Bal van de voet op je stepje zetten anders kan je binnenkort nieuwe schoenen gaan kopenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Schrok vanmiddag even toen ik een rotonde nam, voelde mijn tenen over de grond schrapen![]()
Heb nog maar een centimetertje over![]()
[afbeelding]
Maar een geluk bij een ongeluk dat je nu niet in Frankrijk aan het toeren bent. Hoe sneu ook voor alle betrokkenen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
WTF![]()
![]()
Ik heb dus echt een fucking slechte ketting op m'n BanditIk hoorde een irritant geratel en getik tijdens het optrekken (normaal oordopjes in dus hoor ik dat niet
) Stop ik bij een industrieterrein om de boel te controleren. Mis ik gewoon rollen
![]()
Sommige rollen zijn ook al half kapot
Geen toerritje voor mij vandaag
Dinsdag gelijk even langs de dealer, waarom zijn ze nou maandag gesloten
En ook meteen een vraagje, een ketting bestaat uit schakels die links en rechts een bolletje hebben en in het midden een smaller stukje toch? Maar 1 van die schakels heeft dat dus niet en is overal even dik. Ik bedoel dus dit...
Normaal:
[afbeelding]
Maar nou zit er ook zo een schakel tussen:
[afbeelding]
Dit is toch de klinkschakel oidDaar ging ik iig van uit al die tijd. Maar ik ontdek dus nu dat ik TWEE van die schakels heb, dat hoort helemaal niet toch?
baggerzooi
KTM!!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:02 schreef ondeugend het volgende:
De 250 is van start gegaan en weer een Wet-Race.
Ik ben benieuwd naar de vele momentjes die zullen gaan komen.
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:14 schreef hicham het volgende:
Bal van de voet op je stepje zetten anders kan je binnenkort nieuwe schoenen gaan kopen
Je hebt nog een retegoeie band trouwens, dus liever wacht je nog even met achterband vervangen
Daar zeg je me watquote:Op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar een geluk bij een ongeluk dat je nu niet in Frankrijk aan het toeren bent. Hoe sneu ook voor alle betrokkenen.
Het gaat wel lekker heH, de laatste tijd hierquote:Op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
FS heeft een ongelukje gehadde voorbumper is eraf, deuk in een spatbord en een koplamp stuk.
Ik ga het zo zien, want ze was onderweg hier naartoe.
Staan nu het schadeformulier in te vullen.
En haar autotje uit 1988 was pas voor het idiote bedrag van 1.700 euro opnieuw gespoten, wielkasten vervangen enz.![]()
Dus het klopt inderdaad dat er twee klinkschakels zijn als ik twee van die bolle schakels heb? Dan hebben hun dus op een verkeerde manier de ketting gemonteerd toch? Kan ik meenemen in het bedrag van een nieuwe kettingquote:[..]
KTM!!![]()
[..]
![]()
Wel vreemd dat je 2 klinkschakels hebt ja.
Die snel slijtende kettingen wist ik al, maar slecht uitgaande lager kom je nu mee?quote:Maar Riet klaagde ook altijd over snel slijtende kettingen, hij had in een jaar tijd zo 2 setjes versleten.
Er was ook nog een issue met een slecht uigaand lager van de versnellingsbak.![]()
In ieder geval ging hij wel heel lullig.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
Oyama blokkeert zijn voorwiel, valt niet omdat hij te scherp instuurde.
Eurosport.![]()
Die flaporen let ik nu altijd op sinds jullie het er een keer over hadden in de Fok!MCquote:Op zondag 24 juli 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
x2
Ook al flaporen die Fulcrum, heb jij vast nog pics van Hicham..Martie was er vroeger goed in![]()
En toen Raus er op ging letten had ik ze ook, maar dat was zeker niet als ik echt snelle bochten ging maken.![]()
Het is allemaal jouw schuld!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
Het gaat wel lekker heH, de laatste tijd hier
Inderdaad !quote:Op zondag 24 juli 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld!!!
Het begon toen jij je motor liet vallen........![]()
Ik weet het verhaal niet precies, maar hij had het vaak over een doorglippend gevoel, kettingslip bij het optrekken. Dus net alsof de afstand tussen het voor en achtertandwiel niet altijd gelijk was.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
Die snel slijtende kettingen wist ik al, maar slecht uitgaande lager kom je nu mee?Heeft ie een keer zijn ketting te strak gespannen oid
En het ziet er op tv zo simpel uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In ieder geval ging hij wel heel lullig.![]()
Er zijn wel ergere, Makster had er zelfs een tijdje 1 in zijn avatar, in een snelle klaverblad achtige bocht bij Dordt notabene.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:31 schreef hicham het volgende:
Hier flaporen
[afbeelding]
[afbeelding]
En 2 motoren die verleden tijd zijn in de Fok!MC
Vaagquote:Op zondag 24 juli 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het verhaal niet precies, maar hij had het vaak over een doorglippend gevoel, kettingslip bij het optrekken. Dus net alsof de afstand tussen het voor en achtertandwiel niet altijd gelijk was.
En ook dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef hicham het volgende:
Maar ik heb een fucking 25KW bandit, dus zoveel vermogen komt er nou ook wer niet op te staan
Bij wie ligt de schuld?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ook dat heb ik vaker gehoord.![]()
Fucking kutcrash.![]()
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/3268/p1010708web5fs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die opknapbeurt 3 weken geleden was al met dank aan de Postbank.![]()
Als ik start wil ie ook wellis knallen... wasda?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Als je dit doet en er zit mengsel in, laat hem dan even indrogen anders knalt ie zo bij de eerstvolgende start.![]()
* ook opgeslagen heeft.quote:
Gilex, die ik overigens niet als echte dealer beschouwquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
Dinsdag gelijk even langs de dealer, waarom zijn ze nou maandag gesloten
Jouw bouw zorgt er voor dat je kennelijk sowieso best wel grappig op de motor zit vaakquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef vetprob het volgende:
Jouw bouw zorgt er voor dat je kennelijk sowieso best wel grappig op de motor zit vaak![]()
Ik weet niet wat het precies is, maar met die zx7r is dat ook zoquote:
't ging sowieso niet door, ik zei al tegen hiesj dat we je even moesten bellen als we echt wilden langskomen...maar geen van ons 2 heeft je nummerquote:Op zondag 24 juli 2005 14:26 schreef hollander172 het volgende:
Ik ben er vanmiddag niet anders was je welkom.
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:08 schreef vetprob het volgende:
Ik weet niet wat het precies is, maar met die zx7r is dat ook zoCheck die foto's die je zelf net post maar... als een bolletje derop ofzo.
Vergelijk maar eens met martie die daar op z'n ex rijdt.
![]()
Helaas, helaas geen fakequote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Het is overigens zo voorspelbaar dat het wel fake moet zijn.
Wat voor Alfa hadden ze gekocht eigenlijk? 155?![]()
Hicham, jij hebt problemen met je ketting toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:18 schreef hicham het volgende:
Vanavond om 21:35 een blik op de weg motorspecial schijnt 't
Ik ga vast achter de TV zitten [afbeelding]
alfa he.. italiaanse rommelquote:Op zondag 24 juli 2005 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helaas, helaas geen fake
Het is een 145, en de pech-meneer dacht dat het iets met een drijfas, krukas of lagers in de motor is. Goed kapot dus...
Auto'tje staat er nog. Wij zijn vandaag met de trein terug gekomen...
*snik*
Ik laat de rest van de vertelling van 'stinkie en BE en Het Grote Avontuur van de Reis naar het Noorden' aan stinkie over.
bij een dealer of handelaar gekocht??quote:Op zondag 24 juli 2005 20:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mijn merk is het nooit geweest, maar ik ben goed pissig dat een auto die zogenaamd in orde is in de 6e week al een nieuw blok nodig gaat hebben. Daar ga ik dus nog wel even over bellen. Ik ga er niet vanuit dat het wat oplevert, maar ik wil ook nog wel even uitzoeken hoe het met de jurisiche kant van het verhaal zit. Voor 2500 euro verwacht ik wel meer dan 2000 kilometer te kunnen rijden in 6 weken
Alsof Riet wat weet over hichams spanverledenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Youp het volgende:
van Riet moet ik zeggen dat je hem te vaak en te strak spant...
nope, maar dat geld ook alleen maar voor auto's vanaf 4500quote:
Ah, dus jullie waren al op de terugweg? Toch goed afgelopen dan vind ikquote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
De autop staat nu dus nog in Montpol oid. Wij hebben taxi naar Bordeaux genomen, daar een hotel gezocht. Vanuit restaurant Skaai sms gestuurd of ze wilde posten
Vanochtend de TGV naar Parijs genomen, daar in de Thalys naar Utrecht en vanaf daar naar Gouda.....
Auto komt binnen nu en 2 weken hierheen en dan maar eens kijken wat er mis mee is......
wat heb ik gemist? Ongelukken? Mensen onderuit?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is toch wat met die vervoersmiddelenEcht niet normaal dat iedereen ongeveer al een ongeluk heeft gehad. Vloek op Fok MC?
![]()
mjah bovag is altijd een stukje extra zekerheid......quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nope, maar dat geld ook alleen maar voor auto's vanaf 4500
geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik datquote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef vetprob het volgende:
[..]
Alsof Riet wat weet over hichams spanverleden![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat heb ik gemist? Ongelukken? Mensen onderuit?
Ik weet het, tis wachten tot jij ook mot met hem krijgtquote:Op zondag 24 juli 2005 21:00 schreef Youp het volgende:
[..]
geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik dat
Spannen doe ik volgens het WPH en heb ik tot nu toe alleen maar gedaan toen de ketting echt tot op de achterbrug in te drukken was, dus zeg maar tegen Riet dat hij ongelijk heeftquote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
Hicham, jij hebt problemen met je ketting toch?
van Riet moet ik zeggen dat je hem te vaak en te strak spant...
Klotequote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Met Martie gaat het nog steeds niet zo heel goed. Met name de nek- en hoofdpijn blijven aanhouden waardoor hij eigenlijk de hele dag in bed of op de bank ligt.Woensdagmiddag en donderdag bleek de telefoon bij de huisarts er uit te liggen. Onze huisarts is sowieso op vakantie t/m 2 augustus. Uiteindelijk ben ik maar naar de praktijk toe gereden om pijnstillers te halen en een afspraak bij de vervangende huisarts te regelen. Vrijdagochtend konden we op het inloopspreekuur terecht. Met veel moeite had ik Martie eindelijk iets voor acht uur 's ochtends in de auto zitten. Toen we bij de praktijk aankwamen, bleek de vervangende huisarts net die ochtend ziek te zijn geworden.
Lekker handig, riep de assistente even de naam van een vervangende huisarts en dan kon je het verder uitzoeken. Gelukkig had ik nog wat over de locatie opgevangen, dus we zijn in de auto gesprongen en zijn richting die locatie gereden. Al met al bleek het nog mee te vallen om die huisarts te vinden. Het was wel een droevige bedoening daar. De kamer van de huisarts was piepklein. Er paste net een bureau en twee stoelen in. De wachtkamer was net zo groot, dus bijna iedereen moest in de apotheek ernaast gaan wachten.
Nu maar afwachten totdat het beter met Martie gaat, want aan de huisartsen hebben we ook niets. Woensdag moeten we naar het ziekenhuis voor controle. Hopelijk hebben die nog wat zinnigs te zeggen.
ik maak niet gauw mot met mensenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:02 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik weet het, tis wachten tot jij ook mot met hem krijgt![]()
Grrr, had ik maar ook tijdig MC verlatenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is toch wat met die vervoersmiddelenEcht niet normaal dat iedereen ongeveer al een ongeluk heeft gehad. Vloek op Fok MC?
![]()
FS heeft niets neem ik aan? Pepijn, doet je fiets het nog wel?![]()
Vetprob hoe is het met je voet?
jammer bwt, maar ja volgende keer beter.
Volgens mij zijn er maar weinig hier die mot zoeken.quote:
Youpiquote:Op zondag 24 juli 2005 21:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb in 800km minstens 1mm rubber van mn achterband versleten
ja serieus... goldspeeds van de zachste compound zijn slecht voor je beursquote:
Ja met Martie. Je moet deel 275 vanaf halverwege pagina 2 nog maar eens lezen. Martie heeft één nacht in het ziekenhuis gelegen. Daarna leek het even goed te gaan, maar nu ligt hij dus alleen maar in bed met ernstige nekpijnen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, ik heb een rel gemist. Is die Rietspeerder nu gebanned of niet, want dat was me min of meer wel duidelijk gemaakt, nog een paar klachten over 'm en hij kon verdwijnen..... ik vond het eng dat ie begon over meer ervaring in de billen hebben trouwen
Maar begrijp ik ook goed dat er een ongeluk is gebeurt met iemand
nsbquote:Op zondag 24 juli 2005 21:00 schreef Youp het volgende:
[..]
geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik dat
Ik hoop dat ze daar woensdag dus iets zinnigs over kunnen zeggen. Ik heb de helm afgedaan omdat Martie zelf al de hele tijd begon op te staan. Als er iets met zijn nek was dan had hij het zelf toch al verergert. Ik kreeg het gevoeld dat door die helm af te doen ik hem weer rustig zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Teruggelezen. Jezus..... Maar hij is er redelijk vanaf gekomen dus? Hersenschudding en kneuzingen. F afwachten waar de nekpijn vandaan komt. Whiplash misschien? Zag dat zijn nek gefixeerd was (maar dat is standaard). Wie heeft de helm afgedaan?
Boxerquote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
Avond
Gaat weer lekker met de vervoermiddelen op FOK
Wat voor motor zat / zit erin bij BE, Twin Spark of Boxer
[..]
nsb![]()
![]()
ah, oke.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar woensdag dus iets zinnigs over kunnen zeggen. Ik heb de helm afgedaan omdat Martie zelf al de hele tijd begon op te staan. Als er iets met zijn nek was dan had hij het zelf toch al verergert. Ik kreeg het gevoeld dat door die helm af te doen ik hem weer rustig zou kunnen krijgen.
Owkee, gaat je wel schelen in de pegels. Das een geluk bij een ongeluk. Mocht er veel verrot zijn dan kan het gunstiger zijn om een nieuwe motor erin te hangen. Er zijn zat boxer motoren te vinden.quote:
garantie? tisda?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Owkee, gaat je wel schelen in de pegels. Das een geluk bij een ongeluk. Mocht er veel verrot zijn dan kan het gunstiger zijn om een nieuwe motor erin te hangen. Er zijn zat boxer motoren te vinden.
Mocht het nodig zijn kan ik bij de garage waar ik gewerkt heb weleens een balletje opgooien of hun iets weten te staan voor een gunstige prijs![]()
Zat je trouwes nog in de garantie periode
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
garantie? tisda?
Was gewoon handelaar, niks Bovaq of wat dan ook, maar ik ga bellen zodra die wagen bij de schadehersteller staat en ze aan kunnen geven wat er mankeert. Maar als het idd de lagers zijn dan word het waarschijnlijk een revisie motor, maar dat gaat er ook wel van afhangen wat het kost enzo.....
nou, om eerlijk te zijn...... startten 'm nog ff toen de slaapwagen kwam en een en al herrie. Kerel gaf meteen aal aandrijfstang, krukas of lagers. Geen van 3en en de goedkoopste problemen.quote:
Lijkt me wel dat je hem hier mee mag confronteren jaquote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Waarschijnlijk garantie tot de voordeur...
Volgens mij geen Bovag garage, maar dat gaat sowieso pas vanaf 4500, en ik heb er 2500 voor betaald. Maar er moet mss toch wel iets te doen zijn als dat kreng na 6 weken in elkaar stort.
11 juni werd dat ding van mij...Beetje erg kort dag...
Klinkt flink vertieft jaquote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nou, om eerlijk te zijn...... startten 'm nog ff toen de slaapwagen kwam en een en al herrie. Kerel gaf meteen aal aandrijfstang, krukas of lagers. Geen van 3en en de goedkoopste problemen.
Daarbij komt dat mijn wagen ook een nieuwe motorsteun nodig heeft en nieuwe remmen (hopende dat het daarbij blijft) dus financieel word het ook allemaal al krap.....
Ik dacht er wel aan, maar hij is een paar keer opgestaan voordat ik wat kon doen of zonder dat ik er wat tegen kon doen. Hij luisterde niet. Nadat hij de helm afhad wel. Hij was er overigens zelf al mee bezig.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:07 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ah, oke.
Vroeg erom om dat meestal getuigen uit goede wil de helm afdoen enzo, terwijl je dit dus nooit mag doen, net als dat je mensen in een auto, indien veilig mogelijk, gewoon moet laten zitten en eventueel de nek fixeren. Mag iemand ook nooit op laten staan, maar ik kan me goed indenken dat je aan dat soort dingen niet denk als je het ziet gebeuren.....
Tis even afwachten dus. Hopen dat het niks ernstigs is
Ik denk idd niet dat de het helm afdoen veel invloed meer heeft gehad. Hij zat zelf al aan dat ding te duwen / trekken en de helm zat ook niet goed op z'n hoofd na de klap. Jammer dat het nu zo slecht gaat met hemquote:Op zondag 24 juli 2005 22:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik dacht er wel aan, maar hij is een paar keer opgestaan voordat ik wat kon doen of zonder dat ik er wat tegen kon doen. Hij luisterde niet. Nadat hij de helm afhad wel. Hij was er overigens zelf al mee bezig.![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Waarschijnlijk garantie tot de voordeur...
Volgens mij geen Bovag garage, maar dat gaat sowieso pas vanaf 4500, en ik heb er 2500 voor betaald. Maar er moet mss toch wel iets te doen zijn als dat kreng na 6 weken in elkaar stort.
11 juni werd dat ding van mij...Beetje erg kort dag...
Nee, dat niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:29 schreef hicham het volgende:Baggerzooi, auto kopen en na een tijdje loopt dat ding in de soep, was zeker van een oud vrouwtje geweest volgens de handelaar?
bedoelde het ook niet beschuldigend hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat de het helm afdoen veel invloed meer heeft gehad. Hij zat zelf al aan dat ding te duwen / trekken en de helm zat ook niet goed op z'n hoofd na de klap. Jammer dat het nu zo slecht gaat met hem
Dat begreep ik ook welquote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
bedoelde het ook niet beschuldigend hoorgewoon puur interesse. En als ze er zelf meer rommelen is er idd weinig tegen te doen
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef vetprob het volgende:
Hmm, heb ik geen geld komt de een na de andere kostenpost
Brommer, motor en nu ook de PC die weer wat heeft. Nog ff kunnen posten op ma's PCIk kan best zonder PC, maar ik kan niet zonder F5'en in FokMC
![]()
Nou, dat wordt dus een nuttige week komende dagen. Kennelijk moet ik nu een krant gaan lezen in de ochtend. Nog even dinsdag of woensdag naar de PCwinkel waar ik werk met mijn harde schijf. Das dan weer een voordeel. Kan ik hem zelf meteen even oplappen zonder genaaid te worden
Gelijk maar een grote harde schijf op, MC meet foto's passen niet meer erop
wat denk je zelf als ik zeg dat al haar geld .. en meer in die auto zit?quote:
Daar was ik eigenlijk al bang voor, maar je sprak ook vooral vanuit eerste persoon dus het leek of jij er ook nogal wat geld in geplet (<-- jouw woordjequote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
wat denk je zelf als ik zeg dat al haar geld .. en meer in die auto zit?![]()
morgen gaat mijn KTM naar Lemmens... dus waarschijnlijk zit ik idd de hele dag kansloos achter de pcquote:Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar was ik eigenlijk al bang voor, maar je sprak ook vooral vanuit eerste persoon dus het leek of jij er ook nogal wat geld in geplet (<-- jouw woordje) had. Dus ik begreep het niet helemaal meer
![]()
Wordt morgen wel saai dan in de Fok!MC![]()
Maar stinkie, BE en Youp zijn er ook al weer dus die moeten het een beetje compenseren
Tering, mocht ik maar weer werken.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Morgen ook weer werken![]()
Teringzooi, begon er net aan te wennen
Zo kan je het inderdaad ook zien ja. Heb eigenlijk niks te klagen maarje ben een Hollander hehquote:Op zondag 24 juli 2005 23:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Tering, mocht ik maar weer werken.
Morgen ochtend voor de laatste keer naar de CWI en dan is de inschrijving compleet.
per 1 augustus werkeloos.
Maarrrrr.,,,,,,,,, morgen middag weer een gesprek op een open sollicitatie van iets meer dna een maand geleden waar ze toen net iemand hadden aangenomen, en die belde een paar dagen voor ie moest beginnen af dat ie niet kwam.
Succes morgen !quote:Op zondag 24 juli 2005 23:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Tering, mocht ik maar weer werken.
Morgen ochtend voor de laatste keer naar de CWI en dan is de inschrijving compleet.
per 1 augustus werkeloos.
Maarrrrr.,,,,,,,,, morgen middag weer een gesprek op een open sollicitatie van iets meer dna een maand geleden waar ze toen net iemand hadden aangenomen, en die belde een paar dagen voor ie moest beginnen af dat ie niet kwam.
Precies zoals het hoort!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:26 schreef ondeugend het volgende:
En @ BE en haar vis ; Sneu zeg ! hopen dat het mee gaat vallen met de kosten en de goodwil van de verkoper.
Nogmaals beterschap aan Martie bji deze iigquote:Op zondag 24 juli 2005 21:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja met Martie. Je moet deel 275 vanaf halverwege pagina 2 nog maar eens lezen. Martie heeft één nacht in het ziekenhuis gelegen. Daarna leek het even goed te gaan, maar nu ligt hij dus alleen maar in bed met ernstige nekpijnen.![]()
dat is in kockengen, boven utrechtquote:Op maandag 25 juli 2005 07:01 schreef vetprob het volgende:
En motorXtra ofzo... is die niet in de buurt? Daar kan je zelf sleutelen met hulp![]()
Ik wilde al vragen waar de pics bleven van je nieuwes spatbord, de compie stond net uit gisteren hier.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
oh trouwens... mijn polisport spatbord
[afbeelding]
[afbeelding]
Compleet eigen voornemen, of hadden ze er iets van gezegt?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog een beetje ruggegraat en mijn goede voornemen om eerst te gaan werken en dan fok te checken in zien te lossen.
Zo af en toe laat je weleens doorschemeren niet zo gelukkig meer te zijn met je werk.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:32 schreef Patrick281 het volgende:
Nu de deur uit naar de poorten van de hel.![]()
Genaaid wordt je toch overalquote:Op maandag 25 juli 2005 01:58 schreef Crashcat het volgende:
![]()
Weet iemand nog een goede monteur omgeving Rotterdam?
Bij voorbaat dank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |