Overigens was Merckx eens een beetje boos op Lance toen die achter Axel aan ging rijden in Luik - Bastenaken - Luik een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef mitt het volgende:
[..]
hij hoop het, aangezien Lance weer dikke vriendjes is met grote Eddy.
Zolang Voeckler maar niet wint, vorig jaar was die nog een beetje leuk, maar het wordt steeds duidelijker dat het vooral een ongelooflijk showventje is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:53 schreef Elvislives het volgende:
zei lance nou dat axel (merckx) gaat winnen? ik gun t m!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zolang Voeckler maar niet wint, vorig jaar was die nog een beetje leuk, maar het wordt steeds duidelijker dat het vooral een ongelooflijk showventje is.
Armstrong schijnt er nog wel eens te logeren. (maar misschien wordt dit wat overdreven door Smeets en heeft hij er bijvoorbeed maar 1x 'gelogeerd')quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Overigens was Merckx eens een beetje boos op Lance toen die achter Axel aan ging rijden in Luik - Bastenaken - Luik een paar jaar geleden.
Maar dat zal wel weer zijn bijgelegd vermoed ik.
Hij zei: "I think Axel's gonna win"quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:54 schreef mitt het volgende:
[..]
hij hoop het, aangezien Lance weer dikke vriendjes is met grote Eddy.
als Brentjes het zou proberen ondanks zijn leeftijd, zou het goed kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef Robar het volgende:
Ik hoop dat Brentjens ook nog eens een etappe wint, die komt dan toch ook uit het mountainbiken?
Hij had het vorig jaar ook al, hoor. Degenen die in z'n buurt zaten bij zijn "gele strijd" zeiden toen ook al dat hij zonder camera's normaal deed, maar van zodra er een camera in de buurt kwam, ging z'n tong uit z'n bek en ging hij gekweld kijken en tussenspurtjes plaatsen. Ik hou wel van kleurrijke renners, maar niet van comedianten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef RiddlerMark het volgende:
voor mijn manager mag hij wel winnen
jammer dat het zo'n showventje is geworden. komt ook door het franse volk zelf, een opvolger voor indurain of virenque, duidelijk dat ie dat niet zal worden.
frans klootjesvolk
nee net als Evans, die meteen door Mazzoleni, Zandio en Perreiro werd bijgehaald en achtergelatenquote:
mwa.... als ie goed presteert mag het van mij wel. maar als ie zo doet en niks presteert dan moet ie oprotten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij had het vorig jaar ook al, hoor. Degenen die in z'n buurt zaten bij zijn "gele strijd" zeiden toen ook al dat hij zonder camera's normaal deed, maar van zodra er een camera in de buurt kwam, ging z'n tong uit z'n bek en ging hij gekweld kijken en tussenspurtjes plaatsen. Ik hou wel van kleurrijke renners, maar niet van comedianten.
hehe.. ik doelde op de val van perreiro paar dagen geledenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef mitt het volgende:
[..]
nee net als Evans, die meteen door Mazzoleni, Zandio en Perreiro werd bijgehaald en achtergelaten
15.18quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef HPoi het volgende:
hoeveel minuten is het nou. (kopgroep?)
16:22 - 15’15" Deficit At 155kmquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef HPoi het volgende:
hoeveel minuten is het nou. (kopgroep?)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef Zwansen het volgende:
GODVERDOMME! WEER GEEN NEDERLANDER VOORAAN! IK BEN IN SLAAP GEVALLEN MAAR HEB WEER NIKS GEMIST! WAT EEN KUTTOUR!
nouja, Mancebo hebben we eigenlijk alleen maar in beeld gezien omdat hij bij Rasmussen in het wiel zat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk doet Mancebo nog iets, want nu dreigt hij z'n 5de plaats in de tijdrit te gaan verliezen aan die vreselijk oninteressante, kleurloze, saaie Leipheimer en dat zou erg jammer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |