Hij betaalt de apparatuur deels, hij maakt de apparatuur niet.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:27 schreef BGN het volgende:
Lance is vandaag met zijn eigen apparatuur gecontroleerd op urine en bloed. We wachten allemaal in spanning af......
Ik kan me ook voorstellen dat hij dit doet omquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begrijp dat niet. Het is toch reuzeverstandig zou hij dat apparaat ook bij zich hebben om zijn eigen waarden te controleren?
Ik weet het.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:32 schreef Tup het volgende:
[..]
Hij betaalt de apparatuur deels, hij maakt de apparatuur niet.![]()
Zou kunnen, maar omdat een wereld met enkel maar achterdocht en wantrouwen ook geen leven is, kies ik er voor om niet achter alle bomen beren te zien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:32 schreef wimderon het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat hij dit doet om
-zelf op een goed blaadje te komen en
-omdat hij (en anderen) allang andere manieren hebben om beter te presteren (andere middelen/maskeringsmiddelen/methoden e.d.)
Dat komt ook omdat Smeets heilig gelooft in het verhaal wat Lance zit te vertellen. Kortom Mart is gewoon een kontenbonker waar Lance van profiteert.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:46 schreef JohnDDD het volgende:
Jullie kunnen wel zeggen dat er een muur om Armstrong zit, maar die komt wel van twee kanten. Als je hem ziet bij Mart Smeets is het een hele vriendelijke, slimme, goedlachse jongen. Maar het Franse publiek heeft hem nooit gewild. Meteen nadat hij presteerde in de Tour kwamen de Franse media met verhalen over doping, en zelfs dat zijn kanker niet waar was geweest maar dat het een sensatieverhal was. Het publiek in Frankrijk en Spanje haat hem echt hartgrondig.
euh, Brochard.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Wie verwachten jullie morgen ?
Ik verwacht wel wat van Flecha en Gilbert
Opvallend toch dat de beste wielrenner van de laatste jaren nauwelijks in de buurt is gekomen van de eerste plaats op de wereldranglijst.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:32 schreef Goedie het volgende:
wat een zeurkousen zitten hier zeg...Lance is gewoon de beste wielrenner van de laatste jaren en blijkbaar kunnen sommige mensen (lees Fransen, Belgen, Italianen?) het niet hebbenl, aangezien dit doorgaans de landen zijn met de beste wielrenners.
Wat te denken van bijvoorbeeld jalabert, er een heel jaar staan vind ik veel knapper dan enkel in de tour, dus wat dat betreft heb ik ook veel meer waardering voor mannen als Voigt, Boogerd en Zabel. Jammer genoeg meent Ullrich Armstrong te moeten kopieren, terwijl nu weer duidelijk wordt dat hij meer baat heeft bij meer competitie in de voorbereiding.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:58 schreef Leatherface het volgende:
Beste wielrenner van de afgelopen 10 jaar is mijn inziens Zabel.
Jalabert was inderdaad ook een heel grote.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat te denken van bijvoorbeeld jalabert, er een heel jaar staan vind ik veel knapper dan enkel in de tour, dus wat dat betreft heb ik ook veel meer waardering voor mannen als Voigt, Boogerd en Zabel. Jammer genoeg meent Ullrich Armstrong te moeten kopieren, terwijl nu weer duidelijk wordt dat hij meer baat heeft bij meer competitie in de voorbereiding.
Trouwens Vino naar Liberty volgens Mart...
Ja, spreekt meerdere talen volgens mij. Een echte wereldburger vind ik hem ook. Geen typische Duitser ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef Remzz het volgende:
Ja Zabel heb ik ook echt respect voor, prachtige renner en bovendien ook goed persoon lijkt mij. Hij antwoord zelfs Nederlands in interviews
Ja, ik vind het ook zo mooi dat hij gegroeid is als wielrenner. Van een pure sprinter is hij uitgegroeid tot een coureur die ook lastige klassiekers aankan. Dat is dan een ten koste gegaan van zijn pure sprintsnelheid, maar heeft hem wel een rijk en gevarieerd palamres opgeleverd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:14 schreef 456 het volgende:
Zabel is ... een klasbak...
sympathieke man.
Ik ging bijna over mijn nek toen ik de onverholen adoratie van Smeets vanavond tijdens de samenvatting hoorde.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lance is zonder meer een uitmuntende atleet, maar Smeets legt die verafgoding er wel erg dik op. Het neemt elke aflevering van De Avondetappe opnieuw weer een prominente plaats in.
Deed hij dat ook zo over Indurain of Hinault?
Precies. Zabel heeft een fantastische erelijst.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook zo mooi dat hij gegroeid is als wielrenner. Van een pure sprinter is hij uitgegroeid tot een coureur die ook lastige klassiekers aankan. Dat is dan een ten koste gegaan van zijn pure sprintsnelheid, maar heeft hem wel een rijk en gevarieerd palamres opgeleverd.
Wat hij dit jaar in Vlaanderen liet zien vond ik erg indrukkwekkend. Een van zijn grootste prestaties wat mij betreft.
Oh, maar daar ben ik het volstrekt niet mee eens! Het was maximum 80%!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef Wombcat het volgende:
Ook de samenvatting was gemaakt alsof Armstrong alles deed, terwijl als je het live gezien hebt, het duidelijk Basso was, die 95% van het kopwerk van dat groepje heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |