Tnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Is een forecast plaatje en laat alleen zien waar de huidige buien heen trekken, dus de intensiviteit van de buien veranderen niet mocht dat in t ech wel t geval zijn, kunnen dus ook uitbreiden op oplossen
Gezelligquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan ben ik er zaterdag ook
heeeH, dit herken ik van elders.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:19 schreef Makster het volgende:
Daarna de vorkpoten gevuld met olie (8 cm onder de rand)
Hoor je dit soort dingen eigenlijk niet in de winter te doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:19 schreef Makster het volgende:
Zo en ook weer onder de mensen
Eerst naar de garage om die hoeren vorkpoot beschermer los te krijgen. Was precies 4 seconden werk met een juiste griptang terwijl ik thuis bijna een uur heb lopen kutten zonder resultaat![]()
Daarna de vorkpoten gevuld met olie (8 cm onder de rand) en in elkaar gezet, daarna de bovenste en onderste kroonplaat weer op het balhoofd gezet en de poten erin geflept. HEb ze 1 cm door de bovenste kroon plaat laten steken.
En het nieuwe stuurtje erop gezet![]()
[afbeelding]
Daarna verder gegaan met het spatbord, ik word er dodelijk ziek van
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er qua lijn helemaal goed uit maar die polyester hecgt naar mijn idee niet goed genoegIk kap er dus ook mee!
Heb er nu echt meer dan genoeg tijd ingestoken maar krijg het niet zoals ik wil
Verder ook nog een bout afgebroken bij mijn voorpoot. Wordt dus ook afvijlen, uitboren, tapdraaien, tapeind erin draaien en moet locktide sealen...
Naja voor de rest goede dag gehad, achterwiel compleet gepoetst en de kroonplaten ook.
Zeker herkenbaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heeeH, dit herken ik van elders.![]()
Klote van die bout zeg.
Op Speurders.nl staat een KLX650R uit 2002, check dat spatbord eens.![]()
Tja misschien wel maar ik vind dit minstens zo leuk als rijden dus voor mij weinig verschil, behalve dan dat ik godverruhdomme NU wil rijdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoor je dit soort dingen eigenlijk niet in de winter te doenHeb je straks een vette fiets, is het winter
Volgens mij niet origineel dat achter spatbordje, denk aan polisport of iets in de richingquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heeeH, dit herken ik van elders.![]()
Klote van die bout zeg.
Op Speurders.nl staat een KLX650R uit 2002, check dat spatbord eens.![]()
Beetje kleine fotoquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:30 schreef Makster het volgende:
Volgens mij niet origineel dat achter spatbordje, denk aan polisport of iets in de riching![]()
quote:
Ik moet helaas mijn zeer nette motor verkopen.
Het is een kawa ZX 10 die helemaal tiptop in orde is .
Wie nog een motor zoekt voor deze zomer dan is dit een hele mooie, starten en rijden maar.
Ik heb pas nog heel wat onderhoud verricht aan de motor;
nieuwe ketting en tandwielen
nieuwe tandwielrubber
nieuwe boegies
nieuwe olie en alle filters
remcilinders geviseerd
hij loopt als een trein en is supersnel.
heb hem niet zo lang geleden helemaal over laten spuiten door een fokwa bedrijf ( hele aparte kleur )
kortom deze motor is perfect , je kan hem laten controleren bij een motorzaak.
Inderdaad.quote:
best stevig nog he, zo'n oude volvoquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef ondeugend het volgende:
Er is vanmiddag een Volvo V40 op mijn altootje gebotst.
Ik heb geen schade... hij wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best stevig nog he, zo'n oude volvo![]()
veel schade??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |