Hij verloor toch pas een minuutje ofzo die eerste bergetappe, dus daar lag het toch ook weer niet echt aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Hedgehog het volgende:
Toch jammer dat Basso in de eerste bergetappe een slechte dag had en zo wat minuten op Armstrong heeft verloren. Dan was het nog zeer spannend geweest.
En Boogerd toch, vandaag niet eens geprobeert om voorop te geraken. Deze etappe was voor hem gemaakt.
eeuwig hulde aan de PIquote:
Daar rijden ze toch niet meer op omdat de weg te smal is voor de karavaan ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En morgen heeft een of andere Fransoos met teveel Chateau Migraine op beslist om te starten vlakbij Puy-de-dôme ... Doe daar dan de rit aankomen , idioot !
te smal en te steil voor de publiciteitskaravaan bedoel je vooral ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar rijden ze toch niet meer op omdat de weg te smal is voor de karavaan ofzo?
Maar was ie 'm echt aan het uitschelden, of laten we ons weer wat aanpraten door Ducrot en Dijkstra? Ik kon het niet echt goed zien eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:39 schreef Bartoli het volgende:
Armstrong doet weer eens zielig voorkomen. Gisteren Landis te kak zetten en vandaag op Evans schelden omdat die hem voorbij sprintte![]()
![]()
Volgens Evans zelf zei hij "What was that for?" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar was ie 'm echt aan het uitschelden, of laten we ons weer wat aanpraten door Ducrot en Dijkstra? Ik kon het niet echt goed zien eigenlijk.
Ah okay, de Belgische TV zal hem wel geinterviewd hebben, verder niet gezien. Had ie nog gezegd waarom hij eigenlijk nog een sprintje trok? Voor een mogelijke extra seconde winst op de achtervolgers of iets dergelijks?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens Evans zelf zei hij "What was that for?" of iets dergelijks.
Gewoon om te laten zien dat hij ook Lance kan kloppen op een aankomst al deze ofzo. Maar dan nog de reden dat Lance zegt "what's that for" getuigt al dat hij het niet leuk vond dat Cadel hem passeerde.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah okay, de Belgische TV zal hem wel geinterviewd hebben, verder niet gezien. Had ie nog gezegd waarom hij eigenlijk nog een sprintje trok? Voor een mogelijke extra seconde winst op de achtervolgers of iets dergelijks?
Nee. Omdat het een ongelooflijke hypocriet is gaat iedereen zeiken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:34 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong zei alleen dat Evans best had mogen meerijden. Is toch ook vreemd, niet meerijden en wel sprinten. Idem geldt voor Hincapie uiteraard maar die had orders meegekregen, Evans vast niet. Maar omdat Lance het is gaat iedereen weer zeiken.
Boogerd is ziek. Zat gisteren aan de antibiotica enzo. Vanavond om half tien kan je met hem chatten, via www.rabobank.nlquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Hedgehog het volgende:
En Boogerd toch, vandaag niet eens geprobeert om voorop te geraken. Deze etappe was voor hem gemaakt.
Hincapie kreeg halfweg toen ze meer als 19 minuten hadden ook te horen "it's up to you George" . M.a.w dat hij voor eigen succes mag gaan maar bleef volhouden aan de andere dat hij het niet mocht. En Evans was al blij dat die mee was net als Ullrich dat ze dan niet meewerken in de laatste km is hun goed recht. dat die dan nog voobij Lance jumpt ook. Waar maakt die zich egl druk om dan? (en vooral om plaats 11)quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:34 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong zei alleen dat Evans best had mogen meerijden. Is toch ook vreemd, niet meerijden en wel sprinten. Idem geldt voor Hincapie uiteraard maar die had orders meegekregen, Evans vast niet. Maar omdat Lance het is gaat iedereen weer zeiken.
Die is volgens mij helemaal op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:36 schreef BGN het volgende:
Rasmussen wordt er de laatste week wel vaak afgereden in de bergen![]()
Ja vandaag wel Zwansen. Maar op Sporza hadden ze ook vernomen dat Lance zich ook uitgelaten heeft tegen Landis. En in de voorgaande jaren was dat dus ook al het geval tegen o.a Boonen, Leipo, Hamilton enzo die ook bij hem vertrokken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:44 schreef Zwansen het volgende:
Ja je kunt ook overdrijven... Hij zei toch alleen een paar woorden tegen Evans op de streep?
Hij zei iets in de zin van "Lance bolde uit, ik niet" geloof ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah okay, de Belgische TV zal hem wel geinterviewd hebben, verder niet gezien. Had ie nog gezegd waarom hij eigenlijk nog een sprintje trok? Voor een mogelijke extra seconde winst op de achtervolgers of iets dergelijks?
quote:"Kampioenen als Hinault, Indurain,
Fignon en Lemond deden jongens ervan
dromen om renner te worden. Ik denk
niet dat Armstrong doet dromen. Hij is
geen kampioen." Dat vindt ex-renner en
Cofidis-manager Eric Boyer.
"Armstrong mist hun houding, hun res-
pect voor rivalen en publiek, hun wil
om de passie te doen overslaan. Rond
hem staat een muur. Hij doet wat hij
wil, maar hij brengt niets over."
"Soms vraag ik me af of het succes van
Discovery Channel niets verbergt. Maar
ik verdenk Armstrong niet. Als koers-
liefhebber hoop ik echt dat zijn succes
voortkomt uit zijn klasse en hard werk"
Ze hebben na de schandalen gewisseld van manager héquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Dat de manager van Cofidis dat moet zeggen
Ohhquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben na de schandalen gewisseld van manager hé
en toch heeft die gelijk wat betreft "die muur" om Lance heen. Ik vind renners als Merckx, Hinault, Anquetil enzo meer uitstraling hebben als een Lance. Ook al wint Lance de Tour 2x meer dan de rest. Indurain had ook weinig uitstraling maar ook daar stond die "muur" niet omheen. Dus wat dat betreft zit er wel een kern van waarheid in. Boyer durft het tenminste hardop te zeggen de andere houden keihard in mond. Het zal Boyer wel een scheeft gezicht van Lance opleveren maar so be it.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Dat de manager van Cofidis dat moet zeggen
Hinault en Merckx dwongen gewoon van nature respect af. Zelfs Indurain had dat. Armstrong moet intimideren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:12 schreef Ericr het volgende:
.... maar het is wel meer een baasje in het peleton dan die stille van Pamplona ooit was.
Indurain geen "baasje" ? Die noemden ze niet voor niks "El Rey" hoor, Indurain moest maar even zijn kollosale heupen opschudden en de tegenstand deed het al in hun broek voor hem ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:12 schreef Ericr het volgende:
Indurain deed me nou ook weinig, in ieder geval een stuk minder dan Armstrong. Armstrong kan inderdaad een beetje kleinzielig zijn tegenover afvalligen, maar het is wel meer een baasje in het peleton dan die stille van Pamplona ooit was.
Fignon was misschien een aanvaller, maar er zijn maar weinig renners van die tijd die hem mochten. Zuurpruim a la Longo.
Rond iemand als Ullrich staat die muur ook niet bv, vandaag na de aankomst gaf die ook meteen een interview aan Renaat bv. En dat terwijl eigenlijk de persaandacht en bijkomende problemen voor Ullrich misschien nog groter zijn dan voor Lance. Hij krijgt immers ook elke etappe de in de Tour gigantisch aanwezige Duitse persmassa over zich heen, wat een verschil met bv de Amerikaanse media die de Tour toch maar héél matig verslaan en niet sterk aanwezig zijn ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en toch heeft die gelijk wat betreft "die muur" om Lance heen. Ik vind renners als Merckx, Hinault, Anquetil enzo meer uitstraling hebben als een Lance. Ook al wint Lance de Tour 2x meer dan de rest. Indurain had ook weinig uitstraling maar ook daar stond die "muur" niet omheen. Dus wat dat betreft zit er wel een kern van waarheid in. Boyer durft het tenminste hardop te zeggen de andere houden keihard in mond. Het zal Boyer wel een scheeft gezicht van Lance opleveren maar so be it.
Armstrong is een ster van het type "vedette" dat zich verheven voelt boven zijn collega's. Van het type zoals je er in het voetbal vele tientallen hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:16 schreef Ericr het volgende:
Armstrong is voorbij het sterrendom van een Tourrenner en dan niet de uitstraling van een 'echte' kampioen? De meeste kampioenen waren wielrenner en buiten het wielrenner niks, Armstrong is in die zin veel breder ontwikkeld. Boeken schrijven, jetsetter, foundation oprichten. Hinault was gewoon een norse boer, wel met stijl maar verder zo lomp als maar zijn kan. Lemond was ook vrij exentriek en reed als bolle renner de Giro zo langzaam dat je iedere keer dacht dat hij de Tour niet eens zou halen.
Als renner super, maar ware kampioenen zijn meer dan alleen de fiets.
Dat is idd het grote verschil en dat maakt hem nu net dat die andere itt Lance geliefder waren en nog zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Armstrong is een ster van het type "vedette" dat zich verheven voelt boven zijn collega's. Van het type zoals je er in het voetbal vele tientallen hebt.
Merckx, Hinault, Indurain, ... waren véél grotere sterren dan Lance , maar die voelden zich niet beter dan hun collega-renners. Dat is het grote verschil , denk ik ...
Zou goed kunnen. Maar ik heb Indurain hoe dan ook nooit saai gevonden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Zwansen het volgende:
Nu krijgen we weer die vergelijkingen met de groten... Maar ik weet echt nog wel goed dat men de Tour zo saai vond in de jaren van Indurain. En nu spreekt iedereen opeens uitsluitend vol lof over die man... Misschien dat men over enkele jaren ook eens positief over Armstrong kan praten.
Nee ik ook niet. Maar zo werd wel over hem gesproken... Ik ben echt benieuwd of we binnenkort weer iemand krijgen die de Tour zo domineert zoals Armstrong de laatste jaren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar ik heb Indurain hoe dan ook nooit saai gevonden.
Ik vind de Tours van Indurain nog steeds saai. Maar hij was wel een Kampioen. Armstrong ook. Maar wel met een kleinere k.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef Zwansen het volgende:
Nu krijgen we weer die vergelijkingen met de groten... Maar ik weet echt nog wel goed dat men de Tour zo saai vond in de jaren van Indurain. En nu spreekt iedereen opeens uitsluitend vol lof over die man... Misschien dat men over enkele jaren ook eens positief over Armstrong kan praten.
Hmm, die kwaliteiten worden door sommigen Thomas Dekker toegedicht, maar ik moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar zo werd wel over hem gesproken... Ik ben echt benieuwd of we binnenkort weer iemand krijgen die de Tour zo domineert zoals Armstrong de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |