Vaarwelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Voor de 3e keer op rij, geen enkele keer genomineerd, zal ik dan toch m'n account maar eens opzeggen...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond je nog wel een kanidaat voor de george best award
Blijf, please blijf!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:12 schreef pfaf het volgende:
Doe's lief en haal me over het niet te doen.
Haalt iets erover heenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:12 schreef pfaf het volgende:
Doe's lief en haal me over het niet te doen.
Ik lees het. Dankje, ik zal m'n bier vanavond met extra trots drinken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond je nog wel een kanidaat voor de george best award
Heerlijk is dat jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:29 schreef pfaf het volgende:
Ik was vanavond bij een kameraad en hij had stapfoto's gevonden van 3 jaar terug. We hebben ons 2 uur lang een deuk gelachen. Ik ben bijna in de "mood" om een fotoalbum van de zolder te halen.![]()
Waardeloze film, ben na 3 kwartier de bios uitgelopen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:37 schreef pfaf het volgende:
In welke zin?
Ik ben de Grudge aan het downloaden....Hopen op een paar slapeloze nachten...
Heuj, wel blijven hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Voor de 3e keer op rij, geen enkele keer genomineerd, zal ik dan toch m'n account maar eens opzeggen...
the grudgequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:37 schreef pfaf het volgende:
In welke zin?
Ik ben de Grudge aan het downloaden....Hopen op een paar slapeloze nachten...
Geef Viggo een kus op zijn snuit en Mquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:45 schreef Bjoro het volgende:ze huilt....pappa mag slapen !
oh nee...eerst nog de kat zoeken![]()
iig tot laters
Garpje, ik had eerlijk gezegd wel gehoopt / verwacht dat ik genomineerd zou zijn voor de amateur-award, maar met jou en MM kan ik ook wel vrede hebben. Sersjee ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfs.quote:
Ik was net tv aan het kijken en vroeg me af wat ik vanacht eens zou gaan doen, toen kwam de trailer van the Grudge voorbij. "Dát ga ik doen straks!"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
the grudge![]()
valt me van je tegen pfaf
Je mag wel een nominatie van mij overkopen.....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Garpje, ik had eerlijk gezegd wel gehoopt / verwacht dat ik genomineerd zou zijn voor de amateur-award, maar met jou en MM kan ik ook wel vrede hebben. Sersjee ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfs.![]()
Zoiets had ik wel verwacht...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je mag wel een nominatie van mij overkopen.....
Sersjee is wel bekend hier wat amateurvoetbal betrefd,ADO'20 is zijn club.
Nee, krijgt dan ook maar liefst een 4,7 van IMDB.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand trouwens de film Slow Burn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |