Met de motor niets, maar de ketting is van baggerkwaliteit. Na 3 maanden en 7.000 kilometer heb ik hem al richting driekwart van het maximale op de achterbrug moeten spannen en gisteren ontdekte ik dat ik rolletjes mis en sommige zijn kapotquote:Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat is er mis mee? link naar post mag ook, je hebt het vast al een keer verteld
Das mijn tekstquote:
Das mijn tekstquote:Op maandag 25 juli 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
Maar nu eerste even een kopje koffie en chocowafels![]()
daar zijn ze dusquote:Op maandag 25 juli 2005 07:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen waar de pics bleven van je nieuwes spatbord, de compie stond net uit gisteren hier.![]()
Nou vandaag eensz kijken of de soep zo heet is als die word opgedient.![]()
quote:
Jij maakt vrienden ja.quote:net mn KTM bij Lemmens afgeleverd... zal ik eens bellen of hij al klaar is?
hehequote:Op maandag 25 juli 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Echt eng gewoon, ik denk het terwijl jij het post.
![]()
[..]
Jij maakt vrienden ja.![]()
wie mooi wil zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 13:43 schreef hicham het volgende:
Jammer alleen dat die van jouw zo slecht te zien zijn
wat is ermee danquote:Vorige keer viel me trouwens je kentekenverlichting pas op, leuke oplossing
Heb je al nieuws over de ketting? Het is toch raar dat je continu een baggerketting hebt. DIt is al de tweede toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de motor niets, maar de ketting is van baggerkwaliteit. Na 3 maanden en 7.000 kilometer heb ik hem al richting driekwart van het maximale op de achterbrug moeten spannen en gisteren ontdekte ik dat ik rolletjes mis en sommige zijn kapot
[..]
Das mijn tekst
Maar nu eerste even een kopje koffie en chocowafels![]()
()
Hmmmmm ik ruik een toezegging die ze niet waar kunnen maken.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef Youp het volgende:
hehe
hij hoopte hem deze week af te hebben.. want ze hadden maar 1 monteur daar, de rest was met vakantiecheckup en afstellen... komop hey... 2 uurtjes werk ofzo? heeft t vast druk
Whyquote:Op maandag 25 juli 2005 14:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het ziet er hier nog droog uit...zal wel later komen dan
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
Whyjij bent een lamme koekblik-woonwerkverkeerrijder.
![]()
ik hoop het toch niet... heb m volgende week echt nodig om naar mn werk te knallenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmmmm ik ruik een toezegging die ze niet waar kunnen maken.
Ik geef ze 2 weken.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: John Hopkins bij de TT van Assen, over zijn Suzuki die de geest gaf en hij zodoende maar de bandenstapel in reed.![]()
[afbeelding]
![]()
Uit ervaring blijkt dat het altijd langer duurt dan ze in de planning hebben. Al helemaal met 1 monteur.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:53 schreef Youp het volgende:
[..]
ik hoop het toch niet... heb m volgende week echt nodig om naar mn werk te knallenen zondag trouwens om met een aantal gasten door Z-limburg te gaan SMmen...
Wat er mee isquote:Op maandag 25 juli 2005 14:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is ermee dan
het ziet er hier nog droog uit...zal wel later komen dan
Eerste ketting van mijquote:Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Heb je al nieuws over de ketting? Het is toch raar dat je continu een baggerketting hebt. DIt is al de tweede toch?
mjah ze hebben wel een goede naam bij Lemmens.. en normaalgesproken zou het 1 dagje duren ofzo... ik heb (nog) goede hoopquote:Op maandag 25 juli 2005 14:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Uit ervaring blijkt dat het altijd langer duurt dan ze in de planning hebben. Al helemaal met 1 monteur.
Als het normaal maar 1 dagje zou duren dan is er nog hoop.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:12 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ze hebben wel een goede naam bij Lemmens.. en normaalgesproken zou het 1 dagje duren ofzo... ik heb (nog) goede hoop
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het normaal maar 1 dagje zou duren dan is er nog hoop.![]()
Ik ben donderdagavond die freaking stuntshow misgelopen op tv waar ze al weken reclame voor maken.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:45 schreef Youp het volgende:
btw
motor iets op doscovery... net ice speedway nu the isle of man
Ikke nietquote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben donderdagavond die freaking stuntshow misgelopen op tv waar ze al weken reclame voor maken.![]()
Ik snap de lol sowieso niet van die show, redbull nog wat toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben donderdagavond die freaking stuntshow misgelopen op tv waar ze al weken reclame voor maken.![]()
Mja, dat is ook normaal ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik snap de lol sowieso niet van die show, redbull nog wat toch?Ik keek fftjes, speelt die crosser met een torreador. Daarna maakt ie 5 salto's achter elkaar en bedankt ie het publiek
dat doen ze zoooooo vaak... bijna traditiequote:Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik snap de lol sowieso niet van die show, redbull nog wat toch?Ik keek fftjes, speelt die crosser met een torreador. Daarna maakt ie 5 salto's achter elkaar en bedankt ie het publiek
quote:
Dat was het jaquote:Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef Youp het volgende:
[..]
dat doen ze zoooooo vaak... bijna traditie
"redbull-X-fighters" zal het trouwens wel zijn geweest
was trouwens vast en zeker Travis Pastrana? niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]ik kan het ze niet nadoen
Maar het oog wil ook wat, dus steeds hetzelfde achter elkaar zien is ook niks
Netzoals sommige motor video DVD's, een uur lang wheelies achter elkaar zonder variatie
Dan doen die fastbikes gasten het leuker met hun Mach en how to influence people video's
[..]
Dat was het ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |