Dat wordt volgens mij veroorzaakt doordat Jan gedurende de Tour in vorm komt en dat heeft alles te maken met zijn voorbereiding, die matig is vergeleken met die van Lance.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:23 schreef komrad het volgende:
[..]
was ook typisch is, is dat Jan altijd in de laatste week het beste is en in de eerste bergritten achter blijft. Ik denk dat Jan zijn piek ook verkeerd legt
Ik ook niet, want 't was 1'06 op Armstrong.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
In de eerste tijdrit verliest hij gewoon meer dna 2 minuten, ik snap dat niet echt
Dat had volgens mij alles te maken met zijn val door de achteruit van die auto op de dag ervoor. Kan me voorstellen dat je dan niet zo goed bent.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
idd bossche bol, kijk maar naar de tijdrit, hij verliest maar 23 seconden wat acceptabel is. In de eerste tijdrit verliest hij gewoon meer dna 2 minuten, ik snap dat niet echt
Ja idd. Elk ander mens zou de komende weken zijn uitgeschakeld maar hij fietst gewoon vrolijk door.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:00 schreef Hedgehog het volgende:
Dat had volgens mij alles te maken met zijn val door de achteruit van die auto op de dag ervoor. Kan me voorstellen dat je dan niet zo goed bent.
Succes dwing je ook af. Hij moet zich beter voorbereiden. Hij is wellicht iets te nonchalant.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef komrad het volgende:
hij is sowieso van grote klasse maar je kan niet blijven volhouden dat hij altijd pech heeft en lance nooit
Wat betreft dit jaar: door de achterruit van de auto van je ploegleider vliegen en die valpartij van hem waren geen pech, eerder een gebrek aan concentratie.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:28 schreef komrad het volgende:
hij is sowieso van grote klasse maar je kan niet blijven volhouden dat hij altijd pech heeft en lance nooit
Tis jammer dat ik het mailtje niet meer heb van na de tour van 2004quote:Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef komrad het volgende:
yeah right
Vandaar dat hij elke Tour wat tekort komt.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:43 schreef Joene het volgende:
ik ben zeer benieuwd komend jaar en ik hoop echt dat Jan wint.
Oh btw : Jan reageert zelf op e-mailjtes
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vandaar dat hij elke Tour wat tekort komt.
Stoer, wat heb je gestuurd en wat was het antwoord?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:43 schreef Joene het volgende:
ik ben zeer benieuwd komend jaar en ik hoop echt dat Jan wint.
Oh btw : Jan reageert zelf op e-mailjtes
Ik had hem gefeliciteerd met zn top 5 klassering,en hoe hij het vond dat zn team maatje toen op p2 stond. Kreeg iets terug van dat hij liever zelf p2 stond maar dat een team maat altijd beter is dan iemand van een ander team, en verder werd ik bedankt voor de belangstellingquote:Op zondag 24 juli 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Stoer, wat heb je gestuurd en wat was het antwoord?
Kan altijd he , kan je moeilijk controleren he ? , beter dan bij lance en of boogerd want daar krijg je niet eens reply.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef komrad het volgende:
ja standaard email dus getypt door een ander mannetje
Altijd leuk om iets terug te krijgen. Had je in het Engels gestuurd of Duits?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:54 schreef Joene het volgende:
Ik had hem gefeliciteerd met zn top 5 klassering,en hoe hij het vond dat zn team maatje toen op p2 stond. Kreeg iets terug van dat hij liever zelf p2 stond maar dat een team maat altijd beter is dan iemand van een ander team, en verder werd ik bedankt voor de belangstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |