abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:06:49 #151
40566 Ericr
Livewrong
pi_37616386
Aardig wat aankomsten bergop, voor Ullrich geen voordeel. Alleen de ritten naar Morzine en Pau zijn bergritten waar ze niet eindigen op een col. Andere drie ritten zijn bergop aankomst en een behoorlijk lastige aanloop. Goede ritten voor avonturiers als je het profiel bekijkt.
  zondag 7 mei 2006 @ 12:12:08 #152
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37624460
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:45 schreef wimderon het volgende:
De tour is wel op zijn lijf geschreven dit jaar: Weinig aankomsten bergop, de echte steile bergen worden veelal gemeden, geen TTT meer (tov Basso), 2 lange tijdritten op rechte wegen...
Reken er maar niet op dat Ullrich veel tijd gaat winnen op Basso in de TT's...
  zondag 7 mei 2006 @ 13:00:52 #153
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37625664
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:12 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Reken er maar niet op dat Ullrich veel tijd gaat winnen op Basso in de TT's...
Nu waarschijnlijk niet meer, de goede Ullrich zou hem in elke tijdrit minstens een minuut aansmeren, want die was gewoon een véél betere tijdrijder. Maar die zullen we nooit meer terugzien, vrees ik.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 13:07:09 #154
862 Arcee
Look closer
pi_37625811
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu waarschijnlijk niet meer, de goede Ullrich zou hem in elke tijdrit minstens een minuut aansmeren, want die was gewoon een véél betere tijdrijder.
quote:
Maar die zullen we nooit meer terugzien, vrees ik.

Hij zou wel een eind in de buurt kunnen komen, maar dit jaar loopt-ie wel weer ouderwets ver achter op schema, helaas.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 7 mei 2006 @ 13:27:49 #155
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_37626240
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Hij zou wel een eind in de buurt kunnen komen, maar dit jaar loopt-ie wel weer ouderwets ver achter op schema, helaas.
En dus red hij het weer niet. Imho is hij gewoon niet gemotiveerd genoeg. Dat kost gewoon veel kracht dicipline en goede instelling. Iets wat armstrong wel had, maar die had er elk jaar ook veel moeite mee om zich zo af te zonderen en flink te trainen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37626618
Puur naar de cijfers gekeken. Vorig jaar verloor Ullrich op de drie aankomsten bergop 2:54 op Basso. Dit jaar zijn er weer 3 aankomsten bergop. In de laatste tijdrit won hij 1:31 op Basso. Dit jaar zijn er 2 lange tijdritten. Het zou een spannende tour kunnen worden, en ik moet nog altijd maar zien hoe goed Basso in de Tour is als hij echt alles geeft in deze zware Giro (het zou best wel eens een tour kunnen worden die door een outsider gewonnen wordt).
pi_37627052
Ulrich is een echte tijdrijder, zelfs niet in (top)vorm zal hij van Basso winnen. Maar Bjarne Riis zal Basso wel flink op de tijdrit voorbereid hebben. En elke renner die bij csc gaat rijden kan plotseling een goede tijdrit rijden.
In het voorjaar lag Der Jan lekker op schema, jammer dat dat zich niet doorgezet heeft . Ik hoop dat Ulrich wint, maar ik denk toch dat Basso in het voordeel is.

Maar het gaat iig spannend worden

Btje offtopic; maar ik wil dit jullie toch niet onthouden http://myspace.com/kaiserjan
  zondag 7 mei 2006 @ 14:15:37 #158
40566 Ericr
Livewrong
pi_37627359
Ullrich moet het niet alleen opnemen tegen Basso in de bergen natuurlijk, zijn genoeg klimgeiten die hun kans ruiken nu Armstrong er niet meer bij is. Als er bij DSC geen rijder in de top 5 staat zal die in ieder geval niet controleren tijdens bergritten, dus moeten andere ploegen aan de bak. Is voor Jan niet gunstig als T-Mobile al vroeg moet gaan controleren en avonturiers terughalen.
  zondag 7 mei 2006 @ 14:30:22 #159
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_37627721
Wie weet zijn ze Popo nou in een armstrong fabriekje aan het klaarstomen voor de tour. Je weet het maar nooit met DSC
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 7 mei 2006 @ 14:49:42 #160
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37628140
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef frnz het volgende:
...

Btje offtopic; maar ik wil dit jullie toch niet onthouden http://myspace.com/kaiserjan
OMFG !!
quote:
About me:
I am to be crushing the mountains to powder beneath my wheels. I will be to riding in the Tour de France on 2006, and the weak will break against my massive thighs like the ocean against the shore. Lance is no longer here to save you for sure, and my German blood sings a song of war and blood within me at the thinking of my assured victory. I am also a very good dancer.
quote:
Who I'd like to meet:
I would like to be meeting Karl Rove, and we would discuss to each other our best strategies for crushing the weak
Dat icm met die muziek
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_37628736
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:15 schreef Ericr het volgende:
Ullrich moet het niet alleen opnemen tegen Basso in de bergen natuurlijk, zijn genoeg klimgeiten die hun kans ruiken nu Armstrong er niet meer bij is. Als er bij DSC geen rijder in de top 5 staat zal die in ieder geval niet controleren tijdens bergritten, dus moeten andere ploegen aan de bak. Is voor Jan niet gunstig als T-Mobile al vroeg moet gaan controleren en avonturiers terughalen.
Natuurlijk zijn er ook andere kapers op de kust, maar de 2 grootste kans hebbers zijn toch wel Basso en Ullrich.
Vinokourov heeft aangekondigt voor het klassement te willen gaan, maar zal vrees ik te kort komen in de bergen.
Dan hebben we natuurlijk ook nog de spanjaarden, veel van hun zich willen richten op de vuelta.

En als twee honden vechten om een been...
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
*blahblahblah*
quote:
The Jan snacks on pain, and dines on death. Seriously, the Jan actually dines on death, with a side of wilted spinach and a nice Grenache. The Jan may dine on death, but he is not being a savage.
Vooral dat gebrekkig engels
pi_37808984
ik begin het wat positiever door der Jan in te zien als hij de giro uitrijdt. In de ploegentijdrit was hij iig sterk hoorde (heb het helaas niet gezien). Gisteren had hij het moeilijk maar hij heeft nog tijd
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 14 mei 2006 @ 11:36:58 #163
68638 Zwansen
pi_37810114
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:43 schreef Ereinion het volgende:
Puur naar de cijfers gekeken. Vorig jaar verloor Ullrich op de drie aankomsten bergop 2:54 op Basso. Dit jaar zijn er weer 3 aankomsten bergop. In de laatste tijdrit won hij 1:31 op Basso. Dit jaar zijn er 2 lange tijdritten. Het zou een spannende tour kunnen worden, en ik moet nog altijd maar zien hoe goed Basso in de Tour is als hij echt alles geeft in deze zware Giro (het zou best wel eens een tour kunnen worden die door een outsider gewonnen wordt).
Aankomsten bergop idd, maar wie zegt dat Ullrich geen tijd verliest in de andere bergritten? En Ullrich is ook een jaartje ouder, en explosief was ie al niet. En dat is allemaal maar afgebot.
pi_37810499
Misschien is die dit jaar ook wel weer beter bergop , al leek het daar gistermiddag niet echt op
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_37810591
zwansen hou er ook rekening mee dat vorige tour de verschillen gemaakt werden door armstrong. Basso heeft 1 verschil gemaakt en dat was 12 seconden. de rest van de verschillen bergop was enkel en alleen door lance. Zodus ik zie het zeer positief voor ullrich. As hij zelfde niveau heeft als vorig jaar en geen stomme zaken doet daags voor de tour dan wint hij die gewoon. Natuurlijk moet hij dan wel minstens zen conditie van vorig jaar benaderen.
pi_37810698
Het zou al schelen als die niet achterop de teamauto knalt net voor de proloog.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_37811239
Lol ,, hoop dat Ivan Basso een tempoversnelling erover knalt dan kan die niet meekomen,, helaas Jan .. Hoop wel dat het een spannende tour wordt ( basso, ullrich, Cunego?, Menchov!, Simoni? en de mannen van DSC!!
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
  zondag 14 mei 2006 @ 12:12:10 #168
68638 Zwansen
pi_37811252
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef kaat17 het volgende:
Lol ,, hoop dat Ivan Basso een tempoversnelling erover knalt dan kan die niet meekomen,, helaas Jan .. Hoop wel dat het een spannende tour wordt ( basso, ullrich, Cunego?, Menchov!, Simoni? en de mannen van DSC!!
Basso is ook geen renner van de versnellingen, dus dat scheelt voor Jan/
pi_37811284
Nee maar cunego en simoni wel, maar die rijden ze dan in de 2 tijdritten op 6-8 minuten
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 14 mei 2006 @ 12:13:19 #170
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37811291
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef flyckje het volgende:
zwansen hou er ook rekening mee dat vorige tour de verschillen gemaakt werden door armstrong. Basso heeft 1 verschil gemaakt en dat was 12 seconden. de rest van de verschillen bergop was enkel en alleen door lance. Zodus ik zie het zeer positief voor ullrich. As hij zelfde niveau heeft als vorig jaar en geen stomme zaken doet daags voor de tour dan wint hij die gewoon. Natuurlijk moet hij dan wel minstens zen conditie van vorig jaar benaderen.
Basso was ook wel beter in de tijdritten.
(is er eigenlijk al ergens een Basso fantopic, anders maak ik die even)
pi_37811376
Het zal een spannende Tour worden denk ik, al geloof ik wel in Ullrich eigenlijk. Zeg nu zelf, in welk jaar was hij nu al wel in top-vorm? Ullrich heeft een absoluut wereldtalent, en ik zie hem nog wel klaar zijn voor de Tour. En Basso, ja, als hij nu vol voor de Giro gaat? Twee grote rondes op een jaar weegt enorm zwaar. En voor mij is Vinokourov absoluut ook een kanshebber. Vorige jaren was hij altijd al in top-vorm in Nice, en wist dat door te zetten tot de Tour. Nu ligt z'n voorbereiding volledig voor de Tour.

We zullen zien, het zal in ieder geval weer genieten worden , maar nu eerst nog twee weken van de Giro genieten

(al zal het wel wennen zijn zonder Armstrong zeg..., kun je het je voorstellen, wie moet er bijvoorbeeld nu het tempo maken in de bergen? Wie moet er nu aan gaan vallen?)
  zondag 14 mei 2006 @ 12:16:50 #172
68638 Zwansen
pi_37811383
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:13 schreef placebeau het volgende:

[..]

Basso was ook wel beter in de tijdritten.
(is er eigenlijk al ergens een Basso fantopic, anders maak ik die even)
Volgens mij niet. Maar Basso is idd sterk verbeterd in de TT/
pi_37811420
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Maar Basso is idd sterk verbeterd in de TT/
Vorig jaar in de laatste tijdrit, toen die bij het eerste meetput iedereen, inclusief Armstrong weg reed.., dat was nog eens wat Maare, Basso kan inderdaad echt wel aardig tijdrijden ja
pi_37811899
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef PrinceSL het volgende:

Het zal een spannende Tour worden denk ik, al geloof ik wel in Ullrich eigenlijk. Zeg nu zelf, in welk jaar was hij nu al wel in top-vorm? Ullrich heeft een absoluut wereldtalent, en ik zie hem nog wel klaar zijn voor de Tour. En Basso, ja, als hij nu vol voor de Giro gaat? Twee grote rondes op een jaar weegt enorm zwaar. En voor mij is Vinokourov absoluut ook een kanshebber. Vorige jaren was hij altijd al in top-vorm in Nice, en wist dat door te zetten tot de Tour. Nu ligt z'n voorbereiding volledig voor de Tour.

We zullen zien, het zal in ieder geval weer genieten worden , maar nu eerst nog twee weken van de Giro genieten

(al zal het wel wennen zijn zonder Armstrong zeg..., kun je het je voorstellen, wie moet er bijvoorbeeld nu het tempo maken in de bergen? Wie moet er nu aan gaan vallen?)
Gewoon weer DSC denk ik, beresterke ploeg.. Ik denk dat er uit die ploeg wel een nieuwe Armstrong naar voren wordt geschoven.. (popyvech?)
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_37812812
Niemand reed ooit sterkere eindweken in de tour dan Ullrich. Zijn laatste weken waren nooit wat mis mee. Jammer dat hij vaak later begon met trainen, knieproblemen had en kleine ziektes mede omdat hij zo laat begon met trainen. Toch is hij voor mij de man. Niemand die zo stoer fietst als Jan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')