Ach het gaat ook om wat er in het peleton gebeurt straks!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef Hedgehog het volgende:
Voorsprong 9'10. Dit wordt een saaie etappe
Bedoel je etappes of Tours?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef placebeau het volgende:
Hoeveel zou basso er winnen vanaf volgend jaar...
1 Daarna Valverde 8 keer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef placebeau het volgende:
Geen een! (Terug van vakantie?)quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef placebeau het volgende:
ik zeg 8
1, misschien twee. daarna komt remmert wielinga helemaal losquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef placebeau het volgende:
Heb je gelijk in, maar ik vind het altijd leuk als er ook voor de etappe renners strijden die mij aanspreken. Ik vind het leukerals een Boogerd, Guerini, Azevedo, Contador, Garzelli enzo om de overwinning strijden dan deze mannenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
Ach het gaat ook om wat er in het peleton gebeurt straks!
Zij zijn nu bij het viaduct van Millau. Opschieten met die uitzending zeg !quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik vind het altijd leuk als er ook voor de etappe renners strijden die mij aanspreken. Ik vind het leukerals een Boogerd, Guerini, Azevedo, Contador, Garzelli enzo om de overwinning strijden dan deze mannen![]()
I agree, but shit happensquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik vind het altijd leuk als er ook voor de etappe renners strijden die mij aanspreken. Ik vind het leukerals een Boogerd, Guerini, Azevedo, Contador, Garzelli enzo om de overwinning strijden dan deze mannen![]()
Inderdaad ja, waar is die dit jaar gebleven?quote:
sindsdien zit hij zich, in alle rust, voor te bereiden op de Tour in 2007quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef 456 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, waar is die dit jaar gebleven?
Mocht zeker niet meer mee na vorig jr?
(afstappen na rustdag, nadat ploegmaten hem nog hebben gehaald de laatste dag)
Nul.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef placebeau het volgende:
idd, maar hij heeft z'n achternaam wel meequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Perico het volgende:
Remmert mag blij zijn met 1x top 25, more like it...
Of hij moet zijn voornaam veranderen!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Perico het volgende:
Remmert mag blij zijn met 1x top 25, more like it...
Of hij moet zijn voornaam veranderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |