
Ik zou me er met een Jantje van Leiden vanaf makenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die rechtse heeft echt een paardenbek!
Zou jij in zo'n geval een gegeven paard in de bek kijken?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Croupouque het volgende:
Wehehe, ik dacht heel even dat het de echte was. Maar de echte is mooier.
Ik dacht even dat je een hele slechte dag had. En dat je opeens begonnen was met roken. En dat je van de trap af was gevallen, op je mond.quote:
Om het contrast te accentueren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:57 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom plaats je in godsnaam een link naar dergelijke gedrochten?
Wat valt er te lachen danquote:
http://www.binaughty.nl/partypics.htmquote:PARTY PICS
De feesten en meetings waar een fotoreportage zijn heel tof, helaas dat er teveel "zielige" fakers bestaan die deze foto's misbruiken. Dus ze zullen weer te zien zijn als de beveiliging voor kopieren is ingesteld!!:
Nice work Sherlockquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:27 schreef LostFormat het volgende:
Laura's profiel gevonden: http://www.bimeiden.net/u/12894
Ik kijk net ook eens in JOUW fotoboekquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef GekkeMat het volgende:
hmmm ik wilde nog zeggen Neukuh? na je foto's in het gastenboek maar toen zag ik die ene met die bril ...
![]()
neem lenzen meiske staat je veel beter ..
Disclaimer: Niet al te serieus bedoeld en bekijk het positief .. ik zou niet met je neuken
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kijk net ook eens in JOUW fotoboek
quote:Hobbies/interesses: WoW, vrouwen, uitgaan, pc's
je moet blij zijn dat je erin staat mutsquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kijk net ook eens in JOUW fotoboek
beter leren lezen knakker ...quote:
dat is mooi want ik neuk niet met jan en allemanquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:59 schreef teknomist het volgende:
Ik zou ook niet met je neuken hoor, GekkeMat.
Ben ik ook, het was een blije verrassingquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
je moet blij zijn dat je erin staat muts![]()
nee ok dat het ff duidelijk is natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik ook, het was een blije verrassing
Je komt toch niet uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:21 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
nee ok dat het ff duidelijk is natuurlijk![]()
Ik begrijp het niet. Typ je in dialect ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:21 schreef GekkeMat het volgende:
tuurlijk welen ja ik zoek atm niet op mijn leestekens ed te lette...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Typ je in dialect ofzo?![]()
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Laurabeest het volgende:
Wat een pracht-topic
Overigens ben ik wel de enige echte Laurabeest natuurlijk.
Gekquote:
Hoeveel Laurabeesten lopen er rond dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Laurabeest het volgende:
Wat een pracht-topic
Overigens ben ik wel de enige echte Laurabeest natuurlijk.
Dat is ook nog maar de vraag, hier lopen er wel meer van rondquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Gek
In jouw geval zou ik namelijk zeggen dat ik de enige echte scarefreak was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |