hoop jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
, die laat ik de komende jaren aan m'n neus voorbij gaan.
zoiets dacht ik dus al toen ik de omschrijving van Canal plus lasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, krijgt dan ook maar liefst een 4,7 van IMDB.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat mandje maar weer eens opzoeken.
Trusteh.
![]()
nou dan moet je Mulholland Drive is kijken, eens zien of je hem in één keer snaptquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was net tv aan het kijken en vroeg me af wat ik vanacht eens zou gaan doen, toen kwam de trailer van the Grudge voorbij. "Dát ga ik doen straks!"
Laat ik dat dan maar doen als ik nuchter ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou dan moet je Mulholland Drive is kijken, eens zien of je hem in één keer snapt
verschil zul je niet merkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laat ik dat dan maar doen als ik nuchter ben.
Dat doe je vaker? De beschrijvingen van C+ lezen en dan denken wat et IMDB voor punt geeftquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus al toen ik de omschrijving van Canal plus las
Nee hoor.quote:
http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=5&tekst_id=1971quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=5&tekst_id=1971
Die foto's verspreiden zich ook snel... Hoe kom je eraan?
Dat is diezelfde politie die toendertijd ook als eerste weg was?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ooow. ik geloof niet dat foto's uit politiedossiers zomaar op internet gezet mogen worden...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 07:57 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij zijn mijn steekpenningen niet aangekomen
Lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:02 schreef Lionheaad het volgende:
Koffie dan maar??
Koffie geeftquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker
Daar ben ik ook wel aan toe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |