Ga dan punniken of zo, maar probeer niet aan topsport te doen als je wilt genieten van het 'gewone' leven. Topsport laat een 'gewoon leven ' niet toe. Punt.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ach Jan is een mens en Lance is een machine
Jan geniet gewoon nog van het normale leven. Daarmee versla je Lance niet maar ik heb meer respect en sympathie voor Jan dan voor Lance
Sorry, maar dan zie je het toch verkeerd: Lance had maar 1 doel dit jaar: winnen van de Tour. Niks grote verschillen. Gewoon winnen. Vervolgens is het aan het peleton om hem dusdanig aan te vallen dat hij daar geen antwoord op kan vinden. En dat kan men dus duidelijk niet. De afgelopen 7 jaar had men toch wel een gezamelijke taktiek kunnen verzinnen om hem het vuur na aan de schenen te leggen? Niet dus. Er is maar 1 Sir Lance-a-Lot!quote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Armstrong al (langzaam) wat minder goed aan het worden is. In de voorgaande touren reed hij bergop nagenoeg iedereen er finaal af. Nu is dat hem geen een keer meer gebeurd. In de etappe naar Courchevel bleef Valverde hem voor en bleven Rasmussen en Mancebo bij ) sec. In de Pyreneen bleef Basso bij hem. In denk dat het volgende jaar hem fataal zou worden. Zeker als Basso iets zou verbeteren en Armstrong iets verzwakken.
En hij viel deze tour niet aan omdat hij niet wilde of hoefde , maar omdat hij niet kon, is mijn overtuiging. Hij zegt zelf ook dat hij de derde tour op zijn best was.
Hij gaat schaken na zijn carrièrequote:Op zondag 24 juli 2005 16:20 schreef i12FOK het volgende:
Ga dan punniken of zo, maar probeer niet aan topsport te doen als je wilt genieten van het 'gewone' leven. Topsport laat een 'gewoon leven ' niet toe. Punt.
Engelsquote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Altijd leuk om iets terug te krijgen. Had je in het Engels gestuurd of Duits?
Daar heb je wat aan dat je beter bent als je steeds verliestquote:Op zondag 24 juli 2005 12:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Yep, intrinsiek is Ullrich wel beter dan Lance, daar ben ik van overtuigd. Jan blijft wel knokken, ook nu weer in de tijdrit, maar hij verliest de Tour toch in de maanden voor die laatste tijdrit....
dan liever een nederlander, nog langer geleden.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:53 schreef TimoBasso het volgende:
Ik hoop op een nieuwe franse winnaar...
te lang geleden..
Ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ach Jan is een mens en Lance is een machine
Jan geniet gewoon nog van het normale leven. Daarmee versla je Lance niet maar ik heb meer respect en sympathie voor Jan dan voor Lance
Ik heb hem net ook even gemaild om hem te feliciteren met zijn podiumplaats.quote:
Ik wist niet eens dat er een boek wasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:41 schreef RAILGUNNER het volgende:
Heeft iemand trouwens dat boek van hem gelezen, "alles of niets"?
Kost ¤15 bij Bol.com, heb t maar ff besteld...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:41 schreef RAILGUNNER het volgende:
Heeft iemand trouwens dat boek van hem gelezen, "alles of niets"?
Kost ¤15 bij Bol.com, heb t maar ff besteld...
Die wint de Tour nooit meer.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:59 schreef Klonk het volgende:
maar of ie volgend jaar wint, moeilijk, ik zie Basso ook nog wel wat doen.
Ik zie het iig niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:07 schreef Zwansen het volgende:
Ullrich kan volgend jaar nog wel met de besten mee hoor. Als ie nu eens een keer goed traint en geen tegenslagen krijgt wint ie volgend jaar de Tour. 100%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |