Tsssquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat gapen onbeleefd en ongepast is
Het is vakantie jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat gapen onbeleefd en ongepast is
heir ook ja.. het lijkt alleen maar beter te wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht met smart op het aangekondigde noodweer, maar het lijkt nu wel helemaal niet meer te gaan komen
Het was beloofdquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht met smart op het aangekondigde noodweer, maar het lijkt nu wel helemaal niet meer te gaan komen
Nou ja ehhh ook wel best uiteindelijk... maar zoals nu is het gewoon kut en plakkerig en klam en irriquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
heir ook ja.. het lijkt alleen maar beter te worden
En dan vragen wij: waarmee dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef buzzer het volgende:
pfff, ik heb het nog nooit zo druk gehad als nu tijdens mijn vakantie
mss zijn er overeenkomsten op de serienummers/chargenummers van de dozen. dan weet je welke je de volgende keer niet meer hoeft te pakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
grrrr weer nieuwe kaartjesvan ALLE kleuren heb ik er nu 2
monoloogquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan vragen wij: waarmee dan?
En dan vertel jij dat
Het is nou niet echt zo dat er 1000 dozen op een pallet in de winkel staanquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
mss zijn er overeenkomsten op de serienummers/chargenummers van de dozen. dan weet je welke je de volgende keer niet meer hoeft te pakken
mee behoefte aan aandacht, zoals Dude lekker subtiel blootlegdequote:
het was maar een ideequote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nou niet echt zo dat er 1000 dozen op een pallet in de winkel staanhooguit 2 of 3 dozen in het schap
Ja subtiliteit kun je wel aan mij overlatenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mee behoefte aan aandacht, zoals Dude lekker subtiel blootlegde
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goedbeschouwd is communiceren het uitwisselen van monologen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
het was maar een idee
gewoon bij iedere winkel waar je langs komt, even kijken
idd jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doet me een beetje denken aan de flippo-tijd
Toen werkte ik bij de Edah in de vulploeg
iedere vrijdagavond konden we voor 100 gulden (gulden
) afschrijven en het hele vak uitvegen.
ALLES opengescheurd, flippo's eruit, en de rest laten liggen
leef je uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja subtiliteit kun je wel aan mij overlaten
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:43 schreef qu63 het volgende:
heb nu heel veel gesponsorde glazen flesopeners
Wat ergquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]doet me een beetje denken aan de flippo-tijd
Nee van die kut kiddo's natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd ja
Alles van jullie zelf of van die kut-kiddo's?
Moet ik even een slachtoffer hebben. Alle schoften en zeikstralen zijn met vakantie of dood volgens mijquote:
Ik had al gekeken, maar openen zonder te beschadigen gaat nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]doet me een beetje denken aan de flippo-tijd
bij ons was het soms ook het personeelquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van die kut kiddo's natuurlijk
Iedere vrijdag alle draadmanden uit de stelling, bezen erdoor, alles in de container tiefen, en lege zakken tellen
Daar ik enigszins nieuwsgierig ben naar het resultaat, zou ik in deze best als slachtoffer willen fungeren hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moet ik even een slachtoffer hebben. Alle schoften en zeikstralen zijn met vakantie of dood volgens mij
zul je altijd zien, als je ze nodig hebt...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moet ik even een slachtoffer hebben. Alle schoften en zeikstralen zijn met vakantie of dood volgens mij
de flippo's????quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij ons was het soms ook het personeel
flippo's nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de flippo's????
glazen, openers
flippo's
Echt joh? Eindelijk??quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, nee, sorry. ik ben op mijn best als ik een teringhekel aan je hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
Daar ik enigszins nieuwsgierig ben naar het resultaat, zou ik in deze best als slachtoffer willen fungeren hoor
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt joh? Eindelijk??[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |