Gefrustreerde arrogante ZX-7R user die het hoog in zijn bol heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef hicham het volgende:
OPM, wat is dat toch met dat rebelse OP gedrag van jou
Wat moet je met die lichtmetalen ruitenwissersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
9.8 kilometer fietsen voor pimp my ride.![]()
![]()
[afbeelding]
Toch wel een hele gebeurtenis.![]()
[afbeelding]
Wij mogen optekenen, lichtmetalen ruitenwissers, carb cleaner met een ondeugdelijke vertaling in het Nederlands (gelukkig kom je eruit met Engels) en 5 meter transparante benzineslang om de carb te testen. (korter kon niet
heb aan 20 centimeter genoeg .. en achteraf kon ik ze via de zaak wel krijgen)
Niet handig om de oude slang even te vervangen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
5 meter transparante benzineslang om de carb te testen. (korter kon nietheb aan 20 centimeter genoeg .. en achteraf kon ik ze via de zaak wel krijgen)
Dat zit wel goed, maar ik heb inderdaad ook een stukje nieuwe slang van mijn werk meegenomen van de week.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:03 schreef hollander172 het volgende:
Niet handig om de oude slang even te vervangen?(mits dezelfde diameter natuurlijk
)
Weet je zeker dat dat ook goed zit.
Voor op de KLX.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet je met die lichtmetalen ruitenwissers
groenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie OP, en wat is dat lekker groen die onderste en bovenste foto.
quote:En de middelste, je hoeft hem niet in de afgrond te duwen hoor.
iddquote:Paar meter naar voren zetten die motor, en door de knietjes voor de foto.![]()
Geil dingetjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
remus eronder en die rode K van de zijschermen af, hier wat beter te zien:
[afbeelding]
ws wel weer jahquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geil dingetjeabsoluut 1 van de mooiere motoren ooit.
![]()
Alleen die kuip vind ik wat kaal, is zeker ook een keer overgespoten.![]()
Waar konden ze dat aan zien dan, de olieaftapschroef ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ws wel weer jahdie 400 was ook een ex circuit motor bleek na de check bij de dealer
ik zou graag nog een adres hebben waar ik stickers kan bestellen, de kuipen zijn idd wat kaal...
konden ze zien aan de borgbouten bij de remklauwen, die monteur zei meteen: dat is een excircuit motor. hoeft niks uit te maken, zei ie, maar tochquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
Waar konden ze dat aan zien dan, de olieaftapschroef ofzo.
idd, mwajah iig genoeg plezier gehad van die 400quote:En het is toch altijd moeilijk om na te gaan wat een motor heeft meegemaakt.
thxquote:Je hebt nu in ieder geval een schitterende fiets.
markquote:Heee.. edit.. Mark heeft nog stickers geloof ik.![]()
Dat kan, wanneer vertrekken wequote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders zouden we vandaag even kunnen toeren in de regio vianen enzo![]()
dat zeg ikquote:
alleen als ze niet staanquote:En kaal zijn die nichten fietsjes van een 7 R'en meestal vind ikIk weet ook niet wat OPM met stickers heeft, maar volgens mij haalt ie ze altijd overal vanaf
quote:Alleen dat arrogante van die berijders he...
Ik zie geen beperkingen het gas tot het stuitje oen te trekken, kenteken alleen even loshalenquote:
Was inderdaad een hele stevige week.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:31 schreef hicham het volgende:
Hoi bwt![]()
Lekker aan het bikkelen geweestJe hebt wel een baggertopic gemist, maar omdat ie bagger is hoef je hem ook niet meer na te lezen
Moet je nu nog meer cursussen gaan doen of ga je die Windows 2003 server proberen te herkansen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:35 schreef vetprob het volgende:
Ik zie geen beperkingen het gas tot het stuitje oen te trekken, kenteken alleen even loshalenZul je zo hier zijn
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe laat zijn jullie bij lars
![]()
en, wanneer komt die MVquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
En dit lag er net even op mijn buro.![]()
[[url=http://img289.imageshack.us/img289/4950/geld4ez.th.jpg]afbeelding][/URL]
Augustaquote:
Wat doet dat dan op jouw bureauquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
Natuurlijk !quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef vetprob het volgende:
[..]
Wat doet dat dan op jouw bureau![]()
Je weet toch dat ik je aardig vind?![]()
Ziet er uit als de dagopbrengst van een of ander bedrijfje.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
Zwart geld?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef ondeugend het volgende:
Hele middag zitten wachten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe laat zijn jullie bij lars
![]()
quote:
quote:Blijf nou maar lekker weg stelletje ratten.
weet ikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:58 schreef vetprob het volgende:Ten eerste werkte ik, ten tweede hadden we vandaag helemaal geen date
Kort gezegd ben je dus weer lekker bezig?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:20 schreef Patrick281 het volgende:
BWT, welkom terug.![]()
Ik ben met de KLX naar Rotterdam gereden, vergeet alleen mijn rugzak die naast de deur stond.![]()
Was al een uur te laat, en moest last minute de motor nog afmonteren.
Nu kunnen we nog even terug want de kortingskaartjes voor de Bios zitten in de tas.![]()
![]()
En een schoon t-shirt, want ik stink door dat zweten als een aap in Artis..![]()
Das lullig.. maja Italiaans hèquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
Hebben ze wel de door mij aangeraden ducttape en tiewraps bij zich?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hier even een bericht namens stinkie/gebakken_visje: De alfa van Brighteyes heeft in Zuid-Frankrijk de geest gegeven en ze zijn dus gestrand.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Hoe voorspelbaarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:41 schreef hollander172 het volgende:
Kort gezegd ben je dus weer lekker bezig?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef smitjr het volgende:
morge weer, stukkie sturen dan maar he
EDIT:
IK HEB MAIL GEKREGEN...van die sensatiezoekers |(
Nu niet alleen de Dordtenaar, niet het Rotterdams Dagblad, maar ook de WAALPOST heeft een stukje B|
---------
Geachte heer Smitjr,
Als auteur van het eerste verhaal in het RD van zaterdag 16 juli jl: "Bewoners zijn capriolen motorfanaten bue" enkele vragen. Mijn collega Robin heeft een vervolg verhaal gemaakt voor het RD, ik doe dat voor de Waalpost, waarvan ik tevens correspondent ben.
Hierbij enkele vragen die ik wil gebruiken voor een artikel, waarin jullie jullie kant van het verhaal kunnen vertellen. Lijkt me fair.
1. Wie of wat is de Holec Groep Ridderkerk?
2. Met hoeveel personen racen jullie meestal bij de Holec-bocht?
3. Gaat het om twee bochten, of is die ene bocht het meest gewild?
4. Wat vinden jullie van de kritiek van bewoners Ringdijk die stellen dat de motorrijders (jullie) voor gevaarlijke situaties zorgen, door plat door de bocht te gaan. Bovendien zouden jullie geluidsoverlast produceren?
5. Hoe hard rijden jullie gemiddeld door de bocht? Zouden jullie je snelheid kunnen temperen om overlast te voorkomen?
6. Wat is de lol van plat door de bocht (knieschaven of kneedownen, zoals jullie dat noemen)
7. Hoe kijken jullie aan tegen enkele protestacties door bewoners, door bv. auto's op de weg parkeren of olie in de bocht.
8. Wat vinden jullie van de maatregelen van de gemeente om het racen te ontmoedigen door rijbaanverdelers (een flexibele rand die rechtop staat in de weg) te plaatsen. Betekend dit voor jullie het einde van de Holec bocht?
Met nieuwsgierigheid wacht ik op jullie reactie. Mailen als bellen is mogelijk.
Jaap Kanters
Waalpost
06-414250**
-------------
|(
Mwah zelfde antwoord als vorige keer dan maar...
**************begin***************
Beste Jaap,
Ik heb Robin ook al een mailtje gestuurd, ik zal u een kopie geven van dat mailtje
-------------------------------
Beste Robin,
Ik vind uw artikel te sensatie gericht, veel te overdreven en eigenlijk te zielig voor woorden om op deze manier reacties uit te lokken.
Ik wil hier dus niet op reageren.
Groeten,
‘smitjr’
------------------------------------
Ik wil hier dus ook niet op reageren,
Met vriendelijke groet,
‘Smitjr’
****************eind**************
Het lijkt wel hoe minder we reageren, hoe meer publiciteit
Blijft je vlotter niet gewoon hangen?quote:
Zit er nou geen pakking tussen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ging natuurlijk pas "klooien" toen hij ineens niet meer starte.![]()
Want de KLX was voordien altijd een vlotte starter.![]()
Ik denk dat de stationairsproeier echt wel dicht zat, en de vlotter is gekomen na het inelkaar zetten, of was al het probleem vanaf het begin.![]()
Maar dat ik de vlotter na moest kijken nu dat stond al als een paal boven water benzine.
En zo makkelijk verander je die vlotterhoogte niet, en volgens mij is die wel goed.![]()
[afbeelding]
quote:
Herkenbaar, ik stond bij antwerpen en een geklapte waterpomp met mijn 146 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Even wat meer detailsquote:Op zondag 24 juli 2005 00:04 schreef Crashcat het volgende:
Met SPOED een monteur / bijklusser gezocht voor een Honda cbx400.
Adressen met een goede werkplaats mag ook. Motor moet zsm. gemaakt worden ivm. omstandigheden.
Conact kan via mail-adres in mijn profiel.
De motor rijdt af en toe op een pitje als ie warm is. Zowiezo houdt ie dan heel erg in als je gas geeft en af en toe komt er een plofje, nou ja plofje... KABANG meerquote:Op zondag 24 juli 2005 00:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even wat meer detailsmoet ie vanaf het frame opnieuw opgebouwd worden oid?
En hoe reageerde de andere helft daarop??quote:
Ziekquote:
Die mensen zijn ook best ziek. Aan de ene kant kan ik ze best snappen maar om de HOLEC er de schuld van te geven is echt onzin. Wij spreken daar af en gaan vervolgens eenstuk rijden, richting Gorinchem of bosweg ofzo en sommige gaan helemaal niet meer door die bocht. Individuele rijders daar en tegen scheuren af en aan en dan zijn wij de sjaak.quote:Op zondag 24 juli 2005 06:58 schreef vetprob het volgende:
[..]
En hoe reageerde de andere helft daarop??![]()
Of reageert die de komende weken helemaal niet meer op je
![]()
[..]
ZiekIk vraag me sowieso af wat voor mongolen hun auto's opofferen voor dit soort actie. Niet bang voor een grote kras zeker per ongeluk met een uitstekend voetje gemaakt ofzo.
![]()
Maar wel leuk dat kranten e.d. steeds meer interesse in MF krijgen
![]()
WTFquote:Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ik ben op de hoogte
In het RD stond een of ander verhaal over de HOLEC en "ons" groepie die daar scheurde. Ja we waren een criminele organisatie omdat "we" zelfs een eigen site hadden. Die heeft die dagblad kneus vervolgens gekraakt en daar alle info van de Hollecers van af gehaald. Inclusief tel nummers enzo. Hij ging volgens mij mensen bellen ofzo (ik heb onder tussen al een nieuwe\ nummer dus wist van niks).
Komt er op neer dat de Holec amper nog bij elkaar komt maar individuele ridjers door de bocht knallen inclusief GTI tje en amerikanen enzo. Die bewoner gooien vervolgens olie in de bocht en laten hun auto, serieus, overdwars op de baan staan om ongelukken uit te lokken maar spelen nu wel de slachtoffer rol. Die webmaster van de HOLEC is helemaal over de zeik omdat die knakker op diesite is gekomen en nog wat meer crap enzo![]()
Volgende keer maar is met de KLX door die bocht raggen, zal de lijers leren
Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen
En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in BelgieSpreek woensdag ergens af ofzo
![]()
Krijg je straks weer lekker een aangifte aan je broek wegens deze postquote:Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF
Ik zou die journalist doodmaken, jullie weten toch wie het is?
quote:Op zondag 24 juli 2005 10:51 schreef Makster het volgende:
Maar die mensen sporen echt NIET, eerst echt een compleet vat met olie op de weg gepleurd, de brandweer was er echt een uur of 4 mee bezig om het weg te krijgen. Hoe ziek moet je zijn![]()
Verder ook vaak glas en andere crap op de weg gevonden en een paar keer afgesneden door een of andere sjako in een gare volvo![]()
Er zit uiteraard een pakking tussen, en hij lekt geen druppel benzine dus het zit goed dicht.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:02 schreef hollander172 het volgende:
Zit er nou geen pakking tussen?Als ie valse lucht aanzuigt dan gaat het ook niet lukken he? (nivoverschil zal dan voor het afslaan zorgen)
Ik kan overigens weinig van je plaatje maken, is het vloeistofnivo in het slangetje nou de exacte stand van de vlotter?![]()
Hoe snel heeft een motorzaak tijd denk je.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:06 schreef Makster het volgende:
Verder weer een mooi avontuur met die KLX van je, ooit wel eens overgedacht om hem naar een monteur te bregen
En morgen geen afspraak met Cyborg, spatbordje ligt nog in BelgieSpreek woensdag ergens af ofzo
![]()
Heb je ook een punt, plus zelf doen is leuker zeggen zequote:Op zondag 24 juli 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zit uiteraard een pakking tussen, en hij lekt geen druppel benzine dus het zit goed dicht.
(de CR reed na een behandeling bij de cross dealer goed, maar lekte benzine als een idioot via de vlotterbak)
Het benzine niveau in dat slangetje moet gelijk staan aan de bovenkant van de vlotterbak, +/- 1 mm.
Dus dat zit wel goed, ik had echt een grove afwijking verwacht.![]()
K'heb er nu een stippellijntje bij gezet..
[afbeelding]
[..]
Hoe snel heeft een motorzaak tijd denk je.![]()
Als alle optie's uitgespeeld zijn dan is dat een optie.
Ik moet gewoon die ruk vlotterbak openmaken, daar was ik al lang over uit.![]()
Daar was het gisteren nog niet van gekomen, en als ik die afslag bij de Brienenoord niet gemist had was ik gewoon op tijd geweest.
Ik kom altijd vanaf de andere kant aangereden, en dan kan je net na de brug uitvoegen, vanaf de andere kant moet je 3 afslagen eerder hebben, al bij Barendrecht secundair gaan rijden.
Dat had ik niet verwacht.![]()
Dus kon nu pas 5 afslagen verder (Hillergersberg) keren, maar had al 13 kilometer omgereden.![]()
En een reservestand van 3 kilometer reken je ook niet op.![]()
Wel vaag en vreemd van Cyborg.![]()
En ik heb een hoop geleerd de afgelopen week, ben er alleen nog niets mee opgeschoten.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Heb je ook een punt, plus zelf doen is leuker zeggen ze
Ja euh, bijna ga ik het doen, ofzo.quote:Maar ruk die vlotterbak open en smeer er boter in dan moet de vlotter vast wel zakkenZet jezelf er toe en wel NU !
![]()
Dat was hij dan even vergeten.quote:Cyborg, niks vreemds aan opzich, dat ding ligt nog in Belgie, hij heeft daar een bedrijf ofzo. Vind het niet erg anders had ik nu ergens voor de chill out gestaan, moet er niet aan denken![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 12:36 schreef hicham het volgende:
Mijn motor heeft een fan![]()
![]()
![]()
Kijk ik net uit het raam, zit een klein kind van 3~5 jaar m'n motor te aaienMijn vader zag het ook en die riep me meteen, toen zei hij dat ie dat jongetje dat wel vaker zag doen als hij langs kwam met z'n moeder
Liev
Daarna stapte het jongetje op z'n eigen driewielertje en ging weer weg
Hey, beetje respect voor mijn motor-fan heHquote:Op zondag 24 juli 2005 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst een elektrische fan.![]()
Met 5 jaar kunnen ze trouwens meestal wel op een gewone fiets.
Of het is een mongooltje, zou wel iets verklaren dat hij juist een bandit gaat aaien.![]()
![]()
Ik zoek trouwens die feli smiley die Martie vaak gebruikt .. iemand.![]()
Dan is het kind 2 tot hoogstens 3 jaar.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
Zal wel 3 jaar zijn dat kind dan ofzo, ben niet zo goed in leeftijden radenWas geen eens een echte driewieler, maar zo een driewieler met een stang aan de achterkant zodat ouders mee kunnen duwen als het peutertje geen zin meer heeft om te trappen
Snap dat het frustrerend is maar ik snap het nog steeds niet, komt er nou wel of geen benzinemengsel in de cilinder?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb een hoop geleerd de afgelopen week, ben er alleen nog niets mee opgeschoten.![]()
Maar tijdens het rijden voel ik nu wel precies wat er gebeurt omdat ik weet hoe de carb er van binnen uitzit.
Ik voel een stukje blik en plastic van 0,25 eurocent die niet meewerkt.![]()
Best frustrerend zoiets simpels.
Volgens mij verzuipt'ie niet, maar er zit ook geen kijkglas in de cylinder om te checken.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Snap dat het frustrerend is maar ik snap het nog steeds niet, komt er nou wel of geen benzinemengsel in de cilinder?Ofwel verzuipt ie gewoon of krijgt ie niet genoeg mengsel?
Ben even traag van begrip, net boven de chemicalieen gehangen en ik zie ook niet alles even helder op het moment.![]()
Blijf gokken op die vlotter overigens.
Bougiedop eraf en wat slagen laten maken, daarna bougie eruit en dan zou er wat mengsel in moeten zitten. (zal niet veel zijn, voor 1 slag is er niet zoveel mengsel nodig)quote:Op zondag 24 juli 2005 12:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij verzuipt'ie niet, maar er zit ook geen kijkglas in de cylinder om te checken.![]()
Hoe weet ik dat?![]()
Ik ga zo de vlotterbak eronder vandaan halen, zonder de carb eraf te schroeven.
Dan handmatig een beetje spelen met die vlotter.
En dan het puntje van het gewichtje maar even goed checken.![]()
Voor de bougie moet je zowat onderin de cylinderkop zijn, dus dat is bijna niet te doen om even te checken. De tank moet er dan ook af, en dan automatisch de zijkappen en het zadel.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Bougiedop eraf en wat slagen laten maken, daarna bougie eruit en dan zou er wat mengsel in moeten zitten. (zal niet veel zijn, voor 1 slag is er niet zoveel mengsel nodig)
Als je dit doet en er zit mengsel in, laat hem dan even indrogen anders knalt ie zo bij de eerstvolgende start.![]()
Wat voor geluid hoor je eigenlijk als ie afslaat? Verzuipen en "normaal" afslaan moet je duidelijk kunnen onderscheiden. Knalt ie als je hem weer probeert te starten?
quote:
Dat vind ik aardig van je, jammer dat er eerst een ongeluk aan vooraf moet gaanquote:En ik schrijf Martie's naam sinds zondag al goed.![]()
quote:Er zijn er meer jarig dit weekend.
Heb al even via Google gekeken, maar die feli smiley van Martie is de beste.![]()
Levensgevaarlijkquote:Op zondag 24 juli 2005 13:13 schreef hicham het volgende:Misschien heeft ie wel mijn motor spinneweb vrij gemaakt want hij liep ook nog even naar de achterkant en daarna naar de voorkant. Daar vind ik soms nog wel eens een spinneweb
Het begon ermee dat ik het echt niet wist gewoon.quote:Dat vind ik aardig van je, jammer dat er eerst een ongeluk aan vooraf moet gaan![]()
quote:
Ah, nog steeds available dus.quote:
Heb je die vlotterbak er nou al onderuit?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor de bougie moet je zowat onderin de cylinderkop zijn, dus dat is bijna niet te doen om even te checken. De tank moet er dan ook af, en dan automatisch de zijkappen en het zadel.![]()
Ik hou het op geen mengsel.![]()
Gevoelsmatig al.. knalt idd ook niet.![]()
Of m'n motorblokquote:Op zondag 24 juli 2005 13:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Levensgevaarlijkwat nou als je net thuisgekomen bent en je uitlaat nog heet is.
![]()
Weet ik niet, kwam alleen de pic zelf tegen in een oud Fok!MC topic. Niet de advertentiequote:[..]
Ah, nog steeds available dus.![]()
Dus nog steeds geschikt als vakantiemotor tochquote:Nou ja, zag er wel een vakantiemotor in, maar FS wil alleen maar hotelletjes pakken, en vooral veel bagage mee kunnen nemen.![]()
Ik wou net weggaan, misschien ergens afsprekenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er nog [afbeelding] [afbeelding] worden
omg. vianenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:55 schreef hicham het volgende:
Ik wou net weggaan, misschien ergens afspreken
Kom anders even op MSN
neequote:Op zondag 24 juli 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
Heb je die vlotterbak er nou al onderuit?
Als de pic nog werkt, dan is de advertentie nog actief.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:47 schreef hicham het volgende:
Weet ik niet, kwam alleen de pic zelf tegen in een oud Fok!MC topic. Niet de advertentie
Dus nog steeds geschikt als vakantiemotor toch![]()
Ik lees alweer Youssef door die avatar.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er nog [afbeelding] [afbeelding] worden
zal ik me motor inruilen voor een zwartequote:Op zondag 24 juli 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik lees alweer Youssef door die avatar.![]()
Ik merk dat ik eerder door zijn post's heenlees, en dan een paar keer later zie ik dat jij het bent.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal ik me motor inruilen voor een zwarte![]()
*fuck rent naar de tv*quote:Op zondag 24 juli 2005 14:17 schreef ondeugend het volgende:
Wat een geweldig natte 125cc GP trouwens.
Ik ben er vanmiddag niet anders was je welkom.quote:
Bal van de voet op je stepje zetten anders kan je binnenkort nieuwe schoenen gaan kopenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Schrok vanmiddag even toen ik een rotonde nam, voelde mijn tenen over de grond schrapen![]()
Heb nog maar een centimetertje over![]()
[afbeelding]
Maar een geluk bij een ongeluk dat je nu niet in Frankrijk aan het toeren bent. Hoe sneu ook voor alle betrokkenen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
WTF![]()
![]()
Ik heb dus echt een fucking slechte ketting op m'n BanditIk hoorde een irritant geratel en getik tijdens het optrekken (normaal oordopjes in dus hoor ik dat niet
) Stop ik bij een industrieterrein om de boel te controleren. Mis ik gewoon rollen
![]()
Sommige rollen zijn ook al half kapot
Geen toerritje voor mij vandaag
Dinsdag gelijk even langs de dealer, waarom zijn ze nou maandag gesloten
En ook meteen een vraagje, een ketting bestaat uit schakels die links en rechts een bolletje hebben en in het midden een smaller stukje toch? Maar 1 van die schakels heeft dat dus niet en is overal even dik. Ik bedoel dus dit...
Normaal:
[afbeelding]
Maar nou zit er ook zo een schakel tussen:
[afbeelding]
Dit is toch de klinkschakel oidDaar ging ik iig van uit al die tijd. Maar ik ontdek dus nu dat ik TWEE van die schakels heb, dat hoort helemaal niet toch?
baggerzooi
KTM!!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:02 schreef ondeugend het volgende:
De 250 is van start gegaan en weer een Wet-Race.
Ik ben benieuwd naar de vele momentjes die zullen gaan komen.
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:14 schreef hicham het volgende:
Bal van de voet op je stepje zetten anders kan je binnenkort nieuwe schoenen gaan kopen
Je hebt nog een retegoeie band trouwens, dus liever wacht je nog even met achterband vervangen
Daar zeg je me watquote:Op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar een geluk bij een ongeluk dat je nu niet in Frankrijk aan het toeren bent. Hoe sneu ook voor alle betrokkenen.
Het gaat wel lekker heH, de laatste tijd hierquote:Op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
FS heeft een ongelukje gehadde voorbumper is eraf, deuk in een spatbord en een koplamp stuk.
Ik ga het zo zien, want ze was onderweg hier naartoe.
Staan nu het schadeformulier in te vullen.
En haar autotje uit 1988 was pas voor het idiote bedrag van 1.700 euro opnieuw gespoten, wielkasten vervangen enz.![]()
Dus het klopt inderdaad dat er twee klinkschakels zijn als ik twee van die bolle schakels heb? Dan hebben hun dus op een verkeerde manier de ketting gemonteerd toch? Kan ik meenemen in het bedrag van een nieuwe kettingquote:[..]
KTM!!![]()
[..]
![]()
Wel vreemd dat je 2 klinkschakels hebt ja.
Die snel slijtende kettingen wist ik al, maar slecht uitgaande lager kom je nu mee?quote:Maar Riet klaagde ook altijd over snel slijtende kettingen, hij had in een jaar tijd zo 2 setjes versleten.
Er was ook nog een issue met een slecht uigaand lager van de versnellingsbak.![]()
In ieder geval ging hij wel heel lullig.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
Oyama blokkeert zijn voorwiel, valt niet omdat hij te scherp instuurde.
Eurosport.![]()
Die flaporen let ik nu altijd op sinds jullie het er een keer over hadden in de Fok!MCquote:Op zondag 24 juli 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
x2
Ook al flaporen die Fulcrum, heb jij vast nog pics van Hicham..Martie was er vroeger goed in![]()
En toen Raus er op ging letten had ik ze ook, maar dat was zeker niet als ik echt snelle bochten ging maken.![]()
Het is allemaal jouw schuld!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
Het gaat wel lekker heH, de laatste tijd hier
Inderdaad !quote:Op zondag 24 juli 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld!!!
Het begon toen jij je motor liet vallen........![]()
Ik weet het verhaal niet precies, maar hij had het vaak over een doorglippend gevoel, kettingslip bij het optrekken. Dus net alsof de afstand tussen het voor en achtertandwiel niet altijd gelijk was.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
Die snel slijtende kettingen wist ik al, maar slecht uitgaande lager kom je nu mee?Heeft ie een keer zijn ketting te strak gespannen oid
En het ziet er op tv zo simpel uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In ieder geval ging hij wel heel lullig.![]()
Er zijn wel ergere, Makster had er zelfs een tijdje 1 in zijn avatar, in een snelle klaverblad achtige bocht bij Dordt notabene.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:31 schreef hicham het volgende:
Hier flaporen
[afbeelding]
[afbeelding]
En 2 motoren die verleden tijd zijn in de Fok!MC
Vaagquote:Op zondag 24 juli 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het verhaal niet precies, maar hij had het vaak over een doorglippend gevoel, kettingslip bij het optrekken. Dus net alsof de afstand tussen het voor en achtertandwiel niet altijd gelijk was.
En ook dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef hicham het volgende:
Maar ik heb een fucking 25KW bandit, dus zoveel vermogen komt er nou ook wer niet op te staan
Bij wie ligt de schuld?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ook dat heb ik vaker gehoord.![]()
Fucking kutcrash.![]()
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/3268/p1010708web5fs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die opknapbeurt 3 weken geleden was al met dank aan de Postbank.![]()
Als ik start wil ie ook wellis knallen... wasda?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Als je dit doet en er zit mengsel in, laat hem dan even indrogen anders knalt ie zo bij de eerstvolgende start.![]()
* ook opgeslagen heeft.quote:
Gilex, die ik overigens niet als echte dealer beschouwquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
Dinsdag gelijk even langs de dealer, waarom zijn ze nou maandag gesloten
Jouw bouw zorgt er voor dat je kennelijk sowieso best wel grappig op de motor zit vaakquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef vetprob het volgende:
Jouw bouw zorgt er voor dat je kennelijk sowieso best wel grappig op de motor zit vaak![]()
Ik weet niet wat het precies is, maar met die zx7r is dat ook zoquote:
't ging sowieso niet door, ik zei al tegen hiesj dat we je even moesten bellen als we echt wilden langskomen...maar geen van ons 2 heeft je nummerquote:Op zondag 24 juli 2005 14:26 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben er vanmiddag niet anders was je welkom.
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:08 schreef vetprob het volgende:
Ik weet niet wat het precies is, maar met die zx7r is dat ook zoCheck die foto's die je zelf net post maar... als een bolletje derop ofzo.
Vergelijk maar eens met martie die daar op z'n ex rijdt.
![]()
Helaas, helaas geen fakequote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Het is overigens zo voorspelbaar dat het wel fake moet zijn.
Wat voor Alfa hadden ze gekocht eigenlijk? 155?![]()
Hicham, jij hebt problemen met je ketting toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:18 schreef hicham het volgende:
Vanavond om 21:35 een blik op de weg motorspecial schijnt 't
Ik ga vast achter de TV zitten [afbeelding]
alfa he.. italiaanse rommelquote:Op zondag 24 juli 2005 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helaas, helaas geen fake
Het is een 145, en de pech-meneer dacht dat het iets met een drijfas, krukas of lagers in de motor is. Goed kapot dus...
Auto'tje staat er nog. Wij zijn vandaag met de trein terug gekomen...
*snik*
Ik laat de rest van de vertelling van 'stinkie en BE en Het Grote Avontuur van de Reis naar het Noorden' aan stinkie over.
bij een dealer of handelaar gekocht??quote:Op zondag 24 juli 2005 20:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mijn merk is het nooit geweest, maar ik ben goed pissig dat een auto die zogenaamd in orde is in de 6e week al een nieuw blok nodig gaat hebben. Daar ga ik dus nog wel even over bellen. Ik ga er niet vanuit dat het wat oplevert, maar ik wil ook nog wel even uitzoeken hoe het met de jurisiche kant van het verhaal zit. Voor 2500 euro verwacht ik wel meer dan 2000 kilometer te kunnen rijden in 6 weken
Alsof Riet wat weet over hichams spanverledenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Youp het volgende:
van Riet moet ik zeggen dat je hem te vaak en te strak spant...
nope, maar dat geld ook alleen maar voor auto's vanaf 4500quote:
Ah, dus jullie waren al op de terugweg? Toch goed afgelopen dan vind ikquote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
De autop staat nu dus nog in Montpol oid. Wij hebben taxi naar Bordeaux genomen, daar een hotel gezocht. Vanuit restaurant Skaai sms gestuurd of ze wilde posten
Vanochtend de TGV naar Parijs genomen, daar in de Thalys naar Utrecht en vanaf daar naar Gouda.....
Auto komt binnen nu en 2 weken hierheen en dan maar eens kijken wat er mis mee is......
wat heb ik gemist? Ongelukken? Mensen onderuit?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is toch wat met die vervoersmiddelenEcht niet normaal dat iedereen ongeveer al een ongeluk heeft gehad. Vloek op Fok MC?
![]()
mjah bovag is altijd een stukje extra zekerheid......quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nope, maar dat geld ook alleen maar voor auto's vanaf 4500
geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik datquote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef vetprob het volgende:
[..]
Alsof Riet wat weet over hichams spanverleden![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat heb ik gemist? Ongelukken? Mensen onderuit?
Ik weet het, tis wachten tot jij ook mot met hem krijgtquote:Op zondag 24 juli 2005 21:00 schreef Youp het volgende:
[..]
geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik dat
Spannen doe ik volgens het WPH en heb ik tot nu toe alleen maar gedaan toen de ketting echt tot op de achterbrug in te drukken was, dus zeg maar tegen Riet dat hij ongelijk heeftquote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
Hicham, jij hebt problemen met je ketting toch?
van Riet moet ik zeggen dat je hem te vaak en te strak spant...
Klotequote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Met Martie gaat het nog steeds niet zo heel goed. Met name de nek- en hoofdpijn blijven aanhouden waardoor hij eigenlijk de hele dag in bed of op de bank ligt.Woensdagmiddag en donderdag bleek de telefoon bij de huisarts er uit te liggen. Onze huisarts is sowieso op vakantie t/m 2 augustus. Uiteindelijk ben ik maar naar de praktijk toe gereden om pijnstillers te halen en een afspraak bij de vervangende huisarts te regelen. Vrijdagochtend konden we op het inloopspreekuur terecht. Met veel moeite had ik Martie eindelijk iets voor acht uur 's ochtends in de auto zitten. Toen we bij de praktijk aankwamen, bleek de vervangende huisarts net die ochtend ziek te zijn geworden.
Lekker handig, riep de assistente even de naam van een vervangende huisarts en dan kon je het verder uitzoeken. Gelukkig had ik nog wat over de locatie opgevangen, dus we zijn in de auto gesprongen en zijn richting die locatie gereden. Al met al bleek het nog mee te vallen om die huisarts te vinden. Het was wel een droevige bedoening daar. De kamer van de huisarts was piepklein. Er paste net een bureau en twee stoelen in. De wachtkamer was net zo groot, dus bijna iedereen moest in de apotheek ernaast gaan wachten.
Nu maar afwachten totdat het beter met Martie gaat, want aan de huisartsen hebben we ook niets. Woensdag moeten we naar het ziekenhuis voor controle. Hopelijk hebben die nog wat zinnigs te zeggen.
ik maak niet gauw mot met mensenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:02 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik weet het, tis wachten tot jij ook mot met hem krijgt![]()
Grrr, had ik maar ook tijdig MC verlatenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is toch wat met die vervoersmiddelenEcht niet normaal dat iedereen ongeveer al een ongeluk heeft gehad. Vloek op Fok MC?
![]()
FS heeft niets neem ik aan? Pepijn, doet je fiets het nog wel?![]()
Vetprob hoe is het met je voet?
jammer bwt, maar ja volgende keer beter.
Volgens mij zijn er maar weinig hier die mot zoeken.quote:
Youpiquote:Op zondag 24 juli 2005 21:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb in 800km minstens 1mm rubber van mn achterband versleten
ja serieus... goldspeeds van de zachste compound zijn slecht voor je beursquote:
Ja met Martie. Je moet deel 275 vanaf halverwege pagina 2 nog maar eens lezen. Martie heeft één nacht in het ziekenhuis gelegen. Daarna leek het even goed te gaan, maar nu ligt hij dus alleen maar in bed met ernstige nekpijnen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, ik heb een rel gemist. Is die Rietspeerder nu gebanned of niet, want dat was me min of meer wel duidelijk gemaakt, nog een paar klachten over 'm en hij kon verdwijnen..... ik vond het eng dat ie begon over meer ervaring in de billen hebben trouwen
Maar begrijp ik ook goed dat er een ongeluk is gebeurt met iemand
nsbquote:Op zondag 24 juli 2005 21:00 schreef Youp het volgende:
[..]
geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik dat
Ik hoop dat ze daar woensdag dus iets zinnigs over kunnen zeggen. Ik heb de helm afgedaan omdat Martie zelf al de hele tijd begon op te staan. Als er iets met zijn nek was dan had hij het zelf toch al verergert. Ik kreeg het gevoeld dat door die helm af te doen ik hem weer rustig zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Teruggelezen. Jezus..... Maar hij is er redelijk vanaf gekomen dus? Hersenschudding en kneuzingen. F afwachten waar de nekpijn vandaan komt. Whiplash misschien? Zag dat zijn nek gefixeerd was (maar dat is standaard). Wie heeft de helm afgedaan?
Boxerquote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
Avond
Gaat weer lekker met de vervoermiddelen op FOK
Wat voor motor zat / zit erin bij BE, Twin Spark of Boxer
[..]
nsb![]()
![]()
ah, oke.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar woensdag dus iets zinnigs over kunnen zeggen. Ik heb de helm afgedaan omdat Martie zelf al de hele tijd begon op te staan. Als er iets met zijn nek was dan had hij het zelf toch al verergert. Ik kreeg het gevoeld dat door die helm af te doen ik hem weer rustig zou kunnen krijgen.
Owkee, gaat je wel schelen in de pegels. Das een geluk bij een ongeluk. Mocht er veel verrot zijn dan kan het gunstiger zijn om een nieuwe motor erin te hangen. Er zijn zat boxer motoren te vinden.quote:
garantie? tisda?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Owkee, gaat je wel schelen in de pegels. Das een geluk bij een ongeluk. Mocht er veel verrot zijn dan kan het gunstiger zijn om een nieuwe motor erin te hangen. Er zijn zat boxer motoren te vinden.
Mocht het nodig zijn kan ik bij de garage waar ik gewerkt heb weleens een balletje opgooien of hun iets weten te staan voor een gunstige prijs![]()
Zat je trouwes nog in de garantie periode
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
garantie? tisda?
Was gewoon handelaar, niks Bovaq of wat dan ook, maar ik ga bellen zodra die wagen bij de schadehersteller staat en ze aan kunnen geven wat er mankeert. Maar als het idd de lagers zijn dan word het waarschijnlijk een revisie motor, maar dat gaat er ook wel van afhangen wat het kost enzo.....
nou, om eerlijk te zijn...... startten 'm nog ff toen de slaapwagen kwam en een en al herrie. Kerel gaf meteen aal aandrijfstang, krukas of lagers. Geen van 3en en de goedkoopste problemen.quote:
Lijkt me wel dat je hem hier mee mag confronteren jaquote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Waarschijnlijk garantie tot de voordeur...
Volgens mij geen Bovag garage, maar dat gaat sowieso pas vanaf 4500, en ik heb er 2500 voor betaald. Maar er moet mss toch wel iets te doen zijn als dat kreng na 6 weken in elkaar stort.
11 juni werd dat ding van mij...Beetje erg kort dag...
Klinkt flink vertieft jaquote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nou, om eerlijk te zijn...... startten 'm nog ff toen de slaapwagen kwam en een en al herrie. Kerel gaf meteen aal aandrijfstang, krukas of lagers. Geen van 3en en de goedkoopste problemen.
Daarbij komt dat mijn wagen ook een nieuwe motorsteun nodig heeft en nieuwe remmen (hopende dat het daarbij blijft) dus financieel word het ook allemaal al krap.....
Ik dacht er wel aan, maar hij is een paar keer opgestaan voordat ik wat kon doen of zonder dat ik er wat tegen kon doen. Hij luisterde niet. Nadat hij de helm afhad wel. Hij was er overigens zelf al mee bezig.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:07 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ah, oke.
Vroeg erom om dat meestal getuigen uit goede wil de helm afdoen enzo, terwijl je dit dus nooit mag doen, net als dat je mensen in een auto, indien veilig mogelijk, gewoon moet laten zitten en eventueel de nek fixeren. Mag iemand ook nooit op laten staan, maar ik kan me goed indenken dat je aan dat soort dingen niet denk als je het ziet gebeuren.....
Tis even afwachten dus. Hopen dat het niks ernstigs is
Ik denk idd niet dat de het helm afdoen veel invloed meer heeft gehad. Hij zat zelf al aan dat ding te duwen / trekken en de helm zat ook niet goed op z'n hoofd na de klap. Jammer dat het nu zo slecht gaat met hemquote:Op zondag 24 juli 2005 22:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik dacht er wel aan, maar hij is een paar keer opgestaan voordat ik wat kon doen of zonder dat ik er wat tegen kon doen. Hij luisterde niet. Nadat hij de helm afhad wel. Hij was er overigens zelf al mee bezig.![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Waarschijnlijk garantie tot de voordeur...
Volgens mij geen Bovag garage, maar dat gaat sowieso pas vanaf 4500, en ik heb er 2500 voor betaald. Maar er moet mss toch wel iets te doen zijn als dat kreng na 6 weken in elkaar stort.
11 juni werd dat ding van mij...Beetje erg kort dag...
Nee, dat niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:29 schreef hicham het volgende:Baggerzooi, auto kopen en na een tijdje loopt dat ding in de soep, was zeker van een oud vrouwtje geweest volgens de handelaar?
bedoelde het ook niet beschuldigend hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat de het helm afdoen veel invloed meer heeft gehad. Hij zat zelf al aan dat ding te duwen / trekken en de helm zat ook niet goed op z'n hoofd na de klap. Jammer dat het nu zo slecht gaat met hem
Dat begreep ik ook welquote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
bedoelde het ook niet beschuldigend hoorgewoon puur interesse. En als ze er zelf meer rommelen is er idd weinig tegen te doen
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef vetprob het volgende:
Hmm, heb ik geen geld komt de een na de andere kostenpost
Brommer, motor en nu ook de PC die weer wat heeft. Nog ff kunnen posten op ma's PCIk kan best zonder PC, maar ik kan niet zonder F5'en in FokMC
![]()
Nou, dat wordt dus een nuttige week komende dagen. Kennelijk moet ik nu een krant gaan lezen in de ochtend. Nog even dinsdag of woensdag naar de PCwinkel waar ik werk met mijn harde schijf. Das dan weer een voordeel. Kan ik hem zelf meteen even oplappen zonder genaaid te worden
Gelijk maar een grote harde schijf op, MC meet foto's passen niet meer erop
wat denk je zelf als ik zeg dat al haar geld .. en meer in die auto zit?quote:
Daar was ik eigenlijk al bang voor, maar je sprak ook vooral vanuit eerste persoon dus het leek of jij er ook nogal wat geld in geplet (<-- jouw woordjequote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
wat denk je zelf als ik zeg dat al haar geld .. en meer in die auto zit?![]()
morgen gaat mijn KTM naar Lemmens... dus waarschijnlijk zit ik idd de hele dag kansloos achter de pcquote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar was ik eigenlijk al bang voor, maar je sprak ook vooral vanuit eerste persoon dus het leek of jij er ook nogal wat geld in geplet (<-- jouw woordje) had. Dus ik begreep het niet helemaal meer
![]()
Wordt morgen wel saai dan in de Fok!MC![]()
Maar stinkie, BE en Youp zijn er ook al weer dus die moeten het een beetje compenseren
Tering, mocht ik maar weer werken.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Morgen ook weer werken![]()
Teringzooi, begon er net aan te wennen
Zo kan je het inderdaad ook zien ja. Heb eigenlijk niks te klagen maarje ben een Hollander hehquote:Op zondag 24 juli 2005 23:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Tering, mocht ik maar weer werken.
Morgen ochtend voor de laatste keer naar de CWI en dan is de inschrijving compleet.
per 1 augustus werkeloos.
Maarrrrr.,,,,,,,,, morgen middag weer een gesprek op een open sollicitatie van iets meer dna een maand geleden waar ze toen net iemand hadden aangenomen, en die belde een paar dagen voor ie moest beginnen af dat ie niet kwam.
Succes morgen !quote:Op zondag 24 juli 2005 23:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Tering, mocht ik maar weer werken.
Morgen ochtend voor de laatste keer naar de CWI en dan is de inschrijving compleet.
per 1 augustus werkeloos.
Maarrrrr.,,,,,,,,, morgen middag weer een gesprek op een open sollicitatie van iets meer dna een maand geleden waar ze toen net iemand hadden aangenomen, en die belde een paar dagen voor ie moest beginnen af dat ie niet kwam.
Precies zoals het hoort!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:26 schreef ondeugend het volgende:
En @ BE en haar vis ; Sneu zeg ! hopen dat het mee gaat vallen met de kosten en de goodwil van de verkoper.
Nogmaals beterschap aan Martie bji deze iigquote:Op zondag 24 juli 2005 21:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja met Martie. Je moet deel 275 vanaf halverwege pagina 2 nog maar eens lezen. Martie heeft één nacht in het ziekenhuis gelegen. Daarna leek het even goed te gaan, maar nu ligt hij dus alleen maar in bed met ernstige nekpijnen.![]()
dat is in kockengen, boven utrechtquote:Op maandag 25 juli 2005 07:01 schreef vetprob het volgende:
En motorXtra ofzo... is die niet in de buurt? Daar kan je zelf sleutelen met hulp![]()
Ik wilde al vragen waar de pics bleven van je nieuwes spatbord, de compie stond net uit gisteren hier.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
oh trouwens... mijn polisport spatbord
[afbeelding]
[afbeelding]
Compleet eigen voornemen, of hadden ze er iets van gezegt?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog een beetje ruggegraat en mijn goede voornemen om eerst te gaan werken en dan fok te checken in zien te lossen.
Zo af en toe laat je weleens doorschemeren niet zo gelukkig meer te zijn met je werk.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:32 schreef Patrick281 het volgende:
Nu de deur uit naar de poorten van de hel.![]()
Genaaid wordt je toch overalquote:Op maandag 25 juli 2005 01:58 schreef Crashcat het volgende:
![]()
Weet iemand nog een goede monteur omgeving Rotterdam?
Bij voorbaat dank![]()
Onderbezetting met de vakantieperiode, en nog geen steek minder werk.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:00 schreef hollander172 het volgende:
Zo af en toe laat je weleens doorschemeren niet zo gelukkig meer te zijn met je werk.
Verre van lijkt het wel.![]()
Gaat het nog allemaal goed daar?
quote:Op maandag 25 juli 2005 08:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Genaaid wordt je toch overalbeter kijk je zelf even je bedrading na.
Wat je schreef lijkt mij ook een electrisch probleem.![]()
Stradivariusquote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
Net de videoband van de MotoGp bekeken, Rossi.![]()
Dat was al bekend, maar hij bevestigd het weer op onnavolgbare wijze.
In het begin van de race ging hij verschillende keren bijna onderuit in die plensregen.![]()
ditquote:Op maandag 25 juli 2005 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
Wat zou er gebeuren als deze op Lars ging zitten.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Stradivarius![]()
in 2 ronden meer dan 7 sec uitlopen
Nope, ben niet gaan rijden gisteren maar voor de buis gaan zitten...hopkins leek in het begin ook nog een kans te maken (eindigde toch laatste) en die andere van het soes team (naam even kwijt) ging een mooie strijd aan met barros op het eind, waaruit die soes als winnaar uit kwam en 2e werdquote:Op maandag 25 juli 2005 09:34 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En Barros had geen enkele fout gemaakt die hele race, en Rossi leek het zeer moeilijk te hebben tot driekwart.![]()
![]()
Maar jij hebt zeker alleen naar de lamme studio sport zitten kijken.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nope, ben niet gaan rijden gisteren maar voor de buis gaan zitten...hopkins leek in het begin ook nog een kans te maken (eindigde toch laatste) en die andere van het soes team (naam even kwijt) ging een mooie strijd aan met barros op het eind, waaruit die soes als winnaar uit kwam en 2e werd
En rossi ging 2 of 3 keer bijna onderuit in de bochten, 1 keer zelfs zo erg dat ik echt dacht dat ie ging maar hij hield hem toch rechtopecht fantastisch om te zien hoe hij in 2 ronden zo'n gat wist te slaan tussen nummer 2 en 3
Ik heb zitten switchen tussen eurosport en bbc want het commentaar vd engelsen vond ik 10 keer interessanter, zij hadden het veel meer over de omstandigheden (en de faktoren die daarbij kwamen kijken) en over technieken enzo.
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:![]()
OPM die wegrace gaat zitten kijken.![]()
OPM die gaat zappen voor beter commentaar.![]()
Ik volg het niet meer helemaal.![]()
![]()
![]()
Hopkins was toch 2 keer onderuit gegaanquote:Hopkins leek inderdaad de runner up, was als knaapje van 22 jaar ook al verbazingwekkend 2 jaar beter dan zijn team maat, de ex'wereld kampioen Kenny Roberts die inderdaad verassend de tweede plaats binnenhaalde op een Suzuki die al 5 jaar niet mee kan komen.![]()
Nadat Hopkins de aansluiting verloor bij de kopgroep na een klein schuivertje was hij zijn ritme kwijt en eindigde als laatste met 2 ronden achterstand.![]()
![]()
lastig om een normaal bericht te posten momenteel.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hopkins was toch 2 keer onderuit gegaanOf was dat iemand anders
maar dat gibernau zo schrijf je dat toch
in het begin aan kop onderuit ging
die wilde al vroeg een gat slaan en ging forceren
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij schrijf jij het goed, maar ik wil het niet weten, parodie.
Een tergend langzame en spychologische reis, ik wordt niet gelijk volledig afgebrand, zo ware het gegeven een hel is.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:48 schreef hicham het volgende:![]()
Zijn de poorten van de hel nog steeds gesloten Pepijn
Wat moet jij het zwaar hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een tergend langzame en spychologische reis, ik wordt niet gelijk volledig afgebrand, zo ware het gegeven een hel is.![]()
Ach, als de KLX het weer doet rij ik hier gewoon over alle auto's heen van de directie.quote:
Ik weet niet voor wie het vervelender is, de pijn voor het hondje of het risico voor het baasje die het eruit moet trekken.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zo geloof dat ik mijn werkoverdracht wel af heb. Nu nog 2,5 dag niks den hier en klaar.
Het stekelvarkentje had ook nog wel wat hechtingen nodig volgens mij, maar heb nog niet het originele verhaal erachter kunnen vindenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie het vervelender is, de pijn voor het hondje of het risico voor het baasje die het eruit moet trekken.![]()
Ik vind die op M-F mooier.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijne is mooier
![]()
knippers achter
![]()
Jammer alleen dat die van jouw zo slecht te zien zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijne is mooier
![]()
knippers achter
![]()
wat is er mis mee? link naar post mag ook, je hebt het vast al een keer verteldquote:Op maandag 25 juli 2005 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die van jouw zo slecht te zien zijnVorige keer viel me trouwens je kentekenverlichting pas op, leuke oplossing
Ik ben net terug van de motorzaak, het water valt hier echt met bakken uit de lucht. Ik stond bijna op het punt om met alleen spijkerbroek en motorjas te gaan want het is maar een paar honderd meter verderop die motorzaak, maar ben blij dat ik toch voor m'n motorbroek ook aan heb gedaan. Anders had ik nu een natte onderbroek [afbeelding]
Heb m'n motor daar achter gelaten want er was niemand die het echt kon afhandelen. Morgen is diegene er wel en dan belt ie me nog wel op. Daarna in m'n motorpak teruggelopen naar huisMaar deze fungeerde als regenpak want tering, een douche is nog een pisstraaltje vergeleken met de regen waar ik net doorheen liep
Helm en handschoenen heb ik daar wel achtergelaten
Wat moet jij het zwaar hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die van jouw zo slecht te zien zijnVorige keer viel me trouwens je kentekenverlichting pas op, leuke oplossing
Ik ben net terug van de motorzaak, het water valt hier echt met bakken uit de lucht. Ik stond bijna op het punt om met alleen spijkerbroek en motorjas te gaan want het is maar een paar honderd meter verderop die motorzaak, maar ben blij dat ik toch voor m'n motorbroek ook aan heb gedaan. Anders had ik nu een natte onderbroek [afbeelding]
Heb m'n motor daar achter gelaten want er was niemand die het echt kon afhandelen. Morgen is diegene er wel en dan belt ie me nog wel op. Daarna in m'n motorpak teruggelopen naar huisMaar deze fungeerde als regenpak want tering, een douche is nog een pisstraaltje vergeleken met de regen waar ik net doorheen liep
Helm en handschoenen heb ik daar wel achtergelaten
Met de motor niets, maar de ketting is van baggerkwaliteit. Na 3 maanden en 7.000 kilometer heb ik hem al richting driekwart van het maximale op de achterbrug moeten spannen en gisteren ontdekte ik dat ik rolletjes mis en sommige zijn kapotquote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat is er mis mee? link naar post mag ook, je hebt het vast al een keer verteld
Das mijn tekstquote:
Das mijn tekstquote:Op maandag 25 juli 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
Maar nu eerste even een kopje koffie en chocowafels![]()
daar zijn ze dusquote:Op maandag 25 juli 2005 07:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen waar de pics bleven van je nieuwes spatbord, de compie stond net uit gisteren hier.![]()
Nou vandaag eensz kijken of de soep zo heet is als die word opgedient.![]()
quote:
Jij maakt vrienden ja.quote:net mn KTM bij Lemmens afgeleverd... zal ik eens bellen of hij al klaar is?
hehequote:Op maandag 25 juli 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Echt eng gewoon, ik denk het terwijl jij het post.
![]()
[..]
Jij maakt vrienden ja.![]()
wie mooi wil zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 13:43 schreef hicham het volgende:
Jammer alleen dat die van jouw zo slecht te zien zijn
wat is ermee danquote:Vorige keer viel me trouwens je kentekenverlichting pas op, leuke oplossing
Heb je al nieuws over de ketting? Het is toch raar dat je continu een baggerketting hebt. DIt is al de tweede toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de motor niets, maar de ketting is van baggerkwaliteit. Na 3 maanden en 7.000 kilometer heb ik hem al richting driekwart van het maximale op de achterbrug moeten spannen en gisteren ontdekte ik dat ik rolletjes mis en sommige zijn kapot
[..]
Das mijn tekst
Maar nu eerste even een kopje koffie en chocowafels![]()
()
Hmmmmm ik ruik een toezegging die ze niet waar kunnen maken.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef Youp het volgende:
hehe
hij hoopte hem deze week af te hebben.. want ze hadden maar 1 monteur daar, de rest was met vakantiecheckup en afstellen... komop hey... 2 uurtjes werk ofzo? heeft t vast druk
Whyquote:Op maandag 25 juli 2005 14:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het ziet er hier nog droog uit...zal wel later komen dan
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
Whyjij bent een lamme koekblik-woonwerkverkeerrijder.
![]()
ik hoop het toch niet... heb m volgende week echt nodig om naar mn werk te knallenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmmmm ik ruik een toezegging die ze niet waar kunnen maken.
Ik geef ze 2 weken.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: John Hopkins bij de TT van Assen, over zijn Suzuki die de geest gaf en hij zodoende maar de bandenstapel in reed.![]()
[afbeelding]
![]()
Uit ervaring blijkt dat het altijd langer duurt dan ze in de planning hebben. Al helemaal met 1 monteur.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:53 schreef Youp het volgende:
[..]
ik hoop het toch niet... heb m volgende week echt nodig om naar mn werk te knallenen zondag trouwens om met een aantal gasten door Z-limburg te gaan SMmen...
Wat er mee isquote:Op maandag 25 juli 2005 14:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is ermee dan
het ziet er hier nog droog uit...zal wel later komen dan
Eerste ketting van mijquote:Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Heb je al nieuws over de ketting? Het is toch raar dat je continu een baggerketting hebt. DIt is al de tweede toch?
mjah ze hebben wel een goede naam bij Lemmens.. en normaalgesproken zou het 1 dagje duren ofzo... ik heb (nog) goede hoopquote:Op maandag 25 juli 2005 14:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Uit ervaring blijkt dat het altijd langer duurt dan ze in de planning hebben. Al helemaal met 1 monteur.
Als het normaal maar 1 dagje zou duren dan is er nog hoop.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:12 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ze hebben wel een goede naam bij Lemmens.. en normaalgesproken zou het 1 dagje duren ofzo... ik heb (nog) goede hoop
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het normaal maar 1 dagje zou duren dan is er nog hoop.![]()
Ik ben donderdagavond die freaking stuntshow misgelopen op tv waar ze al weken reclame voor maken.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:45 schreef Youp het volgende:
btw
motor iets op doscovery... net ice speedway nu the isle of man
Ikke nietquote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben donderdagavond die freaking stuntshow misgelopen op tv waar ze al weken reclame voor maken.![]()
Ik snap de lol sowieso niet van die show, redbull nog wat toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben donderdagavond die freaking stuntshow misgelopen op tv waar ze al weken reclame voor maken.![]()
Mja, dat is ook normaal ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik snap de lol sowieso niet van die show, redbull nog wat toch?Ik keek fftjes, speelt die crosser met een torreador. Daarna maakt ie 5 salto's achter elkaar en bedankt ie het publiek
dat doen ze zoooooo vaak... bijna traditiequote:Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik snap de lol sowieso niet van die show, redbull nog wat toch?Ik keek fftjes, speelt die crosser met een torreador. Daarna maakt ie 5 salto's achter elkaar en bedankt ie het publiek
quote:
Dat was het jaquote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef Youp het volgende:
[..]
dat doen ze zoooooo vaak... bijna traditie
"redbull-X-fighters" zal het trouwens wel zijn geweest
was trouwens vast en zeker Travis Pastrana? niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]ik kan het ze niet nadoen
Maar het oog wil ook wat, dus steeds hetzelfde achter elkaar zien is ook niks
Netzoals sommige motor video DVD's, een uur lang wheelies achter elkaar zonder variatie
Dan doen die fastbikes gasten het leuker met hun Mach en how to influence people video's
[..]
Dat was het ja
Fiets fiets of motorfiets?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Damn, het hoost hier. Als ik naar buiten kijk zie ik die arme fiets daar zo onbeschut in de regen staan
En het erge is dat ik geen laarzen bij me heb, dus dat word met natte poeten thuiskomen vreesch ik
Ik zou het echt niet wetenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:00 schreef Youp het volgende:
[..]
was trouwens vast en zeker Travis Pastrana? niet?
ja, maar jullie zitten allemaal zonder werkende motor, ik moet er zo nog op naar huisquote:
K'heb het niet gezien.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef hicham het volgende:ik kan het ze niet nadoen
Maar het oog wil ook wat, dus steeds hetzelfde achter elkaar zien is ook niks
Netzoals sommige motor video DVD's, een uur lang wheelies achter elkaar zonder variatie
Dan doen die fastbikes gasten het leuker met hun Mach en how to influence people video's
Hier zijn nog wel wat clips te zien >> http://www.redbullxfighters.com/quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
K'heb het niet gezien.![]()
Maar jij zou geen kaartje kopen hoor ik al.![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:13 schreef hicham het volgende:
Hier zijn nog wel wat clips te zien >> http://www.redbullxfighters.com/
En nee, ik zou geen kaartje kopen, mocht ik er eentje op straat vinden geef ik 'em aan jou
ik ben gister op mn nikies en in mn spijkerbroek effe wezen rijden... met omweg naar het tankstation en terug... door de regen...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja, maar jullie zitten allemaal zonder werkende motor, ik moet er zo nog op naar huis
laat m maar pep, die kerel heeft gewoon nog een dikke 1 pitter onder zn kont gehadquote:Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Dus ik maak een fictieve kans dat ik ooit een kaartje krijg.![]()
maar ja ooit ga je wel SM rijden en genieten van dit soort brilliante actie's.
Verwende student.![]()
De disclaimer zit in de smiley.
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus ik maak een fictieve kans dat ik ooit een kaartje krijg.![]()
Niks mis met SM rijden, crossen weet ik zo net nog niet maar ik heb er voorlopig niets tegenquote:maar ja ooit ga je wel SM rijden en genieten van dit soort brilliante actie's.
Wel voor hem, en hij kon hem niet bijhouden.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:27 schreef Youp het volgende:
[..]
laat m maar pep, die kerel heeft gewoon nog geen dikke 1 pitter onder zn kont gehad
ik wel, ik kan 'm geen ongelijk gevenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:27 schreef Youp het volgende:
[..]
laat m maar pep, die kerel heeft gewoon nog een dikke 1 pitter onder zn kont gehad
op je muil gegaan?, salto achterover bij het wegtrekken?, niet meer dan 10% gas gegeven?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik wel, ik kan 'm geen ongelijk geven
het starten was al afknapper genoeg, daar hoefde ik niet verder voor te rijdenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:32 schreef Youp het volgende:
[..]
op je muil gegaan?, salto achterover bij het wegtrekken?, niet meer dan 10% gas gegeven?
LOLquote:Op maandag 25 juli 2005 16:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
het starten was al afknapper genoeg, daar hoefde ik niet verder voor te rijden
ik kreeg 'm gestart, wees maar niet bangquote:Op maandag 25 juli 2005 16:34 schreef Youp het volgende:
[..]
LOL
die dingen zijn dan ook voor echte mannen!!!![]()
Was wel een CR500, deze maand geloof ik zelfs nog.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:34 schreef Youp het volgende:
[..]
LOL
die dingen zijn dan ook voor echte mannen!!!![]()
maar? toen was je afgepeigerd?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik kreeg 'm gestart, wees maar niet bang
geloof het of niet maar mn ktm bied in de compressieslag nog 10x meer weerstand dan de CR500quote:Op maandag 25 juli 2005 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was wel een CR500, deze maand geloof ik zelfs nog.![]()
toen ben ik gaan zitten en heb ik eenheel lui en klein rondje op de parkeerplaats getuft.quote:
echte motoren kick je aanquote:Op maandag 25 juli 2005 16:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
toen ben ik gaan zitten en heb ik eenheel lui en klein rondje op de parkeerplaats getuft.
Ongeloofelijk, in een tijd waarin electronische starters gemeengoed zijn, heb ik daar een verrekte 2takt aan staan te trappen
Die CR500 van die maat van je slaat wat eerder af dan gemiddeld denk ik bij rustig toeren.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
toen ben ik gaan zitten en heb ik eenheel lui en klein rondje op de parkeerplaats getuft.
Ongeloofelijk, in een tijd waarin electronische starters gemeengoed zijn, heb ik daar een verrekte 2takt aan staan te trappen
Inderdaad.... ze rijden alleen nooit.quote:
een CR500 die afslaat?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die CR500 van die maat van je slaat wat eerder af dan gemiddeld denk ik bij rustig toeren.![]()
Maar die dingen hebben inderdaad geen vliegwiel, dus je moet wel altijd wat koppeling laten staan.
oh?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Inderdaad.... ze rijden alleen nooit.
De CR500 moet ik wel veel harder aantrappen dan de KLX, die is echt een genot zeg maar als je een tussenstopje maakt.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:37 schreef Youp het volgende:
geloof het of niet maar mn ktm bied in de compressieslag nog 10x meer weerstand dan de CR500![]()
soms ben ik te lui om aan mn decompressie te trekken en stamp ik hem er gewoon doorheen... maar dat doe je ook maar 2x op een dag
automatische kleplichter >> automatische decompressie dusquote:Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De CR500 moet ik wel veel harder aantrappen dan de KLX, die is echt een genot zeg maar als je een tussenstopje maakt.![]()
Maar puur op de compressie is die viertakt inderdaad harder, die druk je met je hand niet langzaam door het punt heen.
De KLX heeft verder een automatische kleplichter compressienogwatdinges.![]()
Hotcams?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
automatische kleplichter >> automatische decompressie dusen die heeft mijn ktm weer niet
gelukkig maar... trouwens als je ooit een keer de neiging krijgt om er hotcams in te knallen dan ben je m sowieso kwijt
Stationair wat hoger?quote:
ja, en nu worden er accu's met rubberbandjes op vastgezet om dat anders de verlichting het nauwelijks doet.........quote:Op maandag 25 juli 2005 16:41 schreef Youp het volgende:
[..]
echte motoren kick je aanen een electrische starter = overgewicht + die krijgt zo'n dikke 2takt maar n keer of 10 gestart voordat hij doorfikt
geldt overigens ook voor 4takters zoals de mijne.. dan moeten er automatische kleplifters in anders is het zo dag dag met je startertje![]()
daarnaast moet je dan een accu hebben enzorot maar op met de troep
hotcams; scherpere/hetere nokkenassenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hotcams?
Hete nokkenassenof een Laser Hotcam uitlaat?
![]()
[..]
Stationair wat hoger?
Ding wil gas + wat koppeling.
Maar wij rijden er mee op de weg, dat scheelt ook in de tandwielen.
ik heb helemaal geen accu of wat dan ook...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja, en nu worden er accu's met rubberbandjes op vastgezet om dat anders de verlichting het nauwelijks doet.........
Mja, maar een KLX650R moet je niet tunen, kan je beter gelijk een hoge compressie Husq kopen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:17 schreef Youp het volgende:
hotcams; scherpere/hetere nokkenassenmaar hotcam(s) is een merknaam
(en niet alleen van laser dacht ik)
Dat konden ze vroeger ook goed zonder auto.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ja, 't moet wel, moeten even auto nr. 2 op gaan halen. Kunnen we iig weer boodschappen doen enzo.
husky's... ziet er leuk uit, rijdt leuk, klinkt leuk... maar het blijft italiaanse teringtroep...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, maar een KLX650R moet je niet tunen, kan je beter gelijk een hoge compressie Husq kopen.![]()
En dan denk ik sowiezo eerst aan een andere carburateur, en misschien wat opboren.
Hij heeft wel al een lichtere krukas dan een KLX650C.![]()
[..]
Ja wij ook. Maar dat is toch die stuntshow die ook vrijdag 5 augustus om 19 uur nog een keer komt (of een vervolg of zo?)quote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ut nie doet.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
Tunen is duur, en vaak niet bevorderlijk voor de levensduur.
Koop dan voor amper de helft van dat bedrag een CR500 voor erbij.![]()
Tnx voor de tipquote:Op maandag 25 juli 2005 18:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja wij ook. Maar dat is toch die stuntshow die ook vrijdag 5 augustus om 19 uur nog een keer komt (of een vervolg of zo?)Ik zag tenminste net nog een reclame daarvan en ik dacht dat het al geweest was, maar die stuntshow komt in ieder geval 5 augustus op tv.
![]()
Die ut altijd doet, maar nu even niet.quote:
Ik hoopte dat jij ons dan zou mailen, msn-en, sms-en zodat wij 5 augustus niet zouden vergeten te kijken.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx voor de tipdan kan ik hem nog een keer vergeten.
![]()
[..]
Die ut altijd doet, maar nu even niet.![]()
Maar dat ligt meer aan een goede uitlaat pas -en mooi maken.![]()
tsjah daar zit ook wel wat in... maarja... carb en uitlaat moeten sowieso vind ikquote:Op maandag 25 juli 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
Tunen is duur, en vaak niet bevorderlijk voor de levensduur.
Koop dan voor amper de helft van dat bedrag een CR500 voor erbij.![]()
Ik wilde ook een kaartje sturen hoor, dan weet je dat.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy heeft vandaag een kaartje gehad van een MF-er.Ze hebben elkaar geloof ik maar heel even gezien en toch heeft die gast de moeite genomen om een kaartje te sturen (van een zx-9R).
![]()
Zo'n afspraak zou ik inderdaad minder snel vergeten.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik hoopte dat jij ons dan zou mailen, msn-en, sms-en zodat wij 5 augustus niet zouden vergeten te kijken.![]()
Ik kan misschien een RVS uitlaatbocht kopen, met grotere diameter.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:56 schreef Youp het volgende:
tsjah daar zit ook wel wat in... maarja... carb en uitlaat moeten sowieso vind ik
Van de Bosche Bollen?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy heeft vandaag een kaartje gehad van een MF-er.Ze hebben elkaar geloof ik maar heel even gezien en toch heeft die gast de moeite genomen om een kaartje te sturen (van een zx-9R).
![]()
Wat... met 180 motoren in de tuin staan?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:01 schreef hicham het volgende:
Van de Bosche Bollen?
Ze hadden ook nog een ander initiatief maar het is daar ineens stilgevallen in dat topic
En pannekoeken makenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat... met 180 motoren in de tuin staan?![]()
En Raus maar koffie zetten.![]()
![]()
zie mn editquote:Op maandag 25 juli 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde ook een kaartje sturen hoor, dan weet je dat.![]()
Maar wel attent van zo'n gozer, en dan nog van een kawa dude.![]()
[..]
Zo'n afspraak zou ik inderdaad minder snel vergeten.![]()
![]()
Voor mezelf vergeet ik vrij snel.![]()
[..]
Ik kan misschien een RVS uitlaatbocht kopen, met grotere diameter.![]()
En ja carb kan je nog wel eens op de kop tikken, uitlaat natuurlijk helemaal.![]()
Nieuw is ook nog redelijk te doen, als zag ik op een site dat een nieuwe carb 250-300 kost, en een vlakschuif 700 euro.![]()
![]()
Kiekquote:Op maandag 25 juli 2005 19:04 schreef Youp het volgende:
zie mn editbij ABP racing kost een Mikuni vlakschuif met acceleratiepomp (nieuw) 300 euro... een Keihin FCR kan idd 700-1000 euro kosten
is alleen iets makkelijker af te stellen dan de mikuni...
quote:
quote:
ik heb de vorige sproeiernaald van mn KTM nog.. die gast zei dat ie m vervangen had omdat hij niet zo heel mooi meer liep.. dat ding is gewoon half doormidden van het trillen en het ergens tegenaan tikkenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kiek, als ik er met de KLX niet uitkom kan ik altijd nog een Mikuni vlakschuif kopen.
![]()
Het arbeidsloon is al genoeg om het niet aan de motorzaak uit te geven, en direct een echte verbetering te bestellen.![]()
Volgens mij heeft een carb op een 1 pitter best wat te lijden, de CR heeft in 2003 ook een spiksplinternieuwe gekregen, was nodig doordat hij 17 jaar onder hevige trillingen arbeid had moeten verrichten zo zei de vorige eigenaar.![]()
Ik zag inderdaad op die site zo'n Keihin staan, die is wel prijzig.![]()
Koop een motor van 1550 euro, en zet er een carb op van 1.000 euro.![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
ja.... en DAT is dom.. HEEEEL DOM!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ik begreep die tekst voor je edit sowieso niet maar na een F5 opeens een plaatje
Sommige mensen willen nooit op een SM rijden, dus gaan ze maar sprongetjes maken met een SS
Een blingbling SS nog wel
Maar dat gaat niet altijd goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |