En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedbeschouwd is communiceren het uitwisselen van monologen
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan vragen wij: waarmee dan?
En dan vertel jij dat
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?
Sjipsquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, nee, sorry. ik ben op mijn best als ik een teringhekel aan je hebt.
En dat heb ik niet aan jou
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?
dan heb ik een huis voor ¤200 Tweehonderd Euroquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's ook geen lange levensverwachting
Hoiquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.
Hoi![]()
![]()
Als het goed is, zijn sociale dingen geen verplichting.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingen
En dat doe je helemaal zelf!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef buzzer het volgende:
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingen
Da's ook een trage doodsverwensing.quote:
Geduld geduld, er komt vanzelf wel weer een keer een stuk rapaille het topic binnengewandeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef Khalein het volgende:
[..]
SjipsWeet nog niet of ik hier nou wel of niet positief over kan zijn
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb ik een huis voor ¤200 Tweehonderd Euro
Als je van die kakelende wijven soms ziet, uren achtereen. Nee. Niet echt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.
Hoi!quote:
hmmm..quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Hij staat nu ook op Marktplaats, dus misschien overbiedt iemand je nog
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je van die kakelende wijven soms ziet, uren achtereen. Nee. Niet echt.
Maar het valt ook geeneen op dat je al drie keer hetzelfde verteld hebt.
[..]
Hoi!
Wij gaan elkaar morgen alweer zien.![]()
![]()
riep u mij?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geduld geduld, er komt vanzelf wel weer een keer een stuk rapaille het topic binnengewandeld
wie weetquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat komt vast serieus over![]()
ik reageerde best snelquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's ook een trage doodsverwensing.
hiernietmierquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef passie66 het volgende:
guttuguttugutwatregentut
ochnuja..ik kan het wel begrijpen..ik vind jou wél leuk! hahaquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, jou vind ik hoogstens irritant.
Dat doet het hem niet
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:08 schreef passie66 het volgende:
[..]
ochnuja..ik kan het wel begrijpen..ik vind jou wél leuk! haha
Ja het is de goden verzoeken om het uit te spreken natuurlijk.quote:
bij uw dingetje daar waar bij mij django staatquote:
Nee hoor. Maar ik denk, laat ik er eens positief over doen. Wie weet valt 't goed.quote:
owquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef passie66 het volgende:
[..]
bij uw dingetje daar waar bij mij django staat
sociale verplichtingen zijn zoooo overgewaardeerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik denk, laat ik er eens positief over doen. Wie weet valt 't goed.
och nou dan reageer ik toch niet of ik negeer je dan toch gewoon...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat gaat wel over als je me wat beter leert kennen hoop ik.
Ja lekker makkelijk, loop maar weer voor de confrontatie wegquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:17 schreef passie66 het volgende:
[..]
och nou dan reageer ik toch niet of ik negeer je dan toch gewoon...
Maar ik heb op Fok! nog niets meegekregen van een zeer pijnlijke aortaruptuur bij hem. Ook geen fotootjes.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja het is de goden verzoeken om het uit te spreken natuurlijk.
Maargoed, laten we er nog maar even van genieten dan
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wel leuk inderdaad. Ook niets voor jou
Held nodig? Vreemdgegaan?![]()
Bozzie bloemen en we praten er niet meer over![]()
zullen we ze samen gaan halen danquote:
Ja als je kan Fok!ken ga je toch niet moeilijk lopen doen met die hele heisa met vriendschap en "leuke dingen doen" en die hele kermis meerquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sociale verplichtingen zijn zoooo overgewaardeerd![]()
*Noteert*quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou wel leuk inderdaad. Ook niets voor jou
Geld nodig? Vreemdgegaan?![]()
Bozzie bloemen en we praten er niet meer over![]()
In frietjes of in sport?quote:
hoezo, wilde je wat afspreken dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, loop maar weer voor de confrontatie weg
dan ga ik ook een zakje bakje halenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik zo'n zakje nog wel zelf kan tillen
Ja dat maakt uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
Bloempjes dus, hè. Maakt het nog uit wat voor soort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |