waarom verbaast het me niet dat jij dat weet/opzoektquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong won trouwens 5 keer een etappe op 21 juli (1995, 2000, 2001, 2003, 2004)
Maar als een blauwe er op staat mag het wel aan worden gepastquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef prinsrob het volgende:
Ja we slaan 45 t/m 47 maar over, anders schiet het niet op.
Ik las het ergensquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waarom verbaast het me niet dat jij dat weet/opzoekt
het was mij nog niet opgevallen.. anders halen we de 100 niet hequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Maar als een blauwe er op staat mag het wel aan worden gepast.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:56 schreef 456 het volgende:
O god.. 'de tour wacht op niets'...
wat een dooddoener
Jeetje. dalijk ga ik nog mountainfietser zeggen...quote:
Ja waarom eigenlijk ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef 456 het volgende:
Hop... naar ned1
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef NRH het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of gaat er nog wat gebeuren deze etappe?
Hopen dat ze vol gaan vallen op beide bergen van de tweede categorie!!
Dat wou ik maar net even zeggen jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, tijdwinst pakken voor het klassement telt ook.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:07 schreef mitt het volgende:
Komt er nog iemand van de kopgroep uit het mountainbiken?
owquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
daar hebben we het het vorige topic al over gehadquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:12 schreef Remzz het volgende:
Kan Rasmussen zijn voorsprong op Ullrich eigenlijk houden in de tijdrit? Hij was toch niet zo heel lekker bezig in de ploegentijdrit?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar ehbben we het het vorige topic al over gehadga maar teruglezen
Die gaat het eerste er af als ze bij de laatste klim zijn. Leuk dat hij meezit, maar verder kansloos.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef RiddlerMark het volgende:
voeckler mag hem wel winnen, eindelijk weer wat punten voor de manager![]()
Remzz heeft net als ik niet meegedaan aan die discussie, ik denk dat hij het net niet kan houden....Ulle is aardig in vorm aan het geraken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar hebben we het het vorige topic al over gehadga maar teruglezen
Ja daar dacht ik ook aan ja, die 3 minuten is er net 1 te weinig dnek ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Remzz heeft net als ik niet meegedaan aan die discussie, ik denk dat hij het net niet kan houden....Ulle is aardig in vorm aan het geraken.
Dat weet ik zo net nog niet!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Remzz heeft net als ik niet meegedaan aan die discussie, ik denk dat hij het net niet kan houden....Ulle is aardig in vorm aan het geraken.
tsja, hard maar tis de waarheid.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Ericr het volgende:
Toursite :
'If the tradition of the last few stages is anything to go by we can expect to see a surge from Alexandre Vinokourov any moment now...'
Alex the Clown is het geworden.
Ik wou het net ook postenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Ericr het volgende:
Toursite :
'If the tradition of the last few stages is anything to go by we can expect to see a surge from Alexandre Vinokourov any moment now...'
Alex the Clown is het geworden.
Ja daar heb je dan wel weer gelijk aan, nu hangt er toch wel heel wat vanaf.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef Ericr het volgende:
Vorig jaar had Rasmussen geen uitzicht op het podium en de tijdrit was heel anders.
'k verwacht wel dat ie ervoor gaat...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen was dit jaar meegenomen voor de bolletjestrui, podium is dan mooi extraatje. Vandaag nog een uitgelezen kans om wat seconden te pakken op Ullrich.
het podium een mooi extraatjequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen was dit jaar meegenomen voor de bolletjestrui, podium is dan mooi extraatje. Vandaag nog een uitgelezen kans om wat seconden te pakken op Ullrich.
Zo moet je het wel zien, het was niet zijn primaire doel!quote:
ja, zo is het wel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:52 schreef PLAE@ het volgende:
Is iedereen zo'n fan van m omdat ie voor een Nederlandse ploeg rijdt![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ja ik wel, vind het leuk voor Rabo dat ze eindelijk een beetje geluk hebben in het klassement bovendien is het goed voor het Nederlandse wielrennen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:52 schreef PLAE@ het volgende:
hij hoop het, aangezien Lance weer dikke vriendjes is met grote Eddy.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:53 schreef Elvislives het volgende:
zei lance nou dat axel (merckx) gaat winnen? ik gun t m!
Overigens was Merckx eens een beetje boos op Lance toen die achter Axel aan ging rijden in Luik - Bastenaken - Luik een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef mitt het volgende:
[..]
hij hoop het, aangezien Lance weer dikke vriendjes is met grote Eddy.
Zolang Voeckler maar niet wint, vorig jaar was die nog een beetje leuk, maar het wordt steeds duidelijker dat het vooral een ongelooflijk showventje is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:53 schreef Elvislives het volgende:
zei lance nou dat axel (merckx) gaat winnen? ik gun t m!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zolang Voeckler maar niet wint, vorig jaar was die nog een beetje leuk, maar het wordt steeds duidelijker dat het vooral een ongelooflijk showventje is.
Armstrong schijnt er nog wel eens te logeren. (maar misschien wordt dit wat overdreven door Smeets en heeft hij er bijvoorbeed maar 1x 'gelogeerd')quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Overigens was Merckx eens een beetje boos op Lance toen die achter Axel aan ging rijden in Luik - Bastenaken - Luik een paar jaar geleden.
Maar dat zal wel weer zijn bijgelegd vermoed ik.
Hij zei: "I think Axel's gonna win"quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef mitt het volgende:
[..]
hij hoop het, aangezien Lance weer dikke vriendjes is met grote Eddy.
als Brentjes het zou proberen ondanks zijn leeftijd, zou het goed kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef Robar het volgende:
Ik hoop dat Brentjens ook nog eens een etappe wint, die komt dan toch ook uit het mountainbiken?
Hij had het vorig jaar ook al, hoor. Degenen die in z'n buurt zaten bij zijn "gele strijd" zeiden toen ook al dat hij zonder camera's normaal deed, maar van zodra er een camera in de buurt kwam, ging z'n tong uit z'n bek en ging hij gekweld kijken en tussenspurtjes plaatsen. Ik hou wel van kleurrijke renners, maar niet van comedianten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef RiddlerMark het volgende:
voor mijn manager mag hij wel winnen
jammer dat het zo'n showventje is geworden. komt ook door het franse volk zelf, een opvolger voor indurain of virenque, duidelijk dat ie dat niet zal worden.
frans klootjesvolk
nee net als Evans, die meteen door Mazzoleni, Zandio en Perreiro werd bijgehaald en achtergelatenquote:
mwa.... als ie goed presteert mag het van mij wel. maar als ie zo doet en niks presteert dan moet ie oprotten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij had het vorig jaar ook al, hoor. Degenen die in z'n buurt zaten bij zijn "gele strijd" zeiden toen ook al dat hij zonder camera's normaal deed, maar van zodra er een camera in de buurt kwam, ging z'n tong uit z'n bek en ging hij gekweld kijken en tussenspurtjes plaatsen. Ik hou wel van kleurrijke renners, maar niet van comedianten.
hehe.. ik doelde op de val van perreiro paar dagen geledenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef mitt het volgende:
[..]
nee net als Evans, die meteen door Mazzoleni, Zandio en Perreiro werd bijgehaald en achtergelaten
15.18quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef HPoi het volgende:
hoeveel minuten is het nou. (kopgroep?)
16:22 - 15’15" Deficit At 155kmquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef HPoi het volgende:
hoeveel minuten is het nou. (kopgroep?)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef Zwansen het volgende:
GODVERDOMME! WEER GEEN NEDERLANDER VOORAAN! IK BEN IN SLAAP GEVALLEN MAAR HEB WEER NIKS GEMIST! WAT EEN KUTTOUR!
nouja, Mancebo hebben we eigenlijk alleen maar in beeld gezien omdat hij bij Rasmussen in het wiel zat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk doet Mancebo nog iets, want nu dreigt hij z'n 5de plaats in de tijdrit te gaan verliezen aan die vreselijk oninteressante, kleurloze, saaie Leipheimer en dat zou erg jammer zijn.
da's toch mooi dat je niks gemist hebtquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef Zwansen het volgende:
GODVERDOMME! WEER GEEN NEDERLANDER VOORAAN! IK BEN IN SLAAP GEVALLEN MAAR HEB WEER NIKS GEMIST! WAT EEN KUTTOUR!
het was ook regelmatig precies andersomquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef mitt het volgende:
[..]
nouja, Mancebo hebben we eigenlijk alleen maar in beeld gezien omdat hij bij Rasmussen in het wiel zat.
Ik heb Rasmussen anders ook genoeg in 't wiel van Mancebo zien zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef mitt het volgende:
[..]
nouja, Mancebo hebben we eigenlijk alleen maar in beeld gezien omdat hij bij Rasmussen in het wiel zat.
22 minuten, toch knap als je weet dat hij het doet op een mountainbike.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef 456 het volgende:
Hoever ligt Wielinga nog voor op het peleton?
komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb Rasmussen anders ook genoeg in 't wiel van Mancebo zien zitten.
in een kano toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
22 minuten, toch knap als je weet dat hij het doet op een mountainbike.
Het eerste doel was de bolletjestrui, alles wat je dan meepakt is een extraatje. Natuurlijk is het podium top maar ze hadden Menchov voor de top 5 en niet Rasmussen.quote:
Hoezo? Iedereen zit te kijken...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:30 schreef Elvislives het volgende:
nou die da cruz komt ook niet weg
Menchov helaas ziek, Rasmussen gelukkig in topvorm.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het eerste doel was de bolletjestrui, alles wat je dan meepakt is een extraatje. Natuurlijk is het podium top maar ze hadden Menchov voor de top 5 en niet Rasmussen.
Lijkt me het type dat op die steile klim helemaal stil valt.quote:
ik vind herbert lachenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:33 schreef mitt het volgende:
Da Cruz heeft geen goede benen, omdat hij nu demarreert
die kunnen niet goed dalen toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:33 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra heeft weer een nieuw stokpaardje lijkt het, baanwielrenners.
wel bij bochten naar linksdraaiendquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die kunnen niet goed dalen toch?
idd... wie was dat ook alweer die er toen 'won' ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef Zwansen het volgende:
En nu zeiken die belgen over de motor terwijl in Gent-Wevelgem daar met geen woord over gesproken werd.
Mattan, voor Flecha.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd... wie was dat ook alweer die er toen 'won' ?
wel lastig met een rotondequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:40 schreef Elvislives het volgende:
[..]
wel bij bochten naar linksdraaiend
rabo op kop om de positie van menchov te beschermen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Peloton rijdt echt rap, 13 minuten nog maar.
yeah rightquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rabo op kop om de positie van menchov te beschermen?
Ja, Merckx zat ook flink te schelden zo te zien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig wint die Vasseur niet, van wiel tot wiel.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig wint die Vasseur niet, van wielinga tot wielinga.
Waar is die dan gebleven?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:00 schreef Zwansen het volgende:
Kijken of Vino kopwerk gaat doen nu...
weet je dat zekerquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef HPoi het volgende:
WAT?! Armstrong op kop?
ja daar zat ik ook al gaar naar te kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef HPoi het volgende:
WAT?! Armstrong op kop?
En dat op een klim die eigenlijk veel meer voor Rasmussen is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:03 schreef HPoi het volgende:
Ullrich 24 sec. op Ras Mus.
met een mountainbike ben je die berg veel sneller opquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Dit is de laatste klim Herbert! Toch?
quote:
37 sec. verloren op Ullrichquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:07 schreef HPoi het volgende:
Ras Mus op iets van 30 sec. van Ullrich
ze moeten er nog wat van proberen te maken tochquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef 456 het volgende:
Wat ik niet goed snap is dat enthousiasme. Ze doen net alsof dit een enorme mooie tour is 'onbegrijpelijk, wat een tour, ze vechten echt om elke meter'
pfff
mja, ik zie die Amerikaan ook liever lossen, maar ja, het is nu onderhand wel duidelijk dat dat niet gaat gebeuren en tsja, dan is dit beter om te zien dat hij gewoon in z'n eentje met de toppers mee rijdt, dan dat z'n team als een treintje alle bergjes op rijdt zoals in de voorgaande jaren dan ook nog wel eens het geval was...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:08 schreef 456 het volgende:
Wat ik niet goed snap is dat enthousiasme. Ze doen net alsof dit een enorme mooie tour is 'onbegrijpelijk, wat een tour, ze vechten echt om elke meter'
pfff
wtf heb jij eigenlijk tegen Merckx kerel ?? Zeer sterk gereden, Serrano was ietsje sterker id slotklim.quote:
Vallen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd wat Ullrich gaat doen in de tijdrit.
Vasseur zat de hele dag in het wiel en wilde in de achtervolging niet overpakken, dus zei Merckx aan de finish iets van "klootzak, nu kun je mij opeens wel voorbij, en dat voor een verdomde 2de plek" (althans dat viel af te leiden uit wat Merckx als een hijger zei na de finish tegen Renaat)quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Wat bedoelde Merckx met dat hap gedoe?
Ik denk dat ie 2e wordt. En nog wel wat tijd wint op Basso maar niet genoeg...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd wat Ullrich gaat doen in de tijdrit.
Ja dat begrijp ik, maar blijkbaar is dat happen iets over wieltjesplakken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vasseur zat de hele dag in het wiel en wilde in de achtervolging niet overpakken, dus zei Merckx aan de finish iets van "klootzak, nu kun je mij opeens wel voorbij, en dat voor een verdomde 2de plek" (althans dat viel af te leiden uit wat Merckx als een hijger zei na de finish tegen Renaat)
wat een zielig commentaar ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef mitt het volgende:
Ik zie dat het de Belgische feestdag is?
dan is het mooi dat Axel niet heeft gewonnen
Hij verloor toch pas een minuutje ofzo die eerste bergetappe, dus daar lag het toch ook weer niet echt aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Hedgehog het volgende:
Toch jammer dat Basso in de eerste bergetappe een slechte dag had en zo wat minuten op Armstrong heeft verloren. Dan was het nog zeer spannend geweest.
En Boogerd toch, vandaag niet eens geprobeert om voorop te geraken. Deze etappe was voor hem gemaakt.
eeuwig hulde aan de PIquote:
Daar rijden ze toch niet meer op omdat de weg te smal is voor de karavaan ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En morgen heeft een of andere Fransoos met teveel Chateau Migraine op beslist om te starten vlakbij Puy-de-dôme ... Doe daar dan de rit aankomen , idioot !
te smal en te steil voor de publiciteitskaravaan bedoel je vooral ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar rijden ze toch niet meer op omdat de weg te smal is voor de karavaan ofzo?
Maar was ie 'm echt aan het uitschelden, of laten we ons weer wat aanpraten door Ducrot en Dijkstra? Ik kon het niet echt goed zien eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:39 schreef Bartoli het volgende:
Armstrong doet weer eens zielig voorkomen. Gisteren Landis te kak zetten en vandaag op Evans schelden omdat die hem voorbij sprintte![]()
![]()
Volgens Evans zelf zei hij "What was that for?" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar was ie 'm echt aan het uitschelden, of laten we ons weer wat aanpraten door Ducrot en Dijkstra? Ik kon het niet echt goed zien eigenlijk.
Ah okay, de Belgische TV zal hem wel geinterviewd hebben, verder niet gezien. Had ie nog gezegd waarom hij eigenlijk nog een sprintje trok? Voor een mogelijke extra seconde winst op de achtervolgers of iets dergelijks?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens Evans zelf zei hij "What was that for?" of iets dergelijks.
Gewoon om te laten zien dat hij ook Lance kan kloppen op een aankomst al deze ofzo. Maar dan nog de reden dat Lance zegt "what's that for" getuigt al dat hij het niet leuk vond dat Cadel hem passeerde.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah okay, de Belgische TV zal hem wel geinterviewd hebben, verder niet gezien. Had ie nog gezegd waarom hij eigenlijk nog een sprintje trok? Voor een mogelijke extra seconde winst op de achtervolgers of iets dergelijks?
Nee. Omdat het een ongelooflijke hypocriet is gaat iedereen zeiken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:34 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong zei alleen dat Evans best had mogen meerijden. Is toch ook vreemd, niet meerijden en wel sprinten. Idem geldt voor Hincapie uiteraard maar die had orders meegekregen, Evans vast niet. Maar omdat Lance het is gaat iedereen weer zeiken.
Boogerd is ziek. Zat gisteren aan de antibiotica enzo. Vanavond om half tien kan je met hem chatten, via www.rabobank.nlquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Hedgehog het volgende:
En Boogerd toch, vandaag niet eens geprobeert om voorop te geraken. Deze etappe was voor hem gemaakt.
Hincapie kreeg halfweg toen ze meer als 19 minuten hadden ook te horen "it's up to you George" . M.a.w dat hij voor eigen succes mag gaan maar bleef volhouden aan de andere dat hij het niet mocht. En Evans was al blij dat die mee was net als Ullrich dat ze dan niet meewerken in de laatste km is hun goed recht. dat die dan nog voobij Lance jumpt ook. Waar maakt die zich egl druk om dan? (en vooral om plaats 11)quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:34 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong zei alleen dat Evans best had mogen meerijden. Is toch ook vreemd, niet meerijden en wel sprinten. Idem geldt voor Hincapie uiteraard maar die had orders meegekregen, Evans vast niet. Maar omdat Lance het is gaat iedereen weer zeiken.
Die is volgens mij helemaal op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:36 schreef BGN het volgende:
Rasmussen wordt er de laatste week wel vaak afgereden in de bergen![]()
Ja vandaag wel Zwansen. Maar op Sporza hadden ze ook vernomen dat Lance zich ook uitgelaten heeft tegen Landis. En in de voorgaande jaren was dat dus ook al het geval tegen o.a Boonen, Leipo, Hamilton enzo die ook bij hem vertrokken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:44 schreef Zwansen het volgende:
Ja je kunt ook overdrijven... Hij zei toch alleen een paar woorden tegen Evans op de streep?
Hij zei iets in de zin van "Lance bolde uit, ik niet" geloof ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah okay, de Belgische TV zal hem wel geinterviewd hebben, verder niet gezien. Had ie nog gezegd waarom hij eigenlijk nog een sprintje trok? Voor een mogelijke extra seconde winst op de achtervolgers of iets dergelijks?
quote:"Kampioenen als Hinault, Indurain,
Fignon en Lemond deden jongens ervan
dromen om renner te worden. Ik denk
niet dat Armstrong doet dromen. Hij is
geen kampioen." Dat vindt ex-renner en
Cofidis-manager Eric Boyer.
"Armstrong mist hun houding, hun res-
pect voor rivalen en publiek, hun wil
om de passie te doen overslaan. Rond
hem staat een muur. Hij doet wat hij
wil, maar hij brengt niets over."
"Soms vraag ik me af of het succes van
Discovery Channel niets verbergt. Maar
ik verdenk Armstrong niet. Als koers-
liefhebber hoop ik echt dat zijn succes
voortkomt uit zijn klasse en hard werk"
Ze hebben na de schandalen gewisseld van manager héquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Dat de manager van Cofidis dat moet zeggen
Ohhquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben na de schandalen gewisseld van manager hé
en toch heeft die gelijk wat betreft "die muur" om Lance heen. Ik vind renners als Merckx, Hinault, Anquetil enzo meer uitstraling hebben als een Lance. Ook al wint Lance de Tour 2x meer dan de rest. Indurain had ook weinig uitstraling maar ook daar stond die "muur" niet omheen. Dus wat dat betreft zit er wel een kern van waarheid in. Boyer durft het tenminste hardop te zeggen de andere houden keihard in mond. Het zal Boyer wel een scheeft gezicht van Lance opleveren maar so be it.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Dat de manager van Cofidis dat moet zeggen
Hinault en Merckx dwongen gewoon van nature respect af. Zelfs Indurain had dat. Armstrong moet intimideren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:12 schreef Ericr het volgende:
.... maar het is wel meer een baasje in het peleton dan die stille van Pamplona ooit was.
Indurain geen "baasje" ? Die noemden ze niet voor niks "El Rey" hoor, Indurain moest maar even zijn kollosale heupen opschudden en de tegenstand deed het al in hun broek voor hem ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:12 schreef Ericr het volgende:
Indurain deed me nou ook weinig, in ieder geval een stuk minder dan Armstrong. Armstrong kan inderdaad een beetje kleinzielig zijn tegenover afvalligen, maar het is wel meer een baasje in het peleton dan die stille van Pamplona ooit was.
Fignon was misschien een aanvaller, maar er zijn maar weinig renners van die tijd die hem mochten. Zuurpruim a la Longo.
Rond iemand als Ullrich staat die muur ook niet bv, vandaag na de aankomst gaf die ook meteen een interview aan Renaat bv. En dat terwijl eigenlijk de persaandacht en bijkomende problemen voor Ullrich misschien nog groter zijn dan voor Lance. Hij krijgt immers ook elke etappe de in de Tour gigantisch aanwezige Duitse persmassa over zich heen, wat een verschil met bv de Amerikaanse media die de Tour toch maar héél matig verslaan en niet sterk aanwezig zijn ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en toch heeft die gelijk wat betreft "die muur" om Lance heen. Ik vind renners als Merckx, Hinault, Anquetil enzo meer uitstraling hebben als een Lance. Ook al wint Lance de Tour 2x meer dan de rest. Indurain had ook weinig uitstraling maar ook daar stond die "muur" niet omheen. Dus wat dat betreft zit er wel een kern van waarheid in. Boyer durft het tenminste hardop te zeggen de andere houden keihard in mond. Het zal Boyer wel een scheeft gezicht van Lance opleveren maar so be it.
Armstrong is een ster van het type "vedette" dat zich verheven voelt boven zijn collega's. Van het type zoals je er in het voetbal vele tientallen hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:16 schreef Ericr het volgende:
Armstrong is voorbij het sterrendom van een Tourrenner en dan niet de uitstraling van een 'echte' kampioen? De meeste kampioenen waren wielrenner en buiten het wielrenner niks, Armstrong is in die zin veel breder ontwikkeld. Boeken schrijven, jetsetter, foundation oprichten. Hinault was gewoon een norse boer, wel met stijl maar verder zo lomp als maar zijn kan. Lemond was ook vrij exentriek en reed als bolle renner de Giro zo langzaam dat je iedere keer dacht dat hij de Tour niet eens zou halen.
Als renner super, maar ware kampioenen zijn meer dan alleen de fiets.
Dat is idd het grote verschil en dat maakt hem nu net dat die andere itt Lance geliefder waren en nog zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Armstrong is een ster van het type "vedette" dat zich verheven voelt boven zijn collega's. Van het type zoals je er in het voetbal vele tientallen hebt.
Merckx, Hinault, Indurain, ... waren véél grotere sterren dan Lance , maar die voelden zich niet beter dan hun collega-renners. Dat is het grote verschil , denk ik ...
Zou goed kunnen. Maar ik heb Indurain hoe dan ook nooit saai gevonden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Zwansen het volgende:
Nu krijgen we weer die vergelijkingen met de groten... Maar ik weet echt nog wel goed dat men de Tour zo saai vond in de jaren van Indurain. En nu spreekt iedereen opeens uitsluitend vol lof over die man... Misschien dat men over enkele jaren ook eens positief over Armstrong kan praten.
Nee ik ook niet. Maar zo werd wel over hem gesproken... Ik ben echt benieuwd of we binnenkort weer iemand krijgen die de Tour zo domineert zoals Armstrong de laatste jaren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar ik heb Indurain hoe dan ook nooit saai gevonden.
Ik vind de Tours van Indurain nog steeds saai. Maar hij was wel een Kampioen. Armstrong ook. Maar wel met een kleinere k.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Zwansen het volgende:
Nu krijgen we weer die vergelijkingen met de groten... Maar ik weet echt nog wel goed dat men de Tour zo saai vond in de jaren van Indurain. En nu spreekt iedereen opeens uitsluitend vol lof over die man... Misschien dat men over enkele jaren ook eens positief over Armstrong kan praten.
Hmm, die kwaliteiten worden door sommigen Thomas Dekker toegedicht, maar ik moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar zo werd wel over hem gesproken... Ik ben echt benieuwd of we binnenkort weer iemand krijgen die de Tour zo domineert zoals Armstrong de laatste jaren.
Zou best kunnen. Hij gaat zich waarschijnlijk sowieso ontwikkelen tot een outstanding tijdrijder. Maar afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen als klimmer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:32 schreef Zwansen het volgende:
Er zat steeds een jaar of 4, 5 tussen de groten van de Tour. Over 4 of 5 jaar begint dan Thomas Dekker dan aan zijn zegereeks?
Voor de Tour zou dat ook best kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:33 schreef BGN het volgende:
Discovery wil Vinokourov alleen als knecht hebben, volgens Bruyneel
En daar gaan we weer....quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:24 schreef Bartoli het volgende:
Dat is idd het grote verschil en dat maakt hem nu net dat die andere itt Lance geliefder waren en nog zijn
Toen men de Tours van Indurain "saai" begon te vinden kwam men net uit het tijdperk met de historische Hinault-Le Mond-Fignon veldslagen en had niemand ook ooit maar kunnen vermoeden wat we NA Indurain te zien zouden krijgen ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
de historische Hinault-Le Mond-Fignon veldslagen
Dat is een beetje het probleem van Lance. Hij probeert heel "cool" over te komen, maar trekt zich ook maar het minste of geringste wat er over hem gezegt wordt erg aan. De gevallen die jij noemt, maar ook het gedoe met Simeoni en bijvoorbeeld de vete met Boogerd in de Amstel-Gold race waarin hij jaren lang er alles aan gedaan heeft om Boogerd maar niet weg te laten rijden. Hij jaagt te veel mensen tegen zich in het harnas om niks.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:49 schreef Bartoli het volgende:
...op Sporza hadden ze ook vernomen dat Lance zich ook uitgelaten heeft tegen Landis. En in de voorgaande jaren was dat dus ook al het geval tegen o.a Boonen, Leipo, Hamilton enzo die ook bij hem vertrokken.
En zodra dus ook maar iemand iets zegt over Lance wat hem niet bevalt dan is die meteen tegen je. Riis en Lance hebben ook al "ruzie" nadat Riis iets had gezegd over Lance n.a.v de ploegentijdrit
Lance is zonder meer een uitmuntende atleet, maar Smeets legt die verafgoding er wel erg dik op. Het neemt elke aflevering van De Avondetappe opnieuw weer een prominente plaats in.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef JohnDDD het volgende:
Maar Lance ís toch ook geweldig? En Mart ook. Ze zijn allebei geweldig!
En de teller met slechte verliezers gaat er weer één omhoog...quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef wimderon het volgende:
Marc Lotz:
"Met het verpletterende overwicht an Lance Armstrong heet Lotz het helemaal gehad. "Die man heeft nooit wat. Nooit een inzinking, nooit een valpartij, nooit een lekke band, ik snap het gewoon niet." Ook als mens kan de bijna zevenvoudig tourwinnaar op niet veel sympathe rekenen."Ik word een beetje moe van zijn standaardverhaaltjes. Altijd maar bluffen over hoe lang en hard hij vóór de tour heeft getraind. Ik garandeer je: als elke coureur wist dat hij de Tour kon winnen door zich in de voorbereiding af te beulen, dan deed iedereen hetzelfde", zegt Lotz, die het onbegrijpelijk zegt te vinden dat Armstrong uit eigen zak apparatuur voor bloedcontroles betaalt aan de UCI. "Wie zegt dat hij die spullen niet zelf gebruikt om zijn eigen waardes te controleren?"
Hij betaalt de apparatuur deels, hij maakt de apparatuur niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:27 schreef BGN het volgende:
Lance is vandaag met zijn eigen apparatuur gecontroleerd op urine en bloed. We wachten allemaal in spanning af......
Ik kan me ook voorstellen dat hij dit doet omquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begrijp dat niet. Het is toch reuzeverstandig zou hij dat apparaat ook bij zich hebben om zijn eigen waarden te controleren?
Ik weet het.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:32 schreef Tup het volgende:
[..]
Hij betaalt de apparatuur deels, hij maakt de apparatuur niet.![]()
Zou kunnen, maar omdat een wereld met enkel maar achterdocht en wantrouwen ook geen leven is, kies ik er voor om niet achter alle bomen beren te zien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:32 schreef wimderon het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat hij dit doet om
-zelf op een goed blaadje te komen en
-omdat hij (en anderen) allang andere manieren hebben om beter te presteren (andere middelen/maskeringsmiddelen/methoden e.d.)
Dat komt ook omdat Smeets heilig gelooft in het verhaal wat Lance zit te vertellen. Kortom Mart is gewoon een kontenbonker waar Lance van profiteert.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:46 schreef JohnDDD het volgende:
Jullie kunnen wel zeggen dat er een muur om Armstrong zit, maar die komt wel van twee kanten. Als je hem ziet bij Mart Smeets is het een hele vriendelijke, slimme, goedlachse jongen. Maar het Franse publiek heeft hem nooit gewild. Meteen nadat hij presteerde in de Tour kwamen de Franse media met verhalen over doping, en zelfs dat zijn kanker niet waar was geweest maar dat het een sensatieverhal was. Het publiek in Frankrijk en Spanje haat hem echt hartgrondig.
euh, Brochard.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Wie verwachten jullie morgen ?
Ik verwacht wel wat van Flecha en Gilbert
Opvallend toch dat de beste wielrenner van de laatste jaren nauwelijks in de buurt is gekomen van de eerste plaats op de wereldranglijst.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:32 schreef Goedie het volgende:
wat een zeurkousen zitten hier zeg...Lance is gewoon de beste wielrenner van de laatste jaren en blijkbaar kunnen sommige mensen (lees Fransen, Belgen, Italianen?) het niet hebbenl, aangezien dit doorgaans de landen zijn met de beste wielrenners.
Wat te denken van bijvoorbeeld jalabert, er een heel jaar staan vind ik veel knapper dan enkel in de tour, dus wat dat betreft heb ik ook veel meer waardering voor mannen als Voigt, Boogerd en Zabel. Jammer genoeg meent Ullrich Armstrong te moeten kopieren, terwijl nu weer duidelijk wordt dat hij meer baat heeft bij meer competitie in de voorbereiding.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:58 schreef Leatherface het volgende:
Beste wielrenner van de afgelopen 10 jaar is mijn inziens Zabel.
Jalabert was inderdaad ook een heel grote.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat te denken van bijvoorbeeld jalabert, er een heel jaar staan vind ik veel knapper dan enkel in de tour, dus wat dat betreft heb ik ook veel meer waardering voor mannen als Voigt, Boogerd en Zabel. Jammer genoeg meent Ullrich Armstrong te moeten kopieren, terwijl nu weer duidelijk wordt dat hij meer baat heeft bij meer competitie in de voorbereiding.
Trouwens Vino naar Liberty volgens Mart...
Ja, spreekt meerdere talen volgens mij. Een echte wereldburger vind ik hem ook. Geen typische Duitser ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef Remzz het volgende:
Ja Zabel heb ik ook echt respect voor, prachtige renner en bovendien ook goed persoon lijkt mij. Hij antwoord zelfs Nederlands in interviews
Ja, ik vind het ook zo mooi dat hij gegroeid is als wielrenner. Van een pure sprinter is hij uitgegroeid tot een coureur die ook lastige klassiekers aankan. Dat is dan een ten koste gegaan van zijn pure sprintsnelheid, maar heeft hem wel een rijk en gevarieerd palamres opgeleverd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:14 schreef 456 het volgende:
Zabel is ... een klasbak...
sympathieke man.
Ik ging bijna over mijn nek toen ik de onverholen adoratie van Smeets vanavond tijdens de samenvatting hoorde.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lance is zonder meer een uitmuntende atleet, maar Smeets legt die verafgoding er wel erg dik op. Het neemt elke aflevering van De Avondetappe opnieuw weer een prominente plaats in.
Deed hij dat ook zo over Indurain of Hinault?
Precies. Zabel heeft een fantastische erelijst.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook zo mooi dat hij gegroeid is als wielrenner. Van een pure sprinter is hij uitgegroeid tot een coureur die ook lastige klassiekers aankan. Dat is dan een ten koste gegaan van zijn pure sprintsnelheid, maar heeft hem wel een rijk en gevarieerd palamres opgeleverd.
Wat hij dit jaar in Vlaanderen liet zien vond ik erg indrukkwekkend. Een van zijn grootste prestaties wat mij betreft.
Oh, maar daar ben ik het volstrekt niet mee eens! Het was maximum 80%!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef Wombcat het volgende:
Ook de samenvatting was gemaakt alsof Armstrong alles deed, terwijl als je het live gezien hebt, het duidelijk Basso was, die 95% van het kopwerk van dat groepje heeft gedaan.
Ja, en eerder deze tour was hij ook al kwaad op Riis, omdat Riis had gezegd dat Armstrong na de ploegentijdrit met wat mazzel in de gele trui terecht was gekomen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:39 schreef Bartoli het volgende:
Armstrong doet weer eens zielig voorkomen. Gisteren Landis te kak zetten en vandaag op Evans schelden omdat die hem voorbij sprintte![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |