abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29094843
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Youp het volgende:
van Riet moet ik zeggen dat je hem te vaak en te strak spant...

Alsof Riet wat weet over hichams spanverleden

Vet proppig man.
pi_29094873
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef Youp het volgende:

[..]

bij de bovag aangesloten?
nope, maar dat geld ook alleen maar voor auto's vanaf 4500
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_29094879

Het is toch wat met die vervoersmiddelen Echt niet normaal dat iedereen ongeveer al een ongeluk heeft gehad. Vloek op Fok MC?

FS heeft niets neem ik aan? Pepijn, doet je fiets het nog wel?
Vetprob hoe is het met je voet?
jammer bwt, maar ja volgende keer beter.

Vandaag heb ik toch nog een stukje gereden. Een stukje van 2,5 uur Ik heb even wat dijkjes gereden bij Ochten. In het begin lekker rustig aan gedaan en daarna ging het steeds beter.

Met Martie gaat het nog steeds niet zo heel goed. Met name de nek- en hoofdpijn blijven aanhouden waardoor hij eigenlijk de hele dag in bed of op de bank ligt. Woensdagmiddag en donderdag bleek de telefoon bij de huisarts er uit te liggen. Onze huisarts is sowieso op vakantie t/m 2 augustus. Uiteindelijk ben ik maar naar de praktijk toe gereden om pijnstillers te halen en een afspraak bij de vervangende huisarts te regelen. Vrijdagochtend konden we op het inloopspreekuur terecht. Met veel moeite had ik Martie eindelijk iets voor acht uur 's ochtends in de auto zitten. Toen we bij de praktijk aankwamen, bleek de vervangende huisarts net die ochtend ziek te zijn geworden. Lekker handig, riep de assistente even de naam van een vervangende huisarts en dan kon je het verder uitzoeken. Gelukkig had ik nog wat over de locatie opgevangen, dus we zijn in de auto gesprongen en zijn richting die locatie gereden. Al met al bleek het nog mee te vallen om die huisarts te vinden. Het was wel een droevige bedoening daar. De kamer van de huisarts was piepklein. Er paste net een bureau en twee stoelen in. De wachtkamer was net zo groot, dus bijna iedereen moest in de apotheek ernaast gaan wachten. Nu maar afwachten totdat het beter met Martie gaat, want aan de huisartsen hebben we ook niets. Woensdag moeten we naar het ziekenhuis voor controle. Hopelijk hebben die nog wat zinnigs te zeggen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_29094910
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
De autop staat nu dus nog in Montpol oid. Wij hebben taxi naar Bordeaux genomen, daar een hotel gezocht. Vanuit restaurant Skaai sms gestuurd of ze wilde posten

Vanochtend de TGV naar Parijs genomen, daar in de Thalys naar Utrecht en vanaf daar naar Gouda.....

Auto komt binnen nu en 2 weken hierheen en dan maar eens kijken wat er mis mee is......
Ah, dus jullie waren al op de terugweg? Toch goed afgelopen dan vind ik

Veel plezier met het zoeken naar een echte auto Je hebt wat dingen gemist in de MC
Vet proppig man.
pi_29094944
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Rausdouwer het volgende:

Het is toch wat met die vervoersmiddelen Echt niet normaal dat iedereen ongeveer al een ongeluk heeft gehad. Vloek op Fok MC?
wat heb ik gemist? Ongelukken? Mensen onderuit?
pi_29094981
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

nope, maar dat geld ook alleen maar voor auto's vanaf 4500
mjah bovag is altijd een stukje extra zekerheid......
Hopeloos benzine verslaafd
pi_29095007
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef vetprob het volgende:

[..]

Alsof Riet wat weet over hichams spanverleden

geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik dat
pi_29095052
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

wat heb ik gemist? Ongelukken? Mensen onderuit?
Probeer dit topic maar even bij te lezen Fok Motorclub [SC Deel 275] kicKstart,gloednieuwe nitro klap

De rest van de topics is volgens mij niet relevant bij te lezen... weer wat kansloze relletjes van terugkomers...
Vet proppig man.
pi_29095075
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:00 schreef Youp het volgende:

[..]

geen idee, hij vroeg me dit te zeggen, dus deed ik dat
Ik weet het, tis wachten tot jij ook mot met hem krijgt
Vet proppig man.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:02:53 #150
21094 hicham
hiesjam
pi_29095090
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef Youp het volgende:

[..]

Hicham, jij hebt problemen met je ketting toch?

van Riet moet ik zeggen dat je hem te vaak en te strak spant...

Spannen doe ik volgens het WPH en heb ik tot nu toe alleen maar gedaan toen de ketting echt tot op de achterbrug in te drukken was, dus zeg maar tegen Riet dat hij ongelijk heeft
quote:

Met Martie gaat het nog steeds niet zo heel goed. Met name de nek- en hoofdpijn blijven aanhouden waardoor hij eigenlijk de hele dag in bed of op de bank ligt. Woensdagmiddag en donderdag bleek de telefoon bij de huisarts er uit te liggen. Onze huisarts is sowieso op vakantie t/m 2 augustus. Uiteindelijk ben ik maar naar de praktijk toe gereden om pijnstillers te halen en een afspraak bij de vervangende huisarts te regelen. Vrijdagochtend konden we op het inloopspreekuur terecht. Met veel moeite had ik Martie eindelijk iets voor acht uur 's ochtends in de auto zitten. Toen we bij de praktijk aankwamen, bleek de vervangende huisarts net die ochtend ziek te zijn geworden. Lekker handig, riep de assistente even de naam van een vervangende huisarts en dan kon je het verder uitzoeken. Gelukkig had ik nog wat over de locatie opgevangen, dus we zijn in de auto gesprongen en zijn richting die locatie gereden. Al met al bleek het nog mee te vallen om die huisarts te vinden. Het was wel een droevige bedoening daar. De kamer van de huisarts was piepklein. Er paste net een bureau en twee stoelen in. De wachtkamer was net zo groot, dus bijna iedereen moest in de apotheek ernaast gaan wachten. Nu maar afwachten totdat het beter met Martie gaat, want aan de huisartsen hebben we ook niets. Woensdag moeten we naar het ziekenhuis voor controle. Hopelijk hebben die nog wat zinnigs te zeggen.
Klote Vond het al opvallend stil van Mercy's kant dus dacht al dat het niet zo goed ging. Wens hem maar sterkte dan, voor de zoveelste keer
pi_29095134
ik lees in FB wel iets over klonen e.d.

toch maar teruglezen even
pi_29095160
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:02 schreef vetprob het volgende:

[..]

Ik weet het, tis wachten tot jij ook mot met hem krijgt
ik maak niet gauw mot met mensen
pi_29095162
quote:

FS heeft niets neem ik aan? Pepijn, doet je fiets het nog wel?
Vetprob hoe is het met je voet?
jammer bwt, maar ja volgende keer beter.
Grrr, had ik maar ook tijdig MC verlaten Voet gaat al beter..schakelen lukt weer met een klein beetje pijn. Vandaag hele dag de baas geholpen met verhuizen en nu gaat het dus wat minder.

Jammer van Martie... de dag dat we kwamen leek alles juist weer zo goed

quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:04 schreef Youp het volgende:

[..]

ik maak niet gauw mot met mensen
Volgens mij zijn er maar weinig hier die mot zoeken. ander onderwerp
Vet proppig man.
pi_29095364
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:04 schreef vetprob het volgende:

ander onderwerp
ik heb in 800km minstens 1mm rubber van mn achterband versleten
pi_29095406
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:12 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb in 800km minstens 1mm rubber van mn achterband versleten
Youpi
Vet proppig man.
pi_29095532
mmm, ik heb een rel gemist. Is die Rietspeerder nu gebanned of niet, want dat was me min of meer wel duidelijk gemaakt, nog een paar klachten over 'm en hij kon verdwijnen..... ik vond het eng dat ie begon over meer ervaring in de billen hebben trouwen

Maar begrijp ik ook goed dat er een ongeluk is gebeurt met iemand
pi_29095566
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:14 schreef vetprob het volgende:

[..]

Youpi
ja serieus... goldspeeds van de zachste compound zijn slecht voor je beurs
kutbanden

rijdt wel heerlijk...
  zondag 24 juli 2005 @ 21:24:30 #158
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_29095651
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:33 schreef vetprob het volgende:
vetprob
dat is mijn pak

quote:
Ik heb zijn nummer
doe es meelen dannnn
pi_29095932
Ja woensdag leek het allemaal ontzettend goed te gaan. Daarna is het met z'n nek eigenlijk alleen maar slechter gegaan. Sinds een aantal dagen is het dan stabiel, maar die pijn is dan ook wel hevig genoeg. We zijn nog bij de huisarts geweest (dat had ik volgens mij verteld?) maar veel heb je daar ook niet aan. Hopelijk kunnen ze woensdag in het ziekenhuis nog iets nuttigs doen.

Ik zal Martie sterkte wensen, want zelf leest hij momenteel niet echt mee. Fok lezen, telefoneren e.d. is 'm allemaal veel te inspannend. Hij ligt echt alleen maar op bed en 's avonds kijkt hij nog een beetje tv.
pi_29095967
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, ik heb een rel gemist. Is die Rietspeerder nu gebanned of niet, want dat was me min of meer wel duidelijk gemaakt, nog een paar klachten over 'm en hij kon verdwijnen..... ik vond het eng dat ie begon over meer ervaring in de billen hebben trouwen

Maar begrijp ik ook goed dat er een ongeluk is gebeurt met iemand
Ja met Martie. Je moet deel 275 vanaf halverwege pagina 2 nog maar eens lezen. Martie heeft één nacht in het ziekenhuis gelegen. Daarna leek het even goed te gaan, maar nu ligt hij dus alleen maar in bed met ernstige nekpijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')