abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29079692
Vorige topic: Jan Ullrich

Personalia :

naam: Jan Ullrich

woonplaats Scherzingen (Zwitserland)

Geboren: 02.12.1973

geboorteplaats: Rostock

kinderen: Sarah Maria (geb. 1.7.2003)

Geluksbrengers: Plüschenhamster, Oorbel en Olifant.

Lengte/gewicht: 1.83 m/ 73 kilo

Auto Audi A6

Eten: Alles wat van de italiaan komt in het bijzonder: Spaghetti Carbonara

Drinken: Wijn

Grote wielervoorbeeld:Miguel Indurain

kijkt graag naar : Actiefilms

Favoriete Acteur:Mel Gibson

Sport behalve wielrennen :Formule 1, Moto Gp.

Moeder:Marianne Kaatz

Broers: Stefan Ullrich (geboren 1971),
Thomas Ullrich (geboren 1978),

Wielrenploeg : 1. Januari 1995 tot Juli 2002 Team Telekom
1. Januari 2003 tot 16 Mei 2003 Team Coast
19 Mai 2003 tot 31. December 2003 Team Bianchi
1Januar 2004 - hedenT-Mobile Team -

Trainer Peter Sager (SG Dynamo Rostock)

Manager: Wolfgang Strohband

Jan ik wens je heel veel Succes Volgend jaar en hoop dat je Ivan de verschrikkelijke dan kan verslaan

[ Bericht 2% gewijzigd door Joene op 24-07-2005 15:42:28 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 24 juli 2005 @ 11:16:14 #2
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29080292
is hij niet te oud?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29080347
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:16 schreef McCarthy het volgende:
is hij niet te oud?
Nee.
pi_29080395
ik hoop dat hij doet wat hij kan en iedereen volgend jaar fietsles geeft op een manier waar zelfs armstrong nog bang van zou worden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_29080570
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:16 schreef McCarthy het volgende:
is hij niet te oud?
32 is hij volgend jaar juli. Dat is nog niet te oud, een renner kan makkelijk mee tot zijn 34e.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29080632
Als hij zijn voorbereiding eerder begint dan hij gewend is, zou het moeten kunnen, lijkt me.
pi_29080664
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:37 schreef Modus het volgende:
Als hij zijn voorbereiding eerder begint dan hij gewend is, zou het moeten kunnen, lijkt me.
Dat roept men nu al zo'n 8 seizoenen lang.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29080845
In 1997 reed hij echt iedereen naar huis, ik geloof niet dat er recent een TdF is met zulke enorme verschillen in de top 10...
quote:
1. Jan ULLRICH (All) en 100h30'35"
2. Richard Virenque (Fra) à 9'09"
3. Marco Pantani (Ita) à 14'03"
4. Abraham Olano (Esp) à 15'55"
5. Fernando Escartin (Esp) à 20'32"
6. Francesco Casagrande (Esp) à 22'47"
7. Bjarne Riis (Dan) à 26'34"
8. Jose-Maria Jimenez (Esp) à 31'17"
9. Laurent Dufaux (Sui) à 31'55"
10. Roberto Conti (Ita) à 32'26"
Ik geloof echter niet dat Ullrich dit kunststukje ooit nog kan herhalen. Basso is minimaal net zo sterk als de Duitser en is bezig een sterk team te formeren. Volgens mij is Ullrich ook niet in staat de koers echt te controleren als Armstrong, als de concurrentie (Vino, Valverde, wellicht Cunego, Evans, een aanvaller als Perreiro, etc) op een slotklim gaat demareren dan kan het zomaar voorkomen dat Jan op minuten gereden gaat worden.
pi_29080893
Inderdaad zeg, wat een verschillen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29080943
en vergeet niet dat ullrich het jaaar daarvoor ook had gewonnen als hij had mogen winnen.

Hij werd toen echt gezien als de nieuwe merkx
pi_29080982
Der Jan

Jammer dat hij gister niet heeft gewonnen maar volgend jaar kicked hij gewoon de ass van iedereen
pi_29081038
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef Kozzmic het volgende:
In 1997 reed hij echt iedereen naar huis, ik geloof niet dat er recent een TdF is met zulke enorme verschillen in de top 10...

Ik geloof echter niet dat Ullrich dit kunststukje ooit nog kan herhalen. Basso is minimaal net zo sterk als de Duitser en is bezig een sterk team te formeren. Volgens mij is Ullrich ook niet in staat de koers echt te controleren als Armstrong, als de concurrentie (Vino, Valverde, wellicht Cunego, Evans, een aanvaller als Perreiro, etc) op een slotklim gaat demareren dan kan het zomaar voorkomen dat Jan op minuten gereden gaat worden.
Dan komt bij mij de vraag op: Was Ullrich werkelijk oppermachtig t.o.v. Armstrong nu of speelt Armstrong het nu zo uit dat hij gewoon wint zonder een centje pijn. Volgens mij zou Armstrong die verschillen ook met groot gemak kunnen realiseren, als ik Armstrong af en toe een berg op zag klimmen kon niemand volgen. Door steeds zo hard door te jagen kan je dan wel 14min pakken maar breng je wellicht je eindoverwinning in gevaar en dat is iets wat Armstrong iig ten koste van alles probeert te voorkomen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29081058
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:55 schreef komrad het volgende:
Als je een beetje Frans begrijpt dan is dit wel een aardig stukje...
quote:
Jan Ullrich s'envole vers Andorre-Arcalis

10ème étape - 252,5 kilomètres

Cols : Portet d'Aspet, Port, Port d'Envalira, Ordino et la montée d'Andorre-Arcalis

Après sa 2ème place dans le Tour de France 1996, on le devinait. L'Allemand Jan Ullrich, 23 ans, est un grand champion. Il est rentré dans l'histoire du cyclisme par la grande porte en remportant cette 10ème étape du Tour de France 1997.

Et quelle étape ! Plus de 252 km, 6 cols et une montée finale de 32 kilomètres ! Depuis 2 jours, pour protéger son leader Bjarne Riis, Jan Ullrich s"est contenté de contrôler Marco Pantani et Richard Virenque. Mais les faiblesses de Bjarne Riis laissent la champ libre à Jan Ullrich. Alors, à 10 kilomètres du sommet d'Arcalis, il décide de jouer sa carte personnelle. Quelle démonstration ! On pense que la passation de pouvoir vient d'avoir lieu.

Seul Richard Virenque, en grande forme, peut suivre le natif de Rostock. Après avoir répondu une première fois à un démarrage de Jan Ullrich, il ne peut rien faire sur la deuxième attaque de l'Allemand. Le train imposé par Jan Ullrich est phénoménal et les écarts se creusent rapidement. Jan Ullrich rejoint tout d'abord le Français Cédric Vasseur, qui s'était échappé afin de savourer ses derniers instants avec le maillot jaune, puis, Jean-Philippe Dojwa, alors en tête de l'étape.

Sans donner l'impression de forcer, l'Allemand dira plus tard : "J'ai roulé à ma main, au train... A un moment, je me suis retourné, je n'ai vu personne, alors j'ai continué". A l'arrivée, Richard Virenque et Marco Pantani sont à plus d'une minute. Après l'analyse de la course, Richard Virenque avouera : "J'espère qu'il ne va pas remporter 5 Tours de France !". Bernard Hinault, quant à lui, voit Jan Ullrich parti pour dominer le Tour de France pendant 7 ou 8 ans. Série en cours...

http://www.memoire-du-cyc(...)_2003/tdf1997_10.php
Dit is de etappe waarin voor het eerst echt zijn suprematie liet zien, de gele trui pakte, en alle concurrenten op minimaal een minuut zette...
quote:
1. Jan Ullrich (All) en 7h46'06" (Moy : 32.503 km/h)
2. Marco Pantani (Ita) à 1'08"
3. Richard Virenque (Fra)
4. Francesco Casagrande (Ita) à 2'01"
5. Bjarne Riis (Dan) à 3'23"
6. Laurent Dufaux (Sui) à 3'27"
7. José-Maria Jimenez (Esp) à 3'45"
8. Fernando Escartin (Esp)
9. Abraham Olano (Esp)
10. Alberto Elli (Ita)

Classement général :
1. Jan Ullrich (All) en 55h00'54"
2. Richard Virenque (Fra) à 2'58"
3. Abraham Olano (Esp) à 4'46"
4. Bjarne Riis (Dan) à 4'53"
5. Marco Pantani (Ita) à 5'29"
pi_29081196
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:55 schreef komrad het volgende:
en vergeet niet dat ullrich het jaaar daarvoor ook had gewonnen als hij had mogen winnen.

Dat is wel allemaal al jaren geleden. Nu waren bergop Armstrong en Basso beter dan Ullrich, terwijl hij op mensen als Rasmussen nauwelijks winst maakte in de bergen.

Een uitgebluste Sevilla moest zelfs 'n keer de schade voor hem beperken en reed toen Ullrich constant uit het wiel.
  zondag 24 juli 2005 @ 12:12:08 #15
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_29081239
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:50 schreef Kozzmic het volgende:
[..]

2002 Armstrong, Lance (VSt) Beloki, Joseba (Spa) 00:07:17

Verschil tussen Lance en Beloki in 2002 was ook best groot
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_29081283
jan moet denk ik toch meer gaan trainen in de bergen en gewoon, net zoals armstrong alle etappes bergop op snelheid verkennen , dan moet het gaan lukken
pi_29081291
Ik denk eigenlijk dat Ullrich wel extra motivatie krijgt nu Lance zijn laatste tour rijdt.

Volgend jaar gaat de tour weer echt leuk worden. No 2 tour overwinningen voor Jan en hij kan zijn carrière waardig afsluiten
pi_29081317
Het zal altijd toch wel een beetje 'winnen omdat Lance er niet is' blijven voor Jan. Helaas, ondanks dat het een sterke rijder is was het niet slim op hem zo op te werpen als de aanvaller van Armstrong. Hij heeft het niveau van Armstrong niet gehaald deze tour.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29081333
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:14 schreef komrad het volgende:
jan moet denk ik toch meer gaan trainen in de bergen en gewoon, net zoals armstrong alle etappes bergop op snelheid verkennen , dan moet het gaan lukken
Armstrong kent elke cm wegdek waar hij overheen moet rijden in de Tour, voor Ullrich gaat dat een stuk minder op volgens mij. Net zoals de training van Lance veel uitgekiender is dan die van Ullrich en Lance meer de mentaliteit heeft om alles te zetten op de Tourzege en daar helemaal naar toe te leven, ook gedurende de winterstop.
pi_29081337
ik snap eigenlijk niet dat Jan niet eens iets anders probeert, om deze manier werkt het ook niet
pi_29081348
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Armstrong kent elke cm wegdek waar hij overheen moet rijden in de Tour, voor Ullrich gaat dat een stuk minder op volgens mij. Net zoals de training van Lance veel uitgekiender is dan die van Ullrich en Lance meer de mentaliteit heeft om alles te zetten op de Tourzege en daar helemaal naar toe te leven, ook gedurende de winterstop.
daar is weinig tegen in te brengen, .......helaas
pi_29081354
Ach Jan is een mens en Lance is een machine

Jan geniet gewoon nog van het normale leven. Daarmee versla je Lance niet maar ik heb meer respect en sympathie voor Jan dan voor Lance
pi_29081365
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

2002 Armstrong, Lance (VSt) Beloki, Joseba (Spa) 00:07:17

Verschil tussen Lance en Beloki in 2002 was ook best groot
Tussen de nrs 1 en 2 wel, maar in 97 werd de nummer 5 al op ruim 20 minuten gezet, en de nummer 8 op een half uur!
pi_29081387
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef komrad het volgende:

[..]

daar is weinig tegen in te brengen, .......helaas
Yep, intrinsiek is Ullrich wel beter dan Lance, daar ben ik van overtuigd. Jan blijft wel knokken, ook nu weer in de tijdrit, maar hij verliest de Tour toch in de maanden voor die laatste tijdrit....
pi_29081389
dat was idd echt ziek, nummer 8 op een half uur
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 12:22:49 #26
862 Arcee
Look closer
pi_29081413
Der Jan

Hij kan 'm winnen volgend jaar. Ik hoop 't van harte.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29081415
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:00 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dan komt bij mij de vraag op: Was Ullrich werkelijk oppermachtig t.o.v. Armstrong nu of speelt Armstrong het nu zo uit dat hij gewoon wint zonder een centje pijn. Volgens mij zou Armstrong die verschillen ook met groot gemak kunnen realiseren, als ik Armstrong af en toe een berg op zag klimmen kon niemand volgen. Door steeds zo hard door te jagen kan je dan wel 14min pakken maar breng je wellicht je eindoverwinning in gevaar en dat is iets wat Armstrong iig ten koste van alles probeert te voorkomen.
Het is wel duidelijk dat Armstrong al (langzaam) wat minder goed aan het worden is. In de voorgaande touren reed hij bergop nagenoeg iedereen er finaal af. Nu is dat hem geen een keer meer gebeurd. In de etappe naar Courchevel bleef Valverde hem voor en bleven Rasmussen en Mancebo bij ) sec. In de Pyreneen bleef Basso bij hem. In denk dat het volgende jaar hem fataal zou worden. Zeker als Basso iets zou verbeteren en Armstrong iets verzwakken.

En hij viel deze tour niet aan omdat hij niet wilde of hoefde , maar omdat hij niet kon, is mijn overtuiging. Hij zegt zelf ook dat hij de derde tour op zijn best was.
pi_29081423
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Yep, intrinsiek is Ullrich wel beter dan Lance, daar ben ik van overtuigd. Jan blijft wel knokken, ook nu weer in de tijdrit, maar hij verliest de Tour toch in de maanden voor die laatste tijdrit....
was ook typisch is, is dat Jan altijd in de laatste week het beste is en in de eerste bergritten achter blijft. Ik denk dat Jan zijn piek ook verkeerd legt
  zondag 24 juli 2005 @ 12:23:28 #29
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_29081426
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Tussen de nrs 1 en 2 wel, maar in 97 werd de nummer 5 al op ruim 20 minuten gezet, en de nummer 8 op een half uur!
Als je het zo bekijkt wel
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_29081430
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Arcee het volgende:
Der Jan

Hij kan 'm winnen volgend jaar. Ik hoop 't van harte.
Kan Der Jan wellicht toch nog een record op zijn naam zetten. Het grootste tijdverschil tussen 2 Tourzeges van dezelfde renner.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 12:24:00 #31
862 Arcee
Look closer
pi_29081436
Vorige topic: Jan Ullrich Zet ff in de OP, Joene.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29081446
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:23 schreef komrad het volgende:

[..]

was ook typisch is, is dat Jan altijd in de laatste week het beste is en in de eerste bergritten achter blijft. Ik denk dat Jan zijn piek ook verkeerd legt
Dat wordt volgens mij veroorzaakt doordat Jan gedurende de Tour in vorm komt en dat heeft alles te maken met zijn voorbereiding, die matig is vergeleken met die van Lance.

Lance is vanaf de start van de proloog in topvorm en als Ullrich in vorm begint te komen is de Tour al zo goed als beslist.
pi_29081545
idd bossche bol, kijk maar naar de tijdrit, hij verliest maar 23 seconden wat acceptabel is. In de eerste tijdrit verliest hij gewoon meer dna 2 minuten, ik snap dat niet echt
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 12:31:45 #34
862 Arcee
Look closer
pi_29081577
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
In de eerste tijdrit verliest hij gewoon meer dna 2 minuten, ik snap dat niet echt
Ik ook niet, want 't was 1'06 op Armstrong.
pi_29081662
oh ja ze starten maar 1 minuut uit elkaar. Wat ik bedoel ik duidelijk. Hij is in 3 weken zo ontzettend veel verbeterd dat er nog veel meer in moet zitten
pi_29081686
Hij zou dit voorjaar gewoon beter moeten gaan trainen. Beetje zoals Lance doet.

Mss moeten we Der Jan een mailtje sturen
pi_29081732
lijkt me wel ja
  zondag 24 juli 2005 @ 12:59:01 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29082139
het probleem met jan is dat ie pas aan het einde van de tour in de vorm is die die aan het begin van de tour zou moeten hebben

maar of ie volgend jaar wint, moeilijk, ik zie Basso ook nog wel wat doen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_29082188
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
idd bossche bol, kijk maar naar de tijdrit, hij verliest maar 23 seconden wat acceptabel is. In de eerste tijdrit verliest hij gewoon meer dna 2 minuten, ik snap dat niet echt
Dat had volgens mij alles te maken met zijn val door de achteruit van die auto op de dag ervoor. Kan me voorstellen dat je dan niet zo goed bent.
pi_29082420
ik ben wel een fan van Jan, hoop dat hij volgend jaar weer kan winnen. maar eerlijk gezegd heb ik er weinig geloof in. hij is de zoetemelk van deze tijd aan het worden.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_29082510
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:00 schreef Hedgehog het volgende:
Dat had volgens mij alles te maken met zijn val door de achteruit van die auto op de dag ervoor. Kan me voorstellen dat je dan niet zo goed bent.
Ja idd. Elk ander mens zou de komende weken zijn uitgeschakeld maar hij fietst gewoon vrolijk door.

Dat zegt genoeg over zijn klasse en dat hij het niet als excuus gebruikt is van een nog grotere klasse
pi_29082875
hij is sowieso van grote klasse maar je kan niet blijven volhouden dat hij altijd pech heeft en lance nooit
pi_29082958
Ook nog een keer de Vuelta gewonnen dus, ook niet niks.
pi_29082995
idd zeker geen prutser, maar als hij voor mij een echt grote renner wil worden zal hij nog een ronde moeten winnen
pi_29083069
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef komrad het volgende:
hij is sowieso van grote klasse maar je kan niet blijven volhouden dat hij altijd pech heeft en lance nooit
Succes dwing je ook af. Hij moet zich beter voorbereiden. Hij is wellicht iets te nonchalant.
pi_29083197
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef komrad het volgende:
Wat betreft dit jaar: door de achterruit van de auto van je ploegleider vliegen en die valpartij van hem waren geen pech, eerder een gebrek aan concentratie.

Heeft hem ook wel wat tijd gekost denk ik, de fysieke ongemakken naar aanleiding van deze tuimelpartijen.
pi_29083460
Ullrich traint eigenlijk niet zoveel en toch wordt hij bijna altijd tweede of derde, gevolgd op grote afstand door andere renners. Waar is deze man toe in staat als hij net zo hard als Armstrong zou gaan trainen? Is hij in potentie een betere renner dan Armstrong?
pi_29085292
ik kan niet zeggen dat ullrich in potentie beter is dan armstrong. Daar doe je armstrong mee te kort
pi_29086138
ik ben zeer benieuwd komend jaar en ik hoop echt dat Jan wint.

Oh btw : Jan reageert zelf op e-mailjtes
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29086163
yeah right
pi_29086206
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef komrad het volgende:
yeah right
Tis jammer dat ik het mailtje niet meer heb van na de tour van 2004

Oh het was btw -> niet meer dan 2 regels
pi_29086235
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:43 schreef Joene het volgende:

Vandaar dat hij elke Tour wat tekort komt.
pi_29086247
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vandaar dat hij elke Tour wat tekort komt.
, nou hup niet jan afzeiken ! , dat doe je maar in een anti jan topique he
pi_29086304
quote:

Stoer, wat heb je gestuurd en wat was het antwoord?
pi_29086315
niemand zeikt jan af, maar ik denk dat er een mannetje is die al die emails tikt laat ik het zo zeggen
pi_29086399
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Stoer, wat heb je gestuurd en wat was het antwoord?
Ik had hem gefeliciteerd met zn top 5 klassering,en hoe hij het vond dat zn team maatje toen op p2 stond. Kreeg iets terug van dat hij liever zelf p2 stond maar dat een team maat altijd beter is dan iemand van een ander team, en verder werd ik bedankt voor de belangstelling
pi_29086426
ja standaard email dus getypt door een ander mannetje
pi_29086470
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef komrad het volgende:
ja standaard email dus getypt door een ander mannetje
Kan altijd he , kan je moeilijk controleren he ? , beter dan bij lance en of boogerd want daar krijg je niet eens reply.
pi_29086492
dat is waar
pi_29086711
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:54 schreef Joene het volgende:
Ik had hem gefeliciteerd met zn top 5 klassering,en hoe hij het vond dat zn team maatje toen op p2 stond. Kreeg iets terug van dat hij liever zelf p2 stond maar dat een team maat altijd beter is dan iemand van een ander team, en verder werd ik bedankt voor de belangstelling
Altijd leuk om iets terug te krijgen. Had je in het Engels gestuurd of Duits?
  zondag 24 juli 2005 @ 16:20:08 #61
95085 i12FOK
Live Fast; FOK! the Rest!
pi_29087011
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef MrX1982 het volgende:

Jan geniet gewoon nog van het normale leven. Daarmee versla je Lance niet maar ik heb meer respect en sympathie voor Jan dan voor Lance
Ga dan punniken of zo, maar probeer niet aan topsport te doen als je wilt genieten van het 'gewone' leven. Topsport laat een 'gewoon leven ' niet toe. Punt.
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat Armstrong al (langzaam) wat minder goed aan het worden is. In de voorgaande touren reed hij bergop nagenoeg iedereen er finaal af. Nu is dat hem geen een keer meer gebeurd. In de etappe naar Courchevel bleef Valverde hem voor en bleven Rasmussen en Mancebo bij ) sec. In de Pyreneen bleef Basso bij hem. In denk dat het volgende jaar hem fataal zou worden. Zeker als Basso iets zou verbeteren en Armstrong iets verzwakken.

En hij viel deze tour niet aan omdat hij niet wilde of hoefde , maar omdat hij niet kon, is mijn overtuiging. Hij zegt zelf ook dat hij de derde tour op zijn best was.
Sorry, maar dan zie je het toch verkeerd: Lance had maar 1 doel dit jaar: winnen van de Tour. Niks grote verschillen. Gewoon winnen. Vervolgens is het aan het peleton om hem dusdanig aan te vallen dat hij daar geen antwoord op kan vinden. En dat kan men dus duidelijk niet. De afgelopen 7 jaar had men toch wel een gezamelijke taktiek kunnen verzinnen om hem het vuur na aan de schenen te leggen? Niet dus. Er is maar 1 Sir Lance-a-Lot!
3 strikes........You're OUT!
pi_29087339
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:20 schreef i12FOK het volgende:
Ga dan punniken of zo, maar probeer niet aan topsport te doen als je wilt genieten van het 'gewone' leven. Topsport laat een 'gewoon leven ' niet toe. Punt.
Hij gaat schaken na zijn carrière
pi_29087853
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Altijd leuk om iets terug te krijgen. Had je in het Engels gestuurd of Duits?
Engels
pi_29088111
toch snap ik het niet dat armstrong opmerkingen maakt over het gewicht van Ullrich. Volgens de toursite is Armstrong namelijk zwaarder en ook nog eens kleiner dan Ullrich
You ask me the time
And I would like to give
pi_29088188
hehe zo ziet dat er iig niet uit
pi_29088215
1 - ARMSTRONG Lance (USA)
Born in 18/09/1971 à Dallas (USA)
Height : 1.77 m
Weight : 75 kg

11 - ULLRICH Jan (GER)
Born in 02/12/1973 à Rostock (ex RDA) (GER)
Height : 1.83 m
Weight : 73 kg
You ask me the time
And I would like to give
pi_29088253
overigens heb ik precies dezelfde lengte en hetzelfde gewicht als Ullrich.
ik wordt toch nooit voor dikzak uitgemaakt
You ask me the time
And I would like to give
pi_29088270

[ Bericht 100% gewijzigd door Interpol-Maastricht- op 24-07-2005 17:06:24 ]
You ask me the time
And I would like to give
pi_29091640
pi_29092490
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar heb je wat aan dat je beter bent als je steeds verliest
pi_29092664
hij is dus niet beter anders won hij wel, hij zou wellicht beter kunnen zijn, mits ..................
pi_29092879

[ Bericht 100% gewijzigd door Interpol-Maastricht- op 24-07-2005 19:49:49 ]
You ask me the time
And I would like to give
  zondag 24 juli 2005 @ 19:53:31 #73
40566 Ericr
Livewrong
pi_29093000
Volgend jaar wordt Jan aan puin gereden door de vertrokken Vinokoerov en een derde gaat met de zege er van door. Basso maakt dan een goede kans, maar ook Valverde als hij zich nog verder ontwikkeld.
pi_29093389
Der Jan is pasé

Jan blijft elk jaar afvallen, maar het is nog steeds niet genoeg. Hij is deze tour weer niet 100% in vorm. De ploeg is volgend jaar helemaal hopeloos en ze hebben geen goede vervangers kunenn vinden.
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_29094323
jan moet gewoon zelf beter rijden
  zondag 24 juli 2005 @ 20:39:43 #76
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29094375
Jan gaat dit naseizoen gewoon weer knallen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 24 juli 2005 @ 20:53:31 #77
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_29094804
Ik hoop op een nieuwe franse winnaar...

te lang geleden..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_29094829
jan gaat idd bij de HEW knallen
pi_29098296
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:53 schreef TimoBasso het volgende:
Ik hoop op een nieuwe franse winnaar...

te lang geleden..
dan liever een nederlander, nog langer geleden.
You ask me the time
And I would like to give
  zondag 24 juli 2005 @ 23:03:09 #80
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29098584
Ik denk dat Ullrich weer 2e wordt volgend jaar, zijn 6e 2e plaats in zijn carrière
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29098725
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef MrX1982 het volgende:

Ik ook.

Wat de tour van '97 betreft. Die grote verschillen kwamen ook doordat de Festina-ploeg de hele tour door (vaak van de eerste berg in een bergetappe) Ullrich aan bleef vallen. Het was dus best een zwaar bevochten tourzege.
  maandag 25 juli 2005 @ 00:15:22 #82
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_29100675
quote:
Ik heb hem net ook even gemaild om hem te feliciteren met zijn podiumplaats.
Ben benieuwd of ik antwoord krijg, hij zal wel eerst vakantie nemen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 02:41:14 #83
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_29132258
Heeft iemand trouwens dat boek van hem gelezen, "alles of niets"?

Kost ¤15 bij Bol.com, heb t maar ff besteld...
pi_29134987
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:41 schreef RAILGUNNER het volgende:

Ik wist niet eens dat er een boek was ) bedank voor de tip.
pi_29138062
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 02:41 schreef RAILGUNNER het volgende:

Is best een leuk boek, maar er staan geen echt bijzondere openbaringen in.
pi_29145822
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:59 schreef Klonk het volgende:

maar of ie volgend jaar wint, moeilijk, ik zie Basso ook nog wel wat doen.
Die wint de Tour nooit meer.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:07:58 #87
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29145845
Ullrich kan volgend jaar nog wel met de besten mee hoor. Als ie nu eens een keer goed traint en geen tegenslagen krijgt wint ie volgend jaar de Tour. 100%.
pi_29145863
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:07 schreef Zwansen het volgende:
Ullrich kan volgend jaar nog wel met de besten mee hoor. Als ie nu eens een keer goed traint en geen tegenslagen krijgt wint ie volgend jaar de Tour. 100%.
Ik zie het iig niet gebeuren.
pi_29146089
hopen doe ik wel maar ik durf er geen geld op te zetten
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:02:34 #90
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_29147216
Idem hier, maar ik zou het wel heel gaaf vinden.

Nog 1x vlammen en de jaren daarna jongens als Basso, Valverde etc.
pi_29155021
Lance wil Jan
Gepubliceerd op dinsdag 26 juli 2005
Lance Armstrong heeft Jan Ullrich een opmerkelijk aanbod gedaan. De zevenvoudig Tourwinnaar heeft volgens Bild aan de Duitser gevraagd om voor de Discovery Channel-formatie te komen rijden.

Armstrong is ervan overtuigd dat Ulle met zijn hulp nog een keer de Tour kan winnen. In 1997 boekte Ullrich zijn eerste en enige Tourzege. Tijdens de hegemonie van Armstrong kwam de Duitser er telkens niet aan te pas, maar toch heeft de Texaan Ullrich altijd gezien als de enige renner waar hij bang voor was.

De 33-jarige Amerikaan nam zondag in Parijs met zijn zevende Tourzege op rij afscheid van het peloton. Maar Armstrong zegt de wielerwereld nog niet definitief gedag, hij blijft betrokken bij de Discovery-ploeg. Door het stoppen van Armstrong moet de ploeg op zoek naar een nieuwe kopman. The Boss zou zijn voorkeur hebben uitgesproken voor Jan Ullrich.

Het lijkt echter zeer onwaarschijnlijk dat 'der Jan' volgend jaar zijn magenta tricot inruilt voor het blauw en wit van Discovery Channel. De kopman van T-Mobile heeft namelijk nog een doorlopend contract en de Duitse ploeg voelt er helemaal niets voor om die samenwerking voortijdig te beëindigen.

T-Moblie heeft voor volgend jaar wel een aantal veranderingen op stapel staan, liet de nieuwe ploegleider Olaf Ludwig weten. Ullrich moet als kopman meer verantwoordelijkheid nemen, drie weken eerder met de voorbereiding beginnen en zijn wedstrijdprogramma aanpassen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 23:03:45 #92
862 Arcee
Look closer
pi_29155548
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:42 schreef addictivebeat het volgende:
Ullrich moet als kopman meer verantwoordelijkheid nemen, drie weken eerder met de voorbereiding beginnen en zijn wedstrijdprogramma aanpassen.
Juist! Mooi bij T-Mobile blijven, Jan.
pi_29155743
Moest jan bij discovery gaan zou hij volgens mij wel beter voor de dag komen. en zal zen team volgend jaar ook een pak beter zijn.

helaas denk ik dat hij bij tmobile zal blijven.
pi_29155944
Ik denk dat hij twee jaar geleden een fout heeft gemaakt, door terug te gaan naar T-Mobile en niet naar Riis te vertrekken. Door de andere aanpak van Riis, had hij daar zich anders moeten voorbereiden (en zou hij meer gestuurd worden), ik denk dat hij dat nodig heeft.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:25:06 #95
68638 Zwansen
pi_29156066
Ik wil Jan wel eens in vorm aan de start zien van Parijs Roubaix ofzo, of Luik Bastenaken Luik. Denk dat ie in die laatste echt wel goed mee kan.
pi_29156085
wel die zou hij goed kunnen maken door bij DSC te gaan. waar bruyneel hem zeker zal pushen en waar hij lance aan zen kant heeft met uitleg hoe en wat.
pi_29159616
Ullrich wint de tour van 2006
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:56:31 #98
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_29346274
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:38 schreef Wombcat het volgende:
Is best een leuk boek, maar er staan geen echt bijzondere openbaringen in.
Dit weekend gelezen, best een leuk boek.
Ik weet nu een stuk meer over zijn jeugd, prestaties aan het begin van z'n carriere etc.
Maar wat je zegt, niet echt bijzonder qua anekdotes.
pi_29346494
Der Jan al jaren mijn favoriet! Of hij volgend seizoen na het wegvallen van Armstrong eindelijk weer eens de tour kan winnen? Nou hij is niet geheel kansloos maar het feit dat hij Basso weer voor hem moest dulden beloofd niet veel goeds. Ik ben bang dat tempo versnellingen in het hoog gebergte Jan toch fataal gaan worden. Maar we hopen natuurlijk van niet!
'Veni, Vidi, Velcro' - Ik kwam, Ik zag en ik bleef plakken!
pi_29351886
basso != armstrong. armstrong was een betere klimmer dan basso en een veel betere tijdrijder.

als je dit vergelijkt met ullrich is basso de betere klimmer maar ullrich de betere tijdrijder. ik zie ullrich echt wel een kans maken volgend jaar. zeker als hij nu nog even in compititie blijft en dan vroeg genoeg begint met voorbereiden. dan zie ik zelfs basso niet in staat om ullrich er glad af te rijden in het gebergte.
pi_29351953
Overigens reed hij zondag heel redelijk in hamburg
pi_29355199
uh die 73 kg van de OP, is dat in de winter of in de zomer
pi_29355696
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:41 schreef snellejelle het volgende:
uh die 73 kg van de OP, is dat in de winter of in de zomer
Dat was zn startgewicht van de tour de france.
pi_29356059
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:58 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat was zn startgewicht van de tour de france.
aha dus 93 in de winter

tsjah, ik vond ulli wel een beetje laf rijden zondag. had wel verwacht dat hij nog een ontsnappingspoging zou wagen, nu reedt hij gewoon naar de streep zonder kans op een overwinning.
pi_29357853
idd had gehoopt dat hij het vuur aan de lont ging leggen de laatste 10km. maar hij had zich blijkbaar al neergelegd bij de situatie
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:37:36 #106
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29358977
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef flyckje het volgende:
idd had gehoopt dat hij het vuur aan de lont ging leggen de laatste 10km. maar hij had zich blijkbaar al neergelegd bij de situatie
Misschien kon hij gewoon niet beter? Bij de laatste beklimming van die heuvel werd hij op 't einde door een renner of 4/5 voorbij gereden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:19:59 #107
40566 Ericr
Livewrong
pi_29360365
Tankink reed straf door, dan is het lastig wegspringen. Ook de Fassa Bortolo's reden aardig door, na bijna 250 Km moet je dan nog de benen hebben om weg te blijven. Denk dat het parcours daarvoor op het eind te vlak is om ook weg te blijven. De kop van Ullrich leek ook een beetje op de kop die je ziet als hij bijna moet lossen uit een groepje in bergen in de Tour, het afzien was gewoon te zien zondag. Tankink reed soepeler omhoog dan Ullrich, terwijl Tankink net in een kopgroepje had gezeten. Zegt genoeg lijkt me.
pi_29385108
Hij had nog wel gisteren een criterium gewonnen, zag ik VRT TT. Daar stond bij dat het al zijn derde overwinning was in een week (zullen allemaal wel criteriums geweest zijn).
pi_29385266
yep allemaal criteriums dus nu nie echt iets om over naar huis te schrijven
pi_29385486
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:50 schreef flyckje het volgende:
yep allemaal criteriums dus nu nie echt iets om over naar huis te schrijven
idd en ze zullen nog wel 'gekocht' zijn ook allemaal
pi_29385997
Gekocht niet, maar wel afgesproken werk.
Het publiek komt per slot naar een criterium voor Ullrich (in Duitsland dan hè), dus meot die winnen.
Van de week had in NL Basso gewonnen voor Rasmussen en Boonen. Ja, echte sprinters die Rasmussen en Basso dat ze voor Boonen kunnen eindigen.

Heeft er ook mee te maken dat de organisatie ws veel geld neerlegd voor namen als Basso en Ullrich, dan willen ze daar ook iets voor terug zien. En de renners weten dat allemaan, dus zeker bij die na-tour criteriums zijn de eerste drie gewoon afgesproken. Ik denk niet dat de renners daar zelf voor betalen, want dat boeit hun ook niet zo wie er wint.

Kan me trouwens ook een verhaal herinneren van één van de eerste wedstrijden die Hinault reed als prof. Ook een criterium. Hij ging steeds sprinten voor alle prijzen, wat door de toppers (MErckx, De Vlaeminck) niet zo gewaardeerd werd, dus als hij zich koest hield, mocht hij meedelen in het prijzengeld.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:23:17 #112
68638 Zwansen
pi_29386048
Ik denk dat de 1e 3 vast staan. Maar dat er dan wel gesprint wordt om de 1e plek.
pi_29386168
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:21 schreef Wombcat het volgende:
Ja, echte sprinters die Rasmussen en Basso dat ze voor Boonen kunnen eindigen.
Als je de Draai van de Kaai bedoelt, Basso en Rasmussen waren ontsnapt. Boonen kwam ongeveer 10" later binnen .

Maar dan nog, het is idd afgesproken werk.
sig verwijderd door FA
pi_29386187
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat de 1e 3 vast staan. Maar dat er dan wel gesprint wordt om de 1e plek.
De eerste 3 is denk ik volledig afgesproken werk (daaronder wordt denk ik wel echt gereden, mits die eerste drie maar niet in de wielen worden gereden).
Dat criterium in NL waar ik het net over had bv. Basso 1, want was nr. 2 in de tour. Rasmussen tweede, bolletjestrui en nederlandse ploeg. Boonen derde, 2 ritten en populair in Belgie. Dat is ook wel een beetje de logisch volgorde.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2005 11:28:57 ]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:30:55 #115
68638 Zwansen
pi_29386258
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De eerste 3 is denk ik volledig afgesproken werk (daaronder wordt denk ik wel echt gereden, mits die eerste drie maar niet in de wielen worden gereden).
Dat criterium in NL waar ik het net over had bv. Basso 1, want was nr. 2 in de tour. Rasmussen tweede, bolletjestrui en nederlandse ploeg. Boonen derde, 2 ritten en populair in Belgie. Dat is ook wel een beetje de logisch volgorde.
Ja maar dat wordt ook wel afgewisseld. Boonen wint zijn criteriums nog wel en Rasmussen ook.
pi_29386360
denk nie da er gesprint word om de eerste plek. mss om de 5de ofzo :p
pi_29386449
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja maar dat wordt ook wel afgewisseld. Boonen wint zijn criteriums nog wel en Rasmussen ook.
Ja, als Basso er niet bij is.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:52:37 #118
68638 Zwansen
pi_29388582
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, als Basso er niet bij is.
Oh dat weet ik niet. Vorig jaar won Mc Ewen in Emmen voor Basso.
pi_29390412
vorig jaar was basso dan ook 3des en mcewen groen als ik mij niet vergis
pi_30357771
Ullrich zegt dat hij nog tot eind 2007 wil doorgaan en dat hij nog eens de tour wil winnen, maar ook graag de gio nog wil winnen.
Vooral dat laatste lijkt me erg leuk. Hebben we eindelijk weer eens een renner die alledrie de grote rondes heeft gewonnen.
  woensdag 7 september 2005 @ 16:51:41 #121
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30357845
tot het zeker is dat Armstrong nog een keer terugkomt in 2006 is alles mogelijk.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31418172
Ullrich denkt erover na om volgend jaar de dubbel Giro-Tour te rijden. Lijkt mij wel interessant, ik hoop wel dat hij dan ook naar de Giro komt om 'm te (proberen te) winnen. Die kans acht ik wel groot, omdat hij eerder ook heeft gezegd dat hij nog twee jaar wil fietsen en in die tijd zowel de Giro als de Tour (nog) te winnen.
Ik zou het mooi vinden als 't 'm lukt om ze beide te winnen in één jaar.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:38:01 #123
68638 Zwansen
pi_31418791
Ja, erover nadenken kan ik ook wel... Ik moet het nog zien. Maar mocht ie in de Giro starten dan zal ik tenminste in goede vorm aan de Tourstart verschijnen.
pi_31419751
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:38 schreef Zwansen het volgende:
Ja, erover nadenken kan ik ook wel... Ik moet het nog zien. Maar mocht ie in de Giro starten dan zal ik tenminste in goede vorm aan de Tourstart verschijnen.
Dat denk ik ook. Ik denk dat Ullrich wel gebaat is bij veel competitie om op scherp te staan.

En de dubbel Giro - Tour is nog steeds goed te combineren bewees Basso dit jaar.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:50:31 #125
68638 Zwansen
pi_31421335
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ik denk dat Ullrich wel gebaat is bij veel competitie om op scherp te staan.

En de dubbel Giro - Tour is nog steeds goed te combineren bewees Basso dit jaar.
Tja, jammer dat Armstrong dat nooit geprobeerd heeft... Ik denk dat hij het wel zou gekund hebben. Geen 7 keer op rij uiteraard.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 oktober 2005 @ 21:52:36 #126
862 Arcee
Look closer
pi_31421415
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Ullrich denkt erover na om volgend jaar de dubbel Giro-Tour te rijden. Lijkt mij wel interessant, ik hoop wel dat hij dan ook naar de Giro komt om 'm te (proberen te) winnen. Die kans acht ik wel groot, omdat hij eerder ook heeft gezegd dat hij nog twee jaar wil fietsen en in die tijd zowel de Giro als de Tour (nog) te winnen.
Ik zou het mooi vinden als 't 'm lukt om ze beide te winnen in één jaar.
Dat zou geweldig zijn.

Der Jan
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:56:51 #127
68638 Zwansen
pi_31421571
Indurain deed het trouwens 2 maal op rij. De Giro en de Tour winnen.

In 92 en 93. In 91 werd ie naast winst in de Tour nog 2e in de Vuelta en in 94 3e in de Giro. Ongekend. 4 jaar op rij in 2 grote rondes meedoen om de winst en het podium halen.
pi_31423996
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:38 schreef Zwansen het volgende:
Ja, erover nadenken kan ik ook wel... Ik moet het nog zien. Maar mocht ie in de Giro starten dan zal ik hij tenminste in goede vorm aan de Tourstart verschijnen.
In 2001 reed Ullrich ook al eens beide rondes, maar de Giro vooral om in vorm te komen. Overbodig om te zeggen dat hij vervolgens 2e werd in de Tour.

Ik denk idd ook dat Ullrich wel de competitie kan gebruiken, maar ik hoop toch ook dat hij in vorm aan de Giro begint. Hoewel ik wel moet zeggen dat hij er een zware dobber aan krijgt om die te winnen, volgens mij zijn de italiaanse bergen niet echt geschikt voor Ullrich.

Maar ik zou het heel mooi vinden als weer iemand de dubbel pakt.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:12:24 #129
67640 SaintOfKillers
pi_31424142
Ik verwacht eigenlijk helemaal niets meer van Ullrich. Volgens mij is 't gedaan. Winnen dan. Netjes dat hij het gaat proberen, maar ik zie 'm geen van beide winnen. Misschien eentje op 't podium.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 maart 2006 @ 23:03:35 #130
862 Arcee
Look closer
pi_36313070
En omhoog met Der Jan!

Jan doet mee aan de Giro.
pi_36313884
jan heeft 80% kans tdf te winnen. in giro doet hij enkel mee voor benen te testen enzo dus niet focussend op GC.
pi_36318572
Wanneer is de Giro eigenlijk?
pi_36319246
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef Arcee het volgende:
En omhoog met Der Jan!

Jan doet mee aan de Giro.
verstandig van Jan, zo dwingt hij zichzelf om tijdens de tour in topvorm te zijn
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 mei 2006 @ 22:59:13 #134
862 Arcee
Look closer
pi_37590411
Net in Studio Sport zat Der Jan ontspannen achter de persconferentietafel, maar, sloot de commentaarstem het item af: "In juli is Ullrich weer de onbenaderbare fietsmachine".

Hell yeah.

Fuck de Giro, Jan staat er in de Tour.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 23:04:12 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_37590576
Leuk interview

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37590627
Hij zag er nog wat dik uit, maar hij heeft nog wat tijd om beter in vorm te komen.
Ben benieuwd wat hij in de Tour gaat doen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:10:08 #137
127004 maril
Smeetsfan
pi_37590761
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 07:26 schreef Joene het volgende:
Wanneer is de Giro eigenlijk?
Afspraak is morgen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 23:34:34 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_37591518
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:10 schreef maril het volgende:

[..]

Afspraak is morgen.
Maar je weet het nooit met die Italianen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37591588
Der Jan .

Gaat dit weer zijn jaar worden. Ik hoop het zo .
  zaterdag 6 mei 2006 @ 08:24:47 #140
127004 maril
Smeetsfan
pi_37595574
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Der Jan .

Gaat dit weer zijn jaar worden. Ik hoop het zo .
Ik niet, liefst eigenlijk iemand compleet onverwachts
pi_37595625
Denk niet dat Ullrich het nog eens gaat redden. De afgelopen jaren was hij immers ook al niet meer tweede, dus imo is hij ook niet dé favoriet op dit moment. Dat is Basso, mits die goed uit de giro komt.

Overigens zie ik Beloki nog wel goed uit de hoek komen, dat is wel een beetje mijn dark horse.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 08:43:47 #142
127004 maril
Smeetsfan
pi_37595665
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 08:36 schreef Wombcat het volgende:
Overigens zie ik Beloki nog wel goed uit de hoek komen, dat is wel een beetje mijn dark horse.
Dat zou ik vreselijk leuk vinden vroeg mij gisteren af hoe het met hem was.
pi_37595715
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 08:43 schreef maril het volgende:

[..]

Dat zou ik vreselijk leuk vinden vroeg mij gisteren af hoe het met hem was.
Heb topic voor 'm geopend: Joseba Beloki - outsider voor tourzege
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:29:17 #144
68638 Zwansen
pi_37599735
Ik zie Ullrich nog wel top 10 rijden in de Giro. Net zoals in de Tour... Meer niet. Ullrich zal de Tour nooit meer winnen helaas.
pi_37599791
Der Jan mag van mij de tour winnen, waarna hij moet stoppen en zich helemaal vol moet proppen om daarna bij dr. Phil zijn levensverhaal te doen
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:53:18 #146
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_37601672
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:31 schreef komrad het volgende:
Der Jan mag van mij de tour winnen, waarna hij moet stoppen en zich helemaal vol moet proppen om daarna bij dr. Phil zijn levensverhaal te doen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37602800
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Ullrich nog wel top 10 rijden in de Giro. Net zoals in de Tour... Meer niet. Ullrich zal de Tour nooit meer winnen helaas.
In de Giro zie ik 'm nu niet top 10 rijden. Ten eerste is 'ie niet in vorm, ten tweede zijn de vele steile beklimmingen niet echt zijn ding.
In de tour komt 'ie wel weer op het podium, maar niet op het hoogste plekje denk ik.
pi_37603197
ulli
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:34:16 #149
127004 maril
Smeetsfan
pi_37603605
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

In de Giro zie ik 'm nu niet top 10 rijden. Ten eerste is 'ie niet in vorm, ten tweede zijn de vele steile beklimmingen niet echt zijn ding.
In de tour komt 'ie wel weer op het podium, maar niet op het hoogste plekje denk ik.
Weet niet waarom maar ik ga wat verder in mijn voorspelling, hij rijd de Giro niet uit, en doet volgens mij niet mee aan de tour.
pi_37610183
De tour is wel op zijn lijf geschreven dit jaar: Weinig aankomsten bergop, de echte steile bergen worden veelal gemeden, geen TTT meer (tov Basso), 2 lange tijdritten op rechte wegen...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:06:49 #151
40566 Ericr
Livewrong
pi_37616386
Aardig wat aankomsten bergop, voor Ullrich geen voordeel. Alleen de ritten naar Morzine en Pau zijn bergritten waar ze niet eindigen op een col. Andere drie ritten zijn bergop aankomst en een behoorlijk lastige aanloop. Goede ritten voor avonturiers als je het profiel bekijkt.
  zondag 7 mei 2006 @ 12:12:08 #152
68638 Zwansen
pi_37624460
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:45 schreef wimderon het volgende:
De tour is wel op zijn lijf geschreven dit jaar: Weinig aankomsten bergop, de echte steile bergen worden veelal gemeden, geen TTT meer (tov Basso), 2 lange tijdritten op rechte wegen...
Reken er maar niet op dat Ullrich veel tijd gaat winnen op Basso in de TT's...
  zondag 7 mei 2006 @ 13:00:52 #153
67640 SaintOfKillers
pi_37625664
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:12 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Reken er maar niet op dat Ullrich veel tijd gaat winnen op Basso in de TT's...
Nu waarschijnlijk niet meer, de goede Ullrich zou hem in elke tijdrit minstens een minuut aansmeren, want die was gewoon een véél betere tijdrijder. Maar die zullen we nooit meer terugzien, vrees ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 13:07:09 #154
862 Arcee
Look closer
pi_37625811
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu waarschijnlijk niet meer, de goede Ullrich zou hem in elke tijdrit minstens een minuut aansmeren, want die was gewoon een véél betere tijdrijder.
quote:
Maar die zullen we nooit meer terugzien, vrees ik.

Hij zou wel een eind in de buurt kunnen komen, maar dit jaar loopt-ie wel weer ouderwets ver achter op schema, helaas.
  zondag 7 mei 2006 @ 13:27:49 #155
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_37626240
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Hij zou wel een eind in de buurt kunnen komen, maar dit jaar loopt-ie wel weer ouderwets ver achter op schema, helaas.
En dus red hij het weer niet. Imho is hij gewoon niet gemotiveerd genoeg. Dat kost gewoon veel kracht dicipline en goede instelling. Iets wat armstrong wel had, maar die had er elk jaar ook veel moeite mee om zich zo af te zonderen en flink te trainen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_37626618
Puur naar de cijfers gekeken. Vorig jaar verloor Ullrich op de drie aankomsten bergop 2:54 op Basso. Dit jaar zijn er weer 3 aankomsten bergop. In de laatste tijdrit won hij 1:31 op Basso. Dit jaar zijn er 2 lange tijdritten. Het zou een spannende tour kunnen worden, en ik moet nog altijd maar zien hoe goed Basso in de Tour is als hij echt alles geeft in deze zware Giro (het zou best wel eens een tour kunnen worden die door een outsider gewonnen wordt).
pi_37627052
Ulrich is een echte tijdrijder, zelfs niet in (top)vorm zal hij van Basso winnen. Maar Bjarne Riis zal Basso wel flink op de tijdrit voorbereid hebben. En elke renner die bij csc gaat rijden kan plotseling een goede tijdrit rijden.
In het voorjaar lag Der Jan lekker op schema, jammer dat dat zich niet doorgezet heeft . Ik hoop dat Ulrich wint, maar ik denk toch dat Basso in het voordeel is.

Maar het gaat iig spannend worden

Btje offtopic; maar ik wil dit jullie toch niet onthouden http://myspace.com/kaiserjan
  zondag 7 mei 2006 @ 14:15:37 #158
40566 Ericr
Livewrong
pi_37627359
Ullrich moet het niet alleen opnemen tegen Basso in de bergen natuurlijk, zijn genoeg klimgeiten die hun kans ruiken nu Armstrong er niet meer bij is. Als er bij DSC geen rijder in de top 5 staat zal die in ieder geval niet controleren tijdens bergritten, dus moeten andere ploegen aan de bak. Is voor Jan niet gunstig als T-Mobile al vroeg moet gaan controleren en avonturiers terughalen.
  zondag 7 mei 2006 @ 14:30:22 #159
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_37627721
Wie weet zijn ze Popo nou in een armstrong fabriekje aan het klaarstomen voor de tour. Je weet het maar nooit met DSC
  zondag 7 mei 2006 @ 14:49:42 #160
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37628140
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef frnz het volgende:
...

Btje offtopic; maar ik wil dit jullie toch niet onthouden http://myspace.com/kaiserjan
OMFG !!
quote:
About me:
I am to be crushing the mountains to powder beneath my wheels. I will be to riding in the Tour de France on 2006, and the weak will break against my massive thighs like the ocean against the shore. Lance is no longer here to save you for sure, and my German blood sings a song of war and blood within me at the thinking of my assured victory. I am also a very good dancer.
quote:
Who I'd like to meet:
I would like to be meeting Karl Rove, and we would discuss to each other our best strategies for crushing the weak
Dat icm met die muziek
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_37628736
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:15 schreef Ericr het volgende:
Ullrich moet het niet alleen opnemen tegen Basso in de bergen natuurlijk, zijn genoeg klimgeiten die hun kans ruiken nu Armstrong er niet meer bij is. Als er bij DSC geen rijder in de top 5 staat zal die in ieder geval niet controleren tijdens bergritten, dus moeten andere ploegen aan de bak. Is voor Jan niet gunstig als T-Mobile al vroeg moet gaan controleren en avonturiers terughalen.
Natuurlijk zijn er ook andere kapers op de kust, maar de 2 grootste kans hebbers zijn toch wel Basso en Ullrich.
Vinokourov heeft aangekondigt voor het klassement te willen gaan, maar zal vrees ik te kort komen in de bergen.
Dan hebben we natuurlijk ook nog de spanjaarden, veel van hun zich willen richten op de vuelta.

En als twee honden vechten om een been...
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
*blahblahblah*
quote:
The Jan snacks on pain, and dines on death. Seriously, the Jan actually dines on death, with a side of wilted spinach and a nice Grenache. The Jan may dine on death, but he is not being a savage.
Vooral dat gebrekkig engels
pi_37808984
ik begin het wat positiever door der Jan in te zien als hij de giro uitrijdt. In de ploegentijdrit was hij iig sterk hoorde (heb het helaas niet gezien). Gisteren had hij het moeilijk maar hij heeft nog tijd
  zondag 14 mei 2006 @ 11:36:58 #163
68638 Zwansen
pi_37810114
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:43 schreef Ereinion het volgende:
Puur naar de cijfers gekeken. Vorig jaar verloor Ullrich op de drie aankomsten bergop 2:54 op Basso. Dit jaar zijn er weer 3 aankomsten bergop. In de laatste tijdrit won hij 1:31 op Basso. Dit jaar zijn er 2 lange tijdritten. Het zou een spannende tour kunnen worden, en ik moet nog altijd maar zien hoe goed Basso in de Tour is als hij echt alles geeft in deze zware Giro (het zou best wel eens een tour kunnen worden die door een outsider gewonnen wordt).
Aankomsten bergop idd, maar wie zegt dat Ullrich geen tijd verliest in de andere bergritten? En Ullrich is ook een jaartje ouder, en explosief was ie al niet. En dat is allemaal maar afgebot.
pi_37810499
Misschien is die dit jaar ook wel weer beter bergop , al leek het daar gistermiddag niet echt op
pi_37810591
zwansen hou er ook rekening mee dat vorige tour de verschillen gemaakt werden door armstrong. Basso heeft 1 verschil gemaakt en dat was 12 seconden. de rest van de verschillen bergop was enkel en alleen door lance. Zodus ik zie het zeer positief voor ullrich. As hij zelfde niveau heeft als vorig jaar en geen stomme zaken doet daags voor de tour dan wint hij die gewoon. Natuurlijk moet hij dan wel minstens zen conditie van vorig jaar benaderen.
pi_37810698
Het zou al schelen als die niet achterop de teamauto knalt net voor de proloog.
pi_37811239
Lol ,, hoop dat Ivan Basso een tempoversnelling erover knalt dan kan die niet meekomen,, helaas Jan .. Hoop wel dat het een spannende tour wordt ( basso, ullrich, Cunego?, Menchov!, Simoni? en de mannen van DSC!!
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
  zondag 14 mei 2006 @ 12:12:10 #168
68638 Zwansen
pi_37811252
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef kaat17 het volgende:
Lol ,, hoop dat Ivan Basso een tempoversnelling erover knalt dan kan die niet meekomen,, helaas Jan .. Hoop wel dat het een spannende tour wordt ( basso, ullrich, Cunego?, Menchov!, Simoni? en de mannen van DSC!!
Basso is ook geen renner van de versnellingen, dus dat scheelt voor Jan/
pi_37811284
Nee maar cunego en simoni wel, maar die rijden ze dan in de 2 tijdritten op 6-8 minuten
  zondag 14 mei 2006 @ 12:13:19 #170
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37811291
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef flyckje het volgende:
zwansen hou er ook rekening mee dat vorige tour de verschillen gemaakt werden door armstrong. Basso heeft 1 verschil gemaakt en dat was 12 seconden. de rest van de verschillen bergop was enkel en alleen door lance. Zodus ik zie het zeer positief voor ullrich. As hij zelfde niveau heeft als vorig jaar en geen stomme zaken doet daags voor de tour dan wint hij die gewoon. Natuurlijk moet hij dan wel minstens zen conditie van vorig jaar benaderen.
Basso was ook wel beter in de tijdritten.
(is er eigenlijk al ergens een Basso fantopic, anders maak ik die even)
pi_37811376
Het zal een spannende Tour worden denk ik, al geloof ik wel in Ullrich eigenlijk. Zeg nu zelf, in welk jaar was hij nu al wel in top-vorm? Ullrich heeft een absoluut wereldtalent, en ik zie hem nog wel klaar zijn voor de Tour. En Basso, ja, als hij nu vol voor de Giro gaat? Twee grote rondes op een jaar weegt enorm zwaar. En voor mij is Vinokourov absoluut ook een kanshebber. Vorige jaren was hij altijd al in top-vorm in Nice, en wist dat door te zetten tot de Tour. Nu ligt z'n voorbereiding volledig voor de Tour.

We zullen zien, het zal in ieder geval weer genieten worden , maar nu eerst nog twee weken van de Giro genieten

(al zal het wel wennen zijn zonder Armstrong zeg..., kun je het je voorstellen, wie moet er bijvoorbeeld nu het tempo maken in de bergen? Wie moet er nu aan gaan vallen?)
  zondag 14 mei 2006 @ 12:16:50 #172
68638 Zwansen
pi_37811383
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:13 schreef placebeau het volgende:

[..]

Basso was ook wel beter in de tijdritten.
(is er eigenlijk al ergens een Basso fantopic, anders maak ik die even)
Volgens mij niet. Maar Basso is idd sterk verbeterd in de TT/
pi_37811420
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Maar Basso is idd sterk verbeterd in de TT/
Vorig jaar in de laatste tijdrit, toen die bij het eerste meetput iedereen, inclusief Armstrong weg reed.., dat was nog eens wat Maare, Basso kan inderdaad echt wel aardig tijdrijden ja
pi_37811899
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef PrinceSL het volgende:

Het zal een spannende Tour worden denk ik, al geloof ik wel in Ullrich eigenlijk. Zeg nu zelf, in welk jaar was hij nu al wel in top-vorm? Ullrich heeft een absoluut wereldtalent, en ik zie hem nog wel klaar zijn voor de Tour. En Basso, ja, als hij nu vol voor de Giro gaat? Twee grote rondes op een jaar weegt enorm zwaar. En voor mij is Vinokourov absoluut ook een kanshebber. Vorige jaren was hij altijd al in top-vorm in Nice, en wist dat door te zetten tot de Tour. Nu ligt z'n voorbereiding volledig voor de Tour.

We zullen zien, het zal in ieder geval weer genieten worden , maar nu eerst nog twee weken van de Giro genieten

(al zal het wel wennen zijn zonder Armstrong zeg..., kun je het je voorstellen, wie moet er bijvoorbeeld nu het tempo maken in de bergen? Wie moet er nu aan gaan vallen?)
Gewoon weer DSC denk ik, beresterke ploeg.. Ik denk dat er uit die ploeg wel een nieuwe Armstrong naar voren wordt geschoven.. (popyvech?)
pi_37812812
Niemand reed ooit sterkere eindweken in de tour dan Ullrich. Zijn laatste weken waren nooit wat mis mee. Jammer dat hij vaak later begon met trainen, knieproblemen had en kleine ziektes mede omdat hij zo laat begon met trainen. Toch is hij voor mij de man. Niemand die zo stoer fietst als Jan!
  zondag 14 mei 2006 @ 13:16:24 #176
68638 Zwansen
pi_37812879
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:35 schreef kaat17 het volgende:

[..]

Gewoon weer DSC denk ik, beresterke ploeg.. Ik denk dat er uit die ploeg wel een nieuwe Armstrong naar voren wordt geschoven.. (popyvech?)
Popyvech?

Ja, de ploeg DSC is op Armstrong na exact dezelfde. Dus die gaan hun werk ook wel doen.
pi_37813024
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Popyvech?

Ja, de ploeg DSC is op Armstrong na exact dezelfde. Dus die gaan hun werk ook wel doen.
Discovery heeft inderdaad een beresterke ploeg, samen met CSC de sterkste qua grote rondes. Maar het is de vraag hoe ze het gaan doen zonder de big boss en of Popovych die positie wel kan invullen.

Zou Hincapie, mits hersteld, niet zomaar schaduwkopman kunnen zijn?
pi_37813046
Ow ja, en Azevedo is qua absolute mogelijkheden natuurlijk ook geen kneusje.
pi_37813215
Doet die Salvoldelli ook mee met de tour dan? Ik vond het gister een erg machtige eindsprint van hem in de giro
  zondag 14 mei 2006 @ 14:05:57 #180
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37814003
Vorig jaar heeft hij ze ook allebei gedaan.
pi_37814033
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Discovery heeft inderdaad een beresterke ploeg, samen met CSC de sterkste qua grote rondes. Maar het is de vraag hoe ze het gaan doen zonder de big boss en of Popovych die positie wel kan invullen.

Hincapie, ik weet het niet, het zou misschien wel kunnen. Als Popovych het goed doet kan Discovery het tempo wel maken, maar wat heeft het voor zin als ze geen kopman goed hebben staan? Het zal in ieder geval een vernieuwende Tour worden, hoop ik dan toch
Maargoed, misschien weer over Ullrich, op deze manier kunnen we beter alvast een Tour 2006 topic maken...
  zondag 14 mei 2006 @ 14:24:06 #182
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_37814432
il falco voor de tdf
pi_37815497
DSC gaat niet rijden in de tour. Afwachtend rijden met af en toe een ritje proberen mee te nemen. Voor de rest is het volgen en indien ze kunnen de andere ploegen een ferme oplawaai geven.
pi_37815595
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:13 schreef Shakes het volgende:
Niemand reed ooit sterkere eindweken in de tour dan Ullrich. Zijn laatste weken waren nooit wat mis mee. Jammer dat hij vaak later begon met trainen, knieproblemen had en kleine ziektes mede omdat hij zo laat begon met trainen. Toch is hij voor mij de man. Niemand die zo stoer fietst als Jan!
zat altijd 1 iemand boven ullrich he, eender welke week

Ik denk ook dat ullrich in al die jaren altijd het beste heeft gegeven naar zijn mogelijkheden.

(weet dat mentaal, voorbereiding en andere ook meetellen hierin). Dit jaar is het jaar dat ullrich iemand tegen hem heeft die hij kan kloppen. (omdat die een zwakte heeft, namelijk TT) En zoals hij nu rijd zal hij er staan in de tour. Kan enkel maar spektakel opleveren. vechten voor iedere seconde van elke favoriet (na 7 jaar mss nog een spannende tour ipv pure power en dominantie)

ullrich _o_
  zondag 14 mei 2006 @ 15:33:29 #185
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_37816010
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik echt niet. Hincapie kan best aardig klimmen, maar als de grote mannen aanzetten zal hij moeten passen. Er zitten mannen bij DSC die nog eerder die rol naast Popovych zouden kunnen vervullen: Azevedo, Danielson, Savoldelli, Beltran, Rubiera, van Goolen ( )
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 14 mei 2006 @ 15:37:43 #186
67640 SaintOfKillers
pi_37816137
Ach, ik hoop dat de tourwinnaar een beetje charisma heeft en dan heb je eigenlijk enkel Ullrich nog (nu Armstrong gestopt is). Want ze hebben wel talent, maar Basso, Valverde en Popovych zijn ook f*cking saai. Niet noodzakelijk op de fiets, maar als wielericonen stelt het weinig voor.

Daarom ook blijft men elk jaar terug in Ullrich geloven en wordt een Beloki veel minder gemist.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:40:44 #187
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_37816216
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, ik hoop dat de tourwinnaar een beetje charisma heeft en dan heb je eigenlijk enkel Ullrich nog (nu Armstrong gestopt is). Want ze hebben wel talent, maar Basso, Valverde en Popovych zijn ook f*cking saai. Niet noodzakelijk op de fiets, maar als wielericonen stelt het weinig voor.

Daarom ook blijft men elk jaar terug in Ullrich geloven en wordt een Beloki veel minder gemist.
Ben ik het niet mee eens. Een tourwinnaar hoeft van mijn geen uitstraling te hebben van een Italiaanse sprinter. Maar ik wil wel een winnaar die aanvalt, en niet de hele tijd in het wiel blijft hangen zoals Basso en Leipheimer.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 14 mei 2006 @ 15:44:59 #188
67640 SaintOfKillers
pi_37816332
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:40 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Een tourwinnaar hoeft van mijn geen uitstraling te hebben van een Italiaanse sprinter. Maar ik wil wel een winnaar die aanvalt, en niet de hele tijd in het wiel blijft hangen zoals Basso en Leipheimer.
Ik wil renners die binnen 20 jaar nog steeds passie oproepen, Cipo is binnen 20 jaar nog steeds een fenomeen, Petacchi een statistiek die ooit eens veel heeft gewonnen.

Maar dat heb je bij meer sporten, stel je voor dat Schumacher stopt, zit je met die kleurloze Alonso en Raikkonen. Gelukkig zijn er nog Roddick en Safin om die saaie Federer en Nadal te compenseren. Enz....
  zondag 14 mei 2006 @ 15:46:57 #189
30919 mitt
Michael Corleone
pi_37816382
Ik kom hier ook alvast mn steun betuigen aan Jan

De enige echte juiste Tourwinnaar van 2006.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_37816915
we kunnen Jan ook helpen door alle favorieten een stok tussen de spaken te steken, maar dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk

ach dat zal een ex-DDR sporter niet zo erg vinden

ben trouwens wel voor der Jan hoor
  zondag 14 mei 2006 @ 18:40:30 #191
1585 itsme
Chaoot!
pi_37821370
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:05 schreef komrad het volgende:
we kunnen Jan ook helpen door alle favorieten een stok tussen de spaken te steken, maar dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk

ach dat zal een ex-DDR sporter niet zo erg vinden

ben trouwens wel voor der Jan hoor
Joh je lijkt Mart Smeets wel. Die vent iriteert me altijd met zijn Der Jan. Hij laat me te veel merken dat hij zo gek op Armstrong is en een hekel aan Ulrich heeft.
Mar je laatste woorden maken alles goed
pi_37821945
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:

ik ga hier volledig met akkoord.
pi_37822080
Ik hoop op een 3 weken durende hittegolf tijdens de Tour.

Dan is Jan op z'n best.
pi_37823244
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef flyckje het volgende:
Niet helemaal waar dat alle verschillen gemaakt zijn door Armstrong vorig jaar. Basso heeft daar net zoveel aan bijgedragen als Armstrong.
pi_37823646
zoals waar?

ax3 domain enkel Lance (basso echt niks daar)
de rit erna basso 12 seconden, lance tot ullrich brak (dan geen echte tussentijden meer, zelfs als basso voor de helft telt kwam hij nog niet op een minuut).

courchevel ? basso 0.0 kopwerk gedaan en zolang mogelijk proberen volgen.

Dus wat is er nog over?
pi_37823961
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:46 schreef mitt het volgende:
Ik kom hier ook alvast mn steun betuigen aan Jan

De enige echte juiste Tourwinnaar van 2006.
Ik ben ook voor Jan. En nu zo het verloop van de Giro ziende ga ik langzamerhand er nog in geloven dat hij het dit jaar kan.
pi_37824039
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:49 schreef flyckje het volgende:
zoals waar?

ax3 domain enkel Lance (basso echt niks daar)
de rit erna basso 12 seconden, lance tot ullrich brak (dan geen echte tussentijden meer, zelfs als basso voor de helft telt kwam hij nog niet op een minuut).

courchevel ? basso 0.0 kopwerk gedaan en zolang mogelijk proberen volgen.

Dus wat is er nog over?
Pla d'Adet probeerde Basso aan te vallen, maar hij kreeg Armstrong er niet af, maar Ullrich wel. Armstrong nam pas op het einde over van Basso. Dat verschil van 1.04 komt dus net zoveel (zo niet meer) op conto van Armstrong als Basso.
En in de eerste bergrit ging Ullrich natuurlijk al meteen overboord, en daar moesten Armstrongs'medevluchters wel degelijk medekopwerk doen van Armstrong. Is echt niet dat Armstrong het daar in zijn eentje heeft gedaan.
pi_37825300
nee maar basso heeft daar dus wel niks gedaan. het ging dus niet over armstrong .

Pla d'Adet is dus de etappe na Ax-3 Domaines.

zoals ik al zei :
basso sloeg het gat heeft heel lang het kopwerk gedaan en de maximale verschil tussen hen en ullrich was 12 seconden. Toen zette lance zich af en toe op kop. en vanaf beurt 1 liep het verschil naar 20. dus basso heeft daar weldegelijk het grote gat niet geslagen maar enkel de eerste stap.

note heb die 2 etappes op video opgenomen en kijk daar soms wel eens naar dus heb echt wel een id hoe er toen gereden werd .
  zondag 14 mei 2006 @ 21:50:51 #199
127004 maril
Smeetsfan
pi_37827509
Ik denk dat Ullrich wederom te kort zal komen in de tour.
pi_37827974
Ik hoop dan Jan gaat knallen in de tour .
Wat een held .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')