Tsssquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat gapen onbeleefd en ongepast is
Het is vakantie jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat gapen onbeleefd en ongepast is
heir ook ja.. het lijkt alleen maar beter te wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht met smart op het aangekondigde noodweer, maar het lijkt nu wel helemaal niet meer te gaan komen
Het was beloofdquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht met smart op het aangekondigde noodweer, maar het lijkt nu wel helemaal niet meer te gaan komen
Nou ja ehhh ook wel best uiteindelijk... maar zoals nu is het gewoon kut en plakkerig en klam en irriquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
heir ook ja.. het lijkt alleen maar beter te worden
En dan vragen wij: waarmee dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef buzzer het volgende:
pfff, ik heb het nog nooit zo druk gehad als nu tijdens mijn vakantie
mss zijn er overeenkomsten op de serienummers/chargenummers van de dozen. dan weet je welke je de volgende keer niet meer hoeft te pakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
grrrr weer nieuwe kaartjesvan ALLE kleuren heb ik er nu 2
monoloogquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan vragen wij: waarmee dan?
En dan vertel jij dat
Het is nou niet echt zo dat er 1000 dozen op een pallet in de winkel staanquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
mss zijn er overeenkomsten op de serienummers/chargenummers van de dozen. dan weet je welke je de volgende keer niet meer hoeft te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |