Dat was zn startgewicht van de tour de france.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:41 schreef snellejelle het volgende:
uh die 73 kg van de OP, is dat in de winter of in de zomer
aha dus 93 in de winterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was zn startgewicht van de tour de france.
Misschien kon hij gewoon niet beter? Bij de laatste beklimming van die heuvel werd hij op 't einde door een renner of 4/5 voorbij gereden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef flyckje het volgende:
idd had gehoopt dat hij het vuur aan de lont ging leggen de laatste 10km. maar hij had zich blijkbaar al neergelegd bij de situatie
idd en ze zullen nog wel 'gekocht' zijn ook allemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:50 schreef flyckje het volgende:
yep allemaal criteriums dus nu nie echt iets om over naar huis te schrijven
Als je de Draai van de Kaai bedoelt, Basso en Rasmussen waren ontsnapt. Boonen kwam ongeveer 10" later binnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:21 schreef Wombcat het volgende:
Ja, echte sprinters die Rasmussen en Basso dat ze voor Boonen kunnen eindigen.
De eerste 3 is denk ik volledig afgesproken werk (daaronder wordt denk ik wel echt gereden, mits die eerste drie maar niet in de wielen worden gereden).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat de 1e 3 vast staan. Maar dat er dan wel gesprint wordt om de 1e plek.
Ja maar dat wordt ook wel afgewisseld. Boonen wint zijn criteriums nog wel en Rasmussen ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De eerste 3 is denk ik volledig afgesproken werk (daaronder wordt denk ik wel echt gereden, mits die eerste drie maar niet in de wielen worden gereden).
Dat criterium in NL waar ik het net over had bv. Basso 1, want was nr. 2 in de tour. Rasmussen tweede, bolletjestrui en nederlandse ploeg. Boonen derde, 2 ritten en populair in Belgie. Dat is ook wel een beetje de logisch volgorde.
Ja, als Basso er niet bij is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt ook wel afgewisseld. Boonen wint zijn criteriums nog wel en Rasmussen ook.
Dat denk ik ook. Ik denk dat Ullrich wel gebaat is bij veel competitie om op scherp te staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:38 schreef Zwansen het volgende:
Ja, erover nadenken kan ik ook wel... Ik moet het nog zien. Maar mocht ie in de Giro starten dan zal ik tenminste in goede vorm aan de Tourstart verschijnen.
Tja, jammer dat Armstrong dat nooit geprobeerd heeft... Ik denk dat hij het wel zou gekund hebben. Geen 7 keer op rij uiteraard.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat Ullrich wel gebaat is bij veel competitie om op scherp te staan.
En de dubbel Giro - Tour is nog steeds goed te combineren bewees Basso dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |