Alsof Riet wat weet over hichams spanverledenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Youp het volgende:
van Riet moet ik zeggen dat je hem te vaak en te strak spant...
nope, maar dat geld ook alleen maar voor auto's vanaf 4500quote:
Ah, dus jullie waren al op de terugweg? Toch goed afgelopen dan vind ikquote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
De autop staat nu dus nog in Montpol oid. Wij hebben taxi naar Bordeaux genomen, daar een hotel gezocht. Vanuit restaurant Skaai sms gestuurd of ze wilde posten
Vanochtend de TGV naar Parijs genomen, daar in de Thalys naar Utrecht en vanaf daar naar Gouda.....
Auto komt binnen nu en 2 weken hierheen en dan maar eens kijken wat er mis mee is......
wat heb ik gemist? Ongelukken? Mensen onderuit?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is toch wat met die vervoersmiddelenEcht niet normaal dat iedereen ongeveer al een ongeluk heeft gehad. Vloek op Fok MC?
![]()
mjah bovag is altijd een stukje extra zekerheid......quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
nope, maar dat geld ook alleen maar voor auto's vanaf 4500
geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik datquote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef vetprob het volgende:
[..]
Alsof Riet wat weet over hichams spanverleden![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat heb ik gemist? Ongelukken? Mensen onderuit?
Ik weet het, tis wachten tot jij ook mot met hem krijgtquote:Op zondag 24 juli 2005 21:00 schreef Youp het volgende:
[..]
geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik dat
Spannen doe ik volgens het WPH en heb ik tot nu toe alleen maar gedaan toen de ketting echt tot op de achterbrug in te drukken was, dus zeg maar tegen Riet dat hij ongelijk heeftquote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
Hicham, jij hebt problemen met je ketting toch?
van Riet moet ik zeggen dat je hem te vaak en te strak spant...
Klotequote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Met Martie gaat het nog steeds niet zo heel goed. Met name de nek- en hoofdpijn blijven aanhouden waardoor hij eigenlijk de hele dag in bed of op de bank ligt.Woensdagmiddag en donderdag bleek de telefoon bij de huisarts er uit te liggen. Onze huisarts is sowieso op vakantie t/m 2 augustus. Uiteindelijk ben ik maar naar de praktijk toe gereden om pijnstillers te halen en een afspraak bij de vervangende huisarts te regelen. Vrijdagochtend konden we op het inloopspreekuur terecht. Met veel moeite had ik Martie eindelijk iets voor acht uur 's ochtends in de auto zitten. Toen we bij de praktijk aankwamen, bleek de vervangende huisarts net die ochtend ziek te zijn geworden.
Lekker handig, riep de assistente even de naam van een vervangende huisarts en dan kon je het verder uitzoeken. Gelukkig had ik nog wat over de locatie opgevangen, dus we zijn in de auto gesprongen en zijn richting die locatie gereden. Al met al bleek het nog mee te vallen om die huisarts te vinden. Het was wel een droevige bedoening daar. De kamer van de huisarts was piepklein. Er paste net een bureau en twee stoelen in. De wachtkamer was net zo groot, dus bijna iedereen moest in de apotheek ernaast gaan wachten.
Nu maar afwachten totdat het beter met Martie gaat, want aan de huisartsen hebben we ook niets. Woensdag moeten we naar het ziekenhuis voor controle. Hopelijk hebben die nog wat zinnigs te zeggen.
ik maak niet gauw mot met mensenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:02 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik weet het, tis wachten tot jij ook mot met hem krijgt![]()
Grrr, had ik maar ook tijdig MC verlatenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is toch wat met die vervoersmiddelenEcht niet normaal dat iedereen ongeveer al een ongeluk heeft gehad. Vloek op Fok MC?
![]()
FS heeft niets neem ik aan? Pepijn, doet je fiets het nog wel?![]()
Vetprob hoe is het met je voet?
jammer bwt, maar ja volgende keer beter.
Volgens mij zijn er maar weinig hier die mot zoeken.quote:
Youpiquote:Op zondag 24 juli 2005 21:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb in 800km minstens 1mm rubber van mn achterband versleten
ja serieus... goldspeeds van de zachste compound zijn slecht voor je beursquote:
Ja met Martie. Je moet deel 275 vanaf halverwege pagina 2 nog maar eens lezen. Martie heeft één nacht in het ziekenhuis gelegen. Daarna leek het even goed te gaan, maar nu ligt hij dus alleen maar in bed met ernstige nekpijnen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, ik heb een rel gemist. Is die Rietspeerder nu gebanned of niet, want dat was me min of meer wel duidelijk gemaakt, nog een paar klachten over 'm en hij kon verdwijnen..... ik vond het eng dat ie begon over meer ervaring in de billen hebben trouwen
Maar begrijp ik ook goed dat er een ongeluk is gebeurt met iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |