Tja meer hebben we niet in Nederland..quote:
Dat houdt ie omdat de rechter zegt dat hij daar toch geen gebruik van zal maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe zit het met dat kiesrecht?? Al is dat dan maar een symbolische straf...
Met dit type mens niet nee. Een achterlijke terrorist die een samenleving kapot wil maken vanwege zijn achterlijke geloof. Daar hoef ik niet mee in 1 wereld te leven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:28 schreef SCH het volgende:
Ik vind jouw manieren van reageren heel eng. Blijkbaar heb je niet zo veel op met mensen en wens je ze selectief ziektes toe. Lekker hoor
Levenslang is voor hem het ergst, hij wilde dood.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja meer hebben we niet in Nederland..
Soort stockholm syndroom lijkt het wel bij SCH ja...hij houdt van de mensen die hem dood willen hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met dit type mens niet nee. Een achterlijke terrorist die een samenleving kapot wil maken vanwege zijn achterlijke geloof. Daar hoef ik niet mee in 1 wereld te leven.
Jij hebt er dus ook totaal geen problemen mee dat hij jou het liefst van de hoogste toren met je hoofd naar beneden wil gooien?
Prima dat je andere politieke voorkeuren hebt, maar B. een verliezer noemen en het bijna zielig vinden dat hij levenslang heeft gekregen, is echt bizar.
Ik vind het helemaal niet zielig voor hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met dit type mens niet nee. Een achterlijke terrorist die een samenleving kapot wil maken vanwege zijn achterlijke geloof. Daar hoef ik niet mee in 1 wereld te leven.
Jij hebt er dus ook totaal geen problemen mee dat hij jou het liefst van de hoogste toren met je hoofd naar beneden wil gooien?
Prima dat je andere politieke voorkeuren hebt, maar B. een verliezer noemen en het bijna zielig vinden dat hij levenslang heeft gekregen, is echt bizar.
Nee, dat moet je tegen Bliksemschigt zeggen die helemaal loos gaat in NWS en enorm feest staat te vieren, dat is nogal eng in mijn ogen.quote:
Hij zag het natuurlijk als een eer als tie ter dood gebracht zou worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Levenslang is voor hem het ergst, hij wilde dood.
ik vind dat iemand die moord vanwege de meest debiele redenen van mij zolang mogelijk mag lijden. Die Schippers, die TBS'er, die is volgens mij gewoon geestelijk ziek, maar hoeft van mij niet te lijden in z'n cel. Hij hoeft van mij ook niet meer vrij te komen, maar die wens ik het niet toe.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zielig voor hem.
Ik vind het alleen vreemd dat je tegen moord en zo bent maar er geen moeite mee hebt om iemand een dodelijke ziekte of de dood toe te wensen. Dan sta je toch min of meer op de zelfde lijn?
Ik reageer anders, dus ben ik eng? Ik ga toch niet zeggen dat omdat jij links bent, dat ik je eng vind?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat moet je tegen Bliksemschigt zeggen die helemaal loos gaat in NWS en enorm feest staat te vieren, dat is nogal eng in mijn ogen.
Ik vond je reactie eng. No big deal.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik reageer anders, dus ben ik eng? Ik ga toch niet zeggen dat omdat jij links bent, dat ik je eng vind?
Jij overdrijft mijn reactie.= niet dat ik hier de wave sta te doen en opsprong bij het horen van de uitspraak. Wel een vorm van blijheid, aangezien dit de enige juiste uitspraak was.
als dat alles wasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waren mijn steekpnningen niet goed aangekomen ofzo??![]()
Die was dus spannendquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
In slaap gevallen tijdens de Grudge.
Dat was die film die nog zo laat was? Ik heb daarvan alleen de spooky geluiden op de achtergrond gehoordquote:
Nee, ik had 'm gedownload. Heb er 2,5 uur op moeten wachten, val ik binnen een paar minuten in slaap.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was die film die nog zo laat was? Ik heb daarvan alleen de spooky geluiden op de achtergrond gehoord
En wat staat vandaag op het programma??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:16 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En wat staat vandaag op het programma??
Vervelen??![]()
goh verassendquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
In slaap gevallen tijdens de Grudge.
wie weetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen PH....
Weer een nieuwe dag van DVD's kijken ?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]Nee.
Straks ff bij een vriendin langs, hopen dat Noca op tijd thuis is, en misschien nog ff bij z'n neef eten.
Fuck, de grudge in de fik?quote:
volgens mij heb je last van je kniequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Vom het volgende:
GODVERDEGODVERDEGODVER![]()
![]()
![]()
Ik haaaaaat die kutknie![]()
Weeeeeer een terugslagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
volgens mij heb je last van je knie![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
Tentamen ging goedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Balen van je knie.
Hoe ging je tentamen? Heb je nog tips voor de hers? Het vorige tentamen heel leren of juist nieuwe dingen leren
Oeps... ze hebben het ontdektquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie weet![]()
geloof dat er nog een pakje voor mij op het postkantoor ligt, wel met douanekosten denk ik![]()
kijk eens aan, nog een mopperhool, welkom!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Vom het volgende:
![]()
![]()
Ja echt @#$%^^@#$%!@quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk eens aan, nog een mopperhool, welkom!
Math, Macro, Stats, Micro en Sciencequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Tentamen ging goed![]()
Bij de hers vooral dingen leren die je de vorige keer moeilijk vond, welke vakken moet je doen?
Nee in principe zijn de vragen hetzelfde, je moet vooral de sommetjes oefenen die je de vorige keer lastig vond.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Math, Macro, Stats, Micro en Science
Maar wel vanuit het vorige tentamen leren dus? Het is niet zo dat ze compleet andere vragen gaan stellen?
Kan het me goed voorstellen.. als het al zo lang speeltquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja echt @#$%^^@#$%!@
Word er langzamerhand een beetje gek van
Ja nu al weer ruim 3 maanden bezig met de fysioquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen.. als het al zo lang speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |