Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepostquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
netjes
Was het al weer vergeten dat deze er nog stond
Ik schop liever nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Moet toch ergens tegenaan kunnen schoppen?
dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepost![]()
jamaar....gezien de vorige lijkt het dat de doctor wat vergeetachtig dreigt te worden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepost![]()
ach ja, niet iedereen is gezegend met een goed geheugenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had hij het makkelijk kunnen terug vinden
Maar hij vergeet snel blijkbaar![]()
oh...dus de regel is dat als je er een volmaakt, je een nieuwe moet openen...ah...wist ik niet!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik poste niet als laatste lieverd![]()
En je weet als ik er onderuit kan komen doe ik het![]()
Dat is niet helemaal waar, als iemand het van te voren zegt is het ook primaquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
oh...dus de regel is dat als je er een volmaakt, je een nieuwe moet openen...ah...wist ik niet!
tnx voor tip!
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...koel!!!quote:
Je wil er onderuit komen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik poste niet als laatste lieverd![]()
En je weet, als ik er onderuit kan komen doe ik het![]()
Kan ik tenminste het tempo bepalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil er onderuit komen?
Je zit liever bovenop?
Sjit toen werd het stil en het begon nu juist weer op nivo te komen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil er onderuit komen?
Je zit liever bovenop?
Je komt duidelijk niet vaak genoegquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef passie66 het volgende:
[..]
Sjit toen werd het stil en het begon nu juist weer op nivo te komen...![]()
-=edit=- oepsss.te snel conclusie getrokken
Oja die overkillquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Overdrijven doe ik alleen maar met chocoladeDus
![]()
nee zit op het werk...en dan kan t niet altijd...maaaarrrrrrrrrr: over een paar daagjes ook weer thuis onlijn!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt duidelijk niet vaak genoeg
Die shake is ook weer een nieuw niveau van foutheidquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
Oja die overkill![]()
Heb je die shake nog eens gemaakt ?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je 'komt' duidelijk niet vaak genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |