En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedbeschouwd is communiceren het uitwisselen van monologen
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan vragen wij: waarmee dan?
En dan vertel jij dat
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?
Sjipsquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, nee, sorry. ik ben op mijn best als ik een teringhekel aan je hebt.
En dat heb ik niet aan jou
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En door elkaar heen praten is zeker zeer tijdsefficiënte communicatie?
dan heb ik een huis voor ¤200 Tweehonderd Euroquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's ook geen lange levensverwachting
Hoiquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.
Hoi![]()
![]()
Als het goed is, zijn sociale dingen geen verplichting.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingen
En dat doe je helemaal zelf!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef buzzer het volgende:
sociale verplichtingen, schutting bouwen, sociale verplichtingen, voorbereiden vakantie etc etc... ow ja, en sociale verplichtingen
Da's ook een trage doodsverwensing.quote:
Geduld geduld, er komt vanzelf wel weer een keer een stuk rapaille het topic binnengewandeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef Khalein het volgende:
[..]
SjipsWeet nog niet of ik hier nou wel of niet positief over kan zijn
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb ik een huis voor ¤200 Tweehonderd Euro
Als je van die kakelende wijven soms ziet, uren achtereen. Nee. Niet echt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag me af of het uiteindelijk tijd oplevert, maar enfin.
Hoi!quote:
hmmm..quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Hij staat nu ook op Marktplaats, dus misschien overbiedt iemand je nog
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je van die kakelende wijven soms ziet, uren achtereen. Nee. Niet echt.
Maar het valt ook geeneen op dat je al drie keer hetzelfde verteld hebt.
[..]
Hoi!
Wij gaan elkaar morgen alweer zien.![]()
![]()
riep u mij?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geduld geduld, er komt vanzelf wel weer een keer een stuk rapaille het topic binnengewandeld
wie weetquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat komt vast serieus over![]()
ik reageerde best snelquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's ook een trage doodsverwensing.
hiernietmierquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef passie66 het volgende:
guttuguttugutwatregentut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |