waarom verbaast het me niet dat jij dat weet/opzoektquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef JohnDDD het volgende:
Armstrong won trouwens 5 keer een etappe op 21 juli (1995, 2000, 2001, 2003, 2004)
Maar als een blauwe er op staat mag het wel aan worden gepastquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef prinsrob het volgende:
Ja we slaan 45 t/m 47 maar over, anders schiet het niet op.
Ik las het ergensquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
waarom verbaast het me niet dat jij dat weet/opzoekt
het was mij nog niet opgevallen.. anders halen we de 100 niet hequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Maar als een blauwe er op staat mag het wel aan worden gepast.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:56 schreef 456 het volgende:
O god.. 'de tour wacht op niets'...
wat een dooddoener
Jeetje. dalijk ga ik nog mountainfietser zeggen...quote:
Ja waarom eigenlijk ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef 456 het volgende:
Hop... naar ned1
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:03 schreef NRH het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of gaat er nog wat gebeuren deze etappe?
Hopen dat ze vol gaan vallen op beide bergen van de tweede categorie!!
Dat wou ik maar net even zeggen jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, tijdwinst pakken voor het klassement telt ook.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:07 schreef mitt het volgende:
Komt er nog iemand van de kopgroep uit het mountainbiken?
owquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
daar hebben we het het vorige topic al over gehadquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:12 schreef Remzz het volgende:
Kan Rasmussen zijn voorsprong op Ullrich eigenlijk houden in de tijdrit? Hij was toch niet zo heel lekker bezig in de ploegentijdrit?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar ehbben we het het vorige topic al over gehadga maar teruglezen
Die gaat het eerste er af als ze bij de laatste klim zijn. Leuk dat hij meezit, maar verder kansloos.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef RiddlerMark het volgende:
voeckler mag hem wel winnen, eindelijk weer wat punten voor de manager![]()
Remzz heeft net als ik niet meegedaan aan die discussie, ik denk dat hij het net niet kan houden....Ulle is aardig in vorm aan het geraken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar hebben we het het vorige topic al over gehadga maar teruglezen
Ja daar dacht ik ook aan ja, die 3 minuten is er net 1 te weinig dnek ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Remzz heeft net als ik niet meegedaan aan die discussie, ik denk dat hij het net niet kan houden....Ulle is aardig in vorm aan het geraken.
Dat weet ik zo net nog niet!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Remzz heeft net als ik niet meegedaan aan die discussie, ik denk dat hij het net niet kan houden....Ulle is aardig in vorm aan het geraken.
tsja, hard maar tis de waarheid.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Ericr het volgende:
Toursite :
'If the tradition of the last few stages is anything to go by we can expect to see a surge from Alexandre Vinokourov any moment now...'
Alex the Clown is het geworden.
Ik wou het net ook postenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Ericr het volgende:
Toursite :
'If the tradition of the last few stages is anything to go by we can expect to see a surge from Alexandre Vinokourov any moment now...'
Alex the Clown is het geworden.
Ja daar heb je dan wel weer gelijk aan, nu hangt er toch wel heel wat vanaf.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef Ericr het volgende:
Vorig jaar had Rasmussen geen uitzicht op het podium en de tijdrit was heel anders.
'k verwacht wel dat ie ervoor gaat...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen was dit jaar meegenomen voor de bolletjestrui, podium is dan mooi extraatje. Vandaag nog een uitgelezen kans om wat seconden te pakken op Ullrich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |