abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 08:06:33 #201
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29103978
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:00 schreef hollander172 het volgende:
Zo af en toe laat je weleens doorschemeren niet zo gelukkig meer te zijn met je werk.

Verre van lijkt het wel.

Gaat het nog allemaal goed daar?
Onderbezetting met de vakantieperiode, en nog geen steek minder werk.
Dat val even tegen.

Dat is bij andere bedrijven ook wel eens.

En zoals ik eerder poste (en jij niet bijlas ) ging hier vrijdag van alles mid met belangrijke accounts.
Ik hoor net de dat directeur nog even vrijdagavond overspannen met de chef heeft zitten bellen om zijn gal te spuwen.

Volgens mij ben ik hoofdverantwoordelijk ervoor.

De produktiemanager ging in ieder geval vrijdag bij de directeur klagen over orders die vastliepen inplaats van bij mij, diegene die erop moet anticiperen.
pi_29104006
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:01 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Genaaid wordt je toch overal beter kijk je zelf even je bedrading na.

Wat je schreef lijkt mij ook een electrisch probleem.
なんだっけ
  maandag 25 juli 2005 @ 08:36:19 #203
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29104235
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
Net de videoband van de MotoGp bekeken, Rossi.
Dat was al bekend, maar hij bevestigd het weer op onnavolgbare wijze.
In het begin van de race ging hij verschillende keren bijna onderuit in die plensregen.
Stradivarius in 2 ronden meer dan 7 sec uitlopen
pi_29104252
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
Wat zou er gebeuren als deze op Lars ging zitten.
dit
  maandag 25 juli 2005 @ 09:34:54 #206
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29104644
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Stradivarius in 2 ronden meer dan 7 sec uitlopen

En Barros had geen enkele fout gemaakt die hele race, en Rossi leek het zeer moeilijk te hebben tot driekwart.

Maar jij hebt zeker alleen naar de lamme studio sport zitten kijken.
pi_29104760
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:34 schreef Patrick281 het volgende:

En Barros had geen enkele fout gemaakt die hele race, en Rossi leek het zeer moeilijk te hebben tot driekwart.

Maar jij hebt zeker alleen naar de lamme studio sport zitten kijken.
Nope, ben niet gaan rijden gisteren maar voor de buis gaan zitten...hopkins leek in het begin ook nog een kans te maken (eindigde toch laatste) en die andere van het soes team (naam even kwijt) ging een mooie strijd aan met barros op het eind, waaruit die soes als winnaar uit kwam en 2e werd

En rossi ging 2 of 3 keer bijna onderuit in de bochten, 1 keer zelfs zo erg dat ik echt dacht dat ie ging maar hij hield hem toch rechtop echt fantastisch om te zien hoe hij in 2 ronden zo'n gat wist te slaan tussen nummer 2 en 3

Ik heb zitten switchen tussen eurosport en bbc want het commentaar vd engelsen vond ik 10 keer interessanter, zij hadden het veel meer over de omstandigheden (en de faktoren die daarbij kwamen kijken) en over technieken enzo.
  maandag 25 juli 2005 @ 09:49:56 #208
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29104804
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Nope, ben niet gaan rijden gisteren maar voor de buis gaan zitten...hopkins leek in het begin ook nog een kans te maken (eindigde toch laatste) en die andere van het soes team (naam even kwijt) ging een mooie strijd aan met barros op het eind, waaruit die soes als winnaar uit kwam en 2e werd

En rossi ging 2 of 3 keer bijna onderuit in de bochten, 1 keer zelfs zo erg dat ik echt dacht dat ie ging maar hij hield hem toch rechtop echt fantastisch om te zien hoe hij in 2 ronden zo'n gat wist te slaan tussen nummer 2 en 3

Ik heb zitten switchen tussen eurosport en bbc want het commentaar vd engelsen vond ik 10 keer interessanter, zij hadden het veel meer over de omstandigheden (en de faktoren die daarbij kwamen kijken) en over technieken enzo.

OPM die wegrace gaat zitten kijken.
OPM die gaat zappen voor beter commentaar.

Ik volg het niet meer helemaal.

Hopkins leek inderdaad de runner up, was als knaapje van 22 jaar ook al verbazingwekkend 2 jaar beter dan zijn team maat, de ex'wereld kampioen Kenny Roberts die inderdaad verassend de tweede plaats binnenhaalde op een Suzuki die al 5 jaar niet mee kan komen.
Nadat Hopkins de aansluiting verloor bij de kopgroep na een klein bijna schuivertje was hij zijn ritme kwijt, ging een keer goed onderuit later en eindigde door een matig tempo vanaf dat moment als laatste met 2 ronden achterstand.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 25-07-2005 10:00:28 ]
pi_29104913
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:

OPM die wegrace gaat zitten kijken.
OPM die gaat zappen voor beter commentaar.

Ik volg het niet meer helemaal.
ik vond het echt boeiend gisteren een race waarbij materiaal minder belangrijk is dan de coureur, des te meer voor rossi

Missch ga ik er de volgende keer ook wel weer voor zitten
quote:
Hopkins leek inderdaad de runner up, was als knaapje van 22 jaar ook al verbazingwekkend 2 jaar beter dan zijn team maat, de ex'wereld kampioen Kenny Roberts die inderdaad verassend de tweede plaats binnenhaalde op een Suzuki die al 5 jaar niet mee kan komen.
Nadat Hopkins de aansluiting verloor bij de kopgroep na een klein schuivertje was hij zijn ritme kwijt en eindigde als laatste met 2 ronden achterstand.
Hopkins was toch 2 keer onderuit gegaan Of was dat iemand anders maar dat gibernau [/sub]zo schrijf je dat toch [sub] in het begin aan kop onderuit ging die wilde al vroeg een gat slaan en ging forceren
  maandag 25 juli 2005 @ 10:11:11 #210
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29105053
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hopkins was toch 2 keer onderuit gegaan Of was dat iemand anders maar dat gibernau zo schrijf je dat toch in het begin aan kop onderuit ging die wilde al vroeg een gat slaan en ging forceren
lastig om een normaal bericht te posten momenteel.

Hopkins verloor de aansluiting door een klein schuivertje, maar ging nog niet onderuit.
Nadat hij achterop was geraakt was hij het ritme kwijt, en ging wel neer.
Daarna was hij zijn hele vertrouwen kwijt, of hij nog een keer gevallen is heb ik misschien gemist, maar het tempo was ver te zoeken.

Giberknau reken ik niet mee, die was voor de helft van de race al out.
Volgens mij schrijf jij het goed, maar ik wil het niet weten, parodie.

Edit: John Hopkins bij de TT van Assen, over zijn Suzuki die de geest gaf en hij zodoende maar de bandenstapel in reed.

pi_29105435
ik kan meepraten
pi_29105479
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij schrijf jij het goed, maar ik wil het niet weten, parodie.
kan niet he, ik als n00B die het goed schrijft
  maandag 25 juli 2005 @ 10:41:53 #213
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29105559
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan meepraten
Damn you.

Alleen jammer dat de Kwakken nog nergens waren.
pi_29105678

Zijn de poorten van de hel nog steeds gesloten Pepijn
pi_29105843
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  maandag 25 juli 2005 @ 11:02:35 #216
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29105945
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:48 schreef hicham het volgende:

Zijn de poorten van de hel nog steeds gesloten Pepijn
Een tergend langzame en spychologische reis, ik wordt niet gelijk volledig afgebrand, zo ware het gegeven een hel is.
pi_29106659
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Een tergend langzame en spychologische reis, ik wordt niet gelijk volledig afgebrand, zo ware het gegeven een hel is.
Wat moet jij het zwaar hebben

Wat dan te denken van deze pitbull die het nodig vond met een stekelvarken in conclaaf te gaan

Foto's zijn niet echt smakelijk dus 2 linkjes

Foto 1
Foto 2
pi_29106855
zo geloof dat ik mijn werkoverdracht wel af heb. Nu nog 2,5 dag niks den hier en klaar.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 25 juli 2005 @ 11:51:41 #219
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29106935
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
Ach, als de KLX het weer doet rij ik hier gewoon over alle auto's heen van de directie.

Nee, voorlopig valt het nog mee, ga nog bijkomen met werk ook geloof ik.
Telefoon gaat nu ook naar de chef, dus kan mij meer concentreren.

Zal nog wel het nodige te verstouwen krijgen over missers straks of in de loop van de week.
Klopt zakelijk gezien ook allemaal, we are running a business overhere.
quote:
Wat dan te denken van deze pitbull die het nodig vond met een stekelvarken in conclaaf te gaan

Foto's zijn niet echt smakelijk dus 2 linkjes

Foto 1
Foto 2
Ik weet niet voor wie het vervelender is, de pijn voor het hondje of het risico voor het baasje die het eruit moet trekken.

Ik hoop wel dat er niks in zijn ogen zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 25-07-2005 11:57:29 ]
pi_29107699
OPM heeft z'n bike alweer verkocht
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zo geloof dat ik mijn werkoverdracht wel af heb. Nu nog 2,5 dag niks den hier en klaar.
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik weet niet voor wie het vervelender is, de pijn voor het hondje of het risico voor het baasje die het eruit moet trekken.
Het stekelvarkentje had ook nog wel wat hechtingen nodig volgens mij, maar heb nog niet het originele verhaal erachter kunnen vinden
pi_29108114
quote:
mijne is mooier knippers achter
  maandag 25 juli 2005 @ 13:10:36 #222
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29108908
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Ik vind die op M-F mooier.

Maar niet heus.
pi_29109875
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Jammer alleen dat die van jouw zo slecht te zien zijn Vorige keer viel me trouwens je kentekenverlichting pas op, leuke oplossing

Ik ben net terug van de motorzaak, het water valt hier echt met bakken uit de lucht. Ik stond bijna op het punt om met alleen spijkerbroek en motorjas te gaan want het is maar een paar honderd meter verderop die motorzaak, maar ben blij dat ik toch voor m'n motorbroek ook aan heb gedaan. Anders had ik nu een natte onderbroek

Heb m'n motor daar achter gelaten want er was niemand die het echt kon afhandelen. Morgen is diegene er wel en dan belt ie me nog wel op. Daarna in m'n motorpak teruggelopen naar huis Maar deze fungeerde als regenpak want tering, een douche is nog een pisstraaltje vergeleken met de regen waar ik net doorheen liep

Helm en handschoenen heb ik daar wel achtergelaten
pi_29110059
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:43 schreef hicham het volgende:

[..]

Jammer alleen dat die van jouw zo slecht te zien zijn Vorige keer viel me trouwens je kentekenverlichting pas op, leuke oplossing

Ik ben net terug van de motorzaak, het water valt hier echt met bakken uit de lucht. Ik stond bijna op het punt om met alleen spijkerbroek en motorjas te gaan want het is maar een paar honderd meter verderop die motorzaak, maar ben blij dat ik toch voor m'n motorbroek ook aan heb gedaan. Anders had ik nu een natte onderbroek [afbeelding]

Heb m'n motor daar achter gelaten want er was niemand die het echt kon afhandelen. Morgen is diegene er wel en dan belt ie me nog wel op. Daarna in m'n motorpak teruggelopen naar huis Maar deze fungeerde als regenpak want tering, een douche is nog een pisstraaltje vergeleken met de regen waar ik net doorheen liep

wat is er mis mee? link naar post mag ook, je hebt het vast al een keer verteld
  maandag 25 juli 2005 @ 13:51:57 #225
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29110131
quote:

[..]

Ik ben net terug van de motorzaak, het water valt hier echt met bakken uit de lucht. Ik stond bijna op het punt om met alleen spijkerbroek en motorjas te gaan want het is maar een paar honderd meter verderop die motorzaak, maar ben blij dat ik toch voor m'n motorbroek ook aan heb gedaan. Anders had ik nu een natte onderbroek [afbeelding]

pi_29110179
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

wat is er mis mee? link naar post mag ook, je hebt het vast al een keer verteld
Met de motor niets, maar de ketting is van baggerkwaliteit. Na 3 maanden en 7.000 kilometer heb ik hem al richting driekwart van het maximale op de achterbrug moeten spannen en gisteren ontdekte ik dat ik rolletjes mis en sommige zijn kapot
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Das mijn tekst

Maar nu eerste even een kopje koffie en chocowafels

( )
  maandag 25 juli 2005 @ 13:58:31 #227
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29110696
quote:
Op maandag 25 juli 2005 07:29 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik wilde al vragen waar de pics bleven van je nieuwes spatbord, de compie stond net uit gisteren hier.

Nou vandaag eensz kijken of de soep zo heet is als die word opgedient.
daar zijn ze dus

net mn KTM bij Lemmens afgeleverd... zal ik eens bellen of hij al klaar is?
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 25 juli 2005 @ 14:19:52 #229
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29110919
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:11 schreef Youp het volgende:
daar zijn ze dus
Echt eng gewoon, ik denk het terwijl jij het post.
quote:
net mn KTM bij Lemmens afgeleverd... zal ik eens bellen of hij al klaar is?
Jij maakt vrienden ja.
pi_29110979
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Echt eng gewoon, ik denk het terwijl jij het post.
[..]

Jij maakt vrienden ja.
hehe

hij hoopte hem deze week af te hebben.. want ze hadden maar 1 monteur daar, de rest was met vakantie checkup en afstellen... komop hey... 2 uurtjes werk ofzo? heeft t vast druk
pi_29111341
quote:
Jammer alleen dat die van jouw zo slecht te zien zijn
wie mooi wil zijn
quote:
Vorige keer viel me trouwens je kentekenverlichting pas op, leuke oplossing
wat is ermee dan

het ziet er hier nog droog uit...zal wel later komen dan
pi_29111713
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:53 schreef hicham het volgende:

[..]

Met de motor niets, maar de ketting is van baggerkwaliteit. Na 3 maanden en 7.000 kilometer heb ik hem al richting driekwart van het maximale op de achterbrug moeten spannen en gisteren ontdekte ik dat ik rolletjes mis en sommige zijn kapot
[..]

Das mijn tekst

Maar nu eerste even een kopje koffie en chocowafels

( )
Heb je al nieuws over de ketting? Het is toch raar dat je continu een baggerketting hebt. DIt is al de tweede toch?
  maandag 25 juli 2005 @ 14:50:56 #233
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29111832
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:22 schreef Youp het volgende:
hehe

hij hoopte hem deze week af te hebben.. want ze hadden maar 1 monteur daar, de rest was met vakantie checkup en afstellen... komop hey... 2 uurtjes werk ofzo? heeft t vast druk
Hmmmmm ik ruik een toezegging die ze niet waar kunnen maken.

Ik geef ze 2 weken.
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Why jij bent een lamme koekblik-woonwerkverkeerrijder.
pi_29111892
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
Why jij bent een lamme koekblik-woonwerkverkeerrijder.
maar vanavond missch nog wat doen he als het droog is...
pi_29111920
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:50 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hmmmmm ik ruik een toezegging die ze niet waar kunnen maken.

Ik geef ze 2 weken.
ik hoop het toch niet... heb m volgende week echt nodig om naar mn werk te knallen en zondag trouwens om met een aantal gasten door Z-limburg te gaan SMmen...
pi_29112007
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:11 schreef Patrick281 het volgende:

Edit: John Hopkins bij de TT van Assen, over zijn Suzuki die de geest gaf en hij zodoende maar de bandenstapel in reed.

[afbeelding]

pi_29112087
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:53 schreef Youp het volgende:

[..]

ik hoop het toch niet... heb m volgende week echt nodig om naar mn werk te knallen en zondag trouwens om met een aantal gasten door Z-limburg te gaan SMmen...
Uit ervaring blijkt dat het altijd langer duurt dan ze in de planning hebben. Al helemaal met 1 monteur.
pi_29112337
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wat is ermee dan

Wat er mee is Niks Ik vind het gewoon leuk gedaan Was me eerst niet eens opgevallen maar toen we in het donker reden na dat ongeluk van Martie viel het me pas op
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Heb je al nieuws over de ketting? Het is toch raar dat je continu een baggerketting hebt. DIt is al de tweede toch?
Eerste ketting van mij Vorige ketting die erop zat was van Rietvaerder en daar heb ik mee gewacht tot de zwaarste winter voorbij was. Anders zou ik een nieuwe ketting hebben en dan meteen door het strooizout heen gaan baggeren ermee. Dus toen reed ik een tijdje met een verouderde en slechte ketting rond. Nu had ik dus 7.000 km geleden een nieuwe ketting erop gezet en die slijt echt veeeeeel te snel Maar ik heb mijn motor daar dus achter gelaten en morgen krijg ik een telefoontje van de zaak voor meer info. Er was niemand die daar het 'recht' had om de zaak af te handelen

De monteur die daar wel was die vond het ook te gek voor woorden, ik span hem altijd volgens het WPH met de ruimste opgegeven marge en ik smeer hem ook altijd zo snel als mogelijk. Ik ben al een keer langsgeweest (na onze meet hier in amsterdam met het dijkenritje) om te vertellen dat m'n ketting toch echt veel te snel sleet maar toen begrepen ze het zelf ook niet Nu dat de rolletjes echt kapot zijn gaan ze ook contact opnemen met hun leverancier dus ik hoor het nog wel van ze
pi_29112376
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:59 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Uit ervaring blijkt dat het altijd langer duurt dan ze in de planning hebben. Al helemaal met 1 monteur.
mjah ze hebben wel een goede naam bij Lemmens.. en normaalgesproken zou het 1 dagje duren ofzo... ik heb (nog) goede hoop
pi_29113239
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:12 schreef Youp het volgende:

[..]

mjah ze hebben wel een goede naam bij Lemmens.. en normaalgesproken zou het 1 dagje duren ofzo... ik heb (nog) goede hoop
Als het normaal maar 1 dagje zou duren dan is er nog hoop.
pi_29113341
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Als het normaal maar 1 dagje zou duren dan is er nog hoop.

btw
motor iets op doscovery... net ice speedway nu the isle of man
  maandag 25 juli 2005 @ 15:47:20 #242
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29113419
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:45 schreef Youp het volgende:

btw
motor iets op doscovery... net ice speedway nu the isle of man
Ik ben donderdagavond die freaking stuntshow misgelopen op tv waar ze al weken reclame voor maken.
  maandag 25 juli 2005 @ 15:53:13 #243
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_29113615
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik ben donderdagavond die freaking stuntshow misgelopen op tv waar ze al weken reclame voor maken.
Ikke niet

Was wel gek als je ff 5 salto´s achter elkaar maakt met een motor
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_29113676
quote:

[..]

Ik snap de lol sowieso niet van die show, redbull nog wat toch? Ik keek fftjes, speelt die crosser met een torreador. Daarna maakt ie 5 salto's achter elkaar en bedankt ie het publiek

maandag 25 juli 2005 @ 15:55:48 #245
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29113708
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik snap de lol sowieso niet van die show, redbull nog wat toch? Ik keek fftjes, speelt die crosser met een torreador. Daarna maakt ie 5 salto's achter elkaar en bedankt ie het publiek

Mja, dat is ook normaal ja.
pi_29113745
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:54 schreef hicham het volgende:

[..]

dat doen ze zoooooo vaak... bijna traditie

"redbull-X-fighters" zal het trouwens wel zijn geweest
pi_29113814
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mja, dat is ook normaal ja.
ik kan het ze niet nadoen Maar het oog wil ook wat, dus steeds hetzelfde achter elkaar zien is ook niks Netzoals sommige motor video DVD's, een uur lang wheelies achter elkaar zonder variatie Dan doen die fastbikes gasten het leuker met hun Mach en how to influence people video's
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:56 schreef Youp het volgende:

[..]

dat doen ze zoooooo vaak... bijna traditie

"redbull-X-fighters" zal het trouwens wel zijn geweest
Dat was het ja
pi_29113830
Damn, het hoost hier. Als ik naar buiten kijk zie ik die arme fiets daar zo onbeschut in de regen staan

En het erge is dat ik geen laarzen bij me heb, dus dat word met natte poeten thuiskomen vreesch ik
pi_29113855
hier hoost het ook
pi_29113864
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef hicham het volgende:

[..]

ik kan het ze niet nadoen Maar het oog wil ook wat, dus steeds hetzelfde achter elkaar zien is ook niks Netzoals sommige motor video DVD's, een uur lang wheelies achter elkaar zonder variatie Dan doen die fastbikes gasten het leuker met hun Mach en how to influence people video's
[..]

Dat was het ja
was trouwens vast en zeker Travis Pastrana? niet?
pi_29113895
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Damn, het hoost hier. Als ik naar buiten kijk zie ik die arme fiets daar zo onbeschut in de regen staan

En het erge is dat ik geen laarzen bij me heb, dus dat word met natte poeten thuiskomen vreesch ik
Fiets fiets of motorfiets?
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:00 schreef Youp het volgende:

[..]

was trouwens vast en zeker Travis Pastrana? niet?
Ik zou het echt niet weten De crossers' naam was het niet waard om te onthouden
pi_29113951
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:00 schreef Youp het volgende:
hier hoost het ook
ja, maar jullie zitten allemaal zonder werkende motor, ik moet er zo nog op naar huis
  maandag 25 juli 2005 @ 16:06:49 #253
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29114061
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef hicham het volgende:
K'heb het niet gezien.

Maar jij zou geen kaartje kopen hoor ik al.
pi_29114277
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

K'heb het niet gezien.

Maar jij zou geen kaartje kopen hoor ik al.
Hier zijn nog wel wat clips te zien >> http://www.redbullxfighters.com/

En nee, ik zou geen kaartje kopen, mocht ik er eentje op straat vinden geef ik 'em aan jou
  maandag 25 juli 2005 @ 16:24:02 #255
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29114532
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:13 schreef hicham het volgende:
Hier zijn nog wel wat clips te zien >> http://www.redbullxfighters.com/

En nee, ik zou geen kaartje kopen, mocht ik er eentje op straat vinden geef ik 'em aan jou
Overdrijven is ook een vak.

Dus ik maak een fictieve kans dat ik ooit een kaartje krijg.

maar ja ooit ga je wel SM rijden en genieten van dit soort brilliante actie's.
Verwende student.

De disclaimer zit in de smiley.
pi_29114594
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

ja, maar jullie zitten allemaal zonder werkende motor, ik moet er zo nog op naar huis
ik ben gister op mn nikies en in mn spijkerbroek effe wezen rijden... met omweg naar het tankstation en terug... door de regen... ik was ook wel nat tot op het bot, maar het was zeker dolle pret vooral het uitaccelereren van bochtjes
pi_29114643
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.

Verwende student.

De disclaimer zit in de smiley.
laat m maar pep, die kerel heeft gewoon nog een dikke 1 pitter onder zn kont gehad
pi_29114695
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

quote:
Niks mis met SM rijden, crossen weet ik zo net nog niet maar ik heb er voorlopig niets tegen Waar ik dan weer niet de lol van inzie is in een stadion zitten waar welgeteld in grote stapel zand ligt en vervolgens steeds opgesprongen wordt Op een licht afwijkende manier dan normaal welliswaar
  maandag 25 juli 2005 @ 16:29:18 #259
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29114707
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:27 schreef Youp het volgende:

[..]

laat m maar pep, die kerel heeft gewoon nog geen dikke 1 pitter onder zn kont gehad
Wel voor hem, en hij kon hem niet bijhouden.

Zelfs niet met verneukende koppelingstruucjes.
pi_29114737
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:27 schreef Youp het volgende:

[..]

laat m maar pep, die kerel heeft gewoon nog een dikke 1 pitter onder zn kont gehad
ik wel, ik kan 'm geen ongelijk geven
pi_29114801
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

ik wel, ik kan 'm geen ongelijk geven
op je muil gegaan?, salto achterover bij het wegtrekken?, niet meer dan 10% gas gegeven?
pi_29114831
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:32 schreef Youp het volgende:

[..]

op je muil gegaan?, salto achterover bij het wegtrekken?, niet meer dan 10% gas gegeven?
het starten was al afknapper genoeg, daar hoefde ik niet verder voor te rijden
pi_29114872
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

het starten was al afknapper genoeg, daar hoefde ik niet verder voor te rijden
LOL

die dingen zijn dan ook voor echte mannen!!!

pi_29114884
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:34 schreef Youp het volgende:

[..]

LOL

ik kreeg 'm gestart, wees maar niet bang
  maandag 25 juli 2005 @ 16:35:54 #265
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29114907
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:34 schreef Youp het volgende:

[..]

LOL

Was wel een CR500, deze maand geloof ik zelfs nog.
pi_29114924
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

ik kreeg 'm gestart, wees maar niet bang
maar? toen was je afgepeigerd?
pi_29114948
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:35 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Was wel een CR500, deze maand geloof ik zelfs nog.
geloof het of niet maar mn ktm bied in de compressieslag nog 10x meer weerstand dan de CR500

soms ben ik te lui om aan mn decompressie te trekken en stamp ik hem er gewoon doorheen... maar dat doe je ook maar 2x op een dag
pi_29114967
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:36 schreef Youp het volgende:

[..]

maar? toen was je afgepeigerd?
toen ben ik gaan zitten en heb ik eenheel lui en klein rondje op de parkeerplaats getuft.

Ongeloofelijk, in een tijd waarin electronische starters gemeengoed zijn, heb ik daar een verrekte 2takt aan staan te trappen
pi_29115057
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

toen ben ik gaan zitten en heb ik eenheel lui en klein rondje op de parkeerplaats getuft.

Ongeloofelijk, in een tijd waarin electronische starters gemeengoed zijn, heb ik daar een verrekte 2takt aan staan te trappen
echte motoren kick je aan en een electrische starter = overgewicht + die krijgt zo'n dikke 2takt maar n keer of 10 gestart voordat hij doorfikt

geldt overigens ook voor 4takters zoals de mijne.. dan moeten er automatische kleplifters in anders is het zo dag dag met je startertje

daarnaast moet je dan een accu hebben enzo rot maar op met de troep
  maandag 25 juli 2005 @ 16:41:50 #270
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29115077
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:

Die CR500 van die maat van je slaat wat eerder af dan gemiddeld denk ik bij rustig toeren.

Maar die dingen hebben inderdaad geen vliegwiel, dus je moet wel altijd wat koppeling laten staan.
  maandag 25 juli 2005 @ 16:42:42 #271
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29115104
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:28 schreef hicham het volgende:

Niks mis met SM rijden....
Inderdaad.... ze rijden alleen nooit.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29115141
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die CR500 van die maat van je slaat wat eerder af dan gemiddeld denk ik bij rustig toeren.

Maar die dingen hebben inderdaad geen vliegwiel, dus je moet wel altijd wat koppeling laten staan.
een CR500 die afslaat? dat ken ik niet
pi_29115147
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:42 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Inderdaad.... ze rijden alleen nooit.
oh?
  maandag 25 juli 2005 @ 16:45:27 #274
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29115200
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:37 schreef Youp het volgende:
geloof het of niet maar mn ktm bied in de compressieslag nog 10x meer weerstand dan de CR500

soms ben ik te lui om aan mn decompressie te trekken en stamp ik hem er gewoon doorheen... maar dat doe je ook maar 2x op een dag
De CR500 moet ik wel veel harder aantrappen dan de KLX, die is echt een genot zeg maar als je een tussenstopje maakt.
Maar puur op de compressie is die viertakt inderdaad harder, die druk je met je hand niet langzaam door het punt heen.

De KLX heeft verder een automatische kleplichter compressienogwatdinges.
pi_29115323
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

De CR500 moet ik wel veel harder aantrappen dan de KLX, die is echt een genot zeg maar als je een tussenstopje maakt.
Maar puur op de compressie is die viertakt inderdaad harder, die druk je met je hand niet langzaam door het punt heen.

De KLX heeft verder een automatische kleplichter compressienogwatdinges.
automatische kleplichter >> automatische decompressie dus en die heeft mijn ktm weer niet gelukkig maar... trouwens als je ooit een keer de neiging krijgt om er hotcams in te knallen dan ben je m sowieso kwijt
  maandag 25 juli 2005 @ 16:54:46 #276
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29115467
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:49 schreef Youp het volgende:

[..]

automatische kleplichter >> automatische decompressie dus en die heeft mijn ktm weer niet gelukkig maar... trouwens als je ooit een keer de neiging krijgt om er hotcams in te knallen dan ben je m sowieso kwijt
Hotcams?

Hete nokkenassen of een Laser Hotcam uitlaat?
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:43 schreef Youp het volgende:
een CR500 die afslaat? dat ken ik niet
Stationair wat hoger?

Ding wil gas + wat koppeling.
Maar wij rijden er mee op de weg, dat scheelt ook in de tandwielen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Patrick281 op 25-07-2005 17:02:37 ]
pi_29115595
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:44 schreef Youp het volgende:

[..]

oh?
Bitchfiiiighhhtt
pi_29115719
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:41 schreef Youp het volgende:

[..]

echte motoren kick je aan en een electrische starter = overgewicht + die krijgt zo'n dikke 2takt maar n keer of 10 gestart voordat hij doorfikt

geldt overigens ook voor 4takters zoals de mijne.. dan moeten er automatische kleplifters in anders is het zo dag dag met je startertje

daarnaast moet je dan een accu hebben enzo rot maar op met de troep
ja, en nu worden er accu's met rubberbandjes op vastgezet om dat anders de verlichting het nauwelijks doet.........
pi_29116042
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hotcams?

Hete nokkenassen of een Laser Hotcam uitlaat?
[..]

Stationair wat hoger?

Ding wil gas + wat koppeling.
Maar wij rijden er mee op de weg, dat scheelt ook in de tandwielen.
hotcams; scherpere/hetere nokkenassen maar hotcam(s) is een merknaam (en niet alleen van laser dacht ik)

trouwens koppeling liep bij mijn 500 ook altijd een heeeel klein beetje aan... bij mn KTM overigens ook... maar stationair moet je idd maar eens wat hoger zetten dan niet te hoog, want dan gaat je kickstarter terugslaan

mijn 500 sloeg niet af... 1x ging ik hem uitzetten.. en mijn killswitch was kapot.. dus ik zette t ding altijd in de versnelling, pats koppeling los en uit.. als je de achterrem in trapte tenminste.. deed dat dus 1x met alleen de voorrem in.. en hij begon gewoon stationair te "burnen" op beton
pi_29116051
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

ja, en nu worden er accu's met rubberbandjes op vastgezet om dat anders de verlichting het nauwelijks doet.........
ik heb helemaal geen accu of wat dan ook...

-edit-

en ook zeker niet nodig!

[ Bericht 13% gewijzigd door Youp op 25-07-2005 17:23:18 ]
  maandag 25 juli 2005 @ 17:31:45 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29116339
Jeej... het regent daar... En ik moet ook nog een stukje achterop zo...
Helm in mijn rugzak.
Maar ja, 't moet wel, moeten even auto nr. 2 op gaan halen. Kunnen we iig weer boodschappen doen enzo.
  maandag 25 juli 2005 @ 17:35:45 #282
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29116426
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:17 schreef Youp het volgende:
hotcams; scherpere/hetere nokkenassen maar hotcam(s) is een merknaam (en niet alleen van laser dacht ik)
Mja, maar een KLX650R moet je niet tunen, kan je beter gelijk een hoge compressie Husq kopen.
En dan denk ik sowiezo eerst aan een andere carburateur, en misschien wat opboren.

Hij heeft wel al een lichtere krukas dan een KLX650C.
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Brighteyes het volgende:

Maar ja, 't moet wel, moeten even auto nr. 2 op gaan halen. Kunnen we iig weer boodschappen doen enzo.
Dat konden ze vroeger ook goed zonder auto.

Heb je vandaag een beetje kunnen werken zonder te Fokken?
pi_29116759
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:35 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mja, maar een KLX650R moet je niet tunen, kan je beter gelijk een hoge compressie Husq kopen.
En dan denk ik sowiezo eerst aan een andere carburateur, en misschien wat opboren.

Hij heeft wel al een lichtere krukas dan een KLX650C.
[..]
husky's... ziet er leuk uit, rijdt leuk, klinkt leuk... maar het blijft italiaanse teringtroep...

ik wil ook nog een mik vlakschuif carb met acceleratiepomp voor mn ktm, een mooi rvs uitlaatje inclusief bochtenwerk en heeel misschien eventueel ooit nog hotcams..... maar wanneer ik dat doe wordt de kop ook geport & polished
  maandag 25 juli 2005 @ 18:02:17 #284
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29117017
Tunen is duur, en vaak niet bevorderlijk voor de levensduur.
Koop dan voor amper de helft van dat bedrag een CR500 voor erbij.
pi_29117397
quote:

[..]

Ja wij ook. Maar dat is toch die stuntshow die ook vrijdag 5 augustus om 19 uur nog een keer komt (of een vervolg of zo?) Ik zag tenminste net nog een reclame daarvan en ik dacht dat het al geweest was, maar die stuntshow komt in ieder geval 5 augustus op tv.
pi_29117511
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
Die ut nie doet.
  maandag 25 juli 2005 @ 18:49:48 #287
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29118192
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja wij ook. Maar dat is toch die stuntshow die ook vrijdag 5 augustus om 19 uur nog een keer komt (of een vervolg of zo?) Ik zag tenminste net nog een reclame daarvan en ik dacht dat het al geweest was, maar die stuntshow komt in ieder geval 5 augustus op tv.
Tnx voor de tip dan kan ik hem nog een keer vergeten.
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Rausdouwer het volgende:

Die ut nie doet.
Die ut altijd doet, maar nu even niet.

Maar dat ligt meer aan een goede uitlaat pas -en mooi maken.
pi_29118364
Mercy heeft vandaag een kaartje gehad van een MF-er. Ze hebben elkaar geloof ik maar heel even gezien en toch heeft die gast de moeite genomen om een kaartje te sturen (van een zx-9R).
pi_29118388
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tnx voor de tip dan kan ik hem nog een keer vergeten.
[..]

Die ut altijd doet, maar nu even niet.

Maar dat ligt meer aan een goede uitlaat pas -en mooi maken.
Ik hoopte dat jij ons dan zou mailen, msn-en, sms-en zodat wij 5 augustus niet zouden vergeten te kijken.
pi_29118442
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
tsjah daar zit ook wel wat in... maarja... carb en uitlaat moeten sowieso vind ik

-edit-

hmmz.. wacht es.. ABP racing heeft een 620 LC4 getuned... uitlaatje, nokkenasjes, cilinderkop bewerkt, mikuni vlakschuif...

69nm koppel en 63,3pk aan het achterwiel dat is meer dan jouw CR500 pep

[ Bericht 26% gewijzigd door Youp op 25-07-2005 19:03:12 ]
  maandag 25 juli 2005 @ 18:57:00 #291
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29118454
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Mercy heeft vandaag een kaartje gehad van een MF-er. Ze hebben elkaar geloof ik maar heel even gezien en toch heeft die gast de moeite genomen om een kaartje te sturen (van een zx-9R).
Ik wilde ook een kaartje sturen hoor, dan weet je dat.

Maar wel attent van zo'n gozer, en dan nog van een kawa dude.
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:55 schreef Rausdouwer het volgende:

Ik hoopte dat jij ons dan zou mailen, msn-en, sms-en zodat wij 5 augustus niet zouden vergeten te kijken.
Zo'n afspraak zou ik inderdaad minder snel vergeten.

Voor mezelf vergeet ik vrij snel.
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:56 schreef Youp het volgende:
tsjah daar zit ook wel wat in... maarja... carb en uitlaat moeten sowieso vind ik
Ik kan misschien een RVS uitlaatbocht kopen, met grotere diameter.

En ja carb kan je nog wel eens op de kop tikken, uitlaat natuurlijk helemaal.

Nieuw is ook nog redelijk te doen, als zag ik op een site dat een nieuwe carb 250-300 kost, en een vlakschuif 700 euro.
pi_29118608
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Van de Bosche Bollen?

Ze hadden ook nog een ander initiatief maar het is daar ineens stilgevallen in dat topic
  maandag 25 juli 2005 @ 19:03:02 #293
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29118658
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:01 schreef hicham het volgende:

Van de Bosche Bollen?

Ze hadden ook nog een ander initiatief maar het is daar ineens stilgevallen in dat topic
Wat... met 180 motoren in de tuin staan?

En Raus maar koffie zetten.
pi_29118684
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat... met 180 motoren in de tuin staan?

En Raus maar koffie zetten.
En pannekoeken maken
pi_29118698
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik wilde ook een kaartje sturen hoor, dan weet je dat.

Maar wel attent van zo'n gozer, en dan nog van een kawa dude.
[..]

Zo'n afspraak zou ik inderdaad minder snel vergeten.

Voor mezelf vergeet ik vrij snel.
[..]

Ik kan misschien een RVS uitlaatbocht kopen, met grotere diameter.

En ja carb kan je nog wel eens op de kop tikken, uitlaat natuurlijk helemaal.

Nieuw is ook nog redelijk te doen, als zag ik op een site dat een nieuwe carb 250-300 kost, en een vlakschuif 700 euro.
zie mn edit bij ABP racing kost een Mikuni vlakschuif met acceleratiepomp (nieuw) 300 euro... een Keihin FCR kan idd 700-1000 euro kosten is alleen iets makkelijker af te stellen dan de mikuni...
  maandag 25 juli 2005 @ 19:16:32 #296
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_29119036
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:04 schreef Youp het volgende:
zie mn edit bij ABP racing kost een Mikuni vlakschuif met acceleratiepomp (nieuw) 300 euro... een Keihin FCR kan idd 700-1000 euro kosten is alleen iets makkelijker af te stellen dan de mikuni...
Kiek , als ik er met de KLX niet uitkom kan ik altijd nog een Mikuni vlakschuif kopen.
Het arbeidsloon is al genoeg om het niet aan de motorzaak uit te geven, en direct een echte verbetering te bestellen.

Volgens mij heeft een carb op een 1 pitter best wat te lijden, de CR heeft in 2003 ook een spiksplinternieuwe gekregen, was nodig doordat hij 17 jaar onder hevige trillingen arbeid had moeten verrichten zo zei de vorige eigenaar.

Ik zag inderdaad op die site zo'n Keihin staan, die is wel prijzig.
Koop een motor van 1550 euro, en zet er een carb op van 1.000 euro.
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:04 schreef hicham het volgende:
En pannekoeken maken

[ Bericht 6% gewijzigd door Patrick281 op 25-07-2005 19:24:08 ]
pi_29119395
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik begreep die tekst voor je edit sowieso niet maar na een F5 opeens een plaatje
Sommige mensen willen nooit op een SM rijden, dus gaan ze maar sprongetjes maken met een SS
Een blingbling SS nog wel

Maar dat gaat niet altijd goed
pi_29119548
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Kiek , als ik er met de KLX niet uitkom kan ik altijd nog een Mikuni vlakschuif kopen.
Het arbeidsloon is al genoeg om het niet aan de motorzaak uit te geven, en direct een echte verbetering te bestellen.

Volgens mij heeft een carb op een 1 pitter best wat te lijden, de CR heeft in 2003 ook een spiksplinternieuwe gekregen, was nodig doordat hij 17 jaar onder hevige trillingen arbeid had moeten verrichten zo zei de vorige eigenaar.

Ik zag inderdaad op die site zo'n Keihin staan, die is wel prijzig.
Koop een motor van 1550 euro, en zet er een carb op van 1.000 euro.
[..]

[afbeelding]
ik heb de vorige sproeiernaald van mn KTM nog.. die gast zei dat ie m vervangen had omdat hij niet zo heel mooi meer liep.. dat ding is gewoon half doormidden van het trillen en het ergens tegenaan tikken
pi_29119599
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:28 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik begreep die tekst voor je edit sowieso niet maar na een F5 opeens een plaatje
Sommige mensen willen nooit op een SM rijden, dus gaan ze maar sprongetjes maken met een SS
Een blingbling SS nog wel

Maar dat gaat niet altijd goed
ja.... en DAT is dom.. HEEEEL DOM!!!
  maandag 25 juli 2005 @ 19:39:07 #300
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_29119711
Leuk filmpje hicham,
Wanneer ga jij dat uitproberen?
en zo ja, welke bult ga je gebruiken?
1 van de bruggetjes ergens in amsterdam?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')