Vaarwelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Voor de 3e keer op rij, geen enkele keer genomineerd, zal ik dan toch m'n account maar eens opzeggen...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond je nog wel een kanidaat voor de george best award
Blijf, please blijf!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:12 schreef pfaf het volgende:
Doe's lief en haal me over het niet te doen.
Haalt iets erover heenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:12 schreef pfaf het volgende:
Doe's lief en haal me over het niet te doen.
Ik lees het. Dankje, ik zal m'n bier vanavond met extra trots drinken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond je nog wel een kanidaat voor de george best award
Heerlijk is dat jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:29 schreef pfaf het volgende:
Ik was vanavond bij een kameraad en hij had stapfoto's gevonden van 3 jaar terug. We hebben ons 2 uur lang een deuk gelachen. Ik ben bijna in de "mood" om een fotoalbum van de zolder te halen.![]()
Waardeloze film, ben na 3 kwartier de bios uitgelopen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:37 schreef pfaf het volgende:
In welke zin?
Ik ben de Grudge aan het downloaden....Hopen op een paar slapeloze nachten...
Heuj, wel blijven hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Voor de 3e keer op rij, geen enkele keer genomineerd, zal ik dan toch m'n account maar eens opzeggen...
the grudgequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:37 schreef pfaf het volgende:
In welke zin?
Ik ben de Grudge aan het downloaden....Hopen op een paar slapeloze nachten...
Geef Viggo een kus op zijn snuit en Mquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:45 schreef Bjoro het volgende:ze huilt....pappa mag slapen !
oh nee...eerst nog de kat zoeken![]()
iig tot laters
Garpje, ik had eerlijk gezegd wel gehoopt / verwacht dat ik genomineerd zou zijn voor de amateur-award, maar met jou en MM kan ik ook wel vrede hebben. Sersjee ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfs.quote:
Ik was net tv aan het kijken en vroeg me af wat ik vanacht eens zou gaan doen, toen kwam de trailer van the Grudge voorbij. "Dįt ga ik doen straks!"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
the grudge![]()
valt me van je tegen pfaf
Je mag wel een nominatie van mij overkopen.....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Garpje, ik had eerlijk gezegd wel gehoopt / verwacht dat ik genomineerd zou zijn voor de amateur-award, maar met jou en MM kan ik ook wel vrede hebben. Sersjee ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfs.![]()
Zoiets had ik wel verwacht...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je mag wel een nominatie van mij overkopen.....
Sersjee is wel bekend hier wat amateurvoetbal betrefd,ADO'20 is zijn club.
Nee, krijgt dan ook maar liefst een 4,7 van IMDB.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
Kent iemand trouwens de film Slow Burn?
hoop jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
, die laat ik de komende jaren aan m'n neus voorbij gaan.
zoiets dacht ik dus al toen ik de omschrijving van Canal plus lasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, krijgt dan ook maar liefst een 4,7 van IMDB.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat mandje maar weer eens opzoeken.
Trusteh.
![]()
nou dan moet je Mulholland Drive is kijken, eens zien of je hem in één keer snaptquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was net tv aan het kijken en vroeg me af wat ik vanacht eens zou gaan doen, toen kwam de trailer van the Grudge voorbij. "Dįt ga ik doen straks!"
Laat ik dat dan maar doen als ik nuchter ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou dan moet je Mulholland Drive is kijken, eens zien of je hem in één keer snapt
verschil zul je niet merkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat ik dat dan maar doen als ik nuchter ben.
Dat doe je vaker? De beschrijvingen van C+ lezen en dan denken wat et IMDB voor punt geeftquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus al toen ik de omschrijving van Canal plus las
Nee hoor.quote:
http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=5&tekst_id=1971quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=5&tekst_id=1971
Die foto's verspreiden zich ook snel... Hoe kom je eraan?
Dat is diezelfde politie die toendertijd ook als eerste weg was?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ooow. ik geloof niet dat foto's uit politiedossiers zomaar op internet gezet mogen worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |