Zolang je maar niet gaat overstappen op navisionquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Salaris is nog een ander puntje van kritiek hier....
Pakket is ExactGlobe
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat wil je inderdaad niet kennen
En het hoort eigenlijk niet eens bij mijn taken dit pakket. Maar ja, taakomschrijvingen, nog zo'n puntje...
dat is ongeveer de stemming die ik tegenkom als i eens naar ervaringen met andere pakketjes vraag, alles lijkt wel kut te zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat overstappen op navision![]()
Oeps...herstel....NOvision![]()
Laten we een mopper-hools startenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:18 schreef DarkShine het volgende:
En Valencia gaat op het allerlaatste moment niet door omdat ik 1afspraak voor morgen niet kan verzetten.![]()
![]()
Alle pakketten hebben hoor en nadelen....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is ongeveer de stemming die ik tegenkom als i eens naar ervaringen met andere pakketjes vraag, alles lijkt wel kut te zijn![]()
sientje, ik vind mezelf ook een trouwe PSV-supporter...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik mezelf een trouwe PSV Supporter ... maar tja het mocht helaas niet zo wezen...
ACh er kunnen er maar 3 zijn....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
sientje, ik vind mezelf ook een trouwe PSV-supporter...
Klopt, maar ik had het natuurlijk kunnen beinvloeden. Geeft weer aan wat voor een rechtschapen HOOLER is ben...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ACh er kunnen er maar 3 zijn....
Volgend jaar beter...
Waren mijn steekpnningen niet goed aangekomen ofzo??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het natuurlijk kunnen beinvloeden. Geeft weer aan wat voor een rechtschapen HOOLER is ben...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het natuurlijk kunnen beinvloeden. Geeft weer aan wat voor een rechtschapen HOOLER is ben...
Het is dinsdag en slecht weer..quote:
Is dat alles??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, levenslang voor Mo B.
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |