oud nieuws, k had t al gepostquote:Op maandag 25 juli 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Onderwater je adem inhouden-wedstrijd bij Sportjournaal: 8 minuten en 28 seconden.
Wereldrecord schijnt 8 minuten 58 te zijn.![]()
Ik hou het met veel moeite misschien 2 minuten uit, bijna 9 minuten lijkt mij niet gezond voor je hersens.quote:
jaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Maar hoe hou je het zolang vol onder water
En ben ik ook ergens genomidingest?
tis een fransman dus daarover hoeft hij zich weinig zorgen te makenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het met veel moeite misschien 2 minuten uit, bijna 9 minuten lijkt mij niet gezond voor je hersens.
Trusteh Tong.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Ah kan ik hier trusten zeggen
Dag Hoolertjes.
mooi dan ga ik op Lowlands naar Royksoppquote:
Dag tongertjes, tot pies!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Ah kan ik hier trusten zeggen
Dag Hoolertjes.
quote:
op PP 2 jaar geleden maar een klein stuk van gezien, wil ze nog wel een keer live zienquote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]vorige keer Lowlands waren ze
één van de beste optredens die k op Lowlands gezien heb
kom maar naar Lowlandsquote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op PP 2 jaar geleden maar een klein stuk van gezien, wil ze nog wel een keer live zien
quote:
Jaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou AZ.
Zit je thuis te werken of?
thuis misschien maar hier niet hoor !quote:Op maandag 25 juli 2005 23:03 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
SorryMijn ouders zijn 2 weken op vakantie, dus ik denk nu dat ik alles kan maken
![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
thuis misschien maar hier niet hoor !
er zijn hier altijd ogen die op je letten
dank voor de tipquote:Op maandag 25 juli 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Laughing Matters op BNN nu
Cabaret.
als ik er aan terug denk krijg ik weer overal last van....dus alles hier in geuren en kleuren vertellen wordt te pijnlijk voor me !quote:Op maandag 25 juli 2005 23:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
OngetwijfeldZo moet ik me als betrekkelijke newbie nog altijd een keer melden bij SCH, schijnt een lijpe fokker te zijn...weet jij wat er dan ongeveer gaat gebeuren?
![]()
gelukkig zijn ze het nu al weer vergeten![]()
ik heb nooit geweten dat je dat met een skippybal kon doen, maar na de ontgroening door SCH kan ik niet meer normaal naar die dingen kijkenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik er aan terug denk krijg ik weer overal last van....dus alles hier in geuren en kleuren vertellen wordt te pijnlijk voor me !
Het schijnt iets te maken te hebben met een kelder en SM...maar ik heb geen idee wat ik te maken zou kunnen hebben met die combinatiequote:Op maandag 25 juli 2005 23:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik er aan terug denk krijg ik weer overal last van....dus alles hier in geuren en kleuren vertellen wordt te pijnlijk voor me !
hahaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb nooit geweten dat je dat met een skippybal kon doen, maar na de ontgroening door SCH kan ik niet meer normaal naar die dingen kijken
sorry maar t hoort bij t verwerkingsproces zegt mij psychquote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Bjoro het volgende:
aaaaaauuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww.....en bedankt Duckie
lach maarquote:
hetzelfdequote:
Toen stond je wel een paar weekjes buitenspel denk ikquote:Op maandag 25 juli 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sorry maar t hoort bij t verwerkingsproces zegt mij psych
[..]
lach maar
hij begint over de jaren 90quote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[BNN] Laughing Matters: Veelbelovende Cabaretiers!
ben niet voor één gat te vangenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:20 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Toen stond je wel een paar weekjes buitenspel denk ik![]()
ben geen fan van Bruce maar met 3 nrs in de top 10 staan is toch wel een prestatie !quote:1 1 7 i'm on fire
bruce springsteen
2 2 11 19
paul hardcastle
3 8 6 waarom fluister ik je naam nog
benny neyman
4 4 10 a view to a kill
duran duran
5 9 5 axel f
harold faltermeyer
6 6 6 duel eye to eye
propaganda
7 3 16 dancing in the dark
bruce springsteen
8 11 6 josephine
chris rea
9 5 9 clouds across the moon
rah band
10 10 5 born in the usa
bruce springsteen
kom je wel een beetje laat mee, dat had in '85 in de Hools gemoetenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:28 schreef Bjoro het volgende:
zit net ff in oude top 40 lijsten te kijken...hier van 1985 (wk30)
[..]
ben geen fan van Bruce maar met 3 nrs in de top 10 staan is toch wel een prestatie !
35.000, toe maar!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je wel een beetje laat mee, dat had in '85 in de Hools gemoeten
oja rondje van mij, k ben vandaag ergens de 35.000 posts voorbij gegaan
triest hequote:
louter kwaliteitsposts natuurlijk?quote:
jaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
kennen juillie deze nog nog nog nog.......
power of american natives van dance 2 trance
ha ha ha ha !
99,9%quote:Op maandag 25 juli 2005 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
louter kwaliteitsposts natuurlijk?
quote:
de snelheid is er een beetje uit maar k moest JaWi natuurlijk voor blijvenquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
kennen juillie deze nog nog nog nog.......
power of american natives van dance 2 trance
ha ha ha ha !
ik zat ook bij '92 te kijken!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Pinocchio - Pin Occhio
SL 2 - On A Ragga Tip
Def Dames Dope - It's Ok Allright
Prodigy - Outta Space
Culture Beat - Mr. Vain
Leila K - Open Sesame
Mooi jaar, dat 1992
ja, ik ben ook nog steeds van plan uit te breiden, al richt ik mij meer op het minder commerciele werk van eind jaren '80.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat staat toch echt weer op het programma hoor, mn collectie uitbreiden...
Heb nu 1990, 1999 en 2000 voor een groot gedeelte helemaal maar moet meer
Och, de nineties is mijn jeugd...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik ben ook nog steeds van plan uit te breiden, al richt ik mij meer op het minder commerciele werk van eind jaren '80.
quote:
niemand had toen verwacht dat Frans nu larger than life zou zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef Bjoro het volgende:
zat net te kijken 1994 wk 35
nieuw binnen op nr 32
als sterren aan de hemel staan-frans bauer
en eind '80 begin '90 de mijnequote:Op maandag 25 juli 2005 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och, de nineties is mijn jeugd...
Veel van het minder commercieele werk van eind jaren '90 heb ik, maar ik vind het prachtig om een enorme collectie te hebben... Past ook goed in mn nieuwe cd koffer met plek voor 1000 cd's
kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:00 schreef Bjoro het volgende:
echt prachtig..de meeste nummers (zeker die van rond week 30 ZOMERVAKANTIE dus) komen mooie herinneringen bij boven !
die enequote:
idd heerlijk nummerquote:Op maandag 25 juli 2005 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en eind '80 begin '90 de mijne
Kom je dit tegen:
damn i wish i was your lover
sophie b hawkins
Vond ik wel een lekker broeierig nummer, ook nooit meer wat van gehoord....
ah, ben ik toch niet de enigequote:
hier is ze:quote:
wat een krolsenquote:
ze is Milka-meisje??quote:
Dat zou dom zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:07 schreef SCH het volgende:
zijn er dan mensen die niet genomineerd zijn? dan spring je toch meteen van de Dom?
toen dit nummer in de top 40 stond, heb ik iets soortgelijks meegemaakt !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:11 schreef Againzender het volgende:
Nou, dit is wat er in juli en augustus in de top40 binnenkwam in de jaren 90 (alleen het eerste stukje, en excuses voor de brakke layout)
10 835 27 1 het is een nacht (levensecht) guus meeuwis & vagant 29-7-1995
spannend!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toen dit nummer in de top 40 stond, heb ik iets soortgelijks meegemaakt !
ik vroeg een meisje op straat bij de 4 daagse of ik bij haar mog blijven slapen (nog nooit gezien !!)
toen zei ze oke...en toen was het nog lang erg gezellig !
(korte samenvatting uiteraard !)
Mag het ook van een bejaardenflatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:07 schreef SCH het volgende:
zijn er dan mensen die niet genomineerd zijn? dan spring je toch meteen van de Dom?
Dat de niet-genomineerden (lees o.a. ik) nog wat keus hebbenquote:
Golfer is toch genomineerd?quote:
Dione heeft nog geen tiende van Bluezz d'r mamma'squote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:27 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz ook voor de Dione decolete van het jaar !
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
weten we ook meteen weer van wie die kloon is
quote:
niet bij mij (wel sterk vermoeden) maarja Tong zit dus achter jou aanquote:
Nog gefeli trouwens, morgen met een kater je ontgroening door SCHquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:46 schreef dndiek het volgende:
ik ben nog lang niet jarig
want mijn verjaardag is al ruim 3 kwartier voorbij
quote:
Ik heb maar 1 mama voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
Dione heeft nog geen tiende van Bluezz d'r mamma's
Als je een kleine piemol hebt moet je maar grote tietuh hebben?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
Compensatiegedrag
We lusten er nog wel eentje tochquote:
Eentje? Wel meerdere!quote:
Geen dankquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en naar Noca natuurlijk, nog bedankt voor jullie kaart !
ben je daarom met Bluezz gaan samenwonen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je een kleine piemol hebt moet je maar grote tietuh hebben?
Mooi zoquote:
drink er nog 1 mee en dan hoop ik dat Maud gaat huilen !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen dank
Ik drink nog eentje en ga plat..
Gaat er een zoemer af, is het zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
ben je daarom met Bluezz gaan samenwonen?
dat doe je zo evenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:55 schreef Dos37 het volgende:
ik kijk zwemmen nog even
verkleuren misschien maar verzuipen doen ze niet zo snelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat er een zoemer af, is het zo'n opmerking.
Kan beter eend.
En ik ga je negertjes verzuipen morgen, kijken of ze verkleuren![]()
zeker twente stream is er toch afquote:
Daarom gaan we binnenkort trouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
ben je daarom met Bluezz gaan samenwonen?
dan mag zij eruit ....en ik erinquote:
ja pff de melkgigant kon het nie meer aanquote:
Hoop ook dat mijn B. zo gaat huilen, kan ik haar eindelijk de borst geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:53 schreef Bjoro het volgende:
drink er nog 1 mee en dan hoop ik dat Maud gaat huilen !
ik kreeg het bericht van het tukkerforum nog net meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja pff de melkgigant kon het nie meer aan
SCHexiSCHtquote:
Iedereen is kwaad dat ik morgen naar Valencia wil.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Mooi zo
Vandaag 'tickets' binnen gekregen voor de vakantie
zooooooowquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik kreeg het bericht van het tukkerforum nog net mee
of wat was anders ik kan hem niet te hard zetten zit namelijk bovenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zooooooowik heb 'm niet gehoord.
kinderwerkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of wat was anders ik kan hem niet te hard zetten zit namelijk boven
heerlijkquote:
ik vond je nog wel een kanidaat voor de george best awardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Voor de 3e keer op rij, geen enkele keer genomineerd, zal ik dan toch m'n account maar eens opzeggen...
Vaarwelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Voor de 3e keer op rij, geen enkele keer genomineerd, zal ik dan toch m'n account maar eens opzeggen...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond je nog wel een kanidaat voor de george best award
Blijf, please blijf!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:12 schreef pfaf het volgende:
Doe's lief en haal me over het niet te doen.
Haalt iets erover heenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:12 schreef pfaf het volgende:
Doe's lief en haal me over het niet te doen.
Ik lees het. Dankje, ik zal m'n bier vanavond met extra trots drinken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond je nog wel een kanidaat voor de george best award
Heerlijk is dat jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:29 schreef pfaf het volgende:
Ik was vanavond bij een kameraad en hij had stapfoto's gevonden van 3 jaar terug. We hebben ons 2 uur lang een deuk gelachen. Ik ben bijna in de "mood" om een fotoalbum van de zolder te halen.![]()
Waardeloze film, ben na 3 kwartier de bios uitgelopen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:37 schreef pfaf het volgende:
In welke zin?
Ik ben de Grudge aan het downloaden....Hopen op een paar slapeloze nachten...
Heuj, wel blijven hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef pfaf het volgende:
Avond.
the grudgequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:37 schreef pfaf het volgende:
In welke zin?
Ik ben de Grudge aan het downloaden....Hopen op een paar slapeloze nachten...
Geef Viggo een kus op zijn snuit en Mquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:45 schreef Bjoro het volgende:ze huilt....pappa mag slapen !
oh nee...eerst nog de kat zoeken![]()
iig tot laters
Garpje, ik had eerlijk gezegd wel gehoopt / verwacht dat ik genomineerd zou zijn voor de amateur-award, maar met jou en MM kan ik ook wel vrede hebben. Sersjee ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfs.quote:
Ik was net tv aan het kijken en vroeg me af wat ik vanacht eens zou gaan doen, toen kwam de trailer van the Grudge voorbij. "Dát ga ik doen straks!"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
the grudge![]()
valt me van je tegen pfaf
Je mag wel een nominatie van mij overkopen.....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Garpje, ik had eerlijk gezegd wel gehoopt / verwacht dat ik genomineerd zou zijn voor de amateur-award, maar met jou en MM kan ik ook wel vrede hebben. Sersjee ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfs.![]()
Zoiets had ik wel verwacht...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je mag wel een nominatie van mij overkopen.....
Sersjee is wel bekend hier wat amateurvoetbal betrefd,ADO'20 is zijn club.
Nee, krijgt dan ook maar liefst een 4,7 van IMDB.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand trouwens de film Slow Burn?
hoop jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
, die laat ik de komende jaren aan m'n neus voorbij gaan.
zoiets dacht ik dus al toen ik de omschrijving van Canal plus lasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, krijgt dan ook maar liefst een 4,7 van IMDB.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat mandje maar weer eens opzoeken.
Trusteh.
![]()
nou dan moet je Mulholland Drive is kijken, eens zien of je hem in één keer snaptquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was net tv aan het kijken en vroeg me af wat ik vanacht eens zou gaan doen, toen kwam de trailer van the Grudge voorbij. "Dát ga ik doen straks!"
Laat ik dat dan maar doen als ik nuchter ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou dan moet je Mulholland Drive is kijken, eens zien of je hem in één keer snapt
verschil zul je niet merkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat ik dat dan maar doen als ik nuchter ben.
Dat doe je vaker? De beschrijvingen van C+ lezen en dan denken wat et IMDB voor punt geeftquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus al toen ik de omschrijving van Canal plus las
Nee hoor.quote:
http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=5&tekst_id=1971quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=5&tekst_id=1971
Die foto's verspreiden zich ook snel... Hoe kom je eraan?
Dat is diezelfde politie die toendertijd ook als eerste weg was?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ooow. ik geloof niet dat foto's uit politiedossiers zomaar op internet gezet mogen worden...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 07:57 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij zijn mijn steekpenningen niet aangekomen
Lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:02 schreef Lionheaad het volgende:
Koffie dan maar??
Koffie geeftquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
Daar ben ik ook wel aan toe..
Vroeg.. slecht weer... geen zin om op te staan...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Koffie geeft![]()
Hoezo ben je er aan toe??
Jah....en ik vond dat ik toch echt de beste newbie was....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vroeg.. slecht weer... geen zin om op te staan...
lange dag van programmeren in het vooruit zicht...
Hey ik zie dat jij ook niet terug komt in de nominaties.....
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jah....en ik vond dat ik toch echt de beste newbie was....![]()
Dat moet toch zo goed overkomen bij de amsterdammers![]()
doe maar een hele emmel!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:02 schreef Lionheaad het volgende:
Koffie dan maar??
quote:
* appelsientje geeft SCH een bakje koffiequote:
00:30, en om 5:30 weer verder gegaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Az tot hoe laat ben je vannacht doorgegaan??
Ik mag hoppen dat je wel uitbetaald krijgt ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
00:30, en om 5:30 weer verder gegaan.
en het ergste is: dat kutpakket blijkt dus geen donder gedaan te hebben, dus ik ben er nog geen barst mee opgeschoten
meer koffie nodig
koffie geeft to the pápáquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het ergste is: dat kutpakket blijkt dus geen donder gedaan te hebben, dus ik ben er nog geen barst mee opgeschoten
meer koffie nodig
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
meer koffie nodig
Salaris is nog een ander puntje van kritiek hier....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik mag hoppen dat je wel uitbetaald krijgt ?
welk pakket is het eigenlijk?
quote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Salaris is nog een ander puntje van kritiek hier....
Pakket is ExactGlobe
[..]
Dat wil je inderdaad niet kennenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ken ik nieten wil ik volgens mij ook niet kennen
Zolang je maar niet gaat overstappen op navisionquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Salaris is nog een ander puntje van kritiek hier....
Pakket is ExactGlobe
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat wil je inderdaad niet kennen
En het hoort eigenlijk niet eens bij mijn taken dit pakket. Maar ja, taakomschrijvingen, nog zo'n puntje...
dat is ongeveer de stemming die ik tegenkom als i eens naar ervaringen met andere pakketjes vraag, alles lijkt wel kut te zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat overstappen op navision![]()
Oeps...herstel....NOvision![]()
Laten we een mopper-hools startenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:18 schreef DarkShine het volgende:
En Valencia gaat op het allerlaatste moment niet door omdat ik 1afspraak voor morgen niet kan verzetten.![]()
![]()
Alle pakketten hebben hoor en nadelen....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is ongeveer de stemming die ik tegenkom als i eens naar ervaringen met andere pakketjes vraag, alles lijkt wel kut te zijn![]()
sientje, ik vind mezelf ook een trouwe PSV-supporter...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik mezelf een trouwe PSV Supporter ... maar tja het mocht helaas niet zo wezen...
ACh er kunnen er maar 3 zijn....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
sientje, ik vind mezelf ook een trouwe PSV-supporter...
Klopt, maar ik had het natuurlijk kunnen beinvloeden. Geeft weer aan wat voor een rechtschapen HOOLER is ben...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ACh er kunnen er maar 3 zijn....
Volgend jaar beter...
Waren mijn steekpnningen niet goed aangekomen ofzo??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het natuurlijk kunnen beinvloeden. Geeft weer aan wat voor een rechtschapen HOOLER is ben...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het natuurlijk kunnen beinvloeden. Geeft weer aan wat voor een rechtschapen HOOLER is ben...
Het is dinsdag en slecht weer..quote:
Is dat alles??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, levenslang voor Mo B.
Nee hoor.quote:
Tja meer hebben we niet in Nederland..quote:
Dat houdt ie omdat de rechter zegt dat hij daar toch geen gebruik van zal maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe zit het met dat kiesrecht?? Al is dat dan maar een symbolische straf...
Met dit type mens niet nee. Een achterlijke terrorist die een samenleving kapot wil maken vanwege zijn achterlijke geloof. Daar hoef ik niet mee in 1 wereld te leven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef SCH het volgende:
Ik vind jouw manieren van reageren heel eng. Blijkbaar heb je niet zo veel op met mensen en wens je ze selectief ziektes toe. Lekker hoor
Levenslang is voor hem het ergst, hij wilde dood.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja meer hebben we niet in Nederland..
Soort stockholm syndroom lijkt het wel bij SCH ja...hij houdt van de mensen die hem dood willen hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met dit type mens niet nee. Een achterlijke terrorist die een samenleving kapot wil maken vanwege zijn achterlijke geloof. Daar hoef ik niet mee in 1 wereld te leven.
Jij hebt er dus ook totaal geen problemen mee dat hij jou het liefst van de hoogste toren met je hoofd naar beneden wil gooien?
Prima dat je andere politieke voorkeuren hebt, maar B. een verliezer noemen en het bijna zielig vinden dat hij levenslang heeft gekregen, is echt bizar.
Ik vind het helemaal niet zielig voor hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met dit type mens niet nee. Een achterlijke terrorist die een samenleving kapot wil maken vanwege zijn achterlijke geloof. Daar hoef ik niet mee in 1 wereld te leven.
Jij hebt er dus ook totaal geen problemen mee dat hij jou het liefst van de hoogste toren met je hoofd naar beneden wil gooien?
Prima dat je andere politieke voorkeuren hebt, maar B. een verliezer noemen en het bijna zielig vinden dat hij levenslang heeft gekregen, is echt bizar.
Nee, dat moet je tegen Bliksemschigt zeggen die helemaal loos gaat in NWS en enorm feest staat te vieren, dat is nogal eng in mijn ogen.quote:
Hij zag het natuurlijk als een eer als tie ter dood gebracht zou worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Levenslang is voor hem het ergst, hij wilde dood.
ik vind dat iemand die moord vanwege de meest debiele redenen van mij zolang mogelijk mag lijden. Die Schippers, die TBS'er, die is volgens mij gewoon geestelijk ziek, maar hoeft van mij niet te lijden in z'n cel. Hij hoeft van mij ook niet meer vrij te komen, maar die wens ik het niet toe.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zielig voor hem.
Ik vind het alleen vreemd dat je tegen moord en zo bent maar er geen moeite mee hebt om iemand een dodelijke ziekte of de dood toe te wensen. Dan sta je toch min of meer op de zelfde lijn?
Ik reageer anders, dus ben ik eng? Ik ga toch niet zeggen dat omdat jij links bent, dat ik je eng vind?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat moet je tegen Bliksemschigt zeggen die helemaal loos gaat in NWS en enorm feest staat te vieren, dat is nogal eng in mijn ogen.
Ik vond je reactie eng. No big deal.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik reageer anders, dus ben ik eng? Ik ga toch niet zeggen dat omdat jij links bent, dat ik je eng vind?
Jij overdrijft mijn reactie.= niet dat ik hier de wave sta te doen en opsprong bij het horen van de uitspraak. Wel een vorm van blijheid, aangezien dit de enige juiste uitspraak was.
als dat alles wasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waren mijn steekpnningen niet goed aangekomen ofzo??![]()
Die was dus spannendquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
In slaap gevallen tijdens de Grudge.
Dat was die film die nog zo laat was? Ik heb daarvan alleen de spooky geluiden op de achtergrond gehoordquote:
Nee, ik had 'm gedownload. Heb er 2,5 uur op moeten wachten, val ik binnen een paar minuten in slaap.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was die film die nog zo laat was? Ik heb daarvan alleen de spooky geluiden op de achtergrond gehoord
En wat staat vandaag op het programma??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:16 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En wat staat vandaag op het programma??
Vervelen??![]()
goh verassendquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
In slaap gevallen tijdens de Grudge.
wie weetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen PH....
Weer een nieuwe dag van DVD's kijken ?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]Nee.
Straks ff bij een vriendin langs, hopen dat Noca op tijd thuis is, en misschien nog ff bij z'n neef eten.
Fuck, de grudge in de fik?quote:
volgens mij heb je last van je kniequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Vom het volgende:
GODVERDEGODVERDEGODVER![]()
![]()
![]()
Ik haaaaaat die kutknie![]()
Weeeeeer een terugslagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
volgens mij heb je last van je knie![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
Tentamen ging goedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Balen van je knie.
Hoe ging je tentamen? Heb je nog tips voor de hers? Het vorige tentamen heel leren of juist nieuwe dingen leren
Oeps... ze hebben het ontdektquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie weet![]()
geloof dat er nog een pakje voor mij op het postkantoor ligt, wel met douanekosten denk ik![]()
kijk eens aan, nog een mopperhool, welkom!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
Ja echt @#$%^^@#$%!@quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, nog een mopperhool, welkom!
Math, Macro, Stats, Micro en Sciencequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Tentamen ging goed![]()
Bij de hers vooral dingen leren die je de vorige keer moeilijk vond, welke vakken moet je doen?
Nee in principe zijn de vragen hetzelfde, je moet vooral de sommetjes oefenen die je de vorige keer lastig vond.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Math, Macro, Stats, Micro en Science
Maar wel vanuit het vorige tentamen leren dus? Het is niet zo dat ze compleet andere vragen gaan stellen?
Kan het me goed voorstellen.. als het al zo lang speeltquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja echt @#$%^^@#$%!@
Word er langzamerhand een beetje gek van
Ja nu al weer ruim 3 maanden bezig met de fysioquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen.. als het al zo lang speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |