Ik ben wakker nu, soort van. Zit nog in een semi-slaapstand nu maar dat gaat vanzelf wel overquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon ligt te maffen nogAlleen Es is op vakantie. EN Stuart.
Gewoon blijven hangen hierzo, dan leer je het vanzelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in deze SC nieuw, dus die namen zeggen me (nog) niets
Komt vanzelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in deze SC nieuw, dus die namen zeggen me (nog) niets
Ik ga een poging doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon blijven hangen hierzo, dan leer je het vanzelf
Nee juist behoorlijk vroeg, kwart voor een ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
halloo Gizlekker geslapen?
of heb je het weer laat gemaakt gisteren?
ik zat ook al te zoeken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
netjes
Was het al weer vergeten dat deze er nog stond
Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepostquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
netjes
Was het al weer vergeten dat deze er nog stond
Ik schop liever nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Moet toch ergens tegenaan kunnen schoppen?
dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepost![]()
jamaar....gezien de vorige lijkt het dat de doctor wat vergeetachtig dreigt te worden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepost![]()
ach ja, niet iedereen is gezegend met een goed geheugenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had hij het makkelijk kunnen terug vinden
Maar hij vergeet snel blijkbaar![]()
oh...dus de regel is dat als je er een volmaakt, je een nieuwe moet openen...ah...wist ik niet!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik poste niet als laatste lieverd![]()
En je weet als ik er onderuit kan komen doe ik het![]()
Dat is niet helemaal waar, als iemand het van te voren zegt is het ook primaquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
oh...dus de regel is dat als je er een volmaakt, je een nieuwe moet openen...ah...wist ik niet!
tnx voor tip!
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...koel!!!quote:
Je wil er onderuit komen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik poste niet als laatste lieverd![]()
En je weet, als ik er onderuit kan komen doe ik het![]()
Kan ik tenminste het tempo bepalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil er onderuit komen?
Je zit liever bovenop?
Sjit toen werd het stil en het begon nu juist weer op nivo te komen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil er onderuit komen?
Je zit liever bovenop?
Je komt duidelijk niet vaak genoegquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef passie66 het volgende:
[..]
Sjit toen werd het stil en het begon nu juist weer op nivo te komen...![]()
-=edit=- oepsss.te snel conclusie getrokken
Oja die overkillquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Overdrijven doe ik alleen maar met chocoladeDus
![]()
nee zit op het werk...en dan kan t niet altijd...maaaarrrrrrrrrr: over een paar daagjes ook weer thuis onlijn!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt duidelijk niet vaak genoeg
Die shake is ook weer een nieuw niveau van foutheidquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
Oja die overkill![]()
Heb je die shake nog eens gemaakt ?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je 'komt' duidelijk niet vaak genoeg
Die is echt foutquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
Die shake is ook weer een nieuw niveau van foutheidMaar wel erg
Er zijn hier zelden "echt"werkende mensen in GCSCquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
nee zit op het werk...en dan kan t niet altijd...maaaarrrrrrrrrr: over een paar daagjes ook weer thuis onlijn!!!!![]()
Dacht dat je het over de Dame Blanche shake hadquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is echt fout![]()
Ik ben dol op chocolade, maar zoveel soorten bij elkaar gaat mij wat ver
Nee, daar had ik het niet over, wanneer heb je die gemaakt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:07 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dacht dat je het over de Dame Blanche shake hadDie is ook erg geslaagd en erg fout namelijk
Gisterenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, daar had ik het niet over, wanneer heb je die gemaakt?
Zo'n flinke?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Khalein het volgende:
[..]
Gisteren'k Heb nog niet weer echt eetbehoefte gehad
Neenee, ik vond het wel een smakelijke verhercitering laten we maar zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt het wel oke zo, dat je niet vaak komt ?
Dat niet alleen, maar het valt gewoon als een baksteenquote:
Mooi zoquote:
quote:
Ik wou hier bijdehand op reageren, maar ben te druk aan het werkquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn hier zelden "echt"werkende mensen in GCSC![]()
Wanneer bereiken ze (Nrd) Limburg?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noodweer zit eraan te komen.
De eerste onweersbuien zitten in belgie.
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zwetenquote:
Je was dus niet gezond bezig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het valt gewoon als een baksteen
Het komt wel eens voor dat je verstandig bentquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wou hier bijdehand op reageren, maar ben te druk aan het werk
Ik wilde net zeggen. Ik wil ook onweerquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zweten)
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Ik wil ook onweer![]()
onweer zonder regen is veel stoerderquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zweten)
Ik rij straks naar het oosten, dus ik ga het vanzelf meemakenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.
Als je de weerberichten van: www.weeronline.nl / www.knmi.nl etc gaat lezen dan zijn ze het allemaal niet over elkaar eens.
De ene zegt dat de meeste in het oosten gaat vallen terwijl de andere zegt dat ze in het heleland gaan vallen.
Gister was dit ook al het geval, helaas heb ik hier amper wat gehad.
Dan ga ik maar hopen op onweer danquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.
Als je de weerberichten van: www.weeronline.nl / www.knmi.nl etc gaat lezen dan zijn ze het allemaal niet over elkaar eens.
De ene zegt dat de meeste in het oosten gaat vallen terwijl de andere zegt dat ze in het heleland gaan vallen.
Gister was dit ook al het geval, helaas heb ik hier amper wat gehad.
Onweer met geen wolk aan de lucht is nog mooiequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onweer zonder regen is veel stoerder
Neem camera meequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rij straks naar het oosten, dus ik ga het vanzelf meemaken
Ik verwacht er ook bij mij vandaag niet veelquote:
Ik moet msn nog effe instalen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Speedy je hebt mail op je MSN adres. Gaat over de DASOO OP
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het landquote:
Jammer menquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook bij mij vandaag niet veel![]()
Ik zou hotmail.COM proberenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moet msn nog effe instalen.
Nou dan maar even naar www.hotmail.nl
Op tijd op het knopje drukkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het land
Mocht ik tijd zin en een opgeladen accu hebben zal ik eens kijken. Ik heb nog nooit onweer gefotografeerd met mijn camera, de D70. Tips welkom
je kan ook via webmessenger.msn.com werken hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moet msn nog effe instalen.
Nou dan maar even naar www.hotmail.nl
.nl bestaat ookquote:
Ik heb ook de D70.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het land
Mocht ik tijd zin en een opgeladen accu hebben zal ik eens kijken. Ik heb nog nooit onweer gefotografeerd met mijn camera, de D70. Tips welkom
Ach ik heb liever in de nacht onweerquote:
COM = ENGquote:
Vast wel, maar IK zou dus .com proberenquote:
primaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb iig de fouten binnengekregen DR_Flash en zal er even na kijken
okquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, maar IK zou dus .com proberen
Dan lig ik te snurkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ik heb liever in de nacht onweer
Onweers fotografiequote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja en die ’ staan voor '
Ik zal deze bug even melden in BUG.
Hoe dit komt weet ik niet.
Idd, this een beete vaag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]in deze post zie ik ze wel allebei als '
Ga dan maar naar de maan toe, dan heb je nergens geen last meer van!quote:
Met of zonder ruimtepak? Dan weet ik wat ik moet inpakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga dan maar naar de maan toe, dan heb je nergens geen last meer van!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:29 schreef Bengeltje het volgende:Ik heb geen zin meer.
behang kan me gestolen worden![]()
Sorry het is niet herbruikbaar, het wordt van de muur getrokkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor een behang is het?
Ik kan hier nog wel wat gebruiken
jammerquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry het is niet herbruikbaar, het wordt van de muur getrokken![]()
Pff, wat een rot klus.
Hai qu![]()
behang? of verf?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het was nodig.![]()
Zometeen maar dat spul halen wat erop komt![]()
Wat voor statief?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel een leuk statief gezien. Leuke hoogte, erg inklapbaar. Kost alleen 125 euro,
Dan gebruik je iets anders om em ergens op te zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel een leuk statief gezien. Leuke hoogte, erg inklapbaar. Kost alleen 125 euro, die ik nu bij mijn doorgefikte adslmodem moet leggen. GVD
Dus nog even geduld
Doe maar met, anders overleef je het nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Met of zonder ruimtepak? Dan weet ik wat ik moet inpakken
Ik had een ander antwoord verwachtquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe maar met, anders overleef je het niet
Naam ben ik kwijt, dat is alweer een paar maanden geleden. Ik zal zaterdag nog eens kijken bij die zaak. Uit de losse hand gaat me niet lukken met een sluitertijd van een paar secquote:
Wat een negatieve kijk op zo'n aangename bezigheidquote:
Maar dan mag je wel naar huisquote:
die buien komen wel richting Utrecht/t Gooiquote:
positief zijn.. Dan AL!quote:
wat moet er groeien?quote:
Sorryquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:08 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wat een negatieve kijk op zo'n aangename bezigheid
Hier ook. Begon het net te regenen wil de kat naar buitenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:57 schreef Bengeltje het volgende:
Hier heeft het even iets geregend.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben thuis
Voldoende proviand ingeslagen![]()
Ja dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hij is gestopt bij de frituur volgens mij
de regen bij het frituur?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hij is gestopt bij de frituur volgens mij
dat klinkt raar jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb al raardere dingen gezien. Naaktstrand bijvoorbeeld
Dat heb jij nog nooit gezienquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb al raardere dingen gezien. Naaktstrand bijvoorbeeld
Een Limburger maken ze voor Belg uit hier, dus je komt zelfs over de grens heenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat ik uit Maastricht kom betekent natuurlijk niet dat ik nooit buiten de provincie kom he
Internationaal bekendquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een Limburger maken ze voor Belg uit hier, dus je komt zelfs over de grens heen![]()
Ik zal wel op iets vergelijkbaars uitkomenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga straks maar patat en bitterballen halen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal wel op iets vergelijkbaars uitkomen
Noord-Hollander wel te verstaanquote:
Voordeel van katten is dat die het zelf kunnenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hier ook. Begon het net te regenen wil de kat naar buiten
Alfa natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga me lekker een Limburgs biertje nemen
Ik moet hem de deur openduwenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordeel van katten is dat die het zelf kunnenmet een hond moet je altijd meelopen
Een hond kan je ook leren op een bak te piesenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordeel van katten is dat die het zelf kunnenmet een hond moet je altijd meelopen
wat heb je toch met de gammaquote:
Ja ik was gisteren ook ineens ontzettend moe om een uur of 9quote:
MET kortingspas?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet zo heel veel, ik kom er wel eens
Het is nog niet eens 8 uurquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was gisteren ook ineens ontzettend moe om een uur of 9
Och, als je wil slapen dan doe je dat toch gewoon?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is nog niet eens 8 uur![]()
En het is nu al erg
Grapjas, mijn kinderen lopen ook nog rond, en de honden moeten straks nog een keer uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, als je wil slapen dan doe je dat toch gewoon?
Tsssquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat gapen onbeleefd en ongepast is
Het is vakantie jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat gapen onbeleefd en ongepast is
heir ook ja.. het lijkt alleen maar beter te wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht met smart op het aangekondigde noodweer, maar het lijkt nu wel helemaal niet meer te gaan komen
Het was beloofdquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht met smart op het aangekondigde noodweer, maar het lijkt nu wel helemaal niet meer te gaan komen
Nou ja ehhh ook wel best uiteindelijk... maar zoals nu is het gewoon kut en plakkerig en klam en irriquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
heir ook ja.. het lijkt alleen maar beter te worden
En dan vragen wij: waarmee dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef buzzer het volgende:
pfff, ik heb het nog nooit zo druk gehad als nu tijdens mijn vakantie
mss zijn er overeenkomsten op de serienummers/chargenummers van de dozen. dan weet je welke je de volgende keer niet meer hoeft te pakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
grrrr weer nieuwe kaartjesvan ALLE kleuren heb ik er nu 2
monoloogquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan vragen wij: waarmee dan?
En dan vertel jij dat
Het is nou niet echt zo dat er 1000 dozen op een pallet in de winkel staanquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
mss zijn er overeenkomsten op de serienummers/chargenummers van de dozen. dan weet je welke je de volgende keer niet meer hoeft te pakken
mee behoefte aan aandacht, zoals Dude lekker subtiel blootlegdequote:
het was maar een ideequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nou niet echt zo dat er 1000 dozen op een pallet in de winkel staanhooguit 2 of 3 dozen in het schap
Ja subtiliteit kun je wel aan mij overlatenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mee behoefte aan aandacht, zoals Dude lekker subtiel blootlegde
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goedbeschouwd is communiceren het uitwisselen van monologen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
het was maar een idee
gewoon bij iedere winkel waar je langs komt, even kijken
idd jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doet me een beetje denken aan de flippo-tijd
Toen werkte ik bij de Edah in de vulploeg
iedere vrijdagavond konden we voor 100 gulden (gulden
) afschrijven en het hele vak uitvegen.
ALLES opengescheurd, flippo's eruit, en de rest laten liggen
leef je uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja subtiliteit kun je wel aan mij overlaten
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:43 schreef qu63 het volgende:
heb nu heel veel gesponsorde glazen flesopeners
Wat ergquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]doet me een beetje denken aan de flippo-tijd
Nee van die kut kiddo's natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd ja
Alles van jullie zelf of van die kut-kiddo's?
Moet ik even een slachtoffer hebben. Alle schoften en zeikstralen zijn met vakantie of dood volgens mijquote:
Ik had al gekeken, maar openen zonder te beschadigen gaat nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]doet me een beetje denken aan de flippo-tijd
bij ons was het soms ook het personeelquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van die kut kiddo's natuurlijk
Iedere vrijdag alle draadmanden uit de stelling, bezen erdoor, alles in de container tiefen, en lege zakken tellen
Daar ik enigszins nieuwsgierig ben naar het resultaat, zou ik in deze best als slachtoffer willen fungeren hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moet ik even een slachtoffer hebben. Alle schoften en zeikstralen zijn met vakantie of dood volgens mij
zul je altijd zien, als je ze nodig hebt...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moet ik even een slachtoffer hebben. Alle schoften en zeikstralen zijn met vakantie of dood volgens mij
de flippo's????quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij ons was het soms ook het personeel
flippo's nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de flippo's????
glazen, openers
flippo's
Echt joh? Eindelijk??quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, nee, sorry. ik ben op mijn best als ik een teringhekel aan je hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
Daar ik enigszins nieuwsgierig ben naar het resultaat, zou ik in deze best als slachtoffer willen fungeren hoor
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt joh? Eindelijk??[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedbeschouwd is communiceren het uitwisselen van monologen
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan vragen wij: waarmee dan?
En dan vertel jij dat
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?
Sjipsquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, nee, sorry. ik ben op mijn best als ik een teringhekel aan je hebt.
En dat heb ik niet aan jou
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?
dan heb ik een huis voor ¤200 Tweehonderd Euroquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's ook geen lange levensverwachting
Hoiquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.
Hoi![]()
![]()
Als het goed is, zijn sociale dingen geen verplichting.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingen
En dat doe je helemaal zelf!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef buzzer het volgende:
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingen
Da's ook een trage doodsverwensing.quote:
Geduld geduld, er komt vanzelf wel weer een keer een stuk rapaille het topic binnengewandeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef Khalein het volgende:
[..]
SjipsWeet nog niet of ik hier nou wel of niet positief over kan zijn
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb ik een huis voor ¤200 Tweehonderd Euro
Als je van die kakelende wijven soms ziet, uren achtereen. Nee. Niet echt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.
Hoi!quote:
hmmm..quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Hij staat nu ook op Marktplaats, dus misschien overbiedt iemand je nog
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je van die kakelende wijven soms ziet, uren achtereen. Nee. Niet echt.
Maar het valt ook geeneen op dat je al drie keer hetzelfde verteld hebt.
[..]
Hoi!
Wij gaan elkaar morgen alweer zien.![]()
![]()
riep u mij?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geduld geduld, er komt vanzelf wel weer een keer een stuk rapaille het topic binnengewandeld
wie weetquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat komt vast serieus over![]()
ik reageerde best snelquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's ook een trage doodsverwensing.
hiernietmierquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef passie66 het volgende:
guttuguttugutwatregentut
ochnuja..ik kan het wel begrijpen..ik vind jou wél leuk! hahaquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, jou vind ik hoogstens irritant.
Dat doet het hem niet
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:08 schreef passie66 het volgende:
[..]
ochnuja..ik kan het wel begrijpen..ik vind jou wél leuk! haha
Ja het is de goden verzoeken om het uit te spreken natuurlijk.quote:
bij uw dingetje daar waar bij mij django staatquote:
Nee hoor. Maar ik denk, laat ik er eens positief over doen. Wie weet valt 't goed.quote:
owquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef passie66 het volgende:
[..]
bij uw dingetje daar waar bij mij django staat
sociale verplichtingen zijn zoooo overgewaardeerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik denk, laat ik er eens positief over doen. Wie weet valt 't goed.
och nou dan reageer ik toch niet of ik negeer je dan toch gewoon...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat gaat wel over als je me wat beter leert kennen hoop ik.
Ja lekker makkelijk, loop maar weer voor de confrontatie wegquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:17 schreef passie66 het volgende:
[..]
och nou dan reageer ik toch niet of ik negeer je dan toch gewoon...
Maar ik heb op Fok! nog niets meegekregen van een zeer pijnlijke aortaruptuur bij hem. Ook geen fotootjes.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja het is de goden verzoeken om het uit te spreken natuurlijk.
Maargoed, laten we er nog maar even van genieten dan
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wel leuk inderdaad. Ook niets voor jou
Held nodig? Vreemdgegaan?![]()
Bozzie bloemen en we praten er niet meer over![]()
zullen we ze samen gaan halen danquote:
Ja als je kan Fok!ken ga je toch niet moeilijk lopen doen met die hele heisa met vriendschap en "leuke dingen doen" en die hele kermis meerquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sociale verplichtingen zijn zoooo overgewaardeerd![]()
*Noteert*quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou wel leuk inderdaad. Ook niets voor jou
Geld nodig? Vreemdgegaan?![]()
Bozzie bloemen en we praten er niet meer over![]()
In frietjes of in sport?quote:
hoezo, wilde je wat afspreken dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, loop maar weer voor de confrontatie weg
dan ga ik ook een zakje bakje halenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik zo'n zakje nog wel zelf kan tillen
Ja dat maakt uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
Bloempjes dus, hč. Maakt het nog uit wat voor soort?
Vraag maar aan Fles, die weet wel welke blommetjes de vrouwtjes willenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Noteert*
Bloempjes dus, hč. Maakt het nog uit wat voor soort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |