Je was dus niet gezond bezig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het valt gewoon als een baksteen
Het komt wel eens voor dat je verstandig bentquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wou hier bijdehand op reageren, maar ben te druk aan het werk
Ik wilde net zeggen. Ik wil ook onweerquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zweten)
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Ik wil ook onweer![]()
onweer zonder regen is veel stoerderquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zweten)
Ik rij straks naar het oosten, dus ik ga het vanzelf meemakenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.
Als je de weerberichten van: www.weeronline.nl / www.knmi.nl etc gaat lezen dan zijn ze het allemaal niet over elkaar eens.
De ene zegt dat de meeste in het oosten gaat vallen terwijl de andere zegt dat ze in het heleland gaan vallen.
Gister was dit ook al het geval, helaas heb ik hier amper wat gehad.
Dan ga ik maar hopen op onweer danquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.
Als je de weerberichten van: www.weeronline.nl / www.knmi.nl etc gaat lezen dan zijn ze het allemaal niet over elkaar eens.
De ene zegt dat de meeste in het oosten gaat vallen terwijl de andere zegt dat ze in het heleland gaan vallen.
Gister was dit ook al het geval, helaas heb ik hier amper wat gehad.
Onweer met geen wolk aan de lucht is nog mooiequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onweer zonder regen is veel stoerder
Neem camera meequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rij straks naar het oosten, dus ik ga het vanzelf meemaken
Ik verwacht er ook bij mij vandaag niet veelquote:
Ik moet msn nog effe instalen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Speedy je hebt mail op je MSN adres. Gaat over de DASOO OP
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het landquote:
Jammer menquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook bij mij vandaag niet veel![]()
Ik zou hotmail.COM proberenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moet msn nog effe instalen.
Nou dan maar even naar www.hotmail.nl
Op tijd op het knopje drukkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het land
Mocht ik tijd zin en een opgeladen accu hebben zal ik eens kijken. Ik heb nog nooit onweer gefotografeerd met mijn camera, de D70. Tips welkom
je kan ook via webmessenger.msn.com werken hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moet msn nog effe instalen.
Nou dan maar even naar www.hotmail.nl
.nl bestaat ookquote:
Ik heb ook de D70.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het land
Mocht ik tijd zin en een opgeladen accu hebben zal ik eens kijken. Ik heb nog nooit onweer gefotografeerd met mijn camera, de D70. Tips welkom
Ach ik heb liever in de nacht onweerquote:
COM = ENGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |