Het is dus nog niemand opgevallen! Da's altijd goed!quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik. Let maar op:
Kasta zit zeker niet met een proxykloon serieuze reacties in R&P te geven.
Omdat het een kuttopic is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:39 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht? Jullie hoeven mij ook niks meer te vragen voortaan!
Ff een vraagje, hoeveel tijd was je nu eigenlijk kwijt met dat modden? Gemiddeld dan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:20 schreef Havoc het volgende:
Omdat het een kuttopic is.
als je het goed wilt doen minstens 5 uur per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff een vraagje, hoeveel tijd was je nu eigenlijk kwijt met dat modden? Gemiddeld dan.
ik tien minuten per dagquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
als je het goed wilt doen minstens 5 uur per dag.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
als je het goed wilt doen minstens 5 uur minuten per dag.
Ik zie de letters reeds verkleuren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bijna blauw.
Het zakt nooit lang. De meeste van die topics worden vast wel weer omhoog gekicked voor ze uit de lijst zakken. Met een slotje zie je het één keer, daarna nooit meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Fijn NJ. Dagen word er geroepen om slotjes, en als die bagger dan eindelijk in de AT begint te zakken als ware het dikke stront door een trechter kick jij ze met een slotje
Wat een uitleg. Is dat dankzij mijn vergeten PIquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zakt nooit lang. De meeste van die topics worden vast wel weer omhoog gekicked voor ze uit de lijst zakken. Met een slotje zie je het één keer, daarna nooit meer.
Bovendien heb ik toch ook niks gesloten dat ouder dan een paar uur is?
Is al gesloten...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:47 schreef Dirkh het volgende:
NJ, er staat een leuk topic in FB. Doe die jongen even helpen.
Dan hier mijn antwoord:quote:
Creatief was het niet hè, waren er nog leuke teksten bij verzonnen dan was het nog wel potentievol. Nu was het alleen maar opsommen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef MaxPowered het volgende:
Heej,
gooi: Bang Bang... *je weet het al* alsjeblieft weer open.
De sluit-rede is bullshit.
gr.
MAX
Een mod is niet geinig en zelden een clown. Een user daarintegen vaak weer wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef -Angel- het volgende:
Havoc eindelijk een post die geinig is.
Ik ben echter altijd grappig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Een mod is niet geinig en zelden een clown. Een user daarintegen vaak weer wel.
Die waren er wel gekomen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Creatief was het niet hè, waren er nog leuke teksten bij verzonnen dan was het nog wel potentievol. Nu was het alleen maar opsommen.
[afbeelding]
Water?, Water? Man als ik te veel gezopen heb dan krijg ik mijn pik niet omhoog, dus heb ik dit waterpistool gekocht om mijn zaad in te bewaren. Lekker wijven volspuiten weet je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |