Ik ben wakker nu, soort van. Zit nog in een semi-slaapstand nu maar dat gaat vanzelf wel overquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon ligt te maffen nogAlleen Es is op vakantie. EN Stuart.
Gewoon blijven hangen hierzo, dan leer je het vanzelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in deze SC nieuw, dus die namen zeggen me (nog) niets
Komt vanzelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in deze SC nieuw, dus die namen zeggen me (nog) niets
Ik ga een poging doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon blijven hangen hierzo, dan leer je het vanzelf
Nee juist behoorlijk vroeg, kwart voor een ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
halloo Gizlekker geslapen?
of heb je het weer laat gemaakt gisteren?
ik zat ook al te zoeken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
netjes
Was het al weer vergeten dat deze er nog stond
Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepostquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
netjes
Was het al weer vergeten dat deze er nog stond
Ik schop liever nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Moet toch ergens tegenaan kunnen schoppen?
dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepost![]()
jamaar....gezien de vorige lijkt het dat de doctor wat vergeetachtig dreigt te worden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, je hebt hier nog wel al eerder in gepost![]()
ach ja, niet iedereen is gezegend met een goed geheugenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had hij het makkelijk kunnen terug vinden
Maar hij vergeet snel blijkbaar![]()
oh...dus de regel is dat als je er een volmaakt, je een nieuwe moet openen...ah...wist ik niet!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik poste niet als laatste lieverd![]()
En je weet als ik er onderuit kan komen doe ik het![]()
Dat is niet helemaal waar, als iemand het van te voren zegt is het ook primaquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef passie66 het volgende:
[..]
oh...dus de regel is dat als je er een volmaakt, je een nieuwe moet openen...ah...wist ik niet!
tnx voor tip!
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...koel!!!quote:
Je wil er onderuit komen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik poste niet als laatste lieverd![]()
En je weet, als ik er onderuit kan komen doe ik het![]()
Kan ik tenminste het tempo bepalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil er onderuit komen?
Je zit liever bovenop?
Sjit toen werd het stil en het begon nu juist weer op nivo te komen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil er onderuit komen?
Je zit liever bovenop?
Je komt duidelijk niet vaak genoegquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef passie66 het volgende:
[..]
Sjit toen werd het stil en het begon nu juist weer op nivo te komen...![]()
-=edit=- oepsss.te snel conclusie getrokken
Oja die overkillquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Overdrijven doe ik alleen maar met chocoladeDus
![]()
nee zit op het werk...en dan kan t niet altijd...maaaarrrrrrrrrr: over een paar daagjes ook weer thuis onlijn!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt duidelijk niet vaak genoeg
Die shake is ook weer een nieuw niveau van foutheidquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
Oja die overkill![]()
Heb je die shake nog eens gemaakt ?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je 'komt' duidelijk niet vaak genoeg
Die is echt foutquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:44 schreef Khalein het volgende:
[..]
Die shake is ook weer een nieuw niveau van foutheidMaar wel erg
Er zijn hier zelden "echt"werkende mensen in GCSCquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef passie66 het volgende:
[..]
nee zit op het werk...en dan kan t niet altijd...maaaarrrrrrrrrr: over een paar daagjes ook weer thuis onlijn!!!!![]()
Dacht dat je het over de Dame Blanche shake hadquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is echt fout![]()
Ik ben dol op chocolade, maar zoveel soorten bij elkaar gaat mij wat ver
Nee, daar had ik het niet over, wanneer heb je die gemaakt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:07 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dacht dat je het over de Dame Blanche shake hadDie is ook erg geslaagd en erg fout namelijk
Gisterenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, daar had ik het niet over, wanneer heb je die gemaakt?
Zo'n flinke?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Khalein het volgende:
[..]
Gisteren'k Heb nog niet weer echt eetbehoefte gehad
Neenee, ik vond het wel een smakelijke verhercitering laten we maar zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt het wel oke zo, dat je niet vaak komt ?
Dat niet alleen, maar het valt gewoon als een baksteenquote:
Mooi zoquote:
quote:
Ik wou hier bijdehand op reageren, maar ben te druk aan het werkquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn hier zelden "echt"werkende mensen in GCSC![]()
Wanneer bereiken ze (Nrd) Limburg?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noodweer zit eraan te komen.
De eerste onweersbuien zitten in belgie.
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zwetenquote:
Je was dus niet gezond bezig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het valt gewoon als een baksteen
Het komt wel eens voor dat je verstandig bentquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wou hier bijdehand op reageren, maar ben te druk aan het werk
Ik wilde net zeggen. Ik wil ook onweerquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zweten)
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Ik wil ook onweer![]()
onweer zonder regen is veel stoerderquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen een uurtje, alleen in die bui is nog geen onweer gemeld, echte onweer zit nog in het zuiden van belgie, alwel het momenteel snel kan gaan met deze warmte, dauwpunt die erg hoog ligt (Zorgt ervoor dat het benauwd aan voelt) een de lucht vochtigheid die ook erg hoog is. (Dat zorgt ervoor dat je zo gaan plakken en zweten)
Ik rij straks naar het oosten, dus ik ga het vanzelf meemakenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.
Als je de weerberichten van: www.weeronline.nl / www.knmi.nl etc gaat lezen dan zijn ze het allemaal niet over elkaar eens.
De ene zegt dat de meeste in het oosten gaat vallen terwijl de andere zegt dat ze in het heleland gaan vallen.
Gister was dit ook al het geval, helaas heb ik hier amper wat gehad.
Dan ga ik maar hopen op onweer danquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds de vraag waar ze gaan vallen.
Als je de weerberichten van: www.weeronline.nl / www.knmi.nl etc gaat lezen dan zijn ze het allemaal niet over elkaar eens.
De ene zegt dat de meeste in het oosten gaat vallen terwijl de andere zegt dat ze in het heleland gaan vallen.
Gister was dit ook al het geval, helaas heb ik hier amper wat gehad.
Onweer met geen wolk aan de lucht is nog mooiequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onweer zonder regen is veel stoerder
Neem camera meequote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rij straks naar het oosten, dus ik ga het vanzelf meemaken
Ik verwacht er ook bij mij vandaag niet veelquote:
Ik moet msn nog effe instalen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Speedy je hebt mail op je MSN adres. Gaat over de DASOO OP
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het landquote:
Jammer menquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook bij mij vandaag niet veel![]()
Ik zou hotmail.COM proberenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moet msn nog effe instalen.
Nou dan maar even naar www.hotmail.nl
Op tijd op het knopje drukkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het land
Mocht ik tijd zin en een opgeladen accu hebben zal ik eens kijken. Ik heb nog nooit onweer gefotografeerd met mijn camera, de D70. Tips welkom
je kan ook via webmessenger.msn.com werken hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moet msn nog effe instalen.
Nou dan maar even naar www.hotmail.nl
.nl bestaat ookquote:
Ik heb ook de D70.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn camera is al in het oosten, ik werk alleen in het midden van het land
Mocht ik tijd zin en een opgeladen accu hebben zal ik eens kijken. Ik heb nog nooit onweer gefotografeerd met mijn camera, de D70. Tips welkom
Ach ik heb liever in de nacht onweerquote:
COM = ENGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |