Voordeel van katten is dat die het zelf kunnenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hier ook. Begon het net te regenen wil de kat naar buiten
Alfa natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga me lekker een Limburgs biertje nemen
Ik moet hem de deur openduwenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordeel van katten is dat die het zelf kunnenmet een hond moet je altijd meelopen
Een hond kan je ook leren op een bak te piesenquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordeel van katten is dat die het zelf kunnenmet een hond moet je altijd meelopen
wat heb je toch met de gammaquote:
Ja ik was gisteren ook ineens ontzettend moe om een uur of 9quote:
MET kortingspas?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet zo heel veel, ik kom er wel eens
Het is nog niet eens 8 uurquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was gisteren ook ineens ontzettend moe om een uur of 9
Och, als je wil slapen dan doe je dat toch gewoon?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is nog niet eens 8 uur![]()
En het is nu al erg
Grapjas, mijn kinderen lopen ook nog rond, en de honden moeten straks nog een keer uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, als je wil slapen dan doe je dat toch gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |