oud nieuws, k had t al gepostquote:Op maandag 25 juli 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Onderwater je adem inhouden-wedstrijd bij Sportjournaal: 8 minuten en 28 seconden.
Wereldrecord schijnt 8 minuten 58 te zijn.![]()
Ik hou het met veel moeite misschien 2 minuten uit, bijna 9 minuten lijkt mij niet gezond voor je hersens.quote:
jaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Maar hoe hou je het zolang vol onder water
En ben ik ook ergens genomidingest?
tis een fransman dus daarover hoeft hij zich weinig zorgen te makenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het met veel moeite misschien 2 minuten uit, bijna 9 minuten lijkt mij niet gezond voor je hersens.
Trusteh Tong.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Ah kan ik hier trusten zeggen
Dag Hoolertjes.
mooi dan ga ik op Lowlands naar Royksoppquote:
Dag tongertjes, tot pies!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Ah kan ik hier trusten zeggen
Dag Hoolertjes.
quote:
op PP 2 jaar geleden maar een klein stuk van gezien, wil ze nog wel een keer live zienquote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]vorige keer Lowlands waren ze
één van de beste optredens die k op Lowlands gezien heb
kom maar naar Lowlandsquote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op PP 2 jaar geleden maar een klein stuk van gezien, wil ze nog wel een keer live zien
quote:
Jaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou AZ.
Zit je thuis te werken of?
thuis misschien maar hier niet hoor !quote:Op maandag 25 juli 2005 23:03 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
SorryMijn ouders zijn 2 weken op vakantie, dus ik denk nu dat ik alles kan maken
![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
thuis misschien maar hier niet hoor !
er zijn hier altijd ogen die op je letten
dank voor de tipquote:Op maandag 25 juli 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Laughing Matters op BNN nu
Cabaret.
als ik er aan terug denk krijg ik weer overal last van....dus alles hier in geuren en kleuren vertellen wordt te pijnlijk voor me !quote:Op maandag 25 juli 2005 23:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
OngetwijfeldZo moet ik me als betrekkelijke newbie nog altijd een keer melden bij SCH, schijnt een lijpe fokker te zijn...weet jij wat er dan ongeveer gaat gebeuren?
![]()
gelukkig zijn ze het nu al weer vergeten![]()
ik heb nooit geweten dat je dat met een skippybal kon doen, maar na de ontgroening door SCH kan ik niet meer normaal naar die dingen kijkenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik er aan terug denk krijg ik weer overal last van....dus alles hier in geuren en kleuren vertellen wordt te pijnlijk voor me !
Het schijnt iets te maken te hebben met een kelder en SM...maar ik heb geen idee wat ik te maken zou kunnen hebben met die combinatiequote:Op maandag 25 juli 2005 23:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ik er aan terug denk krijg ik weer overal last van....dus alles hier in geuren en kleuren vertellen wordt te pijnlijk voor me !
hahaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb nooit geweten dat je dat met een skippybal kon doen, maar na de ontgroening door SCH kan ik niet meer normaal naar die dingen kijken
sorry maar t hoort bij t verwerkingsproces zegt mij psychquote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Bjoro het volgende:
aaaaaauuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww.....en bedankt Duckie
lach maarquote:
hetzelfdequote:
Toen stond je wel een paar weekjes buitenspel denk ikquote:Op maandag 25 juli 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sorry maar t hoort bij t verwerkingsproces zegt mij psych
[..]
lach maar
hij begint over de jaren 90quote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[BNN] Laughing Matters: Veelbelovende Cabaretiers!
ben niet voor één gat te vangenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:20 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Toen stond je wel een paar weekjes buitenspel denk ik![]()
ben geen fan van Bruce maar met 3 nrs in de top 10 staan is toch wel een prestatie !quote:1 1 7 i'm on fire
bruce springsteen
2 2 11 19
paul hardcastle
3 8 6 waarom fluister ik je naam nog
benny neyman
4 4 10 a view to a kill
duran duran
5 9 5 axel f
harold faltermeyer
6 6 6 duel eye to eye
propaganda
7 3 16 dancing in the dark
bruce springsteen
8 11 6 josephine
chris rea
9 5 9 clouds across the moon
rah band
10 10 5 born in the usa
bruce springsteen
kom je wel een beetje laat mee, dat had in '85 in de Hools gemoetenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:28 schreef Bjoro het volgende:
zit net ff in oude top 40 lijsten te kijken...hier van 1985 (wk30)
[..]
ben geen fan van Bruce maar met 3 nrs in de top 10 staan is toch wel een prestatie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |