abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29127197
Laughing Matters was natuurlijk hilarisch. (Flashback: dat drie dagen lachen en pissen in je broek festival.) En omdat je nooit genoeg kunt laughen komt BNN nu met het tv-programma 'Laughing Matters'. De komende zes weken zie je de meest veelbelovende cabaretiers voorbij huppelen. Hieronder lees je wie je de komende week voor je lachspieren krijgt. En als je van de lange planning en/of rete nieuwsgierig bent, kun je hier alvast vooruit spieken.
quote:

Leon van der Zanden

Hij jankt, gromt en bijt, maar het liefste wordt hij geaaid. Tenminste in zijn meest recente voorstelling ‘Zwarte Hond’. Daarvoor was ie gewoon een ‘Hoerenjong’ en ‘Een coole, snelle jongen met een bruine zachte vacht’. Waarom ie tig jaar geleden werd afgewezen voor de Eindhovense toneelacademie weet ie nog steeds niet. Waarschijnlijk gewoon omdat het een hele slechte school is. Tegenwoordig heeft ie meer dan genoeg hangplekken waar ie ‘eigenlijk altijd best wel leuk‘ is.

Maandag 25 juli om 23.00 uur bij BNN op Ned. 2
quote:
Alkemade & Bloemen

Ze zijn geschikt voor bijna iedereen met humor. Ze smijten met ultrakorte scènes, brokkelen er wat flauwiteiten overheen en maken het af met halve en hele grappen. ‘Sudomotorisch’ was de Grote Mensenaftrap. Daarna bestormden ze het podium met ‘Hybrishydronisch’ en ‘13-0 zeven’. En dat terwijl ze elkaar tig jaar geleden gewoon spontaan toevallig ontmoette in de intercity richting Zwolle. Of was het nou op die Koningstheateracademie? Hoe dan ook, voorlopig ben je nog niet van ze af.

Maandag 1 augustus om 23.00 uur bij BNN op Ned. 2
quote:

Jim Speelmans

Jim Speelmans (Hoofddorp, 1974) begon zijn carrière als invaller tijdens Lowlands in 1998. In 1999 won hij de VSB Comedy Award voor de beste nieuwkomer van het jaar en eind 2000 debuteerde hij met zijn eerste soloprogramma, een oudejaarsconference. Daarnaast behoort hij sinds jaar en dag tot de harde kern van het stand-up comedygezelschap 'Night of Comedy'. In tegenstelling tot veel stand-up comedians vermijdt hij liever de actualiteit en vertelt persoonlijke verhalen met een veelal absurde inslag. In 2003 maakt hij samen met Tijl Beckand als het duo 'Ongehoord' sketches voor het BNN tv-programma Jokebox.

Maandag 8 augustus om 23.00 uur bij BNN op Ned. 2
quote:

Ilse Warringa

Zangeres en actrice Ilse Warringa (1975) won in november 2003 de 2e prijs van Cameretten. Over haar optreden tijdens dit festival zegt de jury o.a.: ‘Ilse Warringa brengt op een sympathieke manier een soort cabaret van de wreedheid. (…) Ze ontroert het publiek en de jury en laat zien dat ze de zaal duidelijk aan kan.’

Maandag 15 augustus om 23.00 uur bij BNN op Ned. 2
quote:

Paul Smit

Met een overdosis energie, humor en afwisseling staat Paul Smit aan het front. Jong maar bezonnen sleept hij de zaal mee in zijn lachwekkende levensverhaal waarbij hij op zoek gaat naar de zin van het leven en waarbij hij angstvallig zoekt naar manieren om de wereld te redden. Maar wat heeft Dinand van Kane wat hij niet heeft?

Maandag 22 augustus om 23.00 uur bij BNN op Ned. 2
quote:

Martijn Oosterhuis

In 2004 was hij een van de eerste Lama’s, maar Martijn Oosterhuis is al sinds 1994 actief als cabaretier en stand-up comedian. Inmiddels heeft hij honderden optredens op zijn naam staan. In 1997 won Martijn de persoonlijkheidsprijs van Cameretten. In 2002 maakte Martijn Oosterhuis zijn theaterdebuut met zijn 1e solo programma ‘Echt’. In september 2005 verschijnt zijn 2e programma ‘Van Huis Uit’.

Maandag 29 augustus om 23.00 uur bij BNN op Ned. 2
Website
pi_29127264
Ik vind er geen reet aan... .

Clini-clown humor...
Ik zit te wachten op het moment dat hij een emmer met confetti in het publiek gooit .
pi_29127286
Kan om deze ook nog niet echt lachen, hopelijk zijn de anderen leuker.
pi_29127298
Ik heb die Leon van der Zanden alleen nog maar vreemde geluiden horen maken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 juli 2005 @ 23:19:10 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29127424
best aardig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 juli 2005 @ 23:21:37 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29127503
dat noem je meer Mik
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29127691
Over de muziek was het wel weer ok.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 juli 2005 @ 23:28:20 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29127781
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over de muziek was het wel weer ok.
over de jaren 90 is altijd oke, Guido Weijers had daar een jaar geleden ook een stukje over
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 25 juli 2005 @ 23:30:25 #9
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_29127863
Best moeilijk voor zo'n camera man, iedere keer weer die persoon in het publiek vinden die het wel leuk vind.

Heb ik wel respect voor.
pi_29127915
"Veelbelovend" is blijkbaar een heel ruim begrip.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 juli 2005 @ 23:33:06 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29127971
nu duurt t te lang
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29128014
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:31 schreef Croupouque het volgende:
"Veelbelovend" is blijkbaar een heel ruim begrip.
Dit had ik natuurlijk ook niet kunnen weten toen ik de titel moest maken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 juli 2005 @ 23:35:27 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29128050
ben benieuwd hoe Ilse is, er zijn maar weinig vrouwen leuk in t cabaret
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29128187
Ik vond hem eigenlijk best leuk
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_29128412
Idd erg aardige voorstelling!!
-
pi_29138554
Ik vond er werkelijk niks aan
pi_29138604
En hij deed ook nog 's heel slecht een Amsterdammer na
pi_29142792
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:57 schreef ernie09 het volgende:
En hij deed ook nog 's heel slecht een Amsterdammer na
Dat klopt maar het is dan ook onze Omroep Brabant held he !!
pi_29300331
Morgen Alkemade en Bloemen bij BNN
quote:
]Roel Bloemen
Wat is je bijnaam
: Oh god, gaan jullie dit aan iedereen vragen?
Wat staat er in jouw contactadvertentie: Mag ik daar straks op terug komen?
Met welk huishoudelijk voorwerp ben jij het beste te vergelijken: Met een snijplank.
Hoe heet je huisdier: Ik heb wel een huisdeur. Telt dat ook?
Hoe hoog is je IQ: Ik schat 2,5 meter.
Wanneer heb je voor het laatst in een scheur gelegen: Afgelopen winter op het ijs. Dat was wel lekker.
Wat doe jij om 00.13 ‘s nachts: Dan wacht ik tot ‘t 13 uur later is en er 13.13 uur staat en dan trek ik een fles champagne open.
Wat zeg jij in je five minutes of fame: Die heb ik al gehad. Dat was toen ik geboren werd. Toen kwam iedereen naar mij kijken. Dat is daarna nooit meer gebeurd.
Van wie zou jij een foto op een shirt willen hebben: Van Ché. Dat verkoopt goed!
Waarover/over wie maak jij geen grappen: Kinderen die seksueel misbruikt zijn, bedreigd worden door hun ouders en/of terminaal ziek zijn.
Wanneer ben jij absoluut niet leuk: Nu?
Wat is je slechtste grap ooit: Die ging over terminale zieke kinderen, die seksueel misbruikt waren en bedreigd werden door hun ouders.
Hoe grappig ben jij eigenlijk: Dat mogen ze insturen.
Wat wil jij later worden: Oud! Heel oud.
Welke voorstelling moet iedereen zeker zien: ‘De besneden hond en het kind’ van Vladimir Hivolov.

Leo Alkemade
Wat is je bijnaam: Sjesus, die heb ik niet.
Wat staat er in jouw contactadvertentie: Grote dikke neger zoekt invalide vrouw.
Met welk huishoudelijk voorwerp ben jij het beste te vergelijken: Een stofzuigerbak.
Hoe heet je huisdier: Ik heb wel een vriendin. Die heet Margriet.
Hoe hoog is je IQ: Heel hoog.
Wanneer heb je voor het laatst in een scheur gelegen: Eergisteren op de A2.
Wat doe jij om 00.13 ‘s nachts: Dan trek ik me af.
Wat zeg jij in je five minutes of fame: “Wie lust er koffie?”
Van wie zou jij een foto op een shirt willen hebben: Van Christine van der Horst
Waarover/over wie maak jij geen grappen: Christine van der Horst.
Wanneer ben jij absoluut niet leuk: om 00.13 uur. Dan ben ik even met mezelf bezig.
Wat is je slechtste grap ooit: Die heb ik zojuist gemaakt.
Hoe grappig ben jij eigenlijk: Ik geef mezelf een -4.
Wat wil jij later worden: Brandweerman.
Welke voorstelling moet iedereen zeker zien: Mag een film ook? Het geheim van de sleutel.
Die klinken goed flauw

Overigens zijn alle shows in hun geheel te bekijken op bnn.nl!
pi_29300372
Flauw
pi_29335104
Hopelijk vanavond dus een leukere show dan de vorige!
pi_29340504
Voorstukje zag er net wel ok uit. Over een halfuurtje dus op BNN, na Studio Sport.
pi_29340568
Waarschuw me dan nog even
pi_29341978
Na de reclame
pi_29341994
Checking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')