Die is echt foutquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
Die shake is ook weer een nieuw niveau van foutheidMaar wel erg
Er zijn hier zelden "echt"werkende mensen in GCSCquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
nee zit op het werk...en dan kan t niet altijd...maaaarrrrrrrrrr: over een paar daagjes ook weer thuis onlijn!!!!![]()
Dacht dat je het over de Dame Blanche shake hadquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is echt fout![]()
Ik ben dol op chocolade, maar zoveel soorten bij elkaar gaat mij wat ver
Nee, daar had ik het niet over, wanneer heb je die gemaakt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:07 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dacht dat je het over de Dame Blanche shake hadDie is ook erg geslaagd en erg fout namelijk
Gisterenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, daar had ik het niet over, wanneer heb je die gemaakt?
Zo'n flinke?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Khalein het volgende:
[..]
Gisteren'k Heb nog niet weer echt eetbehoefte gehad
Neenee, ik vond het wel een smakelijke verhercitering laten we maar zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt het wel oke zo, dat je niet vaak komt ?
Dat niet alleen, maar het valt gewoon als een baksteenquote:
Mooi zoquote:
quote:
Ik wou hier bijdehand op reageren, maar ben te druk aan het werkquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn hier zelden "echt"werkende mensen in GCSC![]()
Wanneer bereiken ze (Nrd) Limburg?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noodweer zit eraan te komen.
De eerste onweersbuien zitten in belgie.
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zwetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |