FokMC verrot schelden wegens mietig rijgedragquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Welke gedragsafwijking zou volgen??
Dat is geen gedragsafwijking, is volkomen natuurlijk en het bevordert de doorstroming van het verkeerquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Zou mijn motorfiets bezeten zijn? Toen ik nog met de auto naar mijn werk ging en volop met motor-rijlessen bezig was observeerde ik het gedrag van 'andere' motorrijders en nam ik me voor om nooit 'zo' te gaan rijden.
Inmiddels ga ik een paar maanden op de motorfiets. En langzaam maar zeker 'verword' ik ook 'zo'...Gisteren stond er een flitser op de N243 (tegemoedkomend). Je mag daar 80, ik reed 90, en toen ik hem in beeld kreeg ben ik met veel kabaal opzettelijk geaccelereerd naar 120. Hij kon me immers toch niets maken... Vanmorgen op de N243, de andere kant op. Het verkeer voor me reed 75-80 per uur (veel vrachtwagens) en de tegemoedkomende baan was leeg zo ver ik kon zien. Ik heb het hele spul met een wat hogere snelheid ingehaald dan toegestaan is. Zalig... Tussen de file doorrijden op de snelweg. Weten we het nog? Met maximaal 10 kilometer per uur verschil en bij 40 per uur weer invoegen. Op die manier kom je dus nergens is me inmiddels gebleken...
Welke gedragsafwijking zou volgen??
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:37 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Dom hè, ik had het pompje verkeerdom aangesloten
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Toch lievig van je hoor
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef Phatzak het volgende:
Ik ga werken.![]()
Voor degenen die niet weten wat dat is: werken.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Iedereen heeft toch werk hier?
Ik heb ook een top gun.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En sommige dingen wil ik gewoon origineel hebben, heb Top Gun op video, divx en nu ook dvdBeste film ooit
Geen GPZ900quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, want die heeft zo'n mooie GPX
Reetspeerder & Co.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:43 schreef hicham het volgende:Jullie moeten gewoon billemaatjes worden man
Jullie passen zo goed bij elkaar
Zou toch bijna denken dat je naar je werk gaat om te Fok!'enquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, ben ik even druk hier zeg.![]()
Maar ja daar ben ik ook voor hier.![]()
![]()
Koppel er een 0900 nummer aan of een 70 cent per SMS-spel en ze kunnen op tv Tien van de Molquote:
Je moet toch het nuttige met het aangename verenigen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:09 schreef hicham het volgende:
Zou toch bijna denken dat je naar je werk gaat om te Fok!'en![]()
Spitting image is er niets bij.quote:Koppel er een 0900 nummer aan of een 70 cent per SMS-spel en ze kunnen op tv Tien van de Mol![]()
Waarbij Fok! onder het nuttige valt en werken onder het aangename?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet toch het nuttige met het aangename verenigen.
Hmpf, spitting image is iets uit de jaren '30 ofzo? (toen jij net in de puberteit zatquote:[..]
Spitting image is er niets bij.![]()
Kan je veel geld mee verdienen.![]()
Ow jaH, sorry, moet mij aanpassen aan de jongere generatie.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:28 schreef hicham het volgende:
Hmpf, spitting image is iets uit de jaren '30 ofzo? (toen jij net in de puberteit zat)
Toen was ik 7 en ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: jij was 6 jaar toen ze stopten, en ik volgde het toen al jaren niet meer.![]()
Begon in 1984.![]()
En toen hadden we toch echt al kleurquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
Ja, ik had het al op google gevonden en zag wat zwart-wit beelden. Vandaar het teruggrijpen op jouw puberteit
Jij bent sowiezo vergeetachtig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Toen was ik 7 en ik heb er nog nooit van gehoord![]()
vergis je je niet een jaartje of 10
![]()
Gezien het kapsel zullen ze daar ook khadaffi mee hebben bedoeltquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En toen hadden we toch echt al kleurecht waar hôôr.
![]()
En Saddam Hussein zag er toen ongeveer zo uit.![]()
[afbeelding]
Alleen noemden ze hem Khadaffi of zo.![]()
![]()
Klopt uiteraardquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:08 schreef hicham het volgende:
Gezien het kapsel zullen ze daar ook khadaffi mee hebben bedoelt
[afbeelding]
Maar.. mijn pappie kocht zijn eerste kleuren TV in 1972.. vanwege het EK voetbal.quote:en kleur zal er vast we al geweest zijn, maar dan alleen bij de rijkste man in de straat
Ja, maar jij woonde in Wassenaar met je pa als docent Nederlandsquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar.. mijn pappie kocht zijn eerste kleuren TV in 1972.. vanwege het EK voetbal.![]()
En 99% was echt in kleur.. echt hoor.![]()
Docenten stromen juist uiterst laag in, maar het was al een beetje een yup natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:16 schreef hicham het volgende:
Ja, maar jij woonde in Wassenaar met je pa als docent Nederlands
ofzoiets
quote:Kawasaki KL250
New in the SM bracket, the KL Motard (assembled on the base of dirt bike Kawasaki KX) stands out thanks to a professional look and its small, powerful engine. The technical base is top of the class and performance is superb. Two versions are available, the wicked 250 cc, priced at 7.483 Euros and targeted at experienced riders, and the 125cc, sold at 6.812 Euros. There's also a 15bhp model for youngsters with A-category driving licences. KL was in charge of the modification process from dirt bike to supermotard and prepared it for homologation (fitting the electrical system and the exhaust silencer). The company has been active for the past thirty years, importing Kawasaki dirt models, organising one-brand championships and joining Motocross World Champion ships. The firm has all the credentials and experience to tune an off-road machine into an enjoyable city machine.
We tested the 250 KL Motard - a terrific beast to tame in a narrow kartodrome. It's a powerful bike and yet remarkably light. Manoeuvrability is galore and the engine confidently fires the horses below the mid range. If you ride around in a high gear the job is as good as done. But if you want to rocket through the corners you need more skill, as 55 bhp on a 100 kg bike, matched to a spiky 250cc delivery do require experience. The front wheel will refuse to grip the ground, while the rear is skidding. Forget skidding around tight curves, just leave that to the pros. You should ride slower and if you keep a more consistent pace, you will still feel the bike skid more than it actually should and more braking distance will be needed. In some respects a four-stroke is a less tricky affair, albeit there is no doubt that bikes such as the Motard KL give unparalleled emotions and you can go crazy on the streets! Both brakes and tyres work as together well to spice up the sporty ride.
heb ik ook nog nodig... maar dan wel afneembarequote:
Wie ga je achterop nemen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:57 schreef Youp het volgende:
[..]
heb ik ook nog nodig... maar dan wel afneembarewant het ziet idd niet uit...
trouwens vandaag alweer 100km gereden... en (per ongeluk) 2x gedrift
Waar zijn die weerkaartenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander, mijn pa is vandaag gewoon via de A13 uit de Ardennen via Antwerpen thuis gekomen, erg rustig op de weg en afslag is gewoon open...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar zijn die weerkaartenik wil weten welke kant dat onweer op trekt.
![]()
T'is nu stil, maar ik moet naar Rotterdam.![]()
Tnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Is een forecast plaatje en laat alleen zien waar de huidige buien heen trekken, dus de intensiviteit van de buien veranderen niet mocht dat in t ech wel t geval zijn, kunnen dus ook uitbreiden op oplossen
Gezelligquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan ben ik er zaterdag ook
heeeH, dit herken ik van elders.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:19 schreef Makster het volgende:
Daarna de vorkpoten gevuld met olie (8 cm onder de rand)
Hoor je dit soort dingen eigenlijk niet in de winter te doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:19 schreef Makster het volgende:
Zo en ook weer onder de mensen
Eerst naar de garage om die hoeren vorkpoot beschermer los te krijgen. Was precies 4 seconden werk met een juiste griptang terwijl ik thuis bijna een uur heb lopen kutten zonder resultaat![]()
Daarna de vorkpoten gevuld met olie (8 cm onder de rand) en in elkaar gezet, daarna de bovenste en onderste kroonplaat weer op het balhoofd gezet en de poten erin geflept. HEb ze 1 cm door de bovenste kroon plaat laten steken.
En het nieuwe stuurtje erop gezet![]()
[afbeelding]
Daarna verder gegaan met het spatbord, ik word er dodelijk ziek van
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er qua lijn helemaal goed uit maar die polyester hecgt naar mijn idee niet goed genoegIk kap er dus ook mee!
Heb er nu echt meer dan genoeg tijd ingestoken maar krijg het niet zoals ik wil
Verder ook nog een bout afgebroken bij mijn voorpoot. Wordt dus ook afvijlen, uitboren, tapdraaien, tapeind erin draaien en moet locktide sealen...
Naja voor de rest goede dag gehad, achterwiel compleet gepoetst en de kroonplaten ook.
Zeker herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heeeH, dit herken ik van elders.![]()
Klote van die bout zeg.
Op Speurders.nl staat een KLX650R uit 2002, check dat spatbord eens.![]()
Tja misschien wel maar ik vind dit minstens zo leuk als rijden dus voor mij weinig verschil, behalve dan dat ik godverruhdomme NU wil rijdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoor je dit soort dingen eigenlijk niet in de winter te doenHeb je straks een vette fiets, is het winter
Volgens mij niet origineel dat achter spatbordje, denk aan polisport of iets in de richingquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heeeH, dit herken ik van elders.![]()
Klote van die bout zeg.
Op Speurders.nl staat een KLX650R uit 2002, check dat spatbord eens.![]()
Beetje kleine fotoquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:30 schreef Makster het volgende:
Volgens mij niet origineel dat achter spatbordje, denk aan polisport of iets in de riching![]()
quote:
Ik moet helaas mijn zeer nette motor verkopen.
Het is een kawa ZX 10 die helemaal tiptop in orde is .
Wie nog een motor zoekt voor deze zomer dan is dit een hele mooie, starten en rijden maar.
Ik heb pas nog heel wat onderhoud verricht aan de motor;
nieuwe ketting en tandwielen
nieuwe tandwielrubber
nieuwe boegies
nieuwe olie en alle filters
remcilinders geviseerd
hij loopt als een trein en is supersnel.
heb hem niet zo lang geleden helemaal over laten spuiten door een fokwa bedrijf ( hele aparte kleur )
kortom deze motor is perfect , je kan hem laten controleren bij een motorzaak.
Inderdaad.quote:
best stevig nog he, zo'n oude volvoquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef ondeugend het volgende:
Er is vanmiddag een Volvo V40 op mijn altootje gebotst.
Ik heb geen schade... hij wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best stevig nog he, zo'n oude volvo![]()
veel schade??
Doe je tegenwoordig weer aan motorrijden danquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:48 schreef hollander172 het volgende:
Wat wel weer kut was was dat ik vandaag besloten had op de motor naar mijn werk te gaan.In nog geen 2 km compleet verregend.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:53 schreef PatrickM het volgende:
Doe je tegenwoordig weer aan motorrijden posten dan
Dacht dat je je motor fok mc alleen in de schuur had staan had afgezworen
Toch niet geloof ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat doe je hier dan![]()
iedereen had het voorspeld en tadaaahh, jullie zijn allebei weer terug![]()
Rellen natuurlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat doe je hier dan![]()
iedereen had het voorspeld en tadaaahh, jullie zijn allebei weer terug![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
We hebben gezegd dat we weggaan bij deze ''club'', nou, dat zijn we tochOf bepaalt het posten hier of je er nog bij zit of niet
Bieboeba ba ba boko baquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Doe je tegenwoordig weer aan motorrijden dan
Dacht dat je je motor alleen in de schuur had staan
HEEEEL chill, ben net dus ook rond wezen crossen en huizen wezen spottenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Het niveau stijgt weer.![]()
Ik ben net naar een huisje wezen kijken.![]()
[afbeelding]
Maar deze wordt het nog niet.![]()
komt ze gegarandeerd 3x klaar op een ritje van 10kmquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie ga je achterop nemen?IJsmeis.
![]()
![]()
Ik vind dat je pas lid bent van 'de club' als je met je motor in de OP staatquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Rellen natuurlijk
Haha, tja, wat versta je onder terug?
Ja die turkquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Youp het volgende:
trouwens, zaterdag allemaal tanken bij tango12cent korting op iedere liter
of heeft iemand dat al gemeld?
Krimpen aan de lek.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef Makster het volgende:
Waar staat dat stulpje van jou ?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:25 schreef Youp het volgende:
komt ze gegarandeerd 3x klaar op een ritje van 10km
Jeetje zeg, dat scheelt echt veel op een tank benzine voor de motorquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Youp het volgende:
trouwens, zaterdag allemaal tanken bij tango12cent korting op iedere liter
of heeft iemand dat al gemeld?
wel 96 cent voor de mijnequote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jeetje zeg, dat scheelt echt veel op een tank benzine voor de motor
hahaquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond deze quote uit Top Gun wel een beetje op ons slaan PatM,
"I'm gonna send you up against the best. You two characters are going to TopGun!"
GEkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:49 schreef PatrickM het volgende:
laten we stiekum 51 km p/h rijden daar waar 50 km p/h is toegestaan
Nee gek, nou neem je me in de maling, tering heb jij echt ZOOO hard geredenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
GEkkkkkkkkkkkkkkkkkkkoik heb wellis 52 gedaan
gemiddeld
Jep en ik reed op mn voor EN achterwiel TEGELIJK!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nee gek, nou neem je me in de maling, tering heb jij echt ZOOO hard gereden![]()
Wreed man![]()
Damn, dat is ook echt wel vet stoer manquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep en ik reed op mn voor EN achterwiel TEGELIJK!
WTF?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef PatrickM het volgende:
Weet je he, ik heb wel eens zo hard geremd dat m'n achterwiel wel 1 seconde 1 mm van de grond kwam, dat was pas echt wreed gek
Ja ik weet het, heel erg onverantwoord en gevaarlijk, maar ja, toch ook wel heel erg wreed en stoer... m'n klop zat echt in m'n hart met m'n keelquote:
Je klop zat echt in mn hart met mn keel???quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ja ik weet het, heel erg onverantwoord en gevaarlijk, maar ja, toch ook wel heel erg wreed en stoer... m'n klop zat echt in m'n hart met m'n keel![]()
Altijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
staan je ballen in de fik, riet?
zul je vast wel een gespierde rechter arm hebben hea?quote:
Vind je het gek, als je luisjes hebt, damn, je jeukt net zolang tot dat je ballen brandenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
staan je ballen in de fik, riet?
Nee er is per ongeluk tijgerbalsem op gekomenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je luisjes hebt, damn, je jeukt net zolang tot dat je ballen branden![]()
ervaring?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je luisjes hebt, damn, je jeukt net zolang tot dat je ballen branden![]()
Mooi he, heb je traantjes moeten laten van die pure poeziequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
knip
Dude get a lifequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Mooi he, heb je traantjes moeten laten van die pure poezie
Ik hoef me tenminste niet achter kloontjes te verschuilenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik hoef me tenminste niet achter kloontjes te verschuilen
Maar tijd voor mooie dames hebben we altijd!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:00 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
![]()
BMW K1100LT >> PatrickM >> Didiot
Het heeft net iets langer dan een jaar mogen duren, maar dan komt altijd het onvermijdelijke... het afscheid...
Dit is echter geen pijnlijk afscheid. Sterker nog... het is iets wat ik al veel eerder had moeten doen.
Al te vaak heb ik me geergerd aan huillie topics van figuren die eindelijk echt een keer plat door de bocht zijn gegaan (en er dus met de harde hand achter moeten komen dat ze niet over coureurs-kwaliteiten beschikken)
Teveel topics over trieste figuren die praktisch elk jaar een motor totallos rijden en er dan maar al te trots op zijn en daar topics over openen als ze weer een nieuwe fiets van de verzekering uit hebben mogen zoeken. Maar ja... ze hebben dan ook wel hun mannelijkheid dubbel en dwars bewezen
Sorry dat ik niet zo stoer ben en geen stoere verhalen te vertellen heb. Sorry dat ik geen supersport heb en dat ik in de ca. 12.000 km die ik er inmiddels op heb zitten op de motor nog niet op mijn bek ben gegaan en nog geen motor totallos heb gereden. Sorry dat ik niet aan kneedownen en klaverblad racen doe. Sorry...
Sorry voor het feit dat ik gewoon lekker wil genieten op de motor, lekker toeren op mijn manier, en dan niet alleen bij 20 graden +, maar gewoon het hele jaar door. Sorry dat ik met een normale gezonde rijstijl het motorrijden zo lang mogelijk tracht vol te houden. Sorry dat ik tot op heden schade en boete vrij rij. Het spijt me gewoon zeer dat ik kennelijk niet in het profiel van de echte M-F'er pas....
Ik ben weg hier... alle users die ik wel waardeer wens ik veel plezier in het motorrijden toe, en wie weet ontmoeten we elkaar (ik weet iig dat er ook een aantal leden van BCN hier zitten). De rest veel plezier in het posen, racen op de openbare weg, en de winter waarin weer hoopvol uitgekeken kan worden naar het seizoen waar weer een vette 2000 km op de teller gezet kan worden
Huilie![]()
Jij hebt een lekker leven zeg...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik hoef me tenminste niet achter kloontjes te verschuilen
Nee, met kloontjes stoer op een forum posten, dan heb je pas een leven
EYquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Jij hebt een lekker leven zeg...
Uit je fotoboek : favo FOK!ker: zolang ut maar een vrouw is...![]()
Jazekers, ik hoef met niet te verschuilen achter een zielig kloontje om zo maar annoniem te blijvenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Jij hebt een lekker leven zeg...
Uit je fotoboek : favo FOK!ker: zolang ut maar een vrouw is...![]()
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jazekers, ik hoef met niet te verschuilen achter een zielig kloontje om zo maar annoniem te blijven
Doe anders even uit de doeken wie je bent.quote:
Ga nou je buurmeisje maar bekkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef PatrickM het volgende:
BTW, als je er een jaar over hebt gedaan omdat uit te vogelen dat ik Didiot, PatrickM en BMW K1100LT ben, dan ben je wel erg traag van begrip
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe anders even uit de doeken wie je bent.Heb even teveel achter de rug vandaag om dat allemaal uit te zoeken.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
zonnebril op zetten, dan is de foto meteen ook blitser
Dan hoop ik dat je de genen van je moeder hebt.quote:
Hmm 'Right said fred - I'm too Sexy'.. hey die ken ik uit mijn hoofd!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:01 schreef PatrickM het volgende:
Hmmm, doet me denken aan:
I'm too sexy for my love too sexy for my love
Love's going to leave me
I'm too sexy for my shirt too sexy for my shirt
So sexy it hurts
And I'm too sexy for Milan too sexy for Milan
New York and Japan
And I'm too sexy for your party
Too sexy for your party
No way I'm disco dancing
I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I do my little turn on the catwalk
I'm too sexy for my car too sexy for my car
Too sexy by far
And I'm too sexy for my hat
Too sexy for my hat what do you think about that
I'm a model you know what I mean
I shake my little touche on the catwalk
I'm too sexy for my too sexy for my too sexy for my
'Cos I'm a model you know what I mean
I shake my little touche on the catwalk
I'm too sexy for my cat too sexy for my cat
Poor pussy poor pussy cat
I'm too sexy for my love too sexy for my love
Love's going to leave me
And I'm too sexy for this song
Nou ja ook goed, wat ik niet weet kan ik niet missen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Ga nou je buurmeisje maar bekken![]()
die reclame... vipaahhhhquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm 'Right said fred - I'm too Sexy'.. hey die ken ik uit mijn hoofd!
Applausje voor mezelf [afbeelding] [afbeelding]
Jij niksquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou ja ook goed, wat ik niet weet kan ik niet missen.
Ik weet ook niet wat ik persoonlijk verkeerd zou hebben gedaan?![]()
Doe us wat flostouw dan, mijne is opquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je reet eens flossen ofzo?
Youssef ouwe rukkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Doe us wat flostouw dan, mijne is op![]()
Jongeh we mochten tog op jou rossen ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Youssef ouwe rukkerWanneer ga je knuppels koppen?
Als dat zo is, mail dan even wie je bent.quote:
Uiteraard jongeh maar ik mag mezelf toch wel verdedigen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Jongeh we mochten tog op jou rossen ?![]()
Hoe kan je nou posten tijdens een banquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef Youp het volgende:
je weet toch dat posten tijdens een ban erg illegaal is he?
kloon, tietvaerderquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe kan je nou posten tijdens een ban
Wie maakte die bijdehande opmerking ook alweer?
Zoals zo vaak op dit forumquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
[..]
er wordt alleen maar stevig doorgepostal dan niet zinnig
t heet niet voor niets het FOK! (jou) forumquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:17 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Zoals zo vaak op dit forum
En gewoon met smilies blijven posten heh!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:18 schreef Youp het volgende:
[..]
t heet niet voor niets het FOK! (jou) forum![]()
Hij heeft het idd niet zelf geschreven die gaatlasdebrandweer, maar het is echt een origineel bericht van de betreffende user.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef hollander172 het volgende:
Nee geintje, ik weet echt niet wie het is. Leuk geschreven allemaal maar dit is een standaard afscheid op M-F (van PatM bijv.) maar hier past het niet helemaal geloof ik?
Ik herken er bitter weinig in in ieder geval. Nou ja, het ga je goed onbekende.
sukkel het is heH ipv gewoon hehquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En gewoon met smilies blijven posten heh!
aaaah dus kan er in principe dus ook gewoon een slotje opquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
[..]
er wordt alleen maar stevig doorgepostal dan niet zinnig
he, ik ben niet aan het rellenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En gewoon met smilies blijven posten heh!
Schat, mag ik boven of onder?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je wat kwijt wilt mag je altijd mailen of bellen, maar ik ga nu plat.![]()
![]()
als je nog n pagina wacht gebeurt dat vanzelf welquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaaah dus kan er in princiepe dus ook gewoon een slotje op![]()
Huilie....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar 1 ding is zeker, Youssef = Phatzak dus ja, je mag toch niet posten tijdens een ban
Modjessssssssss![]()
Je rijd je hartstikke dood man, vizier is tog niet van de aldi heH want dan ga je ook dood alleen merkspul is goedquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier![]()
![]()
![]()
ik pwn iedereen in de rondte op mn gazellequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier![]()
![]()
![]()
En het is redelijk zeker dat Phatzak = Gaatalsdebrandweer... Wil me niet voordoen als een NSB'er hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar 1 ding is zeker, Youssef = Phatzak dus ja, je mag toch niet posten tijdens een ban
Modjessssssssss![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Je rijd je hartstikke dood man, vizier is tog niet van de aldi heH want dan ga je ook dood alleen merkspul is goed![]()
TOCHquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Je rijd je hartstikke dood man, vizier is tog niet van de aldi heH want dan ga je ook dood alleen merkspul is goed![]()
Wie wel?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En het is redelijk zeker dat Phatzak = Gaatalsdebrandweer... Wil me niet voordoen als een NSB'er hoor
Wat wil jij nou méNNNN, wil je slaan jonguuuuuuh?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Ah dacht dat jij al weg was, buurmeisje thuisbrengen ofzo ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En het is redelijk zeker dat Phatzak = Gaatalsdebrandweer... Wil me niet voordoen als een NSB'er hoor
Waarom toch altijd weer slotjes???quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaaah dus kan er in principe dus ook gewoon een slotje op![]()
Ik ben heel snel klaar hoor, slik je ook?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat mag alletwee, en wel in een tijdsbestek van 2 minuten.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Ah dacht dat jij al weg was, buurmeisje thuisbrengen ofzo ?![]()
ik bedoelde meer like for everquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef Youp het volgende:
[..]
als je nog n pagina wacht gebeurt dat vanzelf wel
mjah, dat zou ook een beetje kansloos zijn want het is niet altijd rellen hierquote:
Dank je welquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
iig kloons zijn weer doorgegeven.....
consequenties zijn weer voor de eigenaar
Beetje dweilen met de kraan open heh?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
iig kloons zijn weer doorgegeven.....
consequenties zijn weer voor de eigenaar
Zegt er eentje watquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Beetje dweilen met de kraan open heh?
emmer is bijna overgelopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Beetje dweilen met de kraan open heh?
En dan noemen we jou wannabe-Tupac nikker oke?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef Makster het volgende:
De big mac verslaafde en de contact gestoorde kontjongens hebben het weer ontdekt
Laat ik er verder maar geen woorden aan vuil maken, behalve heel erg jammer
En verder met Kill Bill
Verkapte doodverwensing voor die dikkequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Owja nog ff. Voor Reetsmeerder heb ik nog wel wat respecht op de ene of andere manier maar die dikke mag het loodje leggen van mij
Laterz
Is goedquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan noemen we jou wannabe-Tupac nikker oke?
Aaaaaaaaaaight, respect men, RESPECT!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Owja nog ff. Voor Reetsmeerder heb ik nog wel wat respecht op de ene of andere manier maar die dikke mag het loodje leggen van mij
Zeer sneu...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey jooooooooo ga toch chillen met je matties swa, je weet toch, lekker chillen met je homiesssss
Jij bent echt stoerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Makster het volgende:
Laterz
varkapte klikspaanboterspaanjemagnietdoormijnstraatjegaan postquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:32 schreef Gaatalsdebrandweer het volgende:
[..]
Verkapte doodverwensing voor die dikke
Ow ja datquote:
Jij bent triest, lelijk, gaar en dik...quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij bent triest, lelijk, gaar en dik...
En nu ga ik verder met filmpie
Hoi
Mijn deur is voor algemeen gebruikquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Makster en ik mogen elkaar wel hoor, in t echie zit het helemaal wel goed maar ja hij is nooit thuis, of kan ie zien wie er voor zn deur staat![]()
quote:
Dan is het plan van 2 mensen die een tijd weg zijn geweest in 1 avondje al gelukt.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij bent triest, lelijk, gaar en dik...
En nu ga ik verder met filmpie
Hoi
doeiquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:39 schreef Youp het volgende:
beetje saai hier, beetje veel van het zelfde...
dag jongens
Mzzlquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:39 schreef Youp het volgende:
dag jongens
in boekje opschrijftquote:
dicht open dicht open.....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Dan is het plan van 2 mensen die een tijd weg zijn geweest in 1 avondje al gelukt.
Werd de MC al niet opgeheven door een gebrek aan belangstelling na hun vertrek.. (not! dus)
.. dan is het hun bij deze gelukt om de slowchat te saboteren.![]()
Denk even na wat ik bedoel, jullie zijn goed op de hoogte van de historie.![]()
En Gaatalsdebrandweer moet ook kappen.![]()
T' is nu wel duidelijk van wie de kloon is, mister praat tegen himself.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:39 schreef Youp het volgende:
dag jongens
Als je mijn adempijp even vrijmaaktquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben heel snel klaar hoor, slik je ook?![]()
De dikke is het koosnaamje voor Yoessef voor z'n holmaatje en reetkevertje Makster... lief hequote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
T' is nu wel duidelijk van wie de kloon is, mister himself.![]()
[..]
Als je mijn adempijp even vrijmaakttijdens stikken kan je niet slikken.
![]()
Nu echt weg hoor.
![]()
neej jij bent dikquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
De dikke is het koosnaamje voor Yoessef voor z'n holmaatje en reetkevertje Makster... lief he![]()
eh?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
T' is nu wel duidelijk van wie de kloon is, mister himself.![]()
gezopen ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:42 schreef Youp het volgende:
[..]
eh?
ik doe geen moeite meer om na te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |