da's toch mooi dat je niks gemist hebtquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef Zwansen het volgende:
GODVERDOMME! WEER GEEN NEDERLANDER VOORAAN! IK BEN IN SLAAP GEVALLEN MAAR HEB WEER NIKS GEMIST! WAT EEN KUTTOUR!
het was ook regelmatig precies andersomquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef mitt het volgende:
[..]
nouja, Mancebo hebben we eigenlijk alleen maar in beeld gezien omdat hij bij Rasmussen in het wiel zat.
Ik heb Rasmussen anders ook genoeg in 't wiel van Mancebo zien zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef mitt het volgende:
[..]
nouja, Mancebo hebben we eigenlijk alleen maar in beeld gezien omdat hij bij Rasmussen in het wiel zat.
22 minuten, toch knap als je weet dat hij het doet op een mountainbike.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:22 schreef 456 het volgende:
Hoever ligt Wielinga nog voor op het peleton?
komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb Rasmussen anders ook genoeg in 't wiel van Mancebo zien zitten.
in een kano toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
22 minuten, toch knap als je weet dat hij het doet op een mountainbike.
Het eerste doel was de bolletjestrui, alles wat je dan meepakt is een extraatje. Natuurlijk is het podium top maar ze hadden Menchov voor de top 5 en niet Rasmussen.quote:
Hoezo? Iedereen zit te kijken...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:30 schreef Elvislives het volgende:
nou die da cruz komt ook niet weg
Menchov helaas ziek, Rasmussen gelukkig in topvorm.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het eerste doel was de bolletjestrui, alles wat je dan meepakt is een extraatje. Natuurlijk is het podium top maar ze hadden Menchov voor de top 5 en niet Rasmussen.
Lijkt me het type dat op die steile klim helemaal stil valt.quote:
ik vind herbert lachenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:33 schreef mitt het volgende:
Da Cruz heeft geen goede benen, omdat hij nu demarreert
die kunnen niet goed dalen toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:33 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra heeft weer een nieuw stokpaardje lijkt het, baanwielrenners.
wel bij bochten naar linksdraaiendquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die kunnen niet goed dalen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |