Bal van de voet op je stepje zetten anders kan je binnenkort nieuwe schoenen gaan kopenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Schrok vanmiddag even toen ik een rotonde nam, voelde mijn tenen over de grond schrapen![]()
Heb nog maar een centimetertje over![]()
[afbeelding]
Maar een geluk bij een ongeluk dat je nu niet in Frankrijk aan het toeren bent. Hoe sneu ook voor alle betrokkenen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
WTF![]()
![]()
Ik heb dus echt een fucking slechte ketting op m'n BanditIk hoorde een irritant geratel en getik tijdens het optrekken (normaal oordopjes in dus hoor ik dat niet
) Stop ik bij een industrieterrein om de boel te controleren. Mis ik gewoon rollen
![]()
Sommige rollen zijn ook al half kapot
Geen toerritje voor mij vandaag
Dinsdag gelijk even langs de dealer, waarom zijn ze nou maandag gesloten
En ook meteen een vraagje, een ketting bestaat uit schakels die links en rechts een bolletje hebben en in het midden een smaller stukje toch? Maar 1 van die schakels heeft dat dus niet en is overal even dik. Ik bedoel dus dit...
Normaal:
[afbeelding]
Maar nou zit er ook zo een schakel tussen:
[afbeelding]
Dit is toch de klinkschakel oidDaar ging ik iig van uit al die tijd. Maar ik ontdek dus nu dat ik TWEE van die schakels heb, dat hoort helemaal niet toch?
baggerzooi
KTM!!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:02 schreef ondeugend het volgende:
De 250 is van start gegaan en weer een Wet-Race.
Ik ben benieuwd naar de vele momentjes die zullen gaan komen.
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:14 schreef hicham het volgende:
Bal van de voet op je stepje zetten anders kan je binnenkort nieuwe schoenen gaan kopen
Je hebt nog een retegoeie band trouwens, dus liever wacht je nog even met achterband vervangen
Daar zeg je me watquote:Op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar een geluk bij een ongeluk dat je nu niet in Frankrijk aan het toeren bent. Hoe sneu ook voor alle betrokkenen.
Het gaat wel lekker heH, de laatste tijd hierquote:Op zondag 24 juli 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
FS heeft een ongelukje gehadde voorbumper is eraf, deuk in een spatbord en een koplamp stuk.
Ik ga het zo zien, want ze was onderweg hier naartoe.
Staan nu het schadeformulier in te vullen.
En haar autotje uit 1988 was pas voor het idiote bedrag van 1.700 euro opnieuw gespoten, wielkasten vervangen enz.![]()
Dus het klopt inderdaad dat er twee klinkschakels zijn als ik twee van die bolle schakels heb? Dan hebben hun dus op een verkeerde manier de ketting gemonteerd toch? Kan ik meenemen in het bedrag van een nieuwe kettingquote:[..]
KTM!!![]()
[..]
![]()
Wel vreemd dat je 2 klinkschakels hebt ja.
Die snel slijtende kettingen wist ik al, maar slecht uitgaande lager kom je nu mee?quote:Maar Riet klaagde ook altijd over snel slijtende kettingen, hij had in een jaar tijd zo 2 setjes versleten.
Er was ook nog een issue met een slecht uigaand lager van de versnellingsbak.![]()
In ieder geval ging hij wel heel lullig.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
Oyama blokkeert zijn voorwiel, valt niet omdat hij te scherp instuurde.
Eurosport.![]()
Die flaporen let ik nu altijd op sinds jullie het er een keer over hadden in de Fok!MCquote:Op zondag 24 juli 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
x2
Ook al flaporen die Fulcrum, heb jij vast nog pics van Hicham..Martie was er vroeger goed in![]()
En toen Raus er op ging letten had ik ze ook, maar dat was zeker niet als ik echt snelle bochten ging maken.![]()
Het is allemaal jouw schuld!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
Het gaat wel lekker heH, de laatste tijd hier
Inderdaad !quote:Op zondag 24 juli 2005 15:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld!!!
Het begon toen jij je motor liet vallen........![]()
Ik weet het verhaal niet precies, maar hij had het vaak over een doorglippend gevoel, kettingslip bij het optrekken. Dus net alsof de afstand tussen het voor en achtertandwiel niet altijd gelijk was.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:21 schreef hicham het volgende:
Die snel slijtende kettingen wist ik al, maar slecht uitgaande lager kom je nu mee?Heeft ie een keer zijn ketting te strak gespannen oid
En het ziet er op tv zo simpel uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In ieder geval ging hij wel heel lullig.![]()
Er zijn wel ergere, Makster had er zelfs een tijdje 1 in zijn avatar, in een snelle klaverblad achtige bocht bij Dordt notabene.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:31 schreef hicham het volgende:
Hier flaporen
[afbeelding]
[afbeelding]
En 2 motoren die verleden tijd zijn in de Fok!MC
Vaagquote:Op zondag 24 juli 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het verhaal niet precies, maar hij had het vaak over een doorglippend gevoel, kettingslip bij het optrekken. Dus net alsof de afstand tussen het voor en achtertandwiel niet altijd gelijk was.
En ook dat heb ik vaker gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef hicham het volgende:
Maar ik heb een fucking 25KW bandit, dus zoveel vermogen komt er nou ook wer niet op te staan
Bij wie ligt de schuld?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ook dat heb ik vaker gehoord.![]()
Fucking kutcrash.![]()
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/3268/p1010708web5fs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die opknapbeurt 3 weken geleden was al met dank aan de Postbank.![]()
Als ik start wil ie ook wellis knallen... wasda?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Als je dit doet en er zit mengsel in, laat hem dan even indrogen anders knalt ie zo bij de eerstvolgende start.![]()
* ook opgeslagen heeft.quote:
Gilex, die ik overigens niet als echte dealer beschouwquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
Dinsdag gelijk even langs de dealer, waarom zijn ze nou maandag gesloten
Jouw bouw zorgt er voor dat je kennelijk sowieso best wel grappig op de motor zit vaakquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef vetprob het volgende:
Jouw bouw zorgt er voor dat je kennelijk sowieso best wel grappig op de motor zit vaak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |