Dat zou geweldig zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Ullrich denkt erover na om volgend jaar de dubbel Giro-Tour te rijden. Lijkt mij wel interessant, ik hoop wel dat hij dan ook naar de Giro komt om 'm te (proberen te) winnen. Die kans acht ik wel groot, omdat hij eerder ook heeft gezegd dat hij nog twee jaar wil fietsen en in die tijd zowel de Giro als de Tour (nog) te winnen.
Ik zou het mooi vinden als 't 'm lukt om ze beide te winnen in één jaar.
In 2001 reed Ullrich ook al eens beide rondes, maar de Giro vooral om in vorm te komen. Overbodig om te zeggen dat hij vervolgens 2e werd in de Tour.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:38 schreef Zwansen het volgende:
Ja, erover nadenken kan ik ook wel... Ik moet het nog zien. Maar mocht ie in de Giro starten dan zal ik hij tenminste in goede vorm aan de Tourstart verschijnen.
verstandig van Jan, zo dwingt hij zichzelf om tijdens de tour in topvorm te zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef Arcee het volgende:
En omhoog met Der Jan!
Jan doet mee aan de Giro.
Afspraak is morgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:26 schreef Joene het volgende:
Wanneer is de Giro eigenlijk?
Maar je weet het nooit met die Italianenquote:
Ik niet, liefst eigenlijk iemand compleet onverwachtsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
Der Jan.
Gaat dit weer zijn jaar worden. Ik hoop het zo.
Dat zou ik vreselijk leuk vinden vroeg mij gisteren af hoe het met hem was.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:36 schreef Wombcat het volgende:
Overigens zie ik Beloki nog wel goed uit de hoek komen, dat is wel een beetje mijn dark horse.
Heb topic voor 'm geopend: Joseba Beloki - outsider voor tourzegequote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:43 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zou ik vreselijk leuk vinden vroeg mij gisteren af hoe het met hem was.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:31 schreef komrad het volgende:
Der Jan mag van mij de tour winnen, waarna hij moet stoppen en zich helemaal vol moet proppen om daarna bij dr. Phil zijn levensverhaal te doen
In de Giro zie ik 'm nu niet top 10 rijden. Ten eerste is 'ie niet in vorm, ten tweede zijn de vele steile beklimmingen niet echt zijn ding.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Ullrich nog wel top 10 rijden in de Giro. Net zoals in de Tour... Meer niet. Ullrich zal de Tour nooit meer winnen helaas.
Weet niet waarom maar ik ga wat verder in mijn voorspelling, hij rijd de Giro niet uit, en doet volgens mij niet mee aan de tour.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In de Giro zie ik 'm nu niet top 10 rijden. Ten eerste is 'ie niet in vorm, ten tweede zijn de vele steile beklimmingen niet echt zijn ding.
In de tour komt 'ie wel weer op het podium, maar niet op het hoogste plekje denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |