Mooi zoquote:
drink er nog 1 mee en dan hoop ik dat Maud gaat huilen !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen dank
Ik drink nog eentje en ga plat..
Gaat er een zoemer af, is het zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
ben je daarom met Bluezz gaan samenwonen?
dat doe je zo evenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:55 schreef Dos37 het volgende:
ik kijk zwemmen nog even
verkleuren misschien maar verzuipen doen ze niet zo snelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat er een zoemer af, is het zo'n opmerking.
Kan beter eend.
En ik ga je negertjes verzuipen morgen, kijken of ze verkleuren![]()
zeker twente stream is er toch afquote:
Daarom gaan we binnenkort trouwen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
ben je daarom met Bluezz gaan samenwonen?
dan mag zij eruit ....en ik erinquote:
ja pff de melkgigant kon het nie meer aanquote:
Hoop ook dat mijn B. zo gaat huilen, kan ik haar eindelijk de borst geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:53 schreef Bjoro het volgende:
drink er nog 1 mee en dan hoop ik dat Maud gaat huilen !
ik kreeg het bericht van het tukkerforum nog net meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja pff de melkgigant kon het nie meer aan
SCHexiSCHtquote:
Iedereen is kwaad dat ik morgen naar Valencia wil.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Mooi zo
Vandaag 'tickets' binnen gekregen voor de vakantie
zooooooowquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik kreeg het bericht van het tukkerforum nog net mee
of wat was anders ik kan hem niet te hard zetten zit namelijk bovenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zooooooowik heb 'm niet gehoord.
kinderwerkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of wat was anders ik kan hem niet te hard zetten zit namelijk boven
heerlijkquote:
ik vond je nog wel een kanidaat voor de george best awardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:10 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Voor de 3e keer op rij, geen enkele keer genomineerd, zal ik dan toch m'n account maar eens opzeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |